Heist - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:
Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on-line :banana:
Van onze goal heb ik géén beelden, maar wel van onze tegengoal :hmm:

Afbeelding


Vier man van ons maar bal toch binnen... Pijnlijk...

Net Flippo aan de lijn gehad, een vat vol frustratie. Is zeer duidelijk, gebrek aan efficiëntie. Fase op Lord was geen strafschop, allez toch volgens Lord zelf (sorry DT) Noemt het een zeer jammere nederlaag, vooral omdat we niets heben weggegeven buiten dan .....was idd Mich zijne man ...

_________________
geer'n bè


25 Jan 2010, 11:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
De eerste helft waren er toch een aantal penaltyfasen, waaronder die van Lord maar ook Moreels werd stevig vastgehouden in de zestien ...

Die fout van Podevijn gebeurde onder onze neus en eerlijk gezegd : geen sprake van een gele kaart !
Hij wil met een sliding de bal afhandigmaken maar raakt hierbij (heel erg licht) zijn tegenstander die zich voor dood liet vallen.

Persoonlijk vind ik ons net iets te weinig dominant spelen in de wedstrijden waar het om gaat. Vooral op verplaatsing dan. OK, we zitten met een pak geblesseerden maar op verplaatsing hebben we het moeilijk om echte kansen af te dwingen zoals we thuis doen om de haverklap. Al moeten we ook beseffen dat Heist een meer dan stevig geheel is. Als we eerlijk zijn was een gelijkspel billijk geweest en daar hadden we ook niet echt mee opgeschoten, niet ?


25 Jan 2010, 12:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Dani schreef:
De eerste helft waren er toch een aantal penaltyfasen, waaronder die van Lord maar ook Moreels werd stevig vastgehouden in de zestien ...

Die fout van Podevijn gebeurde onder onze neus en eerlijk gezegd : geen sprake van een gele kaart !
Hij wil met een sliding de bal afhandigmaken maar raakt hierbij (heel erg licht) zijn tegenstander die zich voor dood liet vallen.

Persoonlijk vind ik ons net iets te weinig dominant spelen in de wedstrijden waar het om gaat. Vooral op verplaatsing dan. OK, we zitten met een pak geblesseerden maar op verplaatsing hebben we het moeilijk om echte kansen af te dwingen zoals we thuis doen om de haverklap. Al moeten we ook beseffen dat Heist een meer dan stevig geheel is. Als we eerlijk zijn was een gelijkspel billijk geweest en daar hadden we ook niet echt mee opgeschoten, niet ?

Ik deel helaas je mening niet, psychologisch, komt de nederlaag zeer hard aan, daartegenover staat dat je anders weeral niet had verloren en zoiets speelt mee in 't kopken. Aan Rupel-Boom gaat er uiteindelijk toch weinig te doen zijn (4 - 0 tegen Waregem jongens) en met dat puntje bleef je Heist in het vizier houden voor de eindronde. Want we zijn er nog lang niet, Deinze is op komst, al eens gezien naar Wielsbeke, indien ze hun 2 inhaalwedstrijden winnen, staan ze er ook bij. Hamme is nog niet uitgeteld ...Het zou wel eens een duur puntje kunnen worden ....

_________________
geer'n bè


25 Jan 2010, 12:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Dani schreef:
De eerste helft waren er toch een aantal penaltyfasen, waaronder die van Lord maar ook Moreels werd stevig vastgehouden in de zestien ...

Die fout van Podevijn gebeurde onder onze neus en eerlijk gezegd : geen sprake van een gele kaart !
Hij wil met een sliding de bal afhandigmaken maar raakt hierbij (heel erg licht) zijn tegenstander die zich voor dood liet vallen.

Persoonlijk vind ik ons net iets te weinig dominant spelen in de wedstrijden waar het om gaat. Vooral op verplaatsing dan. OK, we zitten met een pak geblesseerden maar op verplaatsing hebben we het moeilijk om echte kansen af te dwingen zoals we thuis doen om de haverklap. Al moeten we ook beseffen dat Heist een meer dan stevig geheel is. Als we eerlijk zijn was een gelijkspel billijk geweest en daar hadden we ook niet echt mee opgeschoten, niet ?


Jawel toch een punt uitlopen op Waregem.
We zullen nog 15 matchen moeten knokken om dat eindrondeticket veilig te stellen.

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jan 2010, 12:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Dani schreef:
De eerste helft waren er toch een aantal penaltyfasen, waaronder die van Lord maar ook Moreels werd stevig vastgehouden in de zestien ...

Die fout van Podevijn gebeurde onder onze neus en eerlijk gezegd : geen sprake van een gele kaart !
Hij wil met een sliding de bal afhandigmaken maar raakt hierbij (heel erg licht) zijn tegenstander die zich voor dood liet vallen.

Persoonlijk vind ik ons net iets te weinig dominant spelen in de wedstrijden waar het om gaat. Vooral op verplaatsing dan. OK, we zitten met een pak geblesseerden maar op verplaatsing hebben we het moeilijk om echte kansen af te dwingen zoals we thuis doen om de haverklap. Al moeten we ook beseffen dat Heist een meer dan stevig geheel is. Als we eerlijk zijn was een gelijkspel billijk geweest en daar hadden we ook niet echt mee opgeschoten, niet ?


Jawel toch een punt uitlopen op Waregem.
We zullen nog 15 matchen moeten knokken om dat eindrondeticket veilig te stellen.


Het voordeel is wel datwe de meeste van onze concurrenten thuis mogen bekampen.


25 Jan 2010, 12:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
BEELDEN MATCH REEDS OP

http://www.iendrachtoiljst.be :EA:


25 Jan 2010, 13:09
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Die fout in de 16 op Lord was zeker penalty. Aan de andere kant (duwfout van Kestens dacht ik) kon er net zo goed een penalty gefloten worden denk ik.
Lord had er gerust die prachtige doorsteekpas van Jens (die zeker in het eerste halfuur, fantastisch aan het spelen was) mogen inleggen. Maar slecht vond ik Lord zeker niet. Ik denk niet dat de tegenstander er gerust in is als Lio aan de bal is.
Ik ben nog altijd niet van overtuigd dat die afgekeurde goal buitenspel was; toch zeker niet op het moment dat de pas vertrekt.
Na de 1-0 wist ik dat het gedaan was. Wouter, Potjes en nog een paar anderen zaten er compleet door. Maar een verdienstelijke match van een gehavende ploeg tegen Heist dat misschien geen superteam was, maar toch zeker tot de betere van 3A behoort. Een gelijkspel of winst was meer op zijn plaats geweest.
Ook nog een pluim voor Brecht M (die ik vergat in mijn mvdm te zetten), die nu toch al lang op een constant niveau acteert.
Het lage bezoekersaantal is denk ik te wijten aan verschillende factoren: de afstand, examens, carnaval,...


25 Jan 2010, 13:16
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Op de beelden is het toch wel te zien dat het geen offside is, beiden staan op de kleine baklijn.


25 Jan 2010, 13:20
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 22:18
Berichten: 43
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Citeer:
Na de 1-0 wist ik dat het gedaan was. Wouter, Potjes en nog een paar anderen zaten er compleet door


Vergeet niet dat we nog een geldig doelpunt maken en dat het dus 1-1 had moeten zijn.
We raken ook nog de lat.

We zijn dus duidelijk bestolen.

Je kan van Troch veel zeggen, maar gisteren heeft hij hard gewerkt voor de ploeg (dat is ook al iets).


25 Jan 2010, 13:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
kijk naar de beelden,het is nooit off-side. :fuck:


25 Jan 2010, 13:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
kijk naar de beelden,het is nooit off-side. :fuck:


Idd,ik zie er ook geen offside in,zelfs niet na 5keren de beelden te herbekijken.De penaltyfase zit er wel niet tussen,maar dat was zeker en vast geen fout.


25 Jan 2010, 13:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
BEELDEN MATCH REEDS OP

http://www.iendrachtoiljst.be :EA:


ik zie echt genen offside! :stom:


25 Jan 2010, 13:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Geen offside, duidelijk te zien wanneer Troch op doel kopt staat Moreels op gelijke hoogte van de twee verdedigers van Heist.

Alweer bestolen, inderdaad.


25 Jan 2010, 13:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Geen offside, duidelijk te zien wanneer Troch op doel kopt staat Moreels op gelijke hoogte van de twee verdedigers van Heist.

Alweer bestolen, inderdaad.


Voor alle duidelijkheid de lijnrechter heeft naar eigen zeggen gevlagd voor offside op de eerste voorzet van spotbeen. (en niet coppens zoals velen dachten). Maar zelfs dan zie ik er geen offside in.


25 Jan 2010, 13:57
Knaap

Lid geworden op: 04 Dec 2009, 11:35
Berichten: 80
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Troch speelde een goede eerste helft,werkte en was aanvallend met zijn passes zeer goed zakte 2e helft fysiek idd wat terug maar sommigen hun commentaar op hem loopt echt de kest af! En zijn waarschijnlijk diegene die hem vroeger ophemelden,sta verdorie ne keer achter u spelers zo lang ze zich inzetten voor u ploeg. Voor de rest hadden wij het balbezit maar konden er weinig mee,vondt ons goed voetballen zonder een paar sterkhouders en ja Heist das één blok en wachten op dat ene kansje die ze altijd afmaken niet mooi om zien maar wel efficient. Zou er geen supporter van kunnen zijn maar ja ons richten op de eindronde en dat vindt ik al een succes na onze rampzalige start.


25 Jan 2010, 15:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst