Heist - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
miljaaar! nu is den titel helemaal verloren!

nu alles op alles zetten voor de eindronde binnen te halen! tis enkel voor den iendracht da ik het hoop, want ik mag vanaf volgende week beginnen trainen voor mijn wandeling! :( :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Jan 2010, 0:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
stijn M schreef:
Jammer van de nederlaag :( Maar met de 11 wedstrijden ongeslagen kunnen we nu noch hopen op de eindronde wie had dat durven denken 2 maand geleden!! :EA: Trouwens weet iemand of er beelden zijn van de wedstrijd :wadde:


EA-TV was aanwezig dus effen wachten tot Pascal zijn compilatie gemaakt heeft.
Fotokes komen on-line zodra er een map voor bestaat.

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jan 2010, 2:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
BVR heeft gekozen voor een voorzichtige aanpak mede door het ontbreken van een aantal belangrijke spelers.Dan weet je dat je altijd dat doelpunt kan tegen krijgen en toch de boot ingaat.Je wil die dodelijke counter voorkomen en dan krijg je er één binnen op corner een kwartier voor tijd.
Toegegeven ook op Hamme kon dit reeds gebeurd zijn.Verdiend of onverdiend speelt voor mij geen rol.Zelf had ik net als El Corredor voor een aanvallende opstelling met inderdaad Flippo op links en De Schutter op rechts.Troch als diepe spits met Wouter rond hem.Eigenlijk doe je Heist een cadeau door je spits in bloedvorm naar links te trekken en hem slechts sporadisch als echte spits uit te spelen.
Voor de rest geen man over boord.We staan nog op de vierde plaats en daar wilden we met zijn allen voor tekenen in oktober.Je mocht het wel niet zeggen wegens gevaar op opsluiting in een instelling.
Volgende week Temse-Boom en de week nadien Heist-Waregem.Met een beetje geluk staan we na onze vrije speeldag nog vierde.Tegen dan recupereren we Laurent en zijn we vertrokken voor de eindronde.


25 Jan 2010, 7:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
Onverdiende nederlaag. Heist krijgt eigenlijk geen kans, maar scoort wel op corner. Wij krijgen ook geen massa kansen, maar dreigen toch veel meer dan hen. Lord had die open kans na een kwartier nooit mogen missen. Scoort hij daar, doen we ze nadien op de counter helemaal dood. Ik vond Troch helemaal niet slecht, ik vond Lord vandaag niet goed.

Heist heeft, net als hier in Aalst, in elk geval geen indruk gemaakt op mij. Ik hoop dat Boom de titel pakt, want als een ploeg als Heist kampioen speelt, is het maar triestig.


tja, dat versta ik toch nie hoor. Troch niet slecht? Archislecht bedoel je dan? Lord was ook niet goed, maar de kansen die je krijgt, komen wel via hem. Er mislukt veel bij lord, maar als het lukt is het meestal wel een open kans.


Allez El Corredor, toch een klein beetje consequent zijn - die kansen die Lord krijgt vandaag waren er wel na knap afzonderen uit het middenveld. Ik vond Troch inderdaad ook niet zo dramatisch slecht, zeker niet in de eerste helft en zijn passes op aanvallend gebied waren steeds goed... Als je al een mindere moest opnoemen, was het gisteren toch wel Wouter Moreels hoor... En neen, ik breek die kerel na zijn glansprestaties zeker niet af, ik snap alleen niet dat Lord niet gewoon op links kon blijven staan en Moreels voor Troch werd uitgespeeld... Lord is geen diepe spits in een tactisch systeem dat een targetman vereist... De laatste twintig minuten van de eerste helft hebben ze die switch gedaan en Heist kwam er niet meer door, wij kregen corner op corner en kregen kleine kansen - Troch die onder andere net naast besloot... Maar in de tweede helft kwam die omzetting er niet, hoewel Troch duidelijk aangaf aan Lio en Wouter Moreels - op vraag van die laatste - of er niet geswitcht kon worden...

Ik ga evenmin akkoord met de mening over de scheidsrechter - akkoord, de gele kaarten voor Jens en Brecht waren correct, maar het was eens te meer, twee maten en twee gewichten. Vijf minuten voor Brecht geel pakt, krijgt hij een identieke charge te verwerken en dat werd niet bestraft... Na het geel van Jens in de eerste helft, werden er een vijftal fases - puur spelbederf gefloten en niet bestraft en in de tweede helft zijn er fouten geblazen die er in geen duizend jaar waren... Bovendien fluit hij twee zuivere strafschoppen niet - haakfout op Lord na tien minuten, waar de verdediger totaal geen bal speelt - en duwfout van Kestens in de zestien (na struikelen - akkoord - maar toch)...

Over de buitenspelgoal wil ik me niet uitspreken, maar die bal had al tien jaar moeten zitten. Centraal voor doel, op twee meter van de doelman, totaal ongedekt en zo missen - redelijk erg wel...

Dus balans: drie open kansen en een pak scrimmages voor doel voor ons - bij Heist een kopie van het doelpunt dat we slikken op Waregem - een bal aan de eerste paal die valt achter verdediger en voor de keeper en binnen... Stof voor discussie...

Al bij al kan je moeilijk zeggen dat we het verdedigend slecht hebben gedaan want hebben weer amper iets weggegeven met iedereen in een glansrol vond ik wel - ook Seminck die sterk zijn opwachting maakte... Podevijn vond ik heel goed spelen in het eerste halfuur - hadden er geen vat op - met een targetspits vandaag, maakt Jens minstens een doelpunt... Beste voetballende actie over verschillende stations van de wedstrijd eindigde ook bij hem met zijn volley in de tweede helft die net over ging... Na een dik uur op dat zware veld en het feit dat hij met geel stond, was het beste eraf... Wat er hier ook van gezegd werd, Troch was zeker niet archislecht maar weigert precies nog echt de boel te forceren en speelt eerder op de laatste pass dan dat hij zelf gaat voor het doelpunt - die grinta er terug in en hij zal zijn waarde nog bewijzen...

En dat Heist zo wint - is geen verrassing toch en voor mij dus wel degelijk een kwaliteit. Je weet hoe ze spelen, missen hun sterke man en toch krijg je het niet ontwricht... Echt een serieus blok dat wacht op hun kans, gisteren ook duidelijk gespeculeerd op het feit dat wij moesten winnen en dus een paar keer goed konden tegenprikken... Hebben wat mij betreft nog net iets meer kans op de titel dan Boom want Boom is ook een ploeg die het spectaculair wil doen, thuis mooi voetbal wil opdissen terwijl Heist blijft gaan voor de organisatie en heel uitgekookt speelt - en scoort op momenten waarop je het niet verwacht ... wanneer zij scoren, had je echt het gevoel dat als er een goal ging vallen, dat wij die toch zouden maken...

Laatste opmerking: waarom spelen we de laatste tien minuten continue met de hoge / lange bal? Terwijl je het met Moreels, Troch, Lord en Spotbeen toch over de grond moet spelen...

Soit, een gelijkspel was billijker geweest, maar anderzijds was dat een vrijgeleide voor Boom naar de titel... nu wordt de druk op de ketel gehouden en daar kan iedereen van profiteren... ook wij met het oog op de eindronde... Een punt voor ons gisteren was trouwens ook niet voldoende geweest...


25 Jan 2010, 8:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
Onverdiende nederlaag. Heist krijgt eigenlijk geen kans, maar scoort wel op corner. Wij krijgen ook geen massa kansen, maar dreigen toch veel meer dan hen. Lord had die open kans na een kwartier nooit mogen missen. Scoort hij daar, doen we ze nadien op de counter helemaal dood. Ik vond Troch helemaal niet slecht, ik vond Lord vandaag niet goed.

Heist heeft, net als hier in Aalst, in elk geval geen indruk gemaakt op mij. Ik hoop dat Boom de titel pakt, want als een ploeg als Heist kampioen speelt, is het maar triestig.


tja, dat versta ik toch nie hoor. Troch niet slecht? Archislecht bedoel je dan? Lord was ook niet goed, maar de kansen die je krijgt, komen wel via hem. Er mislukt veel bij lord, maar als het lukt is het meestal wel een open kans.


Allez El Corredor, toch een klein beetje consequent zijn - die kansen die Lord krijgt vandaag waren er wel na knap afzonderen uit het middenveld. Ik vond Troch inderdaad ook niet zo dramatisch slecht, zeker niet in de eerste helft en zijn passes op aanvallend gebied waren steeds goed... Als je al een mindere moest opnoemen, was het gisteren toch wel Wouter Moreels hoor... En neen, ik breek die kerel na zijn glansprestaties zeker niet af, ik snap alleen niet dat Lord niet gewoon op links kon blijven staan en Moreels voor Troch werd uitgespeeld... Lord is geen diepe spits in een tactisch systeem dat een targetman vereist... De laatste twintig minuten van de eerste helft hebben ze die switch gedaan en Heist kwam er niet meer door, wij kregen corner op corner en kregen kleine kansen - Troch die onder andere net naast besloot... Maar in de tweede helft kwam die omzetting er niet, hoewel Troch duidelijk aangaf aan Lio en Wouter Moreels - op vraag van die laatste - of er niet geswitcht kon worden...

Ik ga evenmin akkoord met de mening over de scheidsrechter - akkoord, de gele kaarten voor Jens en Brecht waren correct, maar het was eens te meer, twee maten en twee gewichten. Vijf minuten voor Brecht geel pakt, krijgt hij een identieke charge te verwerken en dat werd niet bestraft... Na het geel van Jens in de eerste helft, werden er een vijftal fases - puur spelbederf gefloten en niet bestraft en in de tweede helft zijn er fouten geblazen die er in geen duizend jaar waren... Bovendien fluit hij twee zuivere strafschoppen niet - haakfout op Lord na tien minuten, waar de verdediger totaal geen bal speelt - en duwfout van Kestens in de zestien (na struikelen - akkoord - maar toch)...

Over de buitenspelgoal wil ik me niet uitspreken, maar die bal had al tien jaar moeten zitten. Centraal voor doel, op twee meter van de doelman, totaal ongedekt en zo missen - redelijk erg wel...

Dus balans: drie open kansen en een pak scrimmages voor doel voor ons - bij Heist een kopie van het doelpunt dat we slikken op Waregem - een bal aan de eerste paal die valt achter verdediger en voor de keeper en binnen... Stof voor discussie...

Al bij al kan je moeilijk zeggen dat we het verdedigend slecht hebben gedaan want hebben weer amper iets weggegeven met iedereen in een glansrol vond ik wel - ook Seminck die sterk zijn opwachting maakte... Podevijn vond ik heel goed spelen in het eerste halfuur - hadden er geen vat op - met een targetspits vandaag, maakt Jens minstens een doelpunt... Beste voetballende actie over verschillende stations van de wedstrijd eindigde ook bij hem met zijn volley in de tweede helft die net over ging... Na een dik uur op dat zware veld en het feit dat hij met geel stond, was het beste eraf... Wat er hier ook van gezegd werd, Troch was zeker niet archislecht maar weigert precies nog echt de boel te forceren en speelt eerder op de laatste pass dan dat hij zelf gaat voor het doelpunt - die grinta er terug in en hij zal zijn waarde nog bewijzen...

En dat Heist zo wint - is geen verrassing toch en voor mij dus wel degelijk een kwaliteit. Je weet hoe ze spelen, missen hun sterke man en toch krijg je het niet ontwricht... Echt een serieus blok dat wacht op hun kans, gisteren ook duidelijk gespeculeerd op het feit dat wij moesten winnen en dus een paar keer goed konden tegenprikken... Hebben wat mij betreft nog net iets meer kans op de titel dan Boom want Boom is ook een ploeg die het spectaculair wil doen, thuis mooi voetbal wil opdissen terwijl Heist blijft gaan voor de organisatie en heel uitgekookt speelt - en scoort op momenten waarop je het niet verwacht ... wanneer zij scoren, had je echt het gevoel dat als er een goal ging vallen, dat wij die toch zouden maken...

Laatste opmerking: waarom spelen we de laatste tien minuten continue met de hoge / lange bal? Terwijl je het met Moreels, Troch, Lord en Spotbeen toch over de grond moet spelen...

Soit, een gelijkspel was billijker geweest, maar anderzijds was dat een vrijgeleide voor Boom naar de titel... nu wordt de druk op de ketel gehouden en daar kan iedereen van profiteren... ook wij met het oog op de eindronde... Een punt voor ons gisteren was trouwens ook niet voldoende geweest...



consequent, bah ja, ik vind troch gewoon al een gans jaar minder. en de passen die lord kreeg kwamen er na een pas van wouter moreels, en die ond ik gisteren beter dan troch.

troch was voor mij de minsten


25 Jan 2010, 8:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:

consequent, bah ja, ik vind troch gewoon al een gans jaar minder. en de passen die lord kreeg kwamen er na een pas van wouter moreels, en die ond ik gisteren beter dan troch.

troch was voor mij de minsten


Uw goed recht hoor :-) En ja, dat Troch minder is dit jaar dat is een feit - ik denk niet dat iemand dat betwist, hijzelf waarschijnlijk nog het allerminst... Ik had gisteren het gevoel dat de opstelling er een was van - de Wouter zit in bloedvorm, dus ook al zouden we hem op de rechtsback zetten, het zal wel in orde komen... Niet dus. Verloorgewoon veel te veel rendement en sleuren op links om dan naar binnen te komen en verrassend uit te halen, zat er gewoon niet in tegen een Heist dat positioneel ijzersterk stond te verdedigen. Tegen Hoogstraten lijkt het me aangewezen om Lord op links te laten staan - blijft zoveel gevaarlijker - en uit te pakken met het spitsenduo vanop Waregem... Wouter kwam gisteren gewoon veel te weinig in de zestien om goed te zijn... En als dat niet lukt, een gokje wagen hé - Niels Spotbeen erin voor Troch als diepe spits, met Wouter erachter en spelen op het opportunisme van Wouter die wel dominant kan zijn op die 10-positie zoals de laatste weken bleek... En als je Lord als diepste spits kan zetten, kan je dat met Niels Spotbeen ook... Volgend jaar Nguekam terughalen zie als reservespits... als Racing Gent hem kan betalen, zal het financieel toch niet meer zo'n dure vogel zijn me dunkt en als het is om oorlog te maken, dat kan hij nog :-)


25 Jan 2010, 9:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Ik vond Wouter in de eerste helft wel nog meevallen, de 2de helft hebben we hem dan weer helemaal niet meer gezien. 2de helft had ik schrik dat ons centraal middenveld zou breken maar Kestens en vooral Van Damme hebben zich daar blijven weren. Er zat zeker meer in, maar de wat terughoudende opstelling en de 2 reuzekansen die je mist nekken u uiteindelijk.

Wat de ref betreft volg ik toch El Corredor hoor, diene was echt niet slecht. Misschien een beetje in het voordeel van de thuisploeg bij twijfelgevallen. De strafschoppen waar DT het over heeft ?

_________________
If you never try, you'll never know


25 Jan 2010, 9:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
de vrijschop waar de hoekschop van het doelpunt op volgt is toch een aangeschoten bal zeker?en het was zeker penalty op lord.we zijn gewoonweg bestolen.ik vond het een zeer partijdige ref.


25 Jan 2010, 10:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
de vrijschop waar de hoekschop van het doelpunt op volgt is toch een aangeschoten bal zeker?en het was zeker penalty op lord.we zijn gewoonweg bestolen.ik vond het een zeer partijdige ref.


Ah oef, ik dacht al dat ik den enigen was die het zo had geïnterpreteerd... Ik ga niet zeggen dat het alleen de ref is die ons de nederlaag heeft aangesmeerd, verre van, maar hem toedichten dat hij een goeie match heeft gefloten dat is er toch ook wel zwaar over... Was heel inconsequent vond ik... En Bram, een terughoudende opstelling was het toch niet, in vergelijking met anders? Alleen Brecht in de plaats van De Castro, voor de rest de te verwachten spelers, waarbij Wouter Moreels en Lord misschien niet meteen op die plaatsen waarop ze stonden...

En maar goed ook want in de eerste helft stond Brecht heel vaak tegen twee man bij balverlies... Als we hetzelfde zouden gedaan hebben op links door daar Filipovic te zetten, hadden we daar hetzelfde voor gehad... Systeem werkte op het middenveld en achteraan vond ik - je creërt een paar halve kansen maar wint duidelijk op punten met drie open kansen - die tweede van Lord was moeilijk maar met die eerste en die kopbal moet je altijd meer doen - zeker in een match tegen de nummer twee van de klassering. Ik vond Heist trouwens veel volk hebben in vergelijking van wat we al hebben gezien - en wij waren niet zo overdreven talrijk vond ik.


25 Jan 2010, 10:23
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
Smetje schreef:
een kopie van het doelpunt dat we slikken op Waregem - een bal aan de eerste paal die valt achter verdediger en voor de keeper en binnen... Stof voor discussie..


Ik heb ook direct gedacht aan die cornergoal op waregem.Ik wacht op beelden om die tegengoal nog eens te herbekijken.En voor mij mag Heist de tegenstander worden in de eindronde mits nen degelijke centrumspits in de ploeg(Laurent of nog nen aankoop).Tweemaal winnen tegen ons met betonvoetbal lukt, maar geen derde keer.


25 Jan 2010, 10:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
bvr heeft na de match de beelden van ons afgekeurd doelpunt bekeken en het was zeker geen off- side.de bal ging naar achter,zegt hij ,dus geen off-side.bepikt dus.


25 Jan 2010, 11:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
De fotokes staan on-line :banana:
Van onze goal heb ik géén beelden, maar wel van onze tegengoal :hmm:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jan 2010, 11:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
seminck zijn man die scoort?


25 Jan 2010, 11:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on-line :banana:
Van onze goal heb ik géén beelden, maar wel van onze tegengoal :hmm:

Afbeelding


Vier man van ons maar bal toch binnen... Pijnlijk...


25 Jan 2010, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
seminck zijn man die scoort?


yeps ...

btw; waar waren die 3000 toeschouwers gisteren?
Met moeite een 1000 tal van Heist en wij misschien met 500-600, dat zal al realistischer zijn zeker?


25 Jan 2010, 11:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst