Heist - Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27
Berichten: 162
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Miljaarde ze staan alletwee op de lijn van de kleine baklijn als Troch kopt, volgens mij zeker genen offside. Voor offside moet ge volledig voorbij de speler staan. Ik durfde mij er op voorhand niet over uit te spreken, maar als ik het nu zo zie, pfff... :stom:
Ik vond Heist maar ne kleinen titelkandidaat en ik vind dat ge onze ploeg weinig kunt verwijten. Er was vaak dreiging van ons uit en we gaven bitterweinig weg en dat met een onuitgegeven elftal op het veld van één van de twee afgescheiden leiders. Maar het heeft niet mogen zijn, elke ploeg verliest en wint wel eens onverdiend en dat eerste komt hard aan, des te harder omdat we naar de krachtmeting met die top 2 zo hadden uitgekeken. Maar op zich niks aan de hand. Boom blijft doorrazen en ik zie die ni wegzakken en Heist blijft op hun eigen manier volgen, zo slecht zullen die op zich dus wel ni zijn zeker (hoewel ze tegen ons niks getoond hebben). Dus den titel, veel kans maakten we daar sowieso ni meer op, zelfs al blijven wij onze reeks verder zetten. De eindronde hebben we nog in eigen handen en moet zeker haalbaar zijn en wie weet nemen we daar wel revanche op Heist en kunnen wij dan zingen dat het in 3e ook plezant is.
En wie kampioen wordt? Boom lijkt het mij meer te verdienen en ik gun het hen, maar het is nu niet omdat we nu op deze manier tegen Heist verliezen dat ik plots Boomsupporter en anti-Heist word (behalve dan tijdens het eerste uur na de match :D ).


25 Jan 2010, 15:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
ajointje schreef:
Troch speelde een goede eerste helft,werkte en was aanvallend met zijn passes zeer goed zakte 2e helft fysiek idd wat terug maar sommigen hun commentaar op hem loopt echt de kest af! En zijn waarschijnlijk diegene die hem vroeger ophemelden,sta verdorie ne keer achter u spelers zo lang ze zich inzetten voor u ploeg. Voor de rest hadden wij het balbezit maar konden er weinig mee,vondt ons goed voetballen zonder een paar sterkhouders en ja Heist das één blok en wachten op dat ene kansje die ze altijd afmaken niet mooi om zien maar wel efficient. Zou er geen supporter van kunnen zijn maar ja ons richten op de eindronde en dat vindt ik al een succes na onze rampzalige start.


(y) (y) (y)

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Jan 2010, 17:16
Duivelke

Lid geworden op: 01 Nov 2009, 16:05
Berichten: 32
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Dani schreef:
De eerste helft waren er toch een aantal penaltyfasen, waaronder die van Lord maar ook Moreels werd stevig vastgehouden in de zestien ...

Die fout van Podevijn gebeurde onder onze neus en eerlijk gezegd : geen sprake van een gele kaart !
Hij wil met een sliding de bal afhandigmaken maar raakt hierbij (heel erg licht) zijn tegenstander die zich voor dood liet vallen.

Persoonlijk vind ik ons net iets te weinig dominant spelen in de wedstrijden waar het om gaat. Vooral op verplaatsing dan. OK, we zitten met een pak geblesseerden maar op verplaatsing hebben we het moeilijk om echte kansen af te dwingen zoals we thuis doen om de haverklap. Al moeten we ook beseffen dat Heist een meer dan stevig geheel is. Als we eerlijk zijn was een gelijkspel billijk geweest en daar hadden we ook niet echt mee opgeschoten, niet ?


Jawel toch een punt uitlopen op Waregem.
We zullen nog 15 matchen moeten knokken om dat eindrondeticket veilig te stellen.


Het voordeel is wel datwe de meeste van onze concurrenten thuis mogen bekampen.



Tussen 21/02 en 7/3 (net na carnaval) is de bepalende periode met thuismatchen tegen Racing Waregem en KSK Deinze en een verplaatsing naar Temse.


25 Jan 2010, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
In die drie matchen 9 op 9 en ik ben al content. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Jan 2010, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:
waly 2 schreef:
de vrijschop waar de hoekschop van het doelpunt op volgt is toch een aangeschoten bal zeker?en het was zeker penalty op lord.we zijn gewoonweg bestolen.ik vond het een zeer partijdige ref.


Ah oef, ik dacht al dat ik den enigen was die het zo had geïnterpreteerd... Ik ga niet zeggen dat het alleen de ref is die ons de nederlaag heeft aangesmeerd, verre van, maar hem toedichten dat hij een goeie match heeft gefloten dat is er toch ook wel zwaar over... Was heel inconsequent vond ik... En Bram, een terughoudende opstelling was het toch niet, in vergelijking met anders? Alleen Brecht in de plaats van De Castro, voor de rest de te verwachten spelers, waarbij Wouter Moreels en Lord misschien niet meteen op die plaatsen waarop ze stonden...

En maar goed ook want in de eerste helft stond Brecht heel vaak tegen twee man bij balverlies... Als we hetzelfde zouden gedaan hebben op links door daar Filipovic te zetten, hadden we daar hetzelfde voor gehad... Systeem werkte op het middenveld en achteraan vond ik - je creërt een paar halve kansen maar wint duidelijk op punten met drie open kansen - die tweede van Lord was moeilijk maar met die eerste en die kopbal moet je altijd meer doen - zeker in een match tegen de nummer twee van de klassering. Ik vond Heist trouwens veel volk hebben in vergelijking van wat we al hebben gezien - en wij waren niet zo overdreven talrijk vond ik.

Allé DT man, die tackle op Lord was toch op de bal ?
Oké, ik heb ook meegeroepen voor strafschop maar wel wetende dat het er nooit één was.
En die hands van Mich die wordt ook 9 op de 10 keer gefloten, dat was ook een geweldige kans van die mannen als hij er met zijn arm niet meer tegen zat.
Die fout op Kestens/Moreels ('k weet niet juist meer op wie) ook op een corner, daar was misschien nog iets in te zien, maar tegelijkertijd was er aan de overzijde ook wel zo een geval.
De afgekeurde goal is dan weer voor rekening van de lijnrechter....
In een wedstrijd waarin maar 3 kansen zijn geweest moet je gewoon maken dat uw kansen die je krijgt tegen de netten hangen. En bovendien moet ge u ook eens kunnen neer leggen bij een nederlaag.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Jan 2010, 19:01
Knaap

Lid geworden op: 04 Dec 2009, 11:35
Berichten: 80
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
jammen schreef:
ajointje schreef:
Troch speelde een goede eerste helft,werkte en was aanvallend met zijn passes zeer goed zakte 2e helft fysiek idd wat terug maar sommigen hun commentaar op hem loopt echt de kest af! En zijn waarschijnlijk diegene die hem vroeger ophemelden,sta verdorie ne keer achter u spelers zo lang ze zich inzetten voor u ploeg. Voor de rest hadden wij het balbezit maar konden er weinig mee,vondt ons goed voetballen zonder een paar sterkhouders en ja Heist das één blok en wachten op dat ene kansje die ze altijd afmaken niet mooi om zien maar wel efficient. Zou er geen supporter van kunnen zijn maar ja ons richten op de eindronde en dat vindt ik al een succes na onze rampzalige start.


(y) (y) (y)

Dank u Jammen


25 Jan 2010, 19:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
De afgekeurde goal is dan weer voor rekening van de lijnrechter....
en dan moet ge u kunnen neerleggen bij een nederlaag. :crazy:


25 Jan 2010, 19:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Ik vond al by al de juiste uitslag 0-0 maarja , het moest er ene keer vn komen eh
En zijt nu ma zeker jongs , we spelen voor de eindronde en da moet zeker mogelijk zijn .
Die afgekeurde goal is voor mij een vraagteken ze


25 Jan 2010, 19:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
ik had gisteren bij het naar huis gaan, zeker niet het gevoel dat we bestolen of bepikt waren eigenlijk.

je kan wel zeuren over die "fout" op Lord, maar dan moet je consequent zijn bij die fout van Kestens in de backlijn.

de gele kaarten voor ons waren terecht. Die fout van Podevijn gebeurde vlak voor ons, en dat was geel. Die 14 laat zich theatraal vallen, akkoord. Maar het was vooral een wel heel domme sliding van Podevijn. Hij heeft dat wel meer, dat hij komt aangevlogen en een vliegende tackle inzet terwijl hij in geen 100 jaar de bal niet meer kan spelen, vroeg of laat krijgt hij wel eens rood...


25 Jan 2010, 19:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Bram schreef:

Allé DT man, die tackle op Lord was toch op de bal ?
Oké, ik heb ook meegeroepen voor strafschop maar wel wetende dat het er nooit één was.
En die hands van Mich die wordt ook 9 op de 10 keer gefloten, dat was ook een geweldige kans van die mannen als hij er met zijn arm niet meer tegen zat.
Die fout op Kestens/Moreels ('k weet niet juist meer op wie) ook op een corner, daar was misschien nog iets in te zien, maar tegelijkertijd was er aan de overzijde ook wel zo een geval.
De afgekeurde goal is dan weer voor rekening van de lijnrechter....
In een wedstrijd waarin maar 3 kansen zijn geweest moet je gewoon maken dat uw kansen die je krijgt tegen de netten hangen. En bovendien moet ge u ook eens kunnen neer leggen bij een nederlaag.


Begrijp me niet verkeerd hé Bram, nog eens, ik wilde alleen aangeven dat de scheids niet zo goed was als hier werd aangegeven. Zoals ik zelf al aangaf kon hij er voor Heist ook zeker 1 op de stip leggen en zoals ik ook al zei, moet je in een topper op het veld van de tweede als je driemaal een open kans krijgt toch minstens 1 scoren (wat we ook hebben gedaan maar soit)...

Wat het penaltygeval betreft - ik stond aan de kant van de ingang (het niet overdekte stuk) en van waaruit ik stond, leek Lord die verdediger voorbij te zijn, zet een tweede verdediger een tackle in die de bal niet raakt en brengt hij Lord uit evenwicht... Soit, zoals hier al eerder gepost, Lord vond het zelf geen penalty dus case closed.

En ik kan me gerust neerleggen bij de nederlaag hoor... maar het had zo ver niet moeten komen... Ik had hetzelfde gevoel als na Temse en Racing Waregem eerlijk gezegd... Niet zozeer bepikt door de scheids, maar zelf toch weer op cruciale fases in de fout gegaan...


25 Jan 2010, 20:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Op het ogenblik dat Troch op doel kopt lijkt me Moreels wel buitenspel te staan. Ik heb mijn beeld stilgezet en tja, het scheelt niet veel, maar ik denk toch off-side, bekeken op de lijn van de kleine baklijn. Moreels lijkt er net achter te staan, terwijl de laatste verdediger van Heist er nog voor staat. Natuurlijk als de vlag al de hoogte in was op de voorzet...is er geen sprake van buitenspel. Ma ja, 1-0. UIT.

Kom, op naar de volgende, eindronde halen

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Jan 2010, 20:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Ooit moesten we toch nog eens verliezen. En als je het gevoel hebt dat er meer in zat kan je alleen maar besluiten dat je minstens de evenknie was van de tegenstander maar met minder geluk.

Zand erover en op naar zondag. Die wedstrijd is veel belangrijker met de eindronde als doel.
Het komt er nu op aan om de rest achter ons te houden. Het behouden van de vierde plaats hebben we momenteel in eigen handen. Wat er voor ons in de rangschikking gebeurd is voorlopig niet van belang.


25 Jan 2010, 20:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
hesteneer schreef:
een gelijkspel had inderdaad logisch geweest, sterk aalst in de eerste helft..maar tweede helft ook nix speciaal hé. eigenlijk ook maar een uitgespeelde kans gehad (afgekeurde goal was off side)...voor de rest hebben beide keepers gene bal moete pakken
over onze konijnenpoot gaan we hier zwijgen...geluk dwing je af...
als heistsup. beschaamd zijn? waarom zouden we??? met onze middelen doen we het zo slecht nog niet hé! :)



als er één ploeg verdiende om te winnen, was het toch wel aalst zeker! we hebben dan wel geen karrevracht aan kansen gehad, maar we hebben wel meerdere kansen gehad om daar met drie punten te gaan lopen. het eerste half uur was heist eigenlijk nergens... en in het tweede helft was het ook aalst dat het spel maakte... met dat tikkeltje geluk, hadden we daar een terechte winnaar.

Heist is een goed georganiseerd blok, maar meer dan dat ook niet hoor. en sorry maar in een regelrechte topper thuis zo durven voetballen ... één kans en voor de rest niets klaargemaakt. soit, iedereen speelt zoals hij wilt natuurlijk: het reglement zegt nu éénmaal dat het de doelpunten zijn die tellen...

we kunnen de nederlaag niet in de schoenen schuiven van de ref (we moesten ons kansen maar afmaken), maar ik vond hem maar weinig consequent fluiten hoor. en wat me vooral stoorde is dat er ALWEER niet ingegrepen werd na het doelpunt. Daar waren drie spelers minstens, die erop uit waren om de supporters zoveel mogelijk op stang te jagen: als een supporter daarop reageert heeft hij een stadionverbod: terecht, want we weten dat dat nu éénmaal het reglement is, maar staat er ook niet ergens in een reglement dat ne speler een kaart krijgt als hij opzettelijk het publiek wat komt uitdagen? maar goed... de ref vond het prima dat die spelers nog ewa kwamen uitdagen. allicht stonden diezelfde drie kleuters al huilend in hun broek te schijten mocht er hem van ons direct 300 man over den draad hebben geschoten... allicht nog wat in een vlaag van ontgoocheling geschreven, maar ik vond dat de topper een wel heel kleine winnaar opleverde.

Chapeau voor ons ploeg voor zoveel inzet, en om daar tenminste iets van diejen topper te willen maken. met wat geluk hadden we verdiend gewonnen. die eerste nederlaag moest er ooit eens van komen... maar ze hebben hun kansen op een goeie manier verdedigd. Lord vond ik met heel veel inzet spelen, en zorgde toch voor heel wat gevaar. Troch mist snelheid, maar was toch niet onverdienstelijk hoor, en ook wouter liet weer veel goeds zien, en ons bijterkes vandamme en podevijn hebben er ook weer voor gevochten.

volgende week is er weer een match, en dan zetten we de strijd voor de eindronde gewoon verder...


25 Jan 2010, 21:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
DT schreef:

En ik kan me gerust neerleggen bij de nederlaag hoor... maar het had zo ver niet moeten komen... Ik had hetzelfde gevoel als na Temse en Racing Waregem eerlijk gezegd... Niet zozeer bepikt door de scheids, maar zelf toch weer op cruciale fases in de fout gegaan...
Ik stond de andere kant, en heb ook vorige week al gemerkt dat ge vanuit verschillende ooghoeken een match helemaal anders kunt bekijken.

Voor de rest had dat gevoel ook, en had ook wel het gevoel dat er meer in zat hoor.
Maar ik kan mij neerleggen bij het verlies gisteren, dat zijn matchen waarin het gewoon van een serieuze portie geluk afhangt, daarvoor hebben wij dit weekend iets te veel verschuivingen moeten maken om dat geluk te kunnen afdwingen vrees ik.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Jan 2010, 21:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Heist een hecht blok, niet meer dan dat. :? :? Er zijn trainers die er niet in slagen om van een hoop individuen een hecht blok te maken...

Sorry, ik vond nen draw ook meer terecht, maar dat Heist gedeeld eerste staat, ik vind dat geen toeval. Er vergeten er hier toch een paar dat er daar wel een paar heel uitstekende voetballers spelen, allez das mijn mening uiteraard.

Die 10 janssens, en 14 vandermieren, kracht gekoppeld aan voetballend vermogen. En positioneel allemaal dik in orde die mannen.

Heist is natuurlijk geen sexy ploeg om naar te kijken, maar efficiënt is het wel. Als wij op zo'n manier naar tweede kunnen, awel heel graag dan.

Ik herinner mij jaren geleden het RWDM onder Vandereycken. 5-4-1 systeem en loeren op de counter, altijd 1-0 of 0-1, maar op het einde van de rit haalde ze wel Europees voetbal.


25 Jan 2010, 21:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst