Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
dienen pee met zen rammelkot in da vak van hoogstraten, ik vraag mij af of zoiets zomaar mag. bij elke aanvallende aktie van oilsjt ging er daar nen soort claxon af en als ze scoorden speelden hem muziek. We zouden weir dat iensj moeten doen, tzou spel zijn toch met de Walter

_________________
www.spionkoplede.com


04 Feb 2010, 13:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Juist de beelden is gezien van zondag en als ge naar de 2de en vooral 3de goal kijkt, ziet ge toch da er centraal iets serieus ni klopt ze, die mannen staan er 2x me een zee van ruimte rond hun!!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


04 Feb 2010, 13:41
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Wel, ik vond die muziek in het vak van Hoogstraten gewoon fantastisch !
Die mensen komen naar het voetbal om positieve ambiance te maken ....
Je moet het maar meezeulen hé ..


04 Feb 2010, 14:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:
Iemand die vaste waarde was bij de nationale jeugdelftallen zal wel op een bal kunnen shotten zeker? De enige reden dat hij niet op de bank zat, was omdat hij nauwelijks matchritme heeft, mede door blessureleed. En sorry, maar als je vooraan geen balvaste spits hebt, komt het duo Kestens-Van Damme (voorlopig?) net iets te kort - net iets te onzuiver en onderling mangelt het positioneel nog te veel... Als je voorstaat, kan je dat nog enigszins verdoezelen, maar bij een achterstand valt het daar des te harder op... Het is echt geen toeval dat die goals vanop afstand centraal voor doel er blijven ingaan...


Ik weet da Niels (Ringoot) nen enorm goeie voetballer is. Heb er nog bijgespeeld bij de jeugd en heb hem nadien ook wat gevolgd. Maar je zegt het zelf, amper of geen matchritme en moet mss nog wat wennen aan 3e klasse. Dus om hem meteen in de ploeg te droppen ten nadele van Kestens.. Ik denk dat BVR me de verdediging De castro-Brecht-Flippo-De Schutter zal verder willen. Je hebt idd wel gelijk da zondag het duo Kestens-Van Damme positioneel ni goed zat. Desondanks komen beide namen toch zeer dikwijls voor bij het MVDM-topic? :wadde:


04 Feb 2010, 14:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
ajoin_bart schreef:


Desondanks komen beide namen toch zeer dikwijls voor bij het MVDM-topic? :wadde:


Dat klopt inderdaad -> iedereen bekijkt het spelletje op zijn eigen manier hé... en maar goed ook :-)


04 Feb 2010, 15:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Tom_1919 schreef:
Juist de beelden is gezien van zondag en als ge naar de 2de en vooral 3de goal kijkt, ziet ge toch da er centraal iets serieus ni klopt ze, die mannen staan er 2x me een zee van ruimte rond hun!!

Ook de beelden eens bekeken en mijn geheugen liet me inderdaad niet in de steek.
Bij het eerste doelpunt lag gans de linkerflank open.Niels De Schutter staat te centraal en dan zou je Lord daar toch ergens mogen verwachten maar we weten allen dat deze laatste nauwelijks een meter meeverdedigd.Vandaar het grote gelijk van BVR:Met Flippo en Lord op de linkerflank vraag je om problemen.Kestens komt overigens maar een meter tekort om de de voorzet nog af te blokken.
Bij doelpunt twee stond Thomas erbij en keek er naar.Maar ook van Thomas wordt geen balrecuperatie verwacht.
Bij doelpunt drie worden De Castro en Seminck(stapje te traag) toch wel simpel uitgespeeld.


04 Feb 2010, 15:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Tom_1919 schreef:
Juist de beelden is gezien van zondag en als ge naar de 2de en vooral 3de goal kijkt, ziet ge toch da er centraal iets serieus ni klopt ze, die mannen staan er 2x me een zee van ruimte rond hun!!
centraal opt midden dan toch ? Want dat was een opkomende man die scoort.
Bij die 3de goal mag er gewoon niet zo laks verdedigd worden van de ganse ploeg, zeer nonchalante weggeefgoal... we weten nu dat we het zonder Laurent moeilijker hebben, staan ze daar allemaal te slapen.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Feb 2010, 20:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bram schreef:
Tom_1919 schreef:
Juist de beelden is gezien van zondag en als ge naar de 2de en vooral 3de goal kijkt, ziet ge toch da er centraal iets serieus ni klopt ze, die mannen staan er 2x me een zee van ruimte rond hun!!
centraal opt midden dan toch ? Want dat was een opkomende man die scoort.
Bij die 3de goal mag er gewoon niet zo laks verdedigd worden van de ganse ploeg, zeer nonchalante weggeefgoal... we weten nu dat we het zonder Laurent moeilijker hebben, staan ze daar allemaal te slapen.


Aja tuurlijk :lol:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


05 Feb 2010, 12:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
boer touch schreef:
El Corredor schreef:
boer touch schreef:

van vanachter hebben we enkel over rechts nog voor enige gevaar gezorgd,
vanop links enkel het eerste kwartier.
den tweede helft heeft de schutter( was echt slecht) niet 1 keer ingespeeld op filipovic, telkens centraal inspelen en dan de bal kwijt. zelfde met mich, brecht, ken en kristof. wouter en lio waren gewoon niet aanspeelbaar en als ze dan toch eens bij de bal kwamen was het ne slechte control, vastlopen.
conclusie : zonder laurent zijn we ne kandidaat rechter kolom



mijn conclusie: stop met giftige paddestoelen te eten, De Schutter slecht? :crazy:



tja da zal het zijn !

als u da tevreden stelt " DE SCHUTTER WAS DEN BESTEN OP HET PLEIN"

voila nu tevreden simpele duif


De Schutter wint de mvdm award voor deze wedstrijd :p


07 Feb 2010, 20:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
El Corredor schreef:
boer touch schreef:
El Corredor schreef:


mijn conclusie: stop met giftige paddestoelen te eten, De Schutter slecht? :crazy:



tja da zal het zijn !

als u da tevreden stelt " DE SCHUTTER WAS DEN BESTEN OP HET PLEIN"

voila nu tevreden simpele duif


De Schutter wint de mvdm award voor deze wedstrijd :p

En Boer Touch wint de pronostiek, ah ja, hij had het voorspeld... :lol:


07 Feb 2010, 20:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst