Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
ajoin_bart schreef:
bert schreef:
:offtopic:
BVR zou Kestens beter in zijn verdediging plaatsen en De Schutter laten doorschuiven naar het middenveld.
Als centrale middenvelder moet ge nen bal kunnen bijhouden en een paar man kunnen uitkappen.Kestens is ne goeie verdediger en kopbalsterk maar als centrale middenvelder beschikt De Schutter over meer aanvallende kwaliteiten.


dan moeje flippo al naar links trekken want ik zie kestens ni direct linksback staan.. en dan kunde als ge het mij vraagt beter seminck centraal achterin zetten ipv Kestens.. kvin da de schutter da goe doet op linksback, kzou hem laten staan. Verheyden zal ook weer ver gaan terugkeren zeker en dan kunde gewoon kestens door verheyden vervangen. Kvin trouwens da Kestens da ni zo slecht heeft gedaan gedurende de afwezigheid van Verheyden, en schiet mij ni af he :lol:


Ik zou voor de match tegen Oudenaarde terugvallen op een verdediging die zijn nut al bewezen heeft, dus met De Castro, B. Moreels, Flippo en De Schutter.
Middenveld: Galucci, Vandamme, Kestens en Podevijn (of Lord)
Aanval: W. Moreels en Amghar
Als Amghar het type is zoals Laurent moet hij in staat zijn om een paar verdedigers aan de klap te houden waardoor Wouter van de ruimte kan profiteren.

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Feb 2010, 16:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
jammen schreef:
ajoin_bart schreef:
bert schreef:
:offtopic:
BVR zou Kestens beter in zijn verdediging plaatsen en De Schutter laten doorschuiven naar het middenveld.
Als centrale middenvelder moet ge nen bal kunnen bijhouden en een paar man kunnen uitkappen.Kestens is ne goeie verdediger en kopbalsterk maar als centrale middenvelder beschikt De Schutter over meer aanvallende kwaliteiten.


dan moeje flippo al naar links trekken want ik zie kestens ni direct linksback staan.. en dan kunde als ge het mij vraagt beter seminck centraal achterin zetten ipv Kestens.. kvin da de schutter da goe doet op linksback, kzou hem laten staan. Verheyden zal ook weer ver gaan terugkeren zeker en dan kunde gewoon kestens door verheyden vervangen. Kvin trouwens da Kestens da ni zo slecht heeft gedaan gedurende de afwezigheid van Verheyden, en schiet mij ni af he :lol:


Ik zou voor de match tegen Oudenaarde terugvallen op een verdediging die zijn nut al bewezen heeft, dus met De Castro, B. Moreels, Flippo en De Schutter.
Middenveld: Galucci, Vandamme, Kestens en Podevijn (of Lord)
Aanval: W. Moreels en Amghar
Als Amghar het type is zoals Laurent moet hij in staat zijn om een paar verdedigers aan de klap te houden waardoor Wouter van de ruimte kan profiteren.


Dat lijkt me ook de beste oplossing.Veel zal afhangen van Amghar die natuurlijk wel de kans moet krijgen om zich in te spelen maar gezien de kwetsuur van Laurent zal het onmiddellijk van moeten zijn.
Alles omgooien voor één draak van een match is inderdaad niet verstandig.


03 Feb 2010, 16:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
jammen schreef:
ajoin_bart schreef:
bert schreef:
:offtopic:
BVR zou Kestens beter in zijn verdediging plaatsen en De Schutter laten doorschuiven naar het middenveld.
Als centrale middenvelder moet ge nen bal kunnen bijhouden en een paar man kunnen uitkappen.Kestens is ne goeie verdediger en kopbalsterk maar als centrale middenvelder beschikt De Schutter over meer aanvallende kwaliteiten.


dan moeje flippo al naar links trekken want ik zie kestens ni direct linksback staan.. en dan kunde als ge het mij vraagt beter seminck centraal achterin zetten ipv Kestens.. kvin da de schutter da goe doet op linksback, kzou hem laten staan. Verheyden zal ook weer ver gaan terugkeren zeker en dan kunde gewoon kestens door verheyden vervangen. Kvin trouwens da Kestens da ni zo slecht heeft gedaan gedurende de afwezigheid van Verheyden, en schiet mij ni af he :lol:


Ik zou voor de match tegen Oudenaarde terugvallen op een verdediging die zijn nut al bewezen heeft, dus met De Castro, B. Moreels, Flippo en De Schutter.
Middenveld: Galucci, Vandamme, Kestens en Podevijn (of Lord)
Aanval: W. Moreels en Amghar
Als Amghar het type is zoals Laurent moet hij in staat zijn om een paar verdedigers aan de klap te houden waardoor Wouter van de ruimte kan profiteren.



Waarom hebben ze ringoot dan gekocht :wadde: . ringoot op den back en de schutter naar het midden


03 Feb 2010, 17:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Alst kan zouk op Oudenaarde spelen met
VDN
De Castro-Moreels-Filipovic-De Schutter
Gallucci-Van Damme-Kestens-Podevijn
Moreels-Amghar

Ma kzou eiglek ook wel De Schutter naart midden durvan halen in plaats van Kestens en Ringoot linksback


03 Feb 2010, 17:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De Schutter is natuurlijk de perfecte bankzitter. Zijn polyvalentie is een troef, maar vaak ook een vloek.


03 Feb 2010, 18:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De Schutter moet altijd spelen zoals die nu bezig is.

VDN
De Castro-Moreels-Filipovic-Ringoot
Gallucci-Van Damme-De schutter-Podevijn
Moreels-Amghar


Bank Lord seminck kestens kempeneer

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Feb 2010, 18:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
dwarskijker schreef:

Veel zal afhangen van Amghar die natuurlijk wel de kans moet krijgen om zich in te spelen maar gezien de kwetsuur van Laurent zal het onmiddellijk van moeten zijn.
Alles omgooien voor één draak van een match is inderdaad niet verstandig.


Het voordeel is wel dat hij tegen Oudenaarde al een dikke twee weken groepstraining in de benen zal hebben en daar wordt er toch ook wel op automatismen getraind, dus zal hij toch wel min of meer zijn medemaats aanvoelen denk ik.

Ik denk dat de draak zondag vooral gegroeid is na de rust - het team was duidelijk niet klaar voor de te grote ommezwaai na de koffie... Twee spitsen op lijn, Filipovic plots naar linksmidden en totaal geen coaching meer in de achterste lijn, twee niet-praters naast mekaar centraal in de verdediging wat zich nu vooral bij balbezit liet gevoelen, twee centrale middenvelders die niet meer gecoacht werden, etc. etc.

Laat ons positief zijn en ervan uitgaan dat BVR nu in twee matchen verschillende scenarios heeft uitgeprobeerd en wel zal gemerkt hebben wat lukt en wat zeker niet lukt...


03 Feb 2010, 19:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De Jean schreef:
De Schutter is natuurlijk de perfecte bankzitter. Zijn polyvalentie is een troef, maar vaak ook een vloek.


De Schutter is bij altijd den eerste die in mijn opstelling zou staan. Ik zie die gast het hogerop zeker waarmaken...


03 Feb 2010, 19:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bakkie schreef:
De Schutter moet altijd spelen zoals die nu bezig is.

VDN
De Castro-Moreels-Filipovic-Ringoot
Gallucci-Van Damme-De schutter-Podevijn
Moreels-Amghar


Bank Lord seminck kestens kempeneer


De plaatsjes zijn nog altijd zeer duur , Troch uit de 15 , en verheyden die nog moet terugkomen


03 Feb 2010, 19:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Als Ewen fit is, zou ik hem terug laten starten in plaats van Kestens.


04 Feb 2010, 10:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Smetje schreef:
Als Ewen fit is, zou ik hem terug laten starten in plaats van Kestens.

Ik denk niet det Ewen fit is.Hij heeft eigenlijk al maanden niet serieus kunnen trainen.Voor Nieuwjaar moest hij zich beperken tot de zaterdagtraining en nadien heeft hij nauwelijks nog voetbaltraining gehad.
Dan ben je beter af met een fitte Kestens.
Trouwens ook Ewen bakte er niets van zonder de Depoitre.
Veel zal afgangen van de meerwaarde van Amghar en voor de rest moet er niet veel veranderd worden.Wel kan Podevyn eventueel terug in de ploeg gebracht worden.


04 Feb 2010, 10:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bakkie schreef:
De Schutter moet altijd spelen zoals die nu bezig is.

VDN
De Castro-Moreels-Filipovic-Ringoot
Gallucci-Van Damme-De schutter-Podevijn
Moreels-Amghar


Bank Lord seminck kestens kempeneer


Wie zegt da Ringoot zoveel beter is als Kestens? Ik heb hem de laatste jaren nog ni zien spelen en moest hij zooo goed zijn, zou hij tegen Hoogstraten toch minstens op de bank gezeten hebben? Bij mij zou De Schutter ook altijd spelen, maar ik denk da hij in zijn positie centraal opt middenveld int begin nog wa onwennig zou zijn en tegen deze zet dan rendeert kan ewen al terug zijn, en dan moeje de schutter weer naar linksback halen. Ik denk da de ploeg die jammen aangaf wel zal aantreden tegen oudenaarde


04 Feb 2010, 10:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
ajoin_bart schreef:

Wie zegt da Ringoot zoveel beter is als Kestens? Ik heb hem de laatste jaren nog ni zien spelen en moest hij zooo goed zijn, zou hij tegen Hoogstraten toch minstens op de bank gezeten hebben? Bij mij zou De Schutter ook altijd spelen, maar ik denk da hij in zijn positie centraal opt middenveld int begin nog wa onwennig zou zijn en tegen deze zet dan rendeert kan ewen al terug zijn, en dan moeje de schutter weer naar linksback halen. Ik denk da de ploeg die jammen aangaf wel zal aantreden tegen oudenaarde


Iemand die vaste waarde was bij de nationale jeugdelftallen zal wel op een bal kunnen shotten zeker? De enige reden dat hij niet op de bank zat, was omdat hij nauwelijks matchritme heeft, mede door blessureleed. En sorry, maar als je vooraan geen balvaste spits hebt, komt het duo Kestens-Van Damme (voorlopig?) net iets te kort - net iets te onzuiver en onderling mangelt het positioneel nog te veel... Als je voorstaat, kan je dat nog enigszins verdoezelen, maar bij een achterstand valt het daar des te harder op... Het is echt geen toeval dat die goals vanop afstand centraal voor doel er blijven ingaan...


04 Feb 2010, 11:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:
ajoin_bart schreef:

Wie zegt da Ringoot zoveel beter is als Kestens? Ik heb hem de laatste jaren nog ni zien spelen en moest hij zooo goed zijn, zou hij tegen Hoogstraten toch minstens op de bank gezeten hebben? Bij mij zou De Schutter ook altijd spelen, maar ik denk da hij in zijn positie centraal opt middenveld int begin nog wa onwennig zou zijn en tegen deze zet dan rendeert kan ewen al terug zijn, en dan moeje de schutter weer naar linksback halen. Ik denk da de ploeg die jammen aangaf wel zal aantreden tegen oudenaarde


Iemand die vaste waarde was bij de nationale jeugdelftallen zal wel op een bal kunnen shotten zeker? De enige reden dat hij niet op de bank zat, was omdat hij nauwelijks matchritme heeft, mede door blessureleed. En sorry, maar als je vooraan geen balvaste spits hebt, komt het duo Kestens-Van Damme (voorlopig?) net iets te kort - net iets te onzuiver en onderling mangelt het positioneel nog te veel... Als je voorstaat, kan je dat nog enigszins verdoezelen, maar bij een achterstand valt het daar des te harder op... Het is echt geen toeval dat die goals vanop afstand centraal voor doel er blijven ingaan...

Geef idd Ringoot nog wat tijd, vergeet niet dat het een transfer is naar de toekomst (juist 19) en dat hij een zeer zware blessure achter de rug heeft. Geduld is vaak een goede raadgever. Als hij klaar is zal BVR hem wel brengen. ;)

_________________
geer'n bè


04 Feb 2010, 12:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
El Corredor schreef:
De Jean schreef:
De Schutter is natuurlijk de perfecte bankzitter. Zijn polyvalentie is een troef, maar vaak ook een vloek.


De Schutter is bij altijd den eerste die in mijn opstelling zou staan. Ik zie die gast het hogerop zeker waarmaken...


Wat die allemaal kan :wow: die kan zeker in 2de mee

_________________
www.spionkoplede.com


04 Feb 2010, 12:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst