Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:
Jossen schreef:

D' Accord, objectief misschien niet, dat geef ik toe, maar het ik lees hier steevast een eentonig verhaal, maar wat heb je aan werkkracht op beide flanken?
Het is niet omdat ze beide een mannetje voorbij kunnen als een actie eens lukt dat ze goede voetballers zijn he, het moet nog altijd met -inderdaad jongens- zijn elven gebeuren.
Galluci, met alle respect, is een snelle speler, maar die laat hem na een actie waar hij zich tussen 2 tegenstrevers door probeert te geraken, maar al te vaak vallen, zo haal je ook de snelheid en de kans op een combinatie uit het spel. Lord, mja, die loopt zich nog vaker vast dan om het even wie van de ploeg, waarom denk je dat hij met een strik weg mocht bij Oostende, het is geen teamspeler, mist koelbloedigheid en staat 4 kilo te dik, ik denk niet dat het bepaald makkelijk spelen is op dezelfde lijn tussen 2 zulke specifieke spelers.
Je moet iemand hebben met een flits maar als er 3 van dat soort spelers op het veld staan, dan is de kans dat je de bal verliest 3 keer zo groot.
Er is toch maar al te duidelijk meer aan de hand dan alleen maar TT? Met Claessens en Pod lukte alles wel, dan zat er snedigheid en snelheid op bij EA in balbezit. Nu = ?


Jossen, ik vond uw eerste reactie ter verdediging van TT nog aanvaardbaar maar hier moet toch wel even op gereageerd worden. Ik heb hier ook altijd Thomas proberen te verdedigen, omdat ik bijvoorbeeld wel nog in hem geloof... alleen moet er objectief gekeken toch wel toegegeven worden dat - ondanks de voorbeelden die je aanhaalt over de medespelers - het bij Thomas zelf ook niet meer dat is van in vierde... Ik bedoel maar: voor corners te trappen moet hij niet lopen en ook daar scoort hij de laatste weken geen extra punten... De versnelling is er niet meer en betrokken zijn in twee goede fases binnen de eerste tien minuten en dan nog eens in de 42ste minuut is gewoon te weinig als dragende speler...

Je verwijst naar een gebrek aan werkkracht op de flanken, maar verwijst in een adem naar Galucci terwijl dit denk ik de enige speler is die over het hele seizoen bekeken op een flank het meeste ballen heeft gerecupereerd. Kwam ook opnieuw uit blessure en dat liet zich gisteren duidelijk voelen... Maar hij verdient iets meer krediet dan dat vind ik persoonlijk.

De meningen over Lord zijn hier altijd al verdeeld geweest, was ook nergens gisteren, maar de aanvallen waar Thomas bij betrokken was, kwamen er wel door een actie van Lio of een van Wouter... Dus zorgt hij wel voor gevaar... Het probleem lag - weerom - niet zozeer op de flanken maar centraal... Drie man centraal op het middenveld, waarvan twee controlerende en toch lopen ze er zo door... Lord hier door de mangel halen vind ik er dus wat over - zet Lio geen aanval op met Thomas in de 42ste minuut, had je immers niet meer geweten dat Thomas nog op het veld stond bij wijze van spreken...

Iedereen heeft aangegeven dat het in de tweede helft nog slechter was, maar ook objectief naar de eerste helft kijken hé en dat was ook niet goed


Zeer juist, maar vergeet niet dat het TT ook maar zijn 2de wedstrijd is dat hij startte in 3 maand. Dus wat je aangeeft voor Galucci gaat evengoed op voor hem of sta me toe zo vrij te zijn het anders te stellen: bij TT moet alles lukken(omdat men dat misschien te veel van vroeger gewoon is) en bij Galucci mag dat?
Opgelet ik begrijp de supporters, ze willen waar voor hun geld, maar er zijn er te veel die appels met peren vergelijken, daarmee doel ik op het wezenlijke verschil met TT zijn laatste seizoen in 3de.
Het is een heel ander systeem en dat vraagt aanpassing, zelfs van TT al geef ik ook rijkelijk graag toe dat het inderdaad nog steeds niet goed genoeg is.


01 Feb 2010, 20:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
oh ja nog efkes vermelden, hoe combineer je de woorden Claessens en snelheid in ne zin? :? :? :D :D ik snap het verband niet.


01 Feb 2010, 20:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
TT begint meer en meer de perceptie van het publiek tegen te hebben, dat hoorde je gisteren al. Hoongelach stijgt op bij een diepe bal in zijn richting…

Iedereen heeft het over het ontbreken van Depoitre, maar minstens even belangrijk in ons systeem is Ewen Verheyden. Een centraal middenveld Kestens-Van Damme, ik ben er geen voorstander van. De tweede helft verloren de buitenspelers veel de bal, en Kestens begint dan uit positie te lopen omdat recht te trekken. Een nobel initiatief, alleen stond Van Damme steevast tegen 2 man, en die werd met een simpele 1-2 uitgeschakeld.

De voetbalintelligentie van Verheyden hebben we centraal nodig, hetzij voor Kestens, hetzij voor Van Damme, maar niet de twee. Ze hebben alle twee hun kwaliteiten, alleen als ze samenspelen ontbreekt er iets...

De komende vier duels worden niet allesbeslissend, maar ze zullen ons toch een idee geven wat we mogen ambiëren tot het einde van het seizoen. We konden gisteren een schitterende zaak gedaan hebben, maar ja. Het zal knokken worden tot het einde volgens mij, en dan maar hopen dat je niet opgebrand aan die eindronde moet beginnen.


Ik zag gisteren meermaals het Vanderhaegenspook opduiken... :cool:


01 Feb 2010, 20:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
nu we ringoot hebben kan de schutter eindelijk eens als middenvelder uitgespeeld worden.


01 Feb 2010, 21:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bakkie schreef:
Franck naar Oudenaarde

Velen zullen hier tevreden zijn,ik ben content in zijn plaats dat hij weg is,na Aelbrecht was hij het slachtoffer om elke week uit gekafferd te worden.
Ik ben in blijde verwachting wie de volgende gaat zijn en ik hoop als Troch komt,hij het goed gaat doen want anders zou hij wel eens het volgende slachtoffer kunnen zijn


Post van 19 april 2009 :whistle:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Feb 2010, 21:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Waarom speelde Ringoot nog niet gisteren of zat hij niet op de bank?

@ Jossen: ik begrijp u wel en niet alles is TT zijn fout, maar als ik die jongen nu zie lopen, dat doet pijn om te zien omdat het zo een schitterende speler hier geweest is... Zoals hier stond heeft TT het precies moeilijk om gewoon een meeloper te zijn in dit EA. Zeg nu zelf: als trainer vroeger stonden er zeker een paar namen als eerste op het blad, ik denk aan een Nguekam, Arne, TT, allemaal pionnen die vast in de basis stonden en die er ook nooit uitgingen.

Nu is TT een bankzitter bij EA die geen meerwaarde brengt..

Ik vind dat jammer omdat ik TT altijd een schitterende speler heb gevonden en wat El Corredor zegt is zéér juist, het publiek 'lacht' gewoon met TT, ze weten al op voorhand dat hij verloren is in een spurtduel/kopduel,...
Ook dat is pijnlijk om zien/horen als supporter.


01 Feb 2010, 21:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
El Corredor schreef:
oh ja nog efkes vermelden, hoe combineer je de woorden Claessens en snelheid in ne zin? :? :? :D :D ik snap het verband niet.


Je snapt het niet El Co, Jossen vindt hem sneller dan TT... :D
Serieus nu, ik ben nooit een fan van TT geweest, hij vertraagt altijd en overal het spel. Ik snap nog altijd niet hoe die ooit bij Roeselare geraakt is maar hij was dan ook rap terug.. Ik heb een collega op het werk die af en toe eens naar EA komt kijken, ook al in ons kampioenenjaar in vierde. Hij heeft mij altijd gezegd niet te begrijpen dat men TT hier zo een goeie speler vindt(vond) en gelijk heeft hij!

_________________
Afbeelding


02 Feb 2010, 0:13
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Edit.


02 Feb 2010, 0:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Dat er hier in nen eerdere post commentaar was op Gallucci da kan ik hier toch al helemaal ni begrijpen :? Diene gast komt net uit blessure en toch legt hij (wel met geluk) toch weer ene in het mandje. En ja hij heeft zeker ni schitterend gespeeld maar hij brengt op en me wa meer matchritme doet hij elke ploeg zeer op de flank, dus aub begint dienen nu ook al ni af te breken.
En ja hij valt mss rap neer, ma nen beer ist ni eh en moesten wij onze vrije trappen die daar uit voort komen is nuttig gebruiken in de match dan ze steeds naar de cornervlag te trappen tzou ook al veel schelen, want de zondag vond ik da ook weer triestig ze(kweet ni of dat al iemand is opgevallen...)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


02 Feb 2010, 12:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Al wie er aan twijfelt dat TT hier schitterende dingen heeft laten zien, die kan dat toch gewoon niet menen ?

Was in vierde de absolute uitblinker : scoorde en liet scoren.
Was het eerstvolgende jaar in derde een sterkhouder (tot de blessure op Wetteren).
Hij heeft bij ons al fabelachtige doelpunten gemaakt en is altijd al een aanstoker geweest op het veld !

Kan kaatsen als geen ander en is zo op zijn best. Strooit met gemeten pasjes en kan bepalend zijn met een vrije trap.

Het enige wat dit jaar mankeert is conditie. Ik heb de indruk dat hij na 45 minuten stikkapot zit. Heeft dan ook die versnelling niet meer in de benen en valt zo door de mand wanneer we tegen fysiek sterke ploegen spelen. Zoals Jossen aangeeft is hij ook nog maar net terug in de ploeg na een lange blessure.

en het hoongelach van het publiek : idem met Lord een soort haat/liefde verhouding. Dat overkomt enkem de beste spelers...


02 Feb 2010, 13:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bij kaatsclub AALST HERLEVING daar zal hij waarschijnlijk kunnen kaatsen als geen ander.
Geef nu eens toe dat TT gewoonweg niet meer meekan en wat hij hier ook al bewezen heeft,als het niet meer gaat dan gaat het niet meer.
En al diene zever "hij heeft geen wedstrijd ritme" :lol: hoelang zit hij al op de bank,kon elke week 45 min spelen bij de reserven om ritme op te doen of laat zijn status dat niet toe.
Wat wil je nu dat ze zijn contract gaan verlengen :wadde: den iendracht is het ocmw niet eh.
Idem voor de lio.
Jammer dat dit enkel de beste spelers overkomt :hmm: ze zijn toch zo goed bezig.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Feb 2010, 13:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Ik denk dat we Geert De Ridder gelijk zullen moeten geven en besluiten dat TT versleten is. Het aantal blessures dat die gehad heeft sinds zijn spierscheur op Wetteren in het seizoen 2007-2008 is niet min. Feit is dat TT bij Eendracht een hoge boom is en die vangen nu eenmaal veel wind.

Chunga was er ook zo een: de ene moment verguisd om z'n luiheid en de andere bewierrookt om z'n geniale invallen.


02 Feb 2010, 13:43
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Geef TT dezelfde kanden als Verheyden en hij komt er wel.
Ik geloof niet dat hij al zijn kwaliteiten kwijt is.

:EA:


02 Feb 2010, 14:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
en speel hem achter de spitsen uit,en niet in de spits.


02 Feb 2010, 14:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Ik vraag me eiglek af waarom alle corners kort worden gegeven?
Je kan dit een keer of 2 proberen , maar de hele match...
Na nen tijd heeft die verdediging da ook wel door ze
En zoals zondag geeft Troch een paske naar Filipovic en dan krult die de voorzet gewoon in handen van de keeper. Kbegrijp dr nieveel nut van


02 Feb 2010, 17:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst