Oudenaarde- Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 31
 Oudenaarde- Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4820
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Hendrik schreef:
Beste supporters van E.Aalst

De wedstrijd tegen KSV Oudenaarde zal doorgaan aanstaande zaterdag om 20u00 en NIET om 19u30. Oudenaarde speelt reeds het volledige seizoen de thuiswedstrijden om 20u00. Ook in geval van sneeuw zal Oudenaarde er alles aan doen om het veld sneeuwvrij te maken.

Tot zaterdag 20u.


Ik ben ne keer benieuwd of ze hun belofte gaan houden. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Feb 2010, 11:51
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 15 Dec 2009, 11:57
Berichten: 17
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Laat ons hopen dat de match doorgaat. Wij hebben onze bus alvast besteld (met de mannen van Gijzegem/Lede).

We zijn met 10 man dus ik hoop echt dat doorgaat. Geven ze nog sneeuw de komende dagen?


10 Feb 2010, 12:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ja, juist mail van E.A gekregen qua busvervoer spelers.
Match op Oudenaarde om 20.00u en Temse Zondag 28 Feb ipv Zaterdag 27 Feb.
:EA:


10 Feb 2010, 12:27
Duivelke

Lid geworden op: 26 Jul 2007, 21:01
Berichten: 28
Website: http://www.ksvoudenaarde.be
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
We doen zeker onze uiterste beste om het terrein sneeuw vrij te krijgen. Zaterdag rond 8u zullen we reeds starten met het ruimen van sneeuw. Zijn reeds 10 mensen die van plan zijn om te helpen dus indien geen algemene afgelasting zal ons veld wel sneeuwvrij zijn.


10 Feb 2010, 12:31
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Ja, juist mail van E.A gekregen qua busvervoer spelers.
Match op Oudenaarde om 20.00u en Temse Zondag 28 Feb ipv Zaterdag 27 Feb. :EA:


Het is toch ni waar hé, dat ook aangepast??? Hoe moet ne mens nu nog een deftige planning opmaken? Waarom spelen die bij Temse nu plots op een zondagnamiddag?


10 Feb 2010, 12:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
DT schreef:
vantjen schreef:
Ja, juist mail van E.A gekregen qua busvervoer spelers.
Match op Oudenaarde om 20.00u en Temse Zondag 28 Feb ipv Zaterdag 27 Feb. :EA:


Het is toch ni waar hé, dat ook aangepast??? Hoe moet ne mens nu nog een deftige planning opmaken? Waarom spelen die bij Temse nu plots op een zondagnamiddag?


Om mij te plezieren :D
Zaterdagavond kon ik niet :lol:

_________________
Afbeelding


10 Feb 2010, 12:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Het steeds verschuiven van wedstrijddata, aanvangsuur en datums van voorverkoop begint serieus op mijn systeem te werken. :fuck:


10 Feb 2010, 13:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
chunga schreef:
Het steeds verschuiven van wedstrijddata, aanvangsuur en datums van voorverkoop begint serieus op mijn systeem te werken. :fuck:


Een chance dat we niet in eerste spelen ;)


10 Feb 2010, 13:07

Lid geworden op: 10 Feb 2010, 13:11
Berichten: 1
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
Voor onze carnavalsmatch trekken we naar Oudenaarde (geen gemakkelijke opgave). Thuis wisten we in de laatste minuten met een lucky goal van Gallucci te winnen met 2-1. Na een 0 op 6 moet er opnieuw me een overwinning aangeknoopt worden om onze kansen op eindronde gaaf te houden.
Wordt de match nu om 20 uur gespeeld? Want ik had hier ergens gelezen da men om 15 of zelfs om 17uur zou willen spelen?



KSV Oudenaarde - Vc Eendracht Aalst 2002 19.30


10 Feb 2010, 13:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Aiko schreef:
ajoin_bart schreef:
Voor onze carnavalsmatch trekken we naar Oudenaarde (geen gemakkelijke opgave). Thuis wisten we in de laatste minuten met een lucky goal van Gallucci te winnen met 2-1. Na een 0 op 6 moet er opnieuw me een overwinning aangeknoopt worden om onze kansen op eindronde gaaf te houden.
Wordt de match nu om 20 uur gespeeld? Want ik had hier ergens gelezen da men om 15 of zelfs om 17uur zou willen spelen?



KSV Oudenaarde - Vc Eendracht Aalst 2002 19.30



Tis om 20u00... :-)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


10 Feb 2010, 13:19
Duivelke

Lid geworden op: 05 Feb 2010, 14:47
Berichten: 26
Leeftijd: 43
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
afteln!


10 Feb 2010, 14:03
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Hendrik schreef:
We doen zeker onze uiterste beste om het terrein sneeuw vrij te krijgen. Zaterdag rond 8u zullen we reeds starten met het ruimen van sneeuw. Zijn reeds 10 mensen die van plan zijn om te helpen dus indien geen algemene afgelasting zal ons veld wel sneeuwvrij zijn.

Ik denk dat verse sneeuw ruimen(dus nu) gemakkelijker is dan zaterdag aangevroren sneeuw te moeten ruimen.In ieder geval hoop ik dat jullie meer inspanningen doen dan het weekend van 2-3 januari om de match te laten doorgaan.


Laatst gewijzigd door bert op 10 Feb 2010, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Feb 2010, 15:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
bert schreef:
Hendrik schreef:
We doen zeker onze uiterste beste om het terrein sneeuw vrij te krijgen. Zaterdag rond 8u zullen we reeds starten met het ruimen van sneeuw. Zijn reeds 10 mensen die van plan zijn om te helpen dus indien geen algemene afgelasting zal ons veld wel sneeuwvrij zijn.

Ik denk dat verse sneeuw ruimen(dus nu) gemakkelijker is dan zaterdag aangevroren sneeuw te moeten ruimen.In ieder geval hoop ik dat jullie meer inspanningen doen dan tegen Heist om de match te laten doorgaan.


Er zijn er daar die denken dat het van moeten is aangezien ze reeds tweemaal hun plein niet speelklaar kregen terwijl er geen algemene aflasting was.Ze zouden dan een forfaitnederlaag aangesmeerd krijgen.
Ze zijn er alleszins vroeg bij met hun oproep voor sneeuw te ruimen.Hopelijk voor hen krijgen ze er geen spijt van de match niet om 17h te laten doorgaan als het 's avonds begint te vriezen en hun veld ondanks sneeuwruimen toch onbespeelbaar wordt.


10 Feb 2010, 15:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Er zijn er daar die denken dat het van moeten is aangezien ze reeds tweemaal hun plein niet speelklaar kregen terwijl er geen algemene aflasting was.Ze zouden dan een forfaitnederlaag aangesmeerd krijgen.
Ze zijn er alleszins vroeg bij met hun oproep voor sneeuw te ruimen.Hopelijk voor hen krijgen ze er geen spijt van de match niet om 17h te laten doorgaan als het 's avonds begint te vriezen en hun veld ondanks sneeuwruimen toch onbespeelbaar wordt.


Ge kunt nooit geen 5-0 aan uw broek krijgen omdat er drie keer sneeuw op uw veld ligt, zelfs al hebt ge totaal geen moeite gedaan om het vrij te maken. Men zou inderdaad misschien beter eens in het reglement zetten dat de clubs moeite moeten doen om het vrij te maken, maar tot hiertoe staat dat er nergens in. Het gaat hem trouwens niet zozeer over wat er op het veld ligt, maar vooral over wat er onder de sneeuw zit. Met een hard bevroren ondergrond, zoals nu, wordt een voetbalveld waar de sneeuw afgehaald is een levensgevaarlijke ijspiste, waar ge alleen uw poten kunt op breken. Tegen Zottegem bv. was ons veld bespeelbaar omdat de sneeuw er wat was afgekuist, maar vooral omdat het iets warmer was en de ondergrond niet keihard bevroren was. 't Zou vooral een beetje warmer moeten worden tegen het weekend, naar temperaturen net boven het vriespunt, maar ik vrees dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen.

Ik denk ten andere dat Oudenaarde er alle belang bij heeft om hun veld vrij te maken. Nu krijgen ze misschien de kans om Depoitre te vermijden en op een latere datum misschien niet meer. Of was er hij al bij gisteren? Het zou mij verwonderen, gezien de aard van zijn blessure ...
't Is zeer spijtig dat het de Carnavalsmatch is, maar voor ons zou het, puur sportief gezien, misschien niet eens zo slecht zijn om nog een weekje langer te rusten (en misschien wat meer mensen te recupereren).

Of het nu bij Oudenaarde zo was bij de vorige uitgestelde matchen, dat weet ik niet en laat ik in het midden, maar feit is wel dat het ruimen van het veld nogal vaak eens een tactische keuze is van de thuisploeg, naargelang de omstandigheden. Dat is quasi overal zo ...


10 Feb 2010, 16:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Nja, zoals het er nu naar uiziet lijken de weergoden perfect op schema te zitten om den boel voor de zoveelste keer af te gelasten.
En inderdaad, klimmen de temperaturen niet boven nul hoeven ze zelfs geen sneeuw te kuisen want dan is het toch niet bespeeldbaar. Dat gegeven weet je maar al te goed als je zelfs nog speelt.


10 Feb 2010, 18:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 31


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst