Oudenaarde- Eendracht Aalst - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31
 Oudenaarde- Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Tja BVR zal wel uitmaken wie voor hem de beste van de 2 keepers is.
Voor mij liet Kempeneers gisteren een goede indruk na en kunt ge hem niks verwijten.


14 Feb 2010, 21:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
bert schreef:
Tja BVR zal wel uitmaken wie voor hem de beste van de 2 keepers is.
Voor mij liet Kempeneers gisteren een goede indruk na en kunt ge hem niks verwijten.


Kempeneer heeft gisteren zijn werk gedaan. Maar als Van Den Noorgaete terug fit is, lijkt het mij logisch dat hij terug zijn plaats inneemt. Hij heeft het dit seizoen al goed gedaan en het zou van weinig respect getuigen om hem zomaar op de bank te zetten.


14 Feb 2010, 22:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik vond toch dat Amghar een redelijke indruk naliet.
Goeie inzet , sterk , subtiel met het hakje


15 Feb 2010, 11:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Het verslag op de website van Oudenaarde is ook weer in orde ... Onterechte penalty, onterechte vrije trap voor Troch en, wat had je gedacht, onterechte rode kaart.. :hmm:
Dat die scheids in de eerste helft verzuimt om een tweede huizenhoge penalty te fluiten en dat hij überhaupt hun patattenveld goedkeurde -toegegeven, aan de omstandigheden kon niemand iets verhelpen en ze hadden hun uiterste best gedaan, maar toch, eigenlijk is zoiets niet geschikt voor normaal voetbal ...- dat vergeten ze maar eventjes.
"We hebben hen voor de zoveelste keer bestolen met de hulp van de arbiter," vindt de lokale stadsdichter ...


15 Feb 2010, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Hier is het volledige verslag :x

Na uren sneeuwruimen en het gieten van ettelijke kilo's zand werd het terrein toch bespeelbaar verklaard, en de beide teams maakten er een best genietbaar kijkstuk van.
Al meteen na de aftrap verstuurt Sandy Martens een hobbelend schot maar de Aalsterse keeper heeft geen problemen. KSVO blijft de toon aangeven en na een mooie combinatie over verschillende stationnetjes mag De Jonckheere vrij aanleggen maar zijn schot is te zwak. Meteen daarop komt Wouter Moreels na een carambole fortuinlijk in schietpositie maar zijn schot gaat hoog over.
Op de 20' gaat de Aalsterse Keeper na een corner in duel met Sandy Martens, verliest dit halvelings waardoor de bal in de voeten valt van Schamp, diens schot blijft hangen in de kluts en de opportunistische Thompson scoort de 1 - 0. KSVO blijft niet op zijn lauweren rusten en enkele minuten later is er een prima aanval waarbij Van Den Broeck Schamp wegstuurt op links, diens voorzet komt perfect op het hoofd van Thompson maar die kopt net over.
Rond het half uur neemt Aalst het commando wat over, maar nadat eerst een solo van Moreels géén succes kende wordt er na 36' een penalty gefloten voor Aalst na een doordeweeks schouder tegen schouderduel. Lord neemt het kado met beide handen aan en meteen 1 - 1. Aalst dringt aan maar zowel Van Damme als Lord vinden een prima Malfait op hun weg. En net als iedereen zich verzoent met een gelijke stand aan de rust scoort Gaye met het hoofd na een vrijschop van De Jinckheere : 2 - 1.
Aalst komt deze opdoffer niet echt te boven, en ondanks dat ze voetballend beter zijn dan KSVO laten ze géén enkel gevaar optekenen. Het is integendeel KSVO dat dicht tegen een 3de treffer komt, maar eerst schiet Schamp rakelings naast na pass van De Groote en net daarna schiet Thompson naast keeper en ....goal na een prima aanval en dito doorsteekpass van Sandy Martens. 10' later had er alweer een geruststellende voorsprong op het bord kunnen staan, maar de keeper redt schitterend een kanonbal van Sandy Martens na een mooi aanval via Schamp en Thompson.
Wie niet scoort krijgt meestal het deksel op de neus, en ook deze maal zit het KSVO niet mee. Malfait neutraliseert eerst nog in de 79' een vrijschop van Troch met de medewerking van Houtekier, maar amper 2' later fluit de scheids een ingebeelde vrijschop en jawel, nu scoort Troch wel. En het wordt nog erger : amper 1' later tikt Brewaeys de bal weg voor een aanstormende Aalstspeler, deze struikelt over zijn eigen voeten maar de scheids fluit toch een vrijschop randje strafschopgebied en rood voor Joris. Toch laat KSVO zich niet kisten en na een wandelingetje van de ingevallen Jesse Martens komt Schamp schuin voor doel maar hij besluit voorlangs. KSVO houdt verder goed stand tegen een aandringend Aalst die voor de zoveelste keer punten stelen van ons met de medewerking van de scheids.

De opstellingen :

KSVO : Malfait, Brewaeys, Houtekier, De Groote (68' Jesse Martens), Thompson, Gaye, De Jonckheere, Martens Sandy (90' Vivé), Van Den Broeck, Blondeel,
Schamp ( 87' Van Den Bossche).

Aalst : Van Denoortegaete, De Schutter, Filipovic, Moreels Wouter, Van Damme (74' Troch), Podevijn (41' Gallucci), Lord, Moreels Brecht, Amghar, De Castro, Kestens

Gele kaarten : Gaye, Van Den Broeck (KSVO), Van Damme, De Castro, Troch (Aalst)

Rode kaarten : Brewaeys (KSVO)

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Feb 2010, 13:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Van een partijdig verslagje gesproken!!!!!
Men vergeet er dan ook nog bij te zeggen dat de kopbal van Gaye afwijkt op Flippo en zo in doel gaat.
Dat wij een punt zouden gestolen hebben vind ik ronduit belachelijk, een gelijkspel is de juiste weergave maar meer (of minder) verdienden wij ook niet.

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Feb 2010, 14:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Meteen daarop komt Wouter Moreels na een carambole fortuinlijk in schietpositie maar zijn schot gaat hoog over :crazy:


15 Feb 2010, 14:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Voor de zoveelste keer punten stelen? Ik herinner me nog goed hoe wij twee jaar geleden bepikt zijn in Oudenaarde.


15 Feb 2010, 15:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik heb de verslaggeving van oudenaarde altidj fijn gevonden om te lezen maar nu is er toch wel sprake van frustratie bij die mannen. Een gelijkspel was terecht!

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


15 Feb 2010, 15:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ook raar was dat ik als huisfotograaf GEEN toelating kreeg om vanaf de piste foto's te nemen van onze supporters. Dit was het antwoord dat ik kreeg enkele dagen voor de wedstrijd. :hmm:

"Volgens de reglementering van de K.B.V.B. mogen er geen foto's gemaakt worden vanop de atletiekpiste" (n)

De fotokes staan on-line :D
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Feb 2010, 15:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ook raar was dat ik als huisfotograaf GEEN toelating kreeg om vanaf de piste foto's te nemen van onze supporters. Dit was het antwoord dat ik kreeg enkele dagen voor de wedstrijd. :hmm:

"Volgens de reglementering van de K.B.V.B. mogen er geen foto's gemaakt worden vanop de atletiekpiste" (n)


Ah, ik dacht dat da was omdat ze er niet uit geraakten wie den echte Onderkroiper was :D .


15 Feb 2010, 15:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Onderkroiper schreef:
Ook raar was dat ik als huisfotograaf GEEN toelating kreeg om vanaf de piste foto's te nemen van onze supporters. Dit was het antwoord dat ik kreeg enkele dagen voor de wedstrijd. :hmm:

"Volgens de reglementering van de K.B.V.B. mogen er geen foto's gemaakt worden vanop de atletiekpiste" (n)


Ah, ik dacht dat da was omdat ze er niet uit geraakten wie den echte Onderkroiper was :D .


Spijtig, gelukkig mocht de Zwawi zijn dansjes doen :wow:
In het vervolg De Zwawi stiekem wat foto's laten nemen vanaop de piste :D

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Feb 2010, 16:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
In het vervolg De Zwawi stiekem wat foto's laten nemen vanaop de piste :D


Ik peis dat het beeld wel wa troebel zou zijn :lol: .


15 Feb 2010, 16:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Onderkroiper schreef:
In het vervolg De Zwawi stiekem wat foto's laten nemen vanaop de piste :D


Ik peis dat het beeld wel wa troebel zou zijn :lol: .


Voor welke ploeg zou hij hier supporteren ? :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Feb 2010, 16:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Bartos schreef:
Onderkroiper schreef:
In het vervolg De Zwawi stiekem wat foto's laten nemen vanaop de piste :D


Ik peis dat het beeld wel wa troebel zou zijn :lol: .


Voor welke ploeg zou hij hier supporteren ? :D

Afbeelding


Ni vér Den Iendracht want ter zèn veel te woineg supporters.
Oan de kleiren te zing gokkek op Den Okapi. :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Feb 2010, 17:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst