Oudenaarde- Eendracht Aalst - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31
 Oudenaarde- Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mannen terplaatse,hebben we een heeeeel sterke tweede helft gespeeld,jammer maar niets aan te doen :stom:

Dat is het derde jaar op rij dat we daar een gelijkspel halen :wadde:



tja, de tweede helft waren wij nergens eerlijk gezegd, en met een punt krijg je meer dan je verdiende...

waar was ons middenveld de tweede helft? Combinatie Van Damme, Kestens wederom geen succes.

Ik vond De Castro onze beste man. Eerste helft een lichte penalty van ons toch, wel magistraal gecontroleerd door Amghar.

Onze spitsen Moreels en Amghar zagen de tweede helft alle ballen over hun kop vliegen. Ik maak me zorgen eerlijk gezegd. We voetballen niet meer flitsend, en combineren lukt ook moeilijker om moeilijker.

Die Schamp van Oudenaarde deed wat hij wou op het middenveld. Podevijn in minuut 41 vervangen. Wat was daar de bedoeling van BVR? :wadde:

Meer dan we verdiende? Mèèr dan een punt verdienen we niet, maar om te zeggen dat we die draw niet verdienen is er ook over volgens mij. Het tweede doelpunt van die mannen kwam er toch na een hèèl sterke periode van ons. Nee een puntendeling is een terechte uitslag, zo waren het er op de bus toch velen met me eens.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Feb 2010, 2:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
ode thompson laat de 2e helft wel 2 maal de kans op 3-1 liggen of het was gedaan.


14 Feb 2010, 10:01
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik was er niet maar ik lees dat Troch (alweer) de assist geeft voor een belangrijke goal.
Er wordt hier veel over gekankerd, maar qua rendement ( = met zo weinig mogelijk energieverlies zo veel mogelijk resultaat halen) heeft hij zijns gelijke niet, hoor...
En 't mag dan op stilstaande fases zijn, die zijn ook belangrijk, hé, KV Mechelen is ooit kampioen geworden met zowat 90% van hun goals op stilstaande fases....


14 Feb 2010, 10:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mannen terplaatse,hebben we een heeeeel sterke tweede helft gespeeld,jammer maar niets aan te doen :stom:

Dat is het derde jaar op rij dat we daar een gelijkspel halen :wadde:



tja, de tweede helft waren wij nergens eerlijk gezegd, en met een punt krijg je meer dan je verdiende...

waar was ons middenveld de tweede helft? Combinatie Van Damme, Kestens wederom geen succes.

Ik vond De Castro onze beste man. Eerste helft een lichte penalty van ons toch, wel magistraal gecontroleerd door Amghar.

Onze spitsen Moreels en Amghar zagen de tweede helft alle ballen over hun kop vliegen. Ik maak me zorgen eerlijk gezegd. We voetballen niet meer flitsend, en combineren lukt ook moeilijker om moeilijker.

Die Schamp van Oudenaarde deed wat hij wou op het middenveld. Podevijn in minuut 41 vervangen. Wat was daar de bedoeling van BVR? :wadde:


Podevyn vervangen net voor de rust was wel zeer ongelukkig.Ik had wel de indruk dat hij het verkeerde schoeisel aan had.Hij kon zich nauwelijks rechthouden.
De Castro vond ik absoluut niet de beste man op het veld.Hij zag alle kleuren van de regenboog met Schamp.
Begrijp eigenlijk ook niet dat men op het forum van Oudenaarde de rode kaart van Brewaeys on terecht vond.Joris gaf zelf na de match toe dat die kaart terecht was.Over de penalty en de vrijschop waar het doelpunt uit voorkwam was hij minder te spreken.Het waren inderdaad lichte overtredingen maar ook die kunnen bestraft worden.

Eigenlijk was het veld niet geschikt om op te voetballen en hopelijk komt Depoitre gauw terug.Hij wist te vertellen dat het duidelijk beter ging met zijn kwetsuur.Gelukkig maar.


14 Feb 2010, 10:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mannen terplaatse,hebben we een heeeeel sterke tweede helft gespeeld,jammer maar niets aan te doen :stom:

Dat is het derde jaar op rij dat we daar een gelijkspel halen :wadde:



tja, de tweede helft waren wij nergens eerlijk gezegd, en met een punt krijg je meer dan je verdiende...

waar was ons middenveld de tweede helft? Combinatie Van Damme, Kestens wederom geen succes.

Ik vond De Castro onze beste man. Eerste helft een lichte penalty van ons toch, wel magistraal gecontroleerd door Amghar.

Onze spitsen Moreels en Amghar zagen de tweede helft alle ballen over hun kop vliegen. Ik maak me zorgen eerlijk gezegd. We voetballen niet meer flitsend, en combineren lukt ook moeilijker om moeilijker.

Die Schamp van Oudenaarde deed wat hij wou op het middenveld. Podevijn in minuut 41 vervangen. Wat was daar de bedoeling van BVR? :wadde:

Podevijn was echt niet goed bezig, en dan zo onsportief gedrag (wou hen geen hand geven) tegenover Gallucie en trainer als hij het veld moest verlaten.Hij zou daar best mee opassen . Foei,Foei Potjes


14 Feb 2010, 10:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
tja, die rode kaart voor die Brewaeys was overduidelijk, daar kan geen discussie over zijn. Ik vind dat we te weinig voetballend vermogen hebben centraal op het middenveld, dat Ewen maar gauw terugkomt.

Ik bedoelde eigenlijk dat met een draw je niet mag mopperen gezien het geleverde spel. De combinaties Schamp-Martens-Thompson kwamen er bij hen veel beter uit.

De komende drie weken (Waregem, Temse, Deinze) ga je weten waar je staat, daarom is dit nieuwe puntenverlies heel jammer. Eerste helft vond ik Wouter Moreels weer outstanding, had als één van de weinige precies geen last van het terrein.

En Kempeneer kan je volgens mij weinig verwijten eigenlijk, doet daar diep in de tweede helft nog een wereldsave.


14 Feb 2010, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Volgens mannen terplaatse,hebben we een heeeeel sterke tweede helft gespeeld,jammer maar niets aan te doen :stom:

Dat is het derde jaar op rij dat we daar een gelijkspel halen :wadde:



tja, de tweede helft waren wij nergens eerlijk gezegd, en met een punt krijg je meer dan je verdiende...

waar was ons middenveld de tweede helft? Combinatie Van Damme, Kestens wederom geen succes.

Ik vond De Castro onze beste man. Eerste helft een lichte penalty van ons toch, wel magistraal gecontroleerd door Amghar.

Onze spitsen Moreels en Amghar zagen de tweede helft alle ballen over hun kop vliegen. Ik maak me zorgen eerlijk gezegd. We voetballen niet meer flitsend, en combineren lukt ook moeilijker om moeilijker.

Die Schamp van Oudenaarde deed wat hij wou op het middenveld. Podevijn in minuut 41 vervangen. Wat was daar de bedoeling van BVR? :wadde:
Perfecte samenvatting.

Ook Thompson (beste man op het veld volgens mij) en De Groote ( :crazy: ) waren echt wel mannen die zich nog staande konden houden op dat toch wel onbespeelbaar veld, bij ons lukte het enkel De Castro en Moreels peisk.

De keeper kon weinig doen aan de tegendoelpunten maar had toch beter voor ander schoeisel gekozen, gelijk diene op de grond gelegen heeft zeg...
Het ging vooral mank op het middenveld, Kestens heeft de bal nooit langer dan een seconde gevoeld, bij Van Damme was het al niet veel beter. Daar heeft Oudenaarde toch wel voor het verschil gezorgd.


En Podevijn ? Die was gewoon zo geweldig slecht gisteren, zal wel een statement geweest zijn van de trainer richting Podevijn.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Feb 2010, 11:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Zodra er een map is van de wedstrijd, post ik de foto's van gisteren
Veel voetbalbeelden zijn er niet wegens te verre afstand en duisternis
Doch hier en daar een felle prot getrokken :D
Vijf sterren voor Den Iendrachter die dubbelganger :lol: was van Den Onderkroiper (y) (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Feb 2010, 12:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ons middenveld was inderdaad nergens gisteren, die van Oudenaarde konden "rustig" de bal kontroleren terwijl er bij balbezit van ons direkt druk gezet werd.
Wouter was de enige die een aktie kon maken en deed dat vrij goed gezien de staat van het veld.
Brecht en in iets mindere mate Olivier vond ik toch vrij goed gisteren.
Onze nieuwe aanwinst is sterk in de lucht en kan heel goed een bal aannemen, maar eerlijk gezegd had ik er toch ietsje meer van verwacht. Van mij krijgt hij alle vertrouwen.
We mogen tevreden zijn met één puntje al zat er op het einde, met 10 tegen 11, misschien zelfs meer in.
En last but not least, naast mij stond er daar weer ne pipo die al begon te kankeren op Troch toen hij nog aan de zijlijn stond gereed om in te vallen. Hij had al alles verkeerd gedaan en hij was nog aan geen bal geweest.
Zie mannen, daar zakt letterlijk mijn broek van af.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Feb 2010, 12:24
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
jammen schreef:
Ons middenveld was inderdaad nergens gisteren, die van Oudenaarde konden "rustig" de bal kontroleren terwijl er bij balbezit van ons direkt druk gezet werd.
Wouter was de enige die een aktie kon maken en deed dat vrij goed gezien de staat van het veld.
Brecht en in iets mindere mate Olivier vond ik toch vrij goed gisteren.
Onze nieuwe aanwinst is sterk in de lucht en kan heel goed een bal aannemen, maar eerlijk gezegd had ik er toch ietsje meer van verwacht. Van mij krijgt hij alle vertrouwen.
We mogen tevreden zijn met één puntje al zat er op het einde, met 10 tegen 11, misschien zelfs meer in.
En last but not least, naast mij stond er daar weer ne pipo die al begon te kankeren op Troch toen hij nog aan de zijlijn stond gereed om in te vallen. Hij had al alles verkeerd gedaan en hij was nog aan geen bal geweest.
Zie mannen, daar zakt letterlijk mijn broek van af.

Dat is inderdaad triestig sommige mensen, ik vind ook dat Troch bijlange niet meer de speler is van weleer maar ik zal hem nooit uitkafferen. Eigenlijk met geen enkele speler...van ons. :D. Je kan je mening hebben over een bepaalde speler, maar door hem luidkeels uit te kafferen (zoals sommigen) help je hem geen(bal) meter verder. Gisteren waren er al die die nieuwe al aan het afbreken waren, wacht nog wat af dat komt wel goed. Match van gisteren was niet gemakkelijk om je debuut te maken.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Feb 2010, 12:42
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27
Berichten: 162
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik vond dat we gisteren moeilijk van een echte match konden spreken. Der kon nauwelijks gecombineerd worden op dat veld. Veel lange ballen, ballen die misbotsten, passes die niet aankwamen doordat de bal niet goed rolde. De nieuwe spits liet af en toe goede dingen zien, maar moeilijk om in zo een match te beoordelen. Geen cadeau om zo te debuteren. Al bij al mochten we gisteren tevreden zijn met een gelijkspel, gezien de omstandigheden.
Oudenaarde heeft met Thompson en Martens toch wel een sterke aanvalslinie vond ik.


14 Feb 2010, 13:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Bram schreef:
En Podevijn ? Die was gewoon zo geweldig slecht gisteren, zal wel een statement geweest zijn van de trainer richting Podevijn.



Podevijn was idd slecht maar er zijn nu eenmaal spelers die op zo een plein uit de voeten kunnen en anderen niet... Podevijn duidelijk niet maar vervangt hem dan met de rust en niet 4 minuten ervoor. Zeker voor ne jonge gast is da niet echt goed voor het vertrouwen peis ek.


14 Feb 2010, 13:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
salvador schreef:
Ik was er niet maar ik lees dat Troch (alweer) de assist geeft voor een belangrijke goal.
Er wordt hier veel over gekankerd, maar qua rendement ( = met zo weinig mogelijk energieverlies zo veel mogelijk resultaat halen) heeft hij zijns gelijke niet, hoor...
En 't mag dan op stilstaande fases zijn, die zijn ook belangrijk, hé, KV Mechelen is ooit kampioen geworden met zowat 90% van hun goals op stilstaande fases....


Ik vind dat Troch gisteren heel goed ingevallen is.

Verder werd het gisteren nog eens duidelijk dat we Ewen serieus missen. Een centraal middenveld Kestens - Van Damme werkt duidelijk niet.

De vervanging van Podevijn zo dicht bij rust zal waarschijnlijk een statement van de trainer geweest zijn.


14 Feb 2010, 16:20
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
.Trouwens volgens mij gaat invallersdoelman kempeneer niet echt vrijuit bij beide doelpunten.(wat was er met vandenoortgaete?)[/quote][/quote]
Eerste doelpunt kon Kempeneer echt niks aan doen en op het einde nog een prachtige save ook.
Deze doelman durft tenminste uitkomen op ne corner.VDN blijft teveel op zijn lijn staan bij voorzetten en corners.Dit gelijkspel ligt zeker niet aan de keeper.
Ik vraag me eigenlijk af wanneer BVR De Schutter naast Van Damme gaat posteren in da centraal middenveld.Kestens stond onder VDH op die plaats en nu sedert dat Ewen geblesseerd is, ist weer van da, waardoor er bijna niet meer wordt gecombineerd in het centrale middenveld.[/quote]

Heb met VDnoortgaete gesproken na de match hij was slecht neer gekomen op zijn rug in de opwarming door de harde ondergrond . En wat wat je zegt dat hij te weinig uitkomt elke bal die voor de keeper is of haalbaar is neemt hij ook op corners!Kempeneer heeft een goede wedstrijd gespeeld aleen bij die eerste goal bleef hij wel erg lang op de grond zitten en kwam hij uit doel en had de bal niet dus je moet weten waneer je kan uit komen en waneer niet . Voor de rest vond ik het moeilijke wedstrijd op zo'n veld. En is het moeilijk voor combinatie voetbal en dat is wat wij dan wel goed kunnen nu was het de bal naar voor trappen en zien wat je er kan met doen, tja niet ons spel dus .

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


14 Feb 2010, 19:48
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
stijn M schreef:
.Trouwens volgens mij gaat invallersdoelman kempeneer niet echt vrijuit bij beide doelpunten.(wat was er met vandenoortgaete?)
[/quote]
Eerste doelpunt kon Kempeneer echt niks aan doen en op het einde nog een prachtige save ook.
Deze doelman durft tenminste uitkomen op ne corner.VDN blijft teveel op zijn lijn staan bij voorzetten en corners.Dit gelijkspel ligt zeker niet aan de keeper.
Ik vraag me eigenlijk af wanneer BVR De Schutter naast Van Damme gaat posteren in da centraal middenveld.Kestens stond onder VDH op die plaats en nu sedert dat Ewen geblesseerd is, ist weer van da, waardoor er bijna niet meer wordt gecombineerd in het centrale middenveld.[/quote]

Heb met VDnoortgaete gesproken na de match hij was slecht neer gekomen op zijn rug in de opwarming door de harde ondergrond . En wat wat je zegt dat hij te weinig uitkomt elke bal die voor de keeper is of haalbaar is neemt hij ook op corners!Kempeneer heeft een goede wedstrijd gespeeld aleen bij die eerste goal bleef hij wel erg lang op de grond zitten en kwam hij uit doel en had de bal niet dus je moet weten waneer je kan uit komen en waneer niet . Voor de rest vond ik het moeilijke wedstrijd op zo'n veld. En is het moeilijk voor combinatie voetbal en dat is wat wij dan wel goed kunnen nu was het de bal naar voor trappen en zien wat je er kan met doen, tja niet ons spel dus .[/quote]

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


14 Feb 2010, 19:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 461 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst