E. Aalst - Racing Waregem - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 E. Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
ajoin_bart schreef:
voor de match werd "Oilsjt goi stad van men droeimen" gespeeld.


Dat zal dan toch in het restaurant geweest zijn? :-)

Ik ben er trouwens niet zo voorstander van om dat elke thuismatch te draaien. Dat gaat het effect van dat nummer verminderen denk ik. En wat ga je dan nog spelen op het moment dat het echt eens iets extra mag zijn, zoals bijvoorbeeld in een eindronde.


22 Feb 2010, 22:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Stijn schreef:
ajoin_bart schreef:
voor de match werd "Oilsjt goi stad van men droeimen" gespeeld.


Dat zal dan toch in het restaurant geweest zijn? :-)

Ik ben er trouwens niet zo voorstander van om dat elke thuismatch te draaien. Dat gaat het effect van dat nummer verminderen denk ik. En wat ga je dan nog spelen op het moment dat het echt eens iets extra mag zijn, zoals bijvoorbeeld in een eindronde.


Volledig akkoord, het is een speciaal liedje en moet dan ook bij speciale gelegenheden gespeeld worden.
Het effect zal zoveel keren groter zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Feb 2010, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
De fotokes zijn on-line geraakt
Eens iets anders want de meeste foto's zijn overbelicht :hmm:
Mea culpa er stond een instelling slecht, oorzaak ? :wadde:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Feb 2010, 23:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
eendrachter'80 schreef:
Onderkroiper schreef:
vantjen schreef:
En ze mag der zijn zelle!! :whistle:

De map is er nog steeds niet, dus effen wachten ;) inderdaad een schone verschijning :D

Ouwe snoepers :plat: :plat: :plat:


Voor alle ouwe snoepers dus :watte:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Feb 2010, 23:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
Tom_1919 schreef:
Hier is eerder al gezegd da de sfeer weer heel zwak was zondag en dit heel terecht, elke week ga het slechter en slechter.
Nu me deze belangrijke matchen had ik toch wel gedacht da er iets in elkaar zou gestoken worden of dat er toch gewoon zou gezongen worden om de ploeg te steunen en ja ge kunt mss zeggen begint er dan zelf mee, ma kvind nog altijd da da is aan de supporterclubs zelf om het in gang te steken.
Wss zitten er heel wel gasten op het forum die het er is kunnen over hebben binnen hunne groep, want tegen Deinze (en liefst ook de andere matchen nog en zeker thuis!!) denk ik da ons ploeg ons nog meer zal nodig hebben dan anders...


Ik vind het vooral opvallend dat er precies elke match minder en minder volk is. Toch opvallend nu we volop meedoen voor een eindrondeplaats.


10 minuten voor de wedstrijd begon, stond er gewoon nog geen kat. Het viel mij ook op dat de publieke belangstelling de laatste weken tegenvalt... :hmm:


De supportersgroep stond wat magerkes ...
Afbeelding

De bezoekende supporters hebben onze kas niet teveel gespijsd :x
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Feb 2010, 23:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Bram schreef:
de match was blijkbaar echt niet om aan te zien hé als ge de reacties hier allemaal leest :D
de randanimatie was intressanter :rolandjen:


ik vond het een lekkere pot degradatievoetbal :cool: :D (grapje)


23 Feb 2010, 0:07

Lid geworden op: 13 Dec 2009, 13:00
Berichten: 6
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Vrienden supporters

Goed om jullie oprechte gedacht hier te lezen. We kunnen daar alleen mee verder werken.
Ik verduidelijk enkele zaken.
- Omroeper Chris was slechts éénmalig verhinderd. Hij zorgde voor vervanging. he'll be back
- De Belgacom bakjes willen we deze week inderdaad wat uitklaren, hoeveel abonnementen hebben we en hoeveel hebben we er nodig. dat is geen verwijt. alleen de vaststelling dat de laatste jaren al vele besturen de 'revue' passeerden en ieder zijn ding deed. Goedbedoeld! Uiteraard zorgen we dat de matchen weer kunnen bekeken worden al ving ik ook op dat dit niet meteen in grote getale werd bekeken. Misschien één 'belgacom café?' We bekijken dit nog.
- De interviews om 14u en om 17.30 zijn zeker bedoeld om jullie te informeren. Maar de klank moet worden opgelost en misschien moet het ook in de kantine live, maw, een speler ergens in een hoekje op een mini podium ipv via tv. .
Uiteraard moeten we er voor zorgen dat steeds enkele spelers langskomen in de kantine. Het ligt wat moeilijk om richting staantribune te gaan maar ik wil dit ook steeds eens bespreken.
- Het restaurant : bon, iedereen weet dat dit moeilijk ligt en wat er soms gebeurt. We willen de sponsors hun VIP geven want daar betalen ze voor (eten + animatie), maar we willen ook de supporters niet zomaar uitsluiten. we bekijken dit ook verder maar willen de komende weken even duidelijkheid scheppen.
Nog dit : enkele mensen proberen de club nog meer aanzien te geven, het klinkt arrogant maar we willen de club ook voorbereiden op tweede klasse. Dat is natuurlijk niet zeker maar daar horen wij thuis en liefst snel. Met deze supporters, talrijk, gedreven en passioneel is dat het minste wat de club moet doen. Makkelijk is dat niet, dat blijft loterij, zo'n eindronde. Heb een beetje begrip voor nieuwe pogingen dit te realiseren. En verder graag dialoog met iedereen! :EA:


23 Feb 2010, 1:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Davy schreef:
ik vond de castro allerminst slecht (zoals sommigen beweren..) als je ziet waar die allemaal moest lopen.
OK, heeft daar ook een aantal ziekenhuisballekes gegeven , maar dat geldt voor iedereen...

ik stel alleen vast dat hij en nota bene galucci (OOK zonder matchritme) volledig aan de basis lagen van het enige doelpunt en tegelijk zowat de enige vlot bij elkaargespeelde doelkans.

Ze zijn veel te slap begonnen, en het leek zelfs of er een zekere desinteresse was om er iets van te maken. het duurde tot ewen verheyden erop kwam dat er EINDELIJK over de grond werd gevoetbald, hetgeen toch wel aangewezen was tegen een ploeg met zoveel gestalte.

Amghar... die was werkelijk nergens... ik schrijf hem zeker nog niet af, want ik heb hem OOK al beter zien spelen. maar gisteren was het gewoon erg slecht (fysieke achterstand was duidelijk te merken)

nen dikke chapeau voor wat ne vechter als Moreels, en bij utibreiding Filopovic neerzette, en zeker onze keeper niet vergeten... het was niet allemaal slecht gisteren.
liever eens winnen ook al ist onverdiend, dan goe spelen en wegzakken in deze fase van de competitie


Inderdaad, de vechtlust bij enkele jongens, niet in het minst bij onze kapitein, zijn onontbeerlijk. Filipovic heeft ze daar bij momenten echt staan wakkerschreeuwen van achter uit, zeker in de eerste helft. Dat is wat een kapitein hoort te doen... Blijkbaar heeft Filipovic bovendien ook zijn trainersopleiding bij de Belgische voetbalbond on hold gezet/gestaakt omdat hij ook elke trainingsdag tijdens de week bij de groep wil blijven om absoluut dat eindrondeticket veilig te stellen... Dat zie ik er persoonlijk niet teveel doen... klasse dus wat mij betreft. (y) Van een Eendracht-hart gesproken...


23 Feb 2010, 8:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Peper en zaat schreef:
Vrienden supporters

Goed om jullie oprechte gedacht hier te lezen. We kunnen daar alleen mee verder werken.
Ik verduidelijk enkele zaken.
- Omroeper Chris was slechts éénmalig verhinderd. Hij zorgde voor vervanging. he'll be back
- De Belgacom bakjes willen we deze week inderdaad wat uitklaren, hoeveel abonnementen hebben we en hoeveel hebben we er nodig. dat is geen verwijt. alleen de vaststelling dat de laatste jaren al vele besturen de 'revue' passeerden en ieder zijn ding deed. Goedbedoeld! Uiteraard zorgen we dat de matchen weer kunnen bekeken worden al ving ik ook op dat dit niet meteen in grote getale werd bekeken. Misschien één 'belgacom café?' We bekijken dit nog.
- De interviews om 14u en om 17.30 zijn zeker bedoeld om jullie te informeren. Maar de klank moet worden opgelost en misschien moet het ook in de kantine live, maw, een speler ergens in een hoekje op een mini podium ipv via tv. .
Uiteraard moeten we er voor zorgen dat steeds enkele spelers langskomen in de kantine. Het ligt wat moeilijk om richting staantribune te gaan maar ik wil dit ook steeds eens bespreken. Belgacom
- Het restaurant : bon, iedereen weet dat dit moeilijk ligt en wat er soms gebeurt. We willen de sponsors hun VIP geven want daar betalen ze voor (eten + animatie), maar we willen ook de supporters niet zomaar uitsluiten. we bekijken dit ook verder maar willen de komende weken even duidelijkheid scheppen.
Nog dit : enkele mensen proberen de club nog meer aanzien te geven, het klinkt arrogant maar we willen de club ook voorbereiden op tweede klasse. Dat is natuurlijk niet zeker maar daar horen wij thuis en liefst snel. Met deze supporters, talrijk, gedreven en passioneel is dat het minste wat de club moet doen. Makkelijk is dat niet, dat blijft loterij, zo'n eindronde. Heb een beetje begrip voor nieuwe pogingen dit te realiseren. En verder graag dialoog met iedereen! :EA:

Een Belgacom cafe zou er zeker moeten komen dan kunnen de supporters nog altijd kiezen, wat betreft het restaurant vind ik het maar normaal dat je daar als niet restaurantganger daar geen zaken hebt. Het is ten slotte zeer onbeleefd om daar zonder uitnodiging binnen te gaan. zelf heb ik heb al meer dan meer dan 25 jaar een abonnement in vak A en ben nog nooit het restaurant binnen geweest, ik ga wel in de kantiene een pintje drinken.


23 Feb 2010, 10:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Als je vooruit wilt en de top van tweede klasse ambieert kan je toch niet het restaurant blijven gebruiken als toevluchtsoord voor diegene die het langst blijven plakken... Spijtig, aangezien het de enige gezellige ruimte in het stadion is.

Wat je volgens mij dan weer wel kan doen is het clubcafé echt gezellig inlichten + een discobar met wat lichten en een deftige geluidsinstallatie ipv die oude boxen die er nu hangen. Een beetje naar het voorbeeld van het Okapi-café op de gelijkvloers van het forum. Dat zal zijn tijd nodig hebben om volk te trekken, maar op termijn moet dat volgens mij wel lukken.

En laat dan bovendien de spelers zowel in het restaurant als in dat "ambiance - café" langsgaan. Ik denk trouwens niet dat diegene die nog naar het restaurant gaan dat echt doen voor die sponsors die daar zitten. Als je dus ergens een even gezellige ruimte maakt waar ook redelijk wat volk blijft plakken, kan het probleem opgelost zijn.

(Richt dat clubcafé bijvoorbeeld in met foto's, portretten van belangrijke spelers, zorg dat de tv schermen duidelijk beeld geven én Belgacom TV, ...)

En wie rustig een pintje wilt drinken, daarvoor zijn er nog 3 andere kantines onder de zittribune.


23 Feb 2010, 10:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Tom_1919 schreef:
Hier is eerder al gezegd da de sfeer weer heel zwak was zondag en dit heel terecht, elke week ga het slechter en slechter.
Nu me deze belangrijke matchen had ik toch wel gedacht da er iets in elkaar zou gestoken worden of dat er toch gewoon zou gezongen worden om de ploeg te steunen en ja ge kunt mss zeggen begint er dan zelf mee, ma kvind nog altijd da da is aan de supporterclubs zelf om het in gang te steken.
Wss zitten er heel wel gasten op het forum die het er is kunnen over hebben binnen hunne groep, want tegen Deinze (en liefst ook de andere matchen nog en zeker thuis!!) denk ik da ons ploeg ons nog meer zal nodig hebben dan anders...


Tis voor iedereen carnaval geweest hé. Probeer dan eens tijd en motivatie te vinden voor een sfeeraktie (temeer na de 1 op 9)

_________________
www.spionkoplede.com


23 Feb 2010, 11:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Mariner schreef:
Tom_1919 schreef:
Hier is eerder al gezegd da de sfeer weer heel zwak was zondag en dit heel terecht, elke week ga het slechter en slechter.
Nu me deze belangrijke matchen had ik toch wel gedacht da er iets in elkaar zou gestoken worden of dat er toch gewoon zou gezongen worden om de ploeg te steunen en ja ge kunt mss zeggen begint er dan zelf mee, ma kvind nog altijd da da is aan de supporterclubs zelf om het in gang te steken.
Wss zitten er heel wel gasten op het forum die het er is kunnen over hebben binnen hunne groep, want tegen Deinze (en liefst ook de andere matchen nog en zeker thuis!!) denk ik da ons ploeg ons nog meer zal nodig hebben dan anders...


Tis voor iedereen carnaval geweest hé. Probeer dan eens tijd en motivatie te vinden voor een sfeeraktie (temeer na de 1 op 9)


+ de sv's waar ze de laatste tijd mee gooien!? chance da ik nu thuis zit, of ik had er al terug van :hmm: bij spionkop lee zijn er deze week nog is 3bijgekomen, en ook bij blackwans gaat het ook die kant uit heb ik al vernomen? om den duur durft ge zelfs al nimeer u armen in de lucht te steken en uitbundig te roepen of ge hebt sv! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Feb 2010, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
hansken schreef:
Mariner schreef:
Tom_1919 schreef:
Hier is eerder al gezegd da de sfeer weer heel zwak was zondag en dit heel terecht, elke week ga het slechter en slechter.
Nu me deze belangrijke matchen had ik toch wel gedacht da er iets in elkaar zou gestoken worden of dat er toch gewoon zou gezongen worden om de ploeg te steunen en ja ge kunt mss zeggen begint er dan zelf mee, ma kvind nog altijd da da is aan de supporterclubs zelf om het in gang te steken.
Wss zitten er heel wel gasten op het forum die het er is kunnen over hebben binnen hunne groep, want tegen Deinze (en liefst ook de andere matchen nog en zeker thuis!!) denk ik da ons ploeg ons nog meer zal nodig hebben dan anders...


Tis voor iedereen carnaval geweest hé. Probeer dan eens tijd en motivatie te vinden voor een sfeeraktie (temeer na de 1 op 9)


+ de sv's waar ze de laatste tijd mee gooien!? chance da ik nu thuis zit, of ik had er al terug van :hmm: bij spionkop lee zijn er deze week nog is 3bijgekomen, en ook bij blackwans gaat het ook die kant uit heb ik al vernomen? om den duur durft ge zelfs al nimeer u armen in de lucht te steken en uitbundig te roepen of ge hebt sv! :stom:


Waar zijn ze in feite mee bezig ? :wadde:
Is dat dan van op de thuiswedstijden of van op verplaatsing die SV's ?
Een geluk dat ik hier op het forum nieuws hoor van nieuwe SV's want anders heb ik niemand gekend die SV gekregen heeft van de Eendrachtsupporters die ik wekelijks zie.

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Feb 2010, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:
Mariner schreef:

Tis voor iedereen carnaval geweest hé. Probeer dan eens tijd en motivatie te vinden voor een sfeeraktie (temeer na de 1 op 9)


+ de sv's waar ze de laatste tijd mee gooien!? chance da ik nu thuis zit, of ik had er al terug van :hmm: bij spionkop lee zijn er deze week nog is 3bijgekomen, en ook bij blackwans gaat het ook die kant uit heb ik al vernomen? om den duur durft ge zelfs al nimeer u armen in de lucht te steken en uitbundig te roepen of ge hebt sv! :stom:


Waar zijn ze in feite mee bezig ? :wadde:
Is dat dan van op de thuiswedstijden of van op verplaatsing die SV's ?
Een geluk dat ik hier op het forum nieuws hoor van nieuwe SV's want anders heb ik niemand gekend die SV gekregen heeft van de Eendrachtsupporters die ik wekelijks zie.


kben eigenlijk is benieuwd hoeveel lopende sv's er nu zijn op aalst. zal echt wel een pak zijn denk ik! en voor de stomste dingen eerst (middelvinger opsteken, met u armen open staan richting vak van de tegenstander...) damn, i hate modern football! als zoiets al nimeer mag... da hoort toch gewoon bij het voetbal?? straks beginnen ze al met sv's tegen de "aanstokers" van spreekkoren en hebben ze wat ze willen. een stadion vol gezinnetjes waar niets meer van sfeer is :wadde:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Feb 2010, 13:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
hansken schreef:
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:

+ de sv's waar ze de laatste tijd mee gooien!? chance da ik nu thuis zit, of ik had er al terug van :hmm: bij spionkop lee zijn er deze week nog is 3bijgekomen, en ook bij blackwans gaat het ook die kant uit heb ik al vernomen? om den duur durft ge zelfs al nimeer u armen in de lucht te steken en uitbundig te roepen of ge hebt sv! :stom:


Waar zijn ze in feite mee bezig ? :wadde:
Is dat dan van op de thuiswedstijden of van op verplaatsing die SV's ?
Een geluk dat ik hier op het forum nieuws hoor van nieuwe SV's want anders heb ik niemand gekend die SV gekregen heeft van de Eendrachtsupporters die ik wekelijks zie.


kben eigenlijk is benieuwd hoeveel lopende sv's er nu zijn op aalst. zal echt wel een pak zijn denk ik! en voor de stomste dingen eerst (middelvinger opsteken, met u armen open staan richting vak van de tegenstander...) damn, i hate modern football! als zoiets al nimeer mag... da hoort toch gewoon bij het voetbal?? straks beginnen ze al met sv's tegen de "aanstokers" van spreekkoren en hebben ze wat ze willen. een stadion vol gezinnetjes waar niets meer van sfeer is :wadde:


Straks een plastron of vlinderdas verplicht om het stadion binnen te mogen :crazy:

Neem nu het voorbeeld op Oudenaarde dat volgens de voetbalwet GEEN foto's mochten genomen worden vanaop de atletiekpiste :stom: anderzijds kreeg ik persoonlijke toelating van zowel SK Heist, Hamme om foto's te nemen waar de spelers het plein betreden. Ik denk dat er ook veel goodwill nodig is van de persoon die hier toelating voor geeft. Voetbalwet zogezegd. :kots:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Feb 2010, 13:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst