E. Aalst - Racing Waregem - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 E. Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Voor mij ook geen probleem hoor dat de sponsors een aparte ruimte hebben, maar dan moet je wel een deftig alternatief voorzien voor de andere supporters.

En voor mij mag het bestuur nu ook eens gaan beslissen of ze een familiale club willen zijn of een posh sponsorgebeuren. Nu worden er om de haverklap zaken ingevoerd die nu eens de ene en dan weer de andere visie steunen. Als de sponsors klagen, mogen wij de volgende week niet meer binnen, maar we krijgen dan wel live feed via tv... Maar terwijl wordt er wel op gehamerd hoe belangrijk supporters zijn... :s

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


22 Feb 2010, 18:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
panoleon schreef:
Bartos schreef:
jammen schreef:
Een restaurant is en blijft nog altijd een plek waar men wordt verondersteld om in alle rust iets te nuttigen.
Ik ben er zeker van dat je in gelijk welk (deftig) restaurant niet meer zou welkom zijn, of erger nog, buitengezet wordt als je je misdraagt (vechten in dit geval) of weggaat zonder te betalen (buffet leegroven).
Laat de mensen (sponsors) die in ons restaurant komen eten gerust en ga eventueel erna iets drinken.
Ik kan perfect de maatregelen begrijpen die men gisteren genomen heeft.


Het gaat er hem over voor erna iets te gaan drinken hé, wat nu ook niet meer kan. Ik begrijp ook volledig dat ge ergens ne service naar uw sponsors wilt doen, maar daar is het na de match wel nog muziek en is nog wa volk en zo op ne moment dat ze de kantines boven sluiten. Dan vind ik dat wel niet gepast naar uw supporters (want laten we wel wezen, niet alle supporters gaan naar daar voor te vechten hé).
En vooral, als ge dan zo een maatregelen neemt, laat het dan zo voor boven op de televisieschermen rechtstreekse beelden uit het restaurant te tonen hé (dan nog ipv belgacom tv, ne service voor de supporters die ook afgeschaft is blijkbaar).

Soit, ik zeg het, ik versta dat ge iets voor uw sponsors en genodigden wilt doen, maar ge moet toch opletten dat da niet te neig ten koste gaat van de gewone supporter hoor, zoals nu toch duidelijk het geval was.

Voor alle duidelijkheid, Belgacom TV is niet opgezegd, men heeft gisteren een proef gedaan met het interview en de bedoeling was om elke supporter erbij te betrekken. Er zouden evenwel verschillende contracten lopen met Belgacom (van wegesmeten geld gesproken) en dat gaat men eerst eens volledig uitpluizen. Tegen de volgende thuiswedstrijd zou het moeten in orde zijn. ;)



leg dat eens uit? weer de schuld van GDR zeker?


22 Feb 2010, 19:11
Duivelke

Lid geworden op: 15 Jan 2009, 1:22
Berichten: 21
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Ik ga al een tijdje nimeer binnen in da restaurant. (y)
Er zit daar nen troeten van ne ventj met een dik kostuum aan , vriend van familie plastiek en cafebaas van Liedekerke . :banana:
Ik was er niet tegen hoogstraten maar wss had hij er toch weer iets mee te maken .
diejen kan 4 keren ambras hebben op een uur tijd :boks: . Heeft met onze goeien vriend bomber ook al is op de grond gelegen. smijt diejen pé buiten ze en tprobleem is opgelost :wave:
Met zulke foorapen eje meer problemen als met de supporters ze


22 Feb 2010, 19:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
espanjol schreef:
Ik ga al een tijdje nimeer binnen in da restaurant. (y)
Er zit daar nen troeten van ne ventj met een dik kostuum aan , vriend van familie plastiek en cafebaas van Liedekerke . :banana:
Ik was er niet tegen hoogstraten maar wss had hij er toch weer iets mee te maken .
diejen kan 4 keren ambras hebben op een uur tijd :boks: . Heeft met onze goeien vriend bomber ook al is op de grond gelegen. smijt diejen pé buiten ze en tprobleem is opgelost :wave:
Met zulke foorapen eje meer problemen als met de supporters ze



Inderdaad een kleerkast van ne vent,denkt dat hij tarzan is :lol: Als tarzan van boom naar boom slingeren,maar soms breekt zijn tak al eens en ligt hij met zijn dikke klo.... op de grond. :lol:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Feb 2010, 19:44
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
Gaskonijn schreef:
Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik.

Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé (y) ipv dat we samen met de spelers iets kunnen drinken laten we ze gewoon opdraven voor de camera en zetten we ze in een vip-ruimte waar de gewone supporter niet binnen mag. :worship:


Inderdaad om kotsmisselijk van te worden!
We mogen reeds een gans seizoen binnen in het restaurant, en nu ineens niet meer. Waarom??

Als compensatie krijgen we boven in het clubcafé, op tv, live sfeerbeelden van in het restaurant (mwoehaha!!!) en een belachelijk interview (afgenomen door Peter Vandenbossche, beneden in het restaurant) dat niemand intereseert en dat niemand verstaat.

En wat het nut er van is om Belgacom tv af te schaffen in het clubcafé ontgaat mij ook volledig. Zo goed als alle clubs hebben dat, en het kost voor een club amper iets. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die er naar uitkeek om in het clubcafé de tweede helft van Brugge - Standard te zien.
Het lijkt wel alsof de gewone supporter gestraft wordt.


ik vermoed dat dat het werk is van Peter VDB zeker?


Ik had er gisteren nog niet bij stilgestaan, maar inderdaad. Zeer waarschijnlijk zijn idee. Op het basket doet hij ook in de kantine, een uur na de wedstrijd een interview met een speler. Hij zal daar de mosterd gehaald hebben. Dat is daar trouwens al even belachelijk. Aangezien het er daar doorgaans in het Engels aan toe gaat, versta je er daar werkelijk helemaal niks van. Er zijn echter zo weinig geïnteresseerden, dat dat amper opvalt.


22 Feb 2010, 20:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Bartos schreef:
Tom_1919 schreef:
Hier is eerder al gezegd da de sfeer weer heel zwak was zondag en dit heel terecht, elke week ga het slechter en slechter.
Nu me deze belangrijke matchen had ik toch wel gedacht da er iets in elkaar zou gestoken worden of dat er toch gewoon zou gezongen worden om de ploeg te steunen en ja ge kunt mss zeggen begint er dan zelf mee, ma kvind nog altijd da da is aan de supporterclubs zelf om het in gang te steken.
Wss zitten er heel wel gasten op het forum die het er is kunnen over hebben binnen hunne groep, want tegen Deinze (en liefst ook de andere matchen nog en zeker thuis!!) denk ik da ons ploeg ons nog meer zal nodig hebben dan anders...


Ik vind het vooral opvallend dat er precies elke match minder en minder volk is. Toch opvallend nu we volop meedoen voor een eindrondeplaats.


10 minuten voor de wedstrijd begon, stond er gewoon nog geen kat. Het viel mij ook op dat de publieke belangstelling de laatste weken tegenvalt... :hmm:


22 Feb 2010, 20:35
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
panoleon schreef:
Ik begrijp ten volle de vele reacties die volgen op het feit dat het restaurent, voorlopig niet meer toegangkelijk is voor de gewone supporter. Toch een paar opmerkingen. Alles heeft te maken met het feit dat er tegen Hoogstraten een paar withoofden in het restaurant op de vuist zijn gegaan. Zij maken het uiteindelijk voor de gewone supporter kapot. Neem daarbij dat er supporters na de wedstrijd ongegeneerd het kaasbuffet komen leegplunderen, zodanig dat er voor diegenen die ervoor betaald hebben niets meer overblijft ....Bijkomend waren er niet teveel spelers die aanwezig waren in het restaurant, ik vermoed dat men de spelers per kantine poogt te verdelen. Als je morgen een aantal keren het scenario van tegen Hoogstraten krijgt dan verlies je binnenkort heelwat potentiële sponsers en eters en dat gaat de club heelwat meer kosten ....We maken het dikwijls keren zelf kapot en dat is altijd het jammere aan de zaak, vooral omdat heelwat echte supporters moeten boeten voor ...... :boks: idd een paar onnozelaars.
Laat maar komen jullie reactie, ik vermoed sowieso dat ik het één en het ander over mijn dak ga krijgen.
:oooh:


Ik heb inderdaad wel een aantal opmerkingen 

1/ Ik veronderstel dat de club heel goed weet wie die heethoofden zijn. Waarom weigeren ze dan niet enkel die mensen?

2/ Over het ongegeneerd leegplunderen van het kaasbuffet :
Je moet de zaken wel correct voorstellen en in zijn volledige context zien.
Ik geef grif toe dat ik daar al meermaals van dat dessert gegeten heb. Maar, op dat ogenblik is het doorgaans al minstens 19 uur, en staat dat dessertbuffet daar al 2 uur. Ik heb nog geen enkele restaurantganger gezien die om 19u nog naar dat dessertbuffet schuift. Ik denk als er niemand aankomt, dat het om 19u15 wordt weggenomen om het in de vuilbak te smijten.
Bovendien : er is mij nog nooit iemand komen zeggen dat we daar niet mogen aankomen. Dat, of een bordje met vermelding ‘enkel voor restaurant-gangers’ zou het probleem al oplossen. De supporters daarvoor gewoon buiten houden is toch een flauw excuus.

3/ Het eten van het dessert is voor jou één van de argumenten om supporters niet toe te laten in het restaurant. Wat doe je dan met het rookverbod dat door sponsors massaal en ‘ongegeneerd’ wordt overtreden? En daarvoor lijkt er mij geen enkel excuus mogelijk.
Ik begrijp heel goed, dat het om sponsors gaat, en dat je die wat te vriend moet houden. Maar dat geldt evenzeer voor de gewone supporters, en de cinema die gisteren werd opgevoerd, en dat argument over het kaasbuffet, sluiten daar allesbehalve bij aan.

En wie er op dat idee gekomen is om die beelden van uit het restaurant boven uit te zenden, samen met een presentatie en een interview dat niemand interesseert, terwijl er op dat ogenblik Belgacom-tv beschikbaar is, en daar een topmatch uit de Belgische competitie op te zien is… die heeft ook niet veel commerciële boterhammen gegeten.


22 Feb 2010, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
wa is er eigenlijk met onze vertrouwde stadionspeaker gebeurd?
geopereerd? of gewoon met heliumballonnen zitten spelen?

het gaf gisteren alleszins nen hele koelen indruk... weinig volk, een kantine waarin ge wordt "weggeschotelvod" ... en dan dat 100-dagen-toneeltje van die rare kwast van op de regionalen tv...

Bon, da restaurant, daar moet ni gevochten worden; dat begrijpt iedereen... maar dat kan volgens mij toch ook anders worden opgelost.


22 Feb 2010, 21:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
voor de match werd "Oilsjt goi stad van men droeimen" gespeeld. Da had een kippevelmoment kunnen zijn ma niemand zong mee? :wadde:
hopelijk volgende week op Temse en de komende thuismatchen nog is dikken ambiance want tcontrast me op Westerlo en thuis tegen Waregem is ook wel groot zelle...


22 Feb 2010, 21:20
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
ajoin_bart schreef:
voor de match werd "Oilsjt goi stad van men droeimen" gespeeld. Da had een kippevelmoment kunnen zijn ma niemand zong mee? :wadde:


het was ook wel moeilijk te verstaan
ofwel lag het aan mijn oren


22 Feb 2010, 21:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
lot schreef:
ajoin_bart schreef:
voor de match werd "Oilsjt goi stad van men droeimen" gespeeld. Da had een kippevelmoment kunnen zijn ma niemand zong mee? :wadde:


het was ook wel moeilijk te verstaan
ofwel lag het aan mijn oren


das ook wel waar, tstond nogal stillekes :-)
noste kier hopelijk terug den normalen omroeper, ewa luidere muziek (waar was al wie da ni springt bij ons goal trouwes?) en wa meer ambiance!


22 Feb 2010, 21:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
en dorst dat onze omroepster had,ze riep altijd maar" wouter wouter." :D


22 Feb 2010, 21:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
waly 2 schreef:
en dorst dat onze omroepster had,ze riep altijd maar" wouter wouter." :D


stadionomroeper, het lijkt mij eerlijk gezegd niet gemakkelijk ik zou het niet willen doen. Nu tussen ons gezegd en gezwegen, die vorige stadionomroeper geeft ook iets te veel zijn eigen mening en visie voor, tijdens en na de match. Dus zo ne goeie vind ik dat ook niet.

Da ze dienen van Zulte Waregem anders pakken, moest die kunnen, die geeft nog commentaar tijdens de match... :D


22 Feb 2010, 21:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:
waly 2 schreef:
en dorst dat onze omroepster had,ze riep altijd maar" wouter wouter." :D


stadionomroeper, het lijkt mij eerlijk gezegd niet gemakkelijk ik zou het niet willen doen. Nu tussen ons gezegd en gezwegen, die vorige stadionomroeper geeft ook iets te veel zijn eigen mening en visie voor, tijdens en na de match. Dus zo ne goeie vind ik dat ook niet.

Da ze dienen van Zulte Waregem anders pakken, moest die kunnen, die geeft nog commentaar tijdens de match... :D


tja ieder zijn ding, diejen die we hadden deed dat niet slecht vond ik... ok, hij liet verstaan dat hij het meer had voor de thuisploeg... maar we gaan hem toch niet vergelijken met dieje van zulte-waregem zeker??


22 Feb 2010, 21:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
de match was blijkbaar echt niet om aan te zien hé als ge de reacties hier allemaal leest :D
de randanimatie was intressanter :rolandjen:

_________________
If you never try, you'll never know


22 Feb 2010, 21:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst