E. Aalst - Racing Waregem - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 E. Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
marc2 schreef:
In ieder geval was het een heel leerrijk gesprek met de trainer. Op die manier zie je heel andere zaken die supporters natuurlijk niet zien. En kan je ook bepaalde keuzes tenvolle respecteren. Het is niet zoals een vanderhaeghen die gewoon lafweg zegde dat hij in een bepaalde speler niet geloofde zonder onderbouwde uitleg waarom. Alleen al de opdrachten en / of verwachtingen die een speler moet invullen volgend op wat bewuste speler in die match brengt maken de keuzes of de vervangingen.Nogmaals een boeiend gesprek maar vrees dat de belachelijke reacties naar mijn posts nu :lol: hem niet zouden verleiden tot een verhaal naar ondergetekenden.......
Het gaat hem immers nog altijd over voetbal en geen persoonlijke aanvallen natuurlijk. :lol: :lol:
Mij verrast het in elk geval nietmeer dat BVR al successen heeft neergezet.Het is niet alleen de voetbal op zich maar alle factoren daar omheen waar hij minitieus mee bezig is.



toch een kleine nuance, bij Ronse startte hij dit jaar met een 0 op 18... :EA:


18 Feb 2010, 8:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
marc2 schreef:
In ieder geval was het een heel leerrijk gesprek met de trainer. Op die manier zie je heel andere zaken die supporters natuurlijk niet zien. En kan je ook bepaalde keuzes tenvolle respecteren. Het is niet zoals een vanderhaeghen die gewoon lafweg zegde dat hij in een bepaalde speler niet geloofde zonder onderbouwde uitleg waarom. Alleen al de opdrachten en / of verwachtingen die een speler moet invullen volgend op wat bewuste speler in die match brengt maken de keuzes of de vervangingen.Nogmaals een boeiend gesprek maar vrees dat de belachelijke reacties naar mijn posts nu :lol: hem niet zouden verleiden tot een verhaal naar ondergetekenden.......
Het gaat hem immers nog altijd over voetbal en geen persoonlijke aanvallen natuurlijk. :lol: :lol:
Mij verrast het in elk geval nietmeer dat BVR al successen heeft neergezet.Het is niet alleen de voetbal op zich maar alle factoren daar omheen waar hij minitieus mee bezig is.


Dat wil ik allemaal best geloven,maar om te zeggen dat lord de perfecte match gespeeld heeft daar kan ik niet bij,die heeft met moeite iets gedaan buiten een penalty binnegeshot.


18 Feb 2010, 11:50
Scholier

Lid geworden op: 30 Aug 2009, 19:27
Berichten: 124
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Dat wil ik allemaal best geloven,maar om te zeggen dat lord de perfecte match gespeeld heeft daar kan ik niet bij,die heeft met moeite iets gedaan buiten een penalty binnegeshot.

helemaal mee akkoord maar dat maakt van BVR wel geene slechte trainer door da de zeggen tegendeel kdenk dat het heel tijdje geleden is dat we nog zo ne trainer hadden


18 Feb 2010, 12:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Iendrachter90 schreef:
marc2 schreef:
In ieder geval was het een heel leerrijk gesprek met de trainer. Op die manier zie je heel andere zaken die supporters natuurlijk niet zien. En kan je ook bepaalde keuzes tenvolle respecteren. Het is niet zoals een vanderhaeghen die gewoon lafweg zegde dat hij in een bepaalde speler niet geloofde zonder onderbouwde uitleg waarom. Alleen al de opdrachten en / of verwachtingen die een speler moet invullen volgend op wat bewuste speler in die match brengt maken de keuzes of de vervangingen.Nogmaals een boeiend gesprek maar vrees dat de belachelijke reacties naar mijn posts nu :lol: hem niet zouden verleiden tot een verhaal naar ondergetekenden.......
Het gaat hem immers nog altijd over voetbal en geen persoonlijke aanvallen natuurlijk. :lol: :lol:
Mij verrast het in elk geval nietmeer dat BVR al successen heeft neergezet.Het is niet alleen de voetbal op zich maar alle factoren daar omheen waar hij minitieus mee bezig is.


Dat wil ik allemaal best geloven,maar om te zeggen dat lord de perfecte match gespeeld heeft daar kan ik niet bij,die heeft met moeite iets gedaan buiten een penalty binnegeshot.


Ik denk dat BVR hem rap doorhad en beetje met zn kl.. gespeeld heeft.


Laatst gewijzigd door lolo4ever op 18 Feb 2010, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Feb 2010, 12:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
zwet-witten schreef:
Dat wil ik allemaal best geloven,maar om te zeggen dat lord de perfecte match gespeeld heeft daar kan ik niet bij,die heeft met moeite iets gedaan buiten een penalty binnegeshot.

helemaal mee akkoord maar dat maakt van BVR wel geene slechte trainer door da de zeggen tegendeel kdenk dat het heel tijdje geleden is dat we nog zo ne trainer hadden


Tuurlijk isdat gene slechten trainer,anders zouden we nu nog ergens vanonder staan.


18 Feb 2010, 12:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Onderkroiper schreef:
chunga schreef:
El Corredor schreef:

wat waren die opmerkelijke dingen, dat interesseert mij enorm eerlijk gezegd...
Eerst en vooral feliciteerde hij marc2 met zijn verkiezing tot forumbitch. Daarna sprak hij vol lof over marc2 zijn tactisch onderbouwde en steeds objectieve matchanalyses hier op het forum. Het meest was hij nog onder de indruk van zijn heldere kijk op de persoonlijke kwaliteiten en gebreken van onze spelers. Verder vroeg hij bij het afscheid nog naar marc's telefoonnummer en peilde hij naar zijn interesse om in de toekomst eventueel scoutingsopdrachten uit te voeren voor onze club. Dat was het zo ongeveer in een notedop. :crazy:


De carnaval eist zijn tol bij Marcske :hmm:

Tes er bosj op :plat: :D :lol:

_________________
Broer van ja


18 Feb 2010, 13:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Dani schreef:
Iemand nieuws van Depoitre ?


Zal ten vroegste heroptreden tegen Deinze. Of dat zonder risico op hervallen zal zijn... :hmm:

_________________
Afbeelding


18 Feb 2010, 13:15
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Hopelijk zondag winst, dan doen we een eerste goeie zaak. Ook na de 1 op 9 is een overwinning welkom... :EA:


18 Feb 2010, 13:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Iendrachter90 schreef:
zwet-witten schreef:
Dat wil ik allemaal best geloven,maar om te zeggen dat lord de perfecte match gespeeld heeft daar kan ik niet bij,die heeft met moeite iets gedaan buiten een penalty binnegeshot.

helemaal mee akkoord maar dat maakt van BVR wel geene slechte trainer door da de zeggen tegendeel kdenk dat het heel tijdje geleden is dat we nog zo ne trainer hadden


Tuurlijk isdat gene slechten trainer,anders zouden we nu nog ergens vanonder staan.


Eigenlijk haalt BVR in dezelfde 5 matchen maar 1 puntje meer dan VDH.Als je er dan nog rekening meehoudt dat BVR drie maal thuis mocht spelen (VDH slechts 2x) en bovendien VDH alle matchen zonder Moreels moest spelen is het verschil toch zeer miniem.Ook ik ben aanhanger van het 4-4-2 systeem van BVR maar er moet toch dringend meer gewonnen worden.


18 Feb 2010, 14:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
:lol: :lol: Met kl.......spelen? :lol: :lol: Hij tekende de veldbezetting en iedere aandachtige toeschouwer zag inderdaad dat concept op het veld.
En wat betreft lord vond ik zelf ook dat hij een fletse match had gespeeld maar het gaat hem over opdrachten die een speler meekrijgt ! Lord had duidelijk ook een verdedigende taak meegekregen zaterdag. Trainers hoeven aan supporters geen uitleg te geven maar als ge toevallig nekeer zaken hoort zijn die ook beter te plaatsen.


18 Feb 2010, 14:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
marc2 schreef:
Hij tekende de veldbezetting en iedere aandachtige toeschouwer zag inderdaad dat concept op het veld.


En BVR zal het fantastisch vinden dat jij dat hier gewoon op het forum komt smijten... Diene mens zal dat in de toekomst zeker nog doen nu :hmm:

On topic - de volgende vier speeldagen zijn het examen voor zowel BVR als de spelerskern voor dit seizoen, niet meer en niet minder...

Opdracht tegen Waregem - niet staan slapen bij stilliggende fases en vooral: hopelijk het centrale middenveld goed in de organisatie...

Ik lees hier graag dat het centrale middenveldersduo soms inspringt om gaten op de flank te dekken... klinkt inderdaad mooi, maar je moet wel beseffen dat dat net hetgene is wat je moet vermijden als je in zone speelt... Het is dikwijls beter om dat gat te laten en uw back dan te laten uitkomen zodat het hele middenveld (met name de twee controlerende middenvelders) in blok, in hun positie en dus in de organisatie kan terugplooien... Het is immers maar een uitzondering dat de speler die de bal oppikt op de flank en waar dus het initiële gat valt, dat die uiteindelijk naar doel schiet/trapt. Als uw back gewoon gaat doordekken wordt die "onderschepper" gedwongen om de actie (vaak langs buiten) te maken en kan uw defensie zich oriënteren... Komt hij naar binnen - en uw twee controllerende middenvelders blijven gewoon in hun positie - recupereer je vaak gewoon de bal en laat je bovendien geen mannen in uw rug lopen die op betere plaatsen staan om op doel te schieten... Ons centrale middenveld lijkt - zelfs bij balverlies tegen de zijlijn op de helft van de tegenstander - meteen te denken: shit, ik moet een keuze maken (en vaak is dat - damn ik moet diene gast pakken) waardoor de rest genoodzaakt is te volgen, maar vaak daardoor wel overal een stap te laat komt... Er is niks verkeerd aan om iemand te laten komen en in groep terug te plooien...

Wij lopen keer op keer in het mes doordat de centrale middenvelder uitvalt naar de kant (waar die dan vaak gewoon al te laat is omdat de onderschepper al op volle snelheid is en er op zijn minst een vrije schop tegen uit voorkomt) waardoor de tegenstander gewoon zonder iets te doen, automatisch centraal met 2 tegen 1 komt te staan en er dus van net buiten de zestien minstens één ongedekt kan aanleggen naar ons doel als hij de bal krijgt... Dat voetbalinzicht missen we met het uitvallen van Verheyden...

In ons kampioenenjaar in vierde, toen Claessens geblesseerd was en Glorieux zich onmogelijk had gemaakt, hebben we vaak matchen gespeeld waar er zelfs niemand echt op de linksmiddenpositie stond - daar lieten we al het gat vallen voor de tegenstander bij wijze van spreken - en toch kon er daarvan weinig of niet geprofiteerd worden door de tegenstander...

Dat onder de knie hebben geeft je al veel vertrouwen...


18 Feb 2010, 16:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
DT schreef:
marc2 schreef:
Hij tekende de veldbezetting en iedere aandachtige toeschouwer zag inderdaad dat concept op het veld.


En BVR zal het fantastisch vinden dat jij dat hier gewoon op het forum komt smijten... Diene mens zal dat in de toekomst zeker nog doen nu :hmm:

On topic - de volgende vier speeldagen zijn het examen voor zowel BVR als de spelerskern voor dit seizoen, niet meer en niet minder...

Opdracht tegen Waregem - niet staan slapen bij stilliggende fases en vooral: hopelijk het centrale middenveld goed in de organisatie...

Ik lees hier graag dat het centrale middenveldersduo soms inspringt om gaten op de flank te dekken... klinkt inderdaad mooi, maar je moet wel beseffen dat dat net hetgene is wat je moet vermijden als je in zone speelt... Het is dikwijls beter om dat gat te laten en uw back dan te laten uitkomen zodat het hele middenveld (met name de twee controlerende middenvelders) in blok, in hun positie en dus in de organisatie kan terugplooien... Het is immers maar een uitzondering dat de speler die de bal oppikt op de flank en waar dus het initiële gat valt, dat die uiteindelijk naar doel schiet/trapt. Als uw back gewoon gaat doordekken wordt die "onderschepper" gedwongen om de actie (vaak langs buiten) te maken en kan uw defensie zich oriënteren... Komt hij naar binnen - en uw twee controllerende middenvelders blijven gewoon in hun positie - recupereer je vaak gewoon de bal en laat je bovendien geen mannen in uw rug lopen die op betere plaatsen staan om op doel te schieten... Ons centrale middenveld lijkt - zelfs bij balverlies tegen de zijlijn op de helft van de tegenstander - meteen te denken: shit, ik moet een keuze maken (en vaak is dat - damn ik moet diene gast pakken) waardoor de rest genoodzaakt is te volgen, maar vaak daardoor wel overal een stap te laat komt... Er is niks verkeerd aan om iemand te laten komen en in groep terug te plooien...

Wij lopen keer op keer in het mes doordat de centrale middenvelder uitvalt naar de kant (waar die dan vaak gewoon al te laat is omdat de onderschepper al op volle snelheid is en er op zijn minst een vrije schop tegen uit voorkomt) waardoor de tegenstander gewoon zonder iets te doen, automatisch centraal met 2 tegen 1 komt te staan en er dus van net buiten de zestien minstens één ongedekt kan aanleggen naar ons doel als hij de bal krijgt... Dat voetbalinzicht missen we met het uitvallen van Verheyden...

In ons kampioenenjaar in vierde, toen Claessens geblesseerd was en Glorieux zich onmogelijk had gemaakt, hebben we vaak matchen gespeeld waar er zelfs niemand echt op de linksmiddenpositie stond - daar lieten we al het gat vallen voor de tegenstander bij wijze van spreken - en toch kon er daarvan weinig of niet geprofiteerd worden door de tegenstander...

Dat onder de knie hebben geeft je al veel vertrouwen...


Allemaal mooie theorie DT als je de pionnetjes van beide ploegen zo op het bord mag plaatsen.Maar je moet eens kijken naar de beelden van de match tegen Hoogstraten.
Mooiste voorbeeld is het eerste doelpunt waar je back(in casu Niels) in geen uren te bespeuren is op zijn backpositie.Dan kan je het Kestens toch niet kwalijk nemen dat hij de opkomende man op de flank probeert af te stoppen.Of moet hij gewoon redeneren dat het zijn man niet is en hem tot in de goal laten lopen.
Voor mijn part waren de laatste weken onze flankspelers verdedigend te zwak.Galucci(gebrek aan competitie),Lord( verdedigen is nooit zijn sterkste punt) en Podevyn op Oudenaarde waarschijnlijk met de verkeerde schoenen aan het spelen.
En vergeet vooral niet dat we ook de werkkracht missen van 'aanvaller' Depoitre op het middenveld.
De weinige matchen die Verheyden goed speelden waren wel matchen met Depoitre erbij.Zonder hem verdronk hij gewoon mee.
Na Hoogstraten hoorde ik van de hulptrainer ook al dat Lord het zeer goed gedaan had.Wel ik begrijp dat niet.Voor mij heeft Lord al veel betere matchen gespeeld.
Waarom Lord niet samen met Amghar in punt zetten en Moreels en Galucci(Podevyn) op de flanken.Wouter gaat nu toch noodgewongen de bal opzoeken omdat hij niet meer aangespeeld wordt zoals bij Laurent.
En in vierde kan je misschien zo spelen als je een klasse sterker bent maar dat is op het ogenblik zeker niet het geval.
Hoe dan ook zondag moet gewonnen worden.


18 Feb 2010, 17:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
dwarskijker schreef:

Allemaal mooie theorie DT als je de pionnetjes van beide ploegen zo op het bord mag plaatsen.Maar je moet eens kijken naar de beelden van de match tegen Hoogstraten.
Mooiste voorbeeld is het eerste doelpunt waar je back(in casu Niels) in geen uren te bespeuren is op zijn backpositie.Dan kan je het Kestens toch niet kwalijk nemen dat hij de opkomende man op de flank probeert af te stoppen.Of moet hij gewoon redeneren dat het zijn man niet is en hem tot in de goal laten lopen.
Voor mijn part waren de laatste weken onze flankspelers verdedigend te zwak.Galucci(gebrek aan competitie),Lord( verdedigen is nooit zijn sterkste punt) en Podevyn op Oudenaarde waarschijnlijk met de verkeerde schoenen aan het spelen.
En vergeet vooral niet dat we ook de werkkracht missen van 'aanvaller' Depoitre op het middenveld.
De weinige matchen die Verheyden goed speelden waren wel matchen met Depoitre erbij.Zonder hem verdronk hij gewoon mee.
Na Hoogstraten hoorde ik van de hulptrainer ook al dat Lord het zeer goed gedaan had.Wel ik begrijp dat niet.Voor mij heeft Lord al veel betere matchen gespeeld.
Waarom Lord niet samen met Amghar in punt zetten en Moreels en Galucci(Podevyn) op de flanken.Wouter gaat nu toch noodgewongen de bal opzoeken omdat hij niet meer aangespeeld wordt zoals bij Laurent.
En in vierde kan je misschien zo spelen als je een klasse sterker bent maar dat is op het ogenblik zeker niet het geval.
Hoe dan ook zondag moet gewonnen worden.


Pas op - ik neem het Kestens zeker niet kwalijk dat hij daar het gat wil opvullen, zeker bij die bewuste fase, en zo'n zaken zijn ook niet altijd in te calculeren. Toch moet er gezegd worden dat de fases waarbij de tegenstander twee tegen 1 komt te staan centraal op het middenveld bij ons per match veel vaker voorkomen dan dat er een back eens niet op zijn positie staat... En dat zien de scouts van de tegenstanders ook - en ze stellen zich daar op in.

Als je steeds opnieuw die gevallen ziet voorkomen, match na match - ook in de matchen waar het gelukkig geen invloed had op het eindresultaat - dan schort er gewoon iets aan de verdedigende organisatie bij balverlies... En daar horen zeker de flanken ook bij, maar ik vind wel dat in het systeem dat wij nu spelen, met backs die niet zo heel vaak meer mee diep gaan, de flankmiddenvelders net iets meer zich mogen toeleggen op het aanvallende... In een perfecte wereld lopen de aanvallende spelers inderdaad mooi terug mee, maar dat gebeurd jammer genoeg niet altijd...

En in het systeem dat wij spelen, met 4 aanvallend ingestelde spelers, ja dan verwacht ik toch wel dat de verdedigende middenvelders zich dan echt wel goed van hun verdedigende taken moeten kwijten... En ja, positioneel zie ik onze twee controlerende middenvelders soms te vaak verkeerd staan... Ik zie een Van Damme ook graag bezig, vol overgave, maar soms loopt hij op plaatsen links op de flank, rechts op de flank, - was zeker op Heist het geval - waar ik me dan afvraag, wat loop je als centrale verdedigende middenvelder daar te doen... Als de rest van de ploeg dat onmiddellijk oppikt, is dat geen probleem, maar dat is ook iets dat moet groeien uiteraard... Ook al sta je achter - met paniek in de bak en overal lopen om te lopen, kom je geen stap verder...

Als je als Ken zijnde de bal verliest op die positie, staat Kestens er in de omschakeling ook weer alleen voor... Ik doel dus niet alleen op de kwaliteiten van een Kestens individueel of een Van Damme of een Verheyden individueel, het gaat hem om het samenspel, het aanvoelen, het weten wat de ander gaat doen... De link zowel naar achter, als opzij als naar voor... Je speelt in de centrale as als verbinding tussen verdediging en aanval, dus moet die organisatie bewaakt zijn. Een Verheyden had die klik bijvoorbeeld wel met een Dugardeyn, naast een Coulibaly was Verheyden nog maar een schim van zichzelf...

Het heeft uiteraard ook met het verlies van Depoitre te maken, maar ik vind niet dat je er blind voor mag blijven dat het centraal op het middenveld ook niet altijd goed loopt... Je kan er ook niet omheen dat het uitvoetballend, als ze de bal hebben gerecupereerd, ook stroever verloopt.

De verwijzing naar vierde maakte ik gewoon dat De Wilde daar bewust soms met een gat speelde - als je dat tactisch erin dramt, werpt dat ook vruchten af... Ik vind het raar en schrijnend om zien dat er vaak centraal door het middenveld gekruisd wordt en dat er daar dan ook doelpunten uit volgen... niet door uitspelen met passen in de ruimte zoals wij het vaak doen en waarop een Moreels altijd sterk is, maar puur overpowerd waar de tegenstander door het middenveld loopt alsof het niks is...

Ik weet ook niet welke opdrachten Lord meekrijgt, maar ik zie hem toch liever zijn ding doen op de linkerflank... En komt het er een match niet uit, ja dan moet je hem wisselen tijdens de wedstrijd.. Lord als tweede spits pakte goed uit tegen Westerlo omdat hij net iets meer ruimte kreeg, maar kan de ploeg voornamelijk iets bijbrengen vanop de flank. Ik vind dat Wouter Moreels teveel rendement verliest als hij puur tegen de flank wordt gehouden - zoals op Heist bijvoorbeeld...

En we kunnen op basis van 1 match op een verschrikkelijk terrein toch niet teveel conclusies knopen aan de wisselwerking Amghar - Moreels vind ik... Als hangende spits heeft Moreels niet toevallig zijn beste matchen gespeeld... Zet je hem tegen een flank, dan neem je hem een pak vrijheid weg vind ik persoonlijk - vrijheid die hij met zijn branie vaak beslissend maakt voor de ploeg...


18 Feb 2010, 18:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Ik kan je wel volgen in je redenering hoewel ik wel niet altijd voor dezelfde pionnen zou kiezen.
Probleem is inderdaad dat er teveel ruimte wordt weggeven.In BVR zijn beginperiode was dat nauwelijks het geval omdat Depoitre en Moreels zich lieten terugzakken bij balbezit van de bezoekers.Zo creëerden ze ruimten voor zichzelf en de ploeg.Toeval of niet maar met Galucci en Podevyn hadden ze toen veel loopvermogen op de flank.
In een dergelijk systeem zie ik Wouter ook liever in de spits spelen.Je hebt het bij het rechte eind dat Wouter op de flank van zijn doeltreffendheid verliest maar met zijn actieradius is dat onvermijdelijk.Het was niet toevallig dat Wouter kramp had de laatste minuut tegen Oudenaarde.En bij hem moet je zeker niet zeggen dat hij te weinig traint of rust maar niemand kan blijven lopen.
En inderdaad misschien eens kijken wat het geeft met Amghar(vond ik niet slecht maar geen Depoitre) op een normaal terrein.
Maar zoals gezegd zondag geen excuses.


18 Feb 2010, 20:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
het gaat toch niet al te goed met depoitre.hij had de looptraining hervat maar moest ermee stoppen omdat hij teveel last had.die komt volgens mij nog niet direkt terug.


19 Feb 2010, 12:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst