E. Aalst - Racing Waregem - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 E. Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Dat je voor sponsors een aparte ruimte moet hebben, kan ik alleen beamen, zeker als je hogerop wil. Maar zoals ik al zei, en Jeroen met mij, voorzie dan een serieus alternatief voor de supporters... We moeten zogezegd allemaal helpen om EA uit de schulden te krijgen (pintje per pintje :-)), maar we worden wel buiten gekuist... En als we dan allemaal in de omliggende café's zullen zitten, zullen we waarschijnlijk weer aangemaand worden om langer op EA te blijven en daar meer geld te spenderen zeker???

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


23 Feb 2010, 19:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
edit


Laatst gewijzigd door El Corredor op 23 Feb 2010, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Feb 2010, 20:33
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:
Peper en zaat schreef:
Vrienden supporters

Goed om jullie oprechte gedacht hier te lezen. We kunnen daar alleen mee verder werken.
Ik verduidelijk enkele zaken.
- Omroeper Chris was slechts éénmalig verhinderd. Hij zorgde voor vervanging. he'll be back
- De Belgacom bakjes willen we deze week inderdaad wat uitklaren, hoeveel abonnementen hebben we en hoeveel hebben we er nodig. dat is geen verwijt. alleen de vaststelling dat de laatste jaren al vele besturen de 'revue' passeerden en ieder zijn ding deed. Goedbedoeld! Uiteraard zorgen we dat de matchen weer kunnen bekeken worden al ving ik ook op dat dit niet meteen in grote getale werd bekeken. Misschien één 'belgacom café?' We bekijken dit nog.
- De interviews om 14u en om 17.30 zijn zeker bedoeld om jullie te informeren. Maar de klank moet worden opgelost en misschien moet het ook in de kantine live, maw, een speler ergens in een hoekje op een mini podium ipv via tv. .
Uiteraard moeten we er voor zorgen dat steeds enkele spelers langskomen in de kantine. Het ligt wat moeilijk om richting staantribune te gaan maar ik wil dit ook steeds eens bespreken.

- Het restaurant : bon, iedereen weet dat dit moeilijk ligt en wat er soms gebeurt. We willen de sponsors hun VIP geven want daar betalen ze voor (eten + animatie), maar we willen ook de supporters niet zomaar uitsluiten. we bekijken dit ook verder maar willen de komende weken even duidelijkheid scheppen.
Nog dit : enkele mensen proberen de club nog meer aanzien te geven, het klinkt arrogant maar we willen de club ook voorbereiden op tweede klasse. Dat is natuurlijk niet zeker maar daar horen wij thuis en liefst snel. Met deze supporters, talrijk, gedreven en passioneel is dat het minste wat de club moet doen. Makkelijk is dat niet, dat blijft loterij, zo'n eindronde. Heb een beetje begrip voor nieuwe pogingen dit te realiseren. En verder graag dialoog met iedereen! :EA:


Toch even enkele opmerkingen van mijn kant:


- Die interviews, voor wat is dat nodig, wil je persé je stempel drukken als commercieel verantwoordelijke en vernieuwing brengen? Supporters zijn al lang tevreden als ze na de match een pint kunnen drinken met hun favoriete speler. Maar geraak dan maar eens binnen in de VIP-bar. Zo een fake en opgeklopt gedoe. Ga liever terug naar de essentie van je club, want wie brengt er sfeer? Niet de Vony of Begrafenissen Arijs hoor.



Wat betreft die interviews ben ik 200% akkoord. Zolang het goed gaat is dat allemaal goed en wel. Maar wacht eens tot het slecht gaat, tot we ooit weer eens 5 matchen na elkaar verliezen. Dat gaat mooi worden dan.


23 Feb 2010, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Ik denk ook niet dat die interviews echt gaan "pakken" op Eendracht Aalst, toch niet na de match (voor de match zit ik in den dug-out een pintje te pakken zoals dat de traditie is, dus van die voorbeschouwing merk ik niets). Maar na de match blijven de meeste gewoon hangen om een pintje te drinken en liefst van al met wat ambiancemuziek. Ons huidig clubcafé is daarvoor op dit moment niet echt geschikt maar zou mits een paar aanpassingen daar wel voor kunnen dienen. Eendracht Aalst is niet Anderlecht en ZEKER niet Okapi Aalstar.
Als ik naar die basketsfeer wil dan ga ik er wel op zaterdag naartoe (wat af en toe wel eens gebeurd). Maar Eendracht is en blijft dus wel Eendracht.

Andere voorwaarde om uw volk in cantines te houden is dan natuurlijk ook dat ze daar om 7u al de stoelen en tafels niet aant verschuiven zijn natuurlijk (en dat als enige nog open cantine voor de niet VIPS).
Maar het cateringsbedrijf zou blijkbaar volledig de beneden gaan regelen en als ze daar een automatisch systeem in orde gekregen hebben zijn ze er daar helemaal door.
Dan zien we misschien vertrouwde cantinepersoneel terug, ipv zich meteen in de laten met ondoordachte ingrepen zoals vorige zondag zouden ze beter eens met die mensen gaan praten trouwens... die hebben al veel gezien en wees gerust die willen dat delen... ge zult er enkel maar eens moeten achter vragen.

Ooit was er ook een voorstel om de prijs van de dranken aan te passen naargelang we dat weekend gewonnen of verloren hadden ook.... zet dat uit uw hoofd en geef gewoon aan een paar spelers een paar bonnetjes mee (back to basics) , die trakteren er eene aan supporters, die zijn content en de spelers blijven ook wat langer hangen. De ambiance zal verbeteren en de spelers zullen wat dichter bij de supporters gaan staan. Voor de rest lijken mij die interviews wel leuk en daar zal wel iets mee te doen zijn maar er gaat niemand van wakker liggen meteen na de wedstrijd (of ze moeten daar een interview geven dat stof doet opwaaien, maar dat kan ook de bedoeling niet zijn ? ). Doe dat dan op maandag op de off. website... zo maak je die op slag ook terug wat aantrekkelijker. Wat de voorbeschouwing betreft, lijkt mij wel nog een goed idee en misschien is dat zelfs een idee om uit te breiden naar de uitwedstrijden (bussen van supportersclubs).

Voor de rest is het het heel gemakkelijk om het effect van een maatregel te testen ze: ga tellen hoeveel volk er om 8u nog in de cantines zit. Met het betere weer in zicht en de carnavalsperiode achter de rug MOETEN de supportersaantallen nu wel gaan stijgen mits wat treffelijke resultaten.

_________________
If you never try, you'll never know


23 Feb 2010, 21:03
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 23 Feb 2010, 1:54
Berichten: 15
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Beste El Corredor
sorry dat mijn commentaar niet in uw smaak valt (tijdens de match nu ook al ??)...maar k wou toch even meegeven dat van al jouw commentaar op dit forum letterlijk mijn broek afzakt...ben je wel supporter van de juiste ploeg ?? Waarom ben jij nooit trainer geworden ??
Aan Stijn : kijk ook eens in "langs de lijn", liedjes voor de match..."Oilsjt goi stad van..." werd in overleg met Tom van OPC afgesproken, als er dan geen sfeer komt vanuit het Vak K (ook na een 1/9 is het de bedoeling om ONZE ploeg te blijven steunen)... Trouwens, muziek spelen voor ieders smaak is onmogelijk, ik doe gewoon mijn best !
Aan Waly 2 : onderschat het rolleke van omroeper niet beste vriend, of heb je de omroepers van de andere ploegen nog niet bezig gehoord misschien ??? Je mag bij gelegenheid anders eens de stoel komen overpakken, eens zien hoe "droog uw keel" dan zal staan...mijn vervangster Sibrien werd er als het ware ingesmeten omdat ik onverwachts moest afzeggen, dus apprecieer eens ne keer wat zij gedaan heeft in plaats van commentaar te geven


23 Feb 2010, 22:33
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Stadionspeaker schreef:
Aan Stijn : kijk ook eens in "langs de lijn", liedjes voor de match..."Oilsjt goi stad van..." werd in overleg met Tom van OPC afgesproken, als er dan geen sfeer komt vanuit het Vak K (ook na een 1/9 is het de bedoeling om ONZE ploeg te blijven steunen)... Trouwens, muziek spelen voor ieders smaak is onmogelijk, ik doe gewoon mijn best !


Ik heb nergens gezegd dat dat liedje niet mag gespeeld worden. Ik heb er gewoon op een beschaafde manier mijn mening over gegeven, ik veronderstel dat dat mag.


Laatst gewijzigd door Stijn op 23 Feb 2010, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Feb 2010, 22:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Stadionspeaker schreef:
Beste El Corredor
sorry dat mijn commentaar niet in uw smaak valt (tijdens de match nu ook al ??)...maar k wou toch even meegeven dat van al jouw commentaar op dit forum letterlijk mijn broek afzakt...ben je wel supporter van de juiste ploeg ?? Waarom ben jij nooit trainer geworden ??
Aan Stijn : kijk ook eens in "langs de lijn", liedjes voor de match..."Oilsjt goi stad van..." werd in overleg met Tom van OPC afgesproken, als er dan geen sfeer komt vanuit het Vak K (ook na een 1/9 is het de bedoeling om ONZE ploeg te blijven steunen)... Trouwens, muziek spelen voor ieders smaak is onmogelijk, ik doe gewoon mijn best !
Aan Waly 2 : onderschat het rolleke van omroeper niet beste vriend, of heb je de omroepers van de andere ploegen nog niet bezig gehoord misschien ??? Je mag bij gelegenheid anders eens de stoel komen overpakken, eens zien hoe "droog uw keel" dan zal staan...mijn vervangster Sibrien werd er als het ware ingesmeten omdat ik onverwachts moest afzeggen, dus apprecieer eens ne keer wat zij gedaan heeft in plaats van commentaar te geven


Waarom ik nooit trainer geworden ben? Omdat ik daar de kwaliteiten niet voor heb, dus dan doe ik dat ook niet.

en wat je vervangster Sibrien betreft, die deed dat naar behoren, en die dame valt weinig te verwijten. Ik vond het op sommige vlakken een verbetering.


23 Feb 2010, 22:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:

en wat je vervangster Sibrien betreft, die deed dat naar behoren, en die dame valt weinig te verwijten. Ik vond het op sommige vlakken een verbetering.


:plat:


23 Feb 2010, 23:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Stadionspeaker schreef:
Beste El Corredor
sorry dat mijn commentaar niet in uw smaak valt (tijdens de match nu ook al ??)...maar k wou toch even meegeven dat van al jouw commentaar op dit forum letterlijk mijn broek afzakt...ben je wel supporter van de juiste ploeg ?? Waarom ben jij nooit trainer geworden ??
Aan Stijn : kijk ook eens in "langs de lijn", liedjes voor de match..."Oilsjt goi stad van..." werd in overleg met Tom van OPC afgesproken, als er dan geen sfeer komt vanuit het Vak K (ook na een 1/9 is het de bedoeling om ONZE ploeg te blijven steunen)... Trouwens, muziek spelen voor ieders smaak is onmogelijk, ik doe gewoon mijn best !
Aan Waly 2 : onderschat het rolleke van omroeper niet beste vriend, of heb je de omroepers van de andere ploegen nog niet bezig gehoord misschien ??? Je mag bij gelegenheid anders eens de stoel komen overpakken, eens zien hoe "droog uw keel" dan zal staan...mijn vervangster Sibrien werd er als het ware ingesmeten omdat ik onverwachts moest afzeggen, dus apprecieer eens ne keer wat zij gedaan heeft in plaats van commentaar te geven



Hij heeft gelijk ze: stond in de lijst van tien meest ondergewaardeerde beroepen.
Stond in de Flair van Siebrien.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


23 Feb 2010, 23:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Gilles schreef:
El Corredor schreef:

en wat je vervangster Sibrien betreft, die deed dat naar behoren, en die dame valt weinig te verwijten. Ik vond het op sommige vlakken een verbetering.


:plat:


Ik vind van niet :nieje:
Hoe was die vroegere slogan weer ?
Eendrachtfans zijn vrienden :oooh:
Afbeelding
Vriendschap is ver te zoeken :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Feb 2010, 23:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
Bartos schreef:

Het gaat er hem over voor erna iets te gaan drinken hé, wat nu ook niet meer kan. Ik begrijp ook volledig dat ge ergens ne service naar uw sponsors wilt doen, maar daar is het na de match wel nog muziek en is nog wa volk en zo op ne moment dat ze de kantines boven sluiten. Dan vind ik dat wel niet gepast naar uw supporters (want laten we wel wezen, niet alle supporters gaan naar daar voor te vechten hé).
En vooral, als ge dan zo een maatregelen neemt, laat het dan zo voor boven op de televisieschermen rechtstreekse beelden uit het restaurant te tonen hé (dan nog ipv belgacom tv, ne service voor de supporters die ook afgeschaft is blijkbaar).

Soit, ik zeg het, ik versta dat ge iets voor uw sponsors en genodigden wilt doen, maar ge moet toch opletten dat da niet te neig ten koste gaat van de gewone supporter hoor, zoals nu toch duidelijk het geval was.

Voor alle duidelijkheid, Belgacom TV is niet opgezegd, men heeft gisteren een proef gedaan met het interview en de bedoeling was om elke supporter erbij te betrekken. Er zouden evenwel verschillende contracten lopen met Belgacom (van wegesmeten geld gesproken) en dat gaat men eerst eens volledig uitpluizen. Tegen de volgende thuiswedstrijd zou het moeten in orde zijn. ;)



leg dat eens uit? weer de schuld van GDR zeker?

Waarom wordt jij geen supporter van Opwijk


24 Feb 2010, 9:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
eendrachter'80 schreef:
El Corredor schreef:
panoleon schreef:
Voor alle duidelijkheid, Belgacom TV is niet opgezegd, men heeft gisteren een proef gedaan met het interview en de bedoeling was om elke supporter erbij te betrekken. Er zouden evenwel verschillende contracten lopen met Belgacom (van wegesmeten geld gesproken) en dat gaat men eerst eens volledig uitpluizen. Tegen de volgende thuiswedstrijd zou het moeten in orde zijn. ;)



leg dat eens uit? weer de schuld van GDR zeker?

Waarom wordt jij geen supporter van Opwijk

De contracten werden idd afgesloten onder GDR :hmm:

_________________
geer'n bè


24 Feb 2010, 10:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
panoleon schreef:
eendrachter'80 schreef:
El Corredor schreef:


leg dat eens uit? weer de schuld van GDR zeker?

Waarom wordt jij geen supporter van Opwijk

De contracten werden idd afgesloten onder GDR :hmm:


De kantine met Belgacom TV draaide er anders niet slecht door.
Als zoveel maanden later alle details die fout gaan nog steeds
op het vorige bestuur worden gestoken, stel ik mij daar serieus vragen bij.
Na meer dan een half jaar heeft men pas een Belgacom-factuur bekeken ofwa?


24 Feb 2010, 11:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
En Belgacom TV, dat kost stukken van mensen hoor :zzz:


24 Feb 2010, 11:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Jeroen schreef:
En Belgacom TV, dat kost stukken van mensen hoor :zzz:

maar spelers tijdens een welbepaalde periode niet verzekeren, 6 maand en nadien de rekening van 15.000 € gepresenteerd krijgen (omdat ze niet verzekerd waren, vraag het anders eens aan Potjes), en er bleven maar lijken uit de kast vallen. Stop een keer met GDR als een Messias te verkopen. Hij heeft samen met Steven De Cock ons aan een bijna nieuwe faling geholpen. Dan kon je gaan supporteren in 4 de prov. Het begint eigenlijk echt mijn kloten uit te hangen. Mensen die het echt goed menen met Eendracht Aalst worden om de haverklap met alles wat maar kan mislopen geconfronteerd, maar zij die de oorzaak zijn van dit kadaver, blijven buiten schot. Maar ja, er waren er heel wat die onder GDR heel wat privilleges hadden. Die kon idd totaal niks verkeerd doen, tot je de boeken ging bekijken. Laat het forum nu maar over mij komen, ik weet ondertussen heel goed hoe de zaken in elkaar inzitten.

_________________
geer'n bè


24 Feb 2010, 14:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst