SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
eendrachter'80 schreef:
Dani schreef:
Sommigen leren best eens het verschil tussen "noch" en "nog" ... sjonge jonge jonge .. :stom:

Bloemlezing van Dani die altijd commentaar moet geven op iedereen.....
Binnen 3 uur is het aftrap en nog steeds geen kern op de officiële site : triestig.
Absoluut niet maar de communicatie verloopt toch stroef via de site.
Zo weten we nog altijd niet hoe de blessure van Depoitre evolueert. Dat Lord geblesseerd is moeten we in de krant lezen, net zoals de blessure van Moreels ...

En dan willen we verder professionaliseren ...
Voila, blessures langs alle kanten maar op de site wordt er met geen woord over gesproken...

Hier op't forum verneem je 10x meer dan op de officiële site.
Het is altijd via via ... amateuristisch noem ik dat.
Het ziet er met andere woorden zeer slecht uit. Telkens als we belangrijke matchen hebben zijn we niet in vorm, hebben we pech of kampen we met tal van blessures..

Meer dan een punt zal er niet inzitten.
Hopla, meteen achter...we kunnen het schudden.
We zijn in de topmatchen gewoon te zwak, zeker op verplaatsing
Vergeet niet dat Deinze de ploeg in vorm is voor de moment terwijl geen deuk meer in een pakske boter kunnen trappen.

Onze kern is gewoon kwalitatief te smal om geblesseerde aanvallende spelers op te vangen.
Als de matchen van de waarheid eraan komen, is het altijd wel iets. Nu blijven we met een handvol ploegen over voor die 4de plaats. Het zal nog krabben worden om die 4de plaats effectief te pakken.

Je beschikt in uw kern over 2 zuivere spitsen en dan reken ik daar "winterkoopje" Amghar bij.
Noch Lord, Moreels of Troch zijn zuivere spitsen.

Aanvallend kunnen we nog niet 1 blessure opvangen.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik twijfel aan de capaciteiten van een Moreels. Maar een echte diepe spits zoals Depoitre is hij toch niet ?

We moeten eens stoppen met ons te gaan verschuilen achter belachelijke excuses.

Wij hebben 10x meer slagkracht (op ALLE gebied) dan een Temse of Heist en zelfs Rupel-Boom maar tegen deze ploegen verliezen we wel keer op keer. Ik stel vast dat deze ploegen zeer verstandig inkopen. Chapeau dat die met een heel beperkt budget ons keer op keer in de doeken doen. Het zijn ieder jaar wel andere ploegen die net dat ietsje meer hebben dan ons.

Op den duur werkt dat heel frustrerend. Want ik denk dat iedereen wel hogerop wil.
Ben eens benieuwd...
Amai, 2-2. Dit is meer dan onverhoopt
Is dit echt ? 2-3 ???
Amai, ik hoop dat we dit kunnen vasthouden en op die manier geeft Troch zijn kriticasters lik op stuk !
Amai, en véél volk online hier ! Winst zou even onverhoopt als fantastisch zijn !
Dit moeten we gewoon kunnen vasthouden ! Komaan mannen, er staat veel op het spel
Hoelang nog ?
2-1 troch
2-2 kestens
2-3 troch

Hoelang nog ???
Kan iemand zeggen hoelang we nog spelen en hoe het spel nu evolueert?
Op mijn klok zitten we nu in money-time !
Man toch, wordt gek van de spanning !
kmaak zelfs flagrante dt-fouten.

Is de match afgelopen?
2-3 gebleven denk ik dan toch ?

Dit is dan een bloemlezing van Dani zijne uitleg vandaag op het forum , maar bij deze wil ik U zeggen Dani dat ik niet kan schrijven zonder fouten, maar dat niet iedereen het geluk heeft om lang naar school te gaan. Maar ik heb wel een Hart voor E.A en dit al vele jaren en mis dan ook geen enkele wedstrijd van E.A, ook al is het geen weer om een hond door te jagen. Dat kan je van U niet zeggen denk ik en zeg nu zelf heb jij U zelf vandaag niet belachelijk gemaakt. Dus Dani voor jij een ander mens belachelijk wil maken denk dan eerst eens goed na....



Eendrachter, dat komt precies van heel diep?

Ja sommige forumers kunnen andere forumers hier verschrikkelijk pijn doen, ik zelf was maar 13 jaar als ik al in de fabriek stond, en heb het geluk niet gehad om naar de school te mogen gaan, dit is ondertussen al 45 jaar geleden maar ik doe toch mijn best om te communiceren met andere iendrachters en dan komen er van die snottebellen je hier wat uitlachen dat je niet kan schrijven zonder fouten. En ik die dacht dat Eendrachters vrienden waren. Het wordt hier echt de moment dat men hier iedereen respecteert ook al schrijf je met of zonder fouten tenslotte zijn wij allemaal EENDRACHTERS. Nog een gouden raad wil ik jullie allemaal geven blijf allemaal oud en jong achter deze schitterende club staan en blijf vooral positief.


28 Feb 2010, 23:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Eendrachter'80 schreef :

Ja sommige forumers kunnen andere forumers hier verschrikkelijk pijn doen, ik zelf was maar 13 jaar als ik al in de fabriek stond, en heb het geluk niet gehad om naar de school te mogen gaan, dit is ondertussen al 45 jaar geleden maar ik doe toch mijn best om te communiceren met andere iendrachters en dan komen er van die snottebellen je hier wat uitlachen dat je niet kan schrijven zonder fouten. En ik die dacht dat Eendrachters vrienden waren. Het wordt hier echt de moment dat men hier iedereen respecteert ook al schrijf je met of zonder fouten tenslotte zijn wij allemaal EENDRACHTERS. Nog een gouden raad wil ik jullie allemaal geven blijf allemaal oud en jong achter deze schitterende club staan en blijf vooral positief.
(y) Je bent niet alleen die vroeg ging werken, ikzelf was ook pas 15 als ik al om 04.30 reeds de trein nam naar Brussel Noord. Nadien nog een halfuur TE VOET om dan te werken van 06.00 tot 14.00. Zelfde weg terug rond 16.00 thuis en nadien samen met andere burenjongens die van 't school kwamen op de straat mee te spelen. Ik wist rap het verschil tussen te gaan werken of op de schoolbanken te mogen zitten.
Is nu bijna 40 jaar geleden, de huidige generatie jeugd beseft niet hoe goed dat ze het hebben. ;)
Inderdaad oud of jong (diploma of niet) Iendrachters zijn één familie die samen achter hun ploeg staan. Zowel bij succes als in een mindere periode. Nadien samen een pint pakken = heel belangrijk :drank:
De fotokes staan te springen om on-line te komen :D

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 0:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De fotokes staan on-line
:EA: :EA: :EA:
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 0:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Dani schreef:
OK, misschien uit frustratie wat teveel "negatieve" commentaar gegeven.
Ik vind overigens wel dat ik gelijk heb met de erbarmelijke communicatie op de officiële site.
Voor deze wedstrijd geen enkele mededeling...

Misschien fronsen sommigen onder jullie ook de wenkbrauwen toen ik het had over een te smalle kern.
Toch vind ik dat we te weinig "echte spitsen" hebben.

Soit, ik denk dat niemand verwachtte dat we een 2-0 achterstand nog gingen goedmaken. Hoelang is dit al geleden ? Een eeuwigheid denk ik.

Voorst had ik zeker niet de bedoeling om iemand belachelijk te maken. Maar ik mag toch veronderstellen van een Vlaming dat hij zijn Nederlands goed beheerst ? En dat heeft niets met school te maken ...

ik ga efkes muggeziften(aangezien ik volgend jaar wel eens wil meedoen voor de titel van Pietje precies)
maar voorst is dacht ik ook geen nederlands :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


01 Mar 2010, 1:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Filmpje op Youtube te bezichtigen
Sfeerbeelden na de match in Temse
:banana: :banana: :banana: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=lGIjrgDAzhU

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 1:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Dani schreef:
OK, misschien uit frustratie wat teveel "negatieve" commentaar gegeven.
Ik vind overigens wel dat ik gelijk heb met de erbarmelijke communicatie op de officiële site.
Voor deze wedstrijd geen enkele mededeling...

Misschien fronsen sommigen onder jullie ook de wenkbrauwen toen ik het had over een te smalle kern.
Toch vind ik dat we te weinig "echte spitsen" hebben.

Soit, ik denk dat niemand verwachtte dat we een 2-0 achterstand nog gingen goedmaken. Hoelang is dit al geleden ? Een eeuwigheid denk ik.

Voorst had ik zeker niet de bedoeling om iemand belachelijk te maken. Maar ik mag toch veronderstellen van een Vlaming dat hij zijn Nederlands goed beheerst ? En dat heeft niets met school te maken ...

ik ga efkes muggeziften(aangezien ik volgend jaar wel eens wil meedoen voor de titel van Pietje precies)
maar voorst is dacht ik ook geen nederlands :D


Ja en Nederlands is met een hoofdletter :D ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 1:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Hoe was Ringoot??


Defensief ok, maar offensief bracht hij niet echt meteen iets bij, al is dat misschien wel logisch aangezien het zijn eerste match was. Hij pakte een hele lichte gele kaart ook.


Euhm Bartos, sorry, maar ik stond pal aan de zijlijn waar hij die tackle inzette en als je op zo'n glad veld met twee voeten vooruit een tackle inzet, en je hebt geen bal maar wel de speler, mag je toch redelijk blij zijn met geel... We zijn gisteren trouwens in de eerste helft een paar keer aan meer kaarten ontsnapt door zware tackles van Van Damme en De Schutter die niet bestraft werden, voor die laatste kreeg de tegenstander zelfs geel wegens mekkeren :crazy:

Ik was enorm blij voor Troch gisteren - heeft werkelijk niks verkeerd gedaan en strooide met de ene schitterende pass na de andere, was in elke gevaarlijke actie betrokken en recupereerde zelfs ballen tegen de middellijn... Zet Coppens net na de 2-1 ook nog eens tweemaal alleen voor de keeper, steekt nog een derde keer door naar Coppens waar de grensrechter totaal onterecht voor buitenspel vlagt en elke corner die hij gaf was gevaarlijk... Voor de mensen die dachten dat hij ging weggeblazen worden gisteren -> lik op stuk en ik gun het hem van harte. Hij zag er bij de opwarming ook heel ontspannen uit en was aan het dollen met de supporters - het zal hem gisteren heel veel deugd gedaan hebben. En ja, ook ik zag hem bij zijn laatste actie waar hij weggleed na een rush over de linkerkant naar de knie tasten en hij kwam niet meevieren/groeten na de wedstrijd wegens meteen naar binnen...

Gisteren zagen de criticasters trouwens ook wat een Amghar in huis heeft - ondanks zijn gestalte was hij vaak niet te stoppen op dat zware veld - echt jammer voor hem dat hij zijn goaltje niet kon meepikken - in de eerste helft kogelde hij net naast, in de tweede helft wilde hij de doelman lobben wat lukte, maar de bal stierf op de kruising, een kopbal naar de rechterbenedenhoek werd door De Brouwer knap uit de hoek geveegd en hij kopte ook de bal op de paal waaruit de 2-3 viel... In het laatste kwartier kon je met inworpen de bal telkens kwijt die hij met zijn kracht mooi kon bijhouden en tijd kon winnen... Let erop - zal een gouden transfer blijken voor de eindronde... Voor de mensen die dus zeggen dat je geen spits meer hebt zonder Depoitre... mooi mis.

Het dient gezegd dat ook Kestens, Kempeneer en Verheyden een goeie match speelden en dat Coppens - hoewel die hier veel kritiek krijgt - meer dreiging toonde in die 45 minuten dan pakweg een Podevijn, een Lord of een Galucci hun laatste matchen samen. De laatste goal komt er trouwens uit zijn voorzet.

En dat getier tussen de verdedigers en de doelman in de eerste helft - fout lag bij beide denk ik - de backs boden zich niet aan bij een uittrap, waardoor Kempeneer verplicht was lang uit te trappen - maar ipv dit redelijk laag te doen, trapte hij hoog waardoor die bal meteen terugkeerde of hij hem telkens buiten deed belanden... Vandaar de frustratie bij beide linies...

Eerste doelpunt was een schoolvoorbeeld hiervan... Kempeneer trapt de bal centraal uit - lijkt makkelijk over de helft te gaan maar plotse windstoot waardoor de bal terugdraait, Verheyden - die al in de lucht was om de bal te verlengen - krijgt hem door die windstoot verkeerd op het hoofd waardoor hij een schitterende assist geeft aan Carlier, plots twee aanvallers tegen ons centraal verdedigersduo - balletje achteruit een Thijs die kan binnenleggen...

Tweede goal valt na een slechte interventie van Brecht Moreels die de bal verkeerd raakt (buitenkant van de voet) bij het wegwerken, daardoor organisatie weg achteraan en Maes die de bal heerlijk in de kruising krult...

Tweede helft was het super om die verbetenheid en die gretigheid bij onze jongens te zien met onze invallers op kop, goed gevolgd door een Kestens, een De Schutter, een Verheyden en een Filipovic.

Puike collectieve prestatie in de tweede helft in draconische omstandigheden zonder meer... en dat zonder Lord, Wouter Moreels, Olivier De Castro en Laurent Depoitre, met twee "nieuwe" backs op bezoek bij de derde uit de stand... Niet slecht toch van onze smalle kern?

BTW: na gisteren weten we ook dat Thomas Spotbeen nog leeft...


01 Mar 2010, 8:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.
Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


01 Mar 2010, 8:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De commentator van Tv oost zei dat het Coppens was die scoorde...

_________________
Broer van ja


01 Mar 2010, 8:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Stef DV schreef:
De commentator van Tv oost zei dat het Coppens was die scoorde...


zo weten we meteen ook dat het 100% zeker iemand anders is dan coppens...
in ieder geval... een strontmatch zat er aan te komen, maar de ontknoping was des te mooier. en wat een uitgelatenheid bij de spelers... na zo veel vechtlust terecht beloond.


01 Mar 2010, 9:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.
Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


Ik peis dat de webmaster van de officiële site al warmere oorden had opgezocht toen, want hoe die in het wedstrijdverslag die laatste goal beschrijft ... hij vergeet tussen de voorzet en de effectieve goal toch wel enkele stappen precies. En zegt dan nog de verkeerde doelpuntenmaker, want het was inderdaad Gallucci.


01 Mar 2010, 9:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


Het is trouwens ook weer proper om zien dat er toevallig weer 1 matchlink niet meer terug te vinden is vandaag bij TV Oost... wa voor ne sponsor is dat eigenlijk?


01 Mar 2010, 9:23
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
DT schreef:
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


Het is trouwens ook weer proper om zien dat er toevallig weer 1 matchlink niet meer terug te vinden is vandaag bij TV Oost... wa voor ne sponsor is dat eigenlijk?


Dit was mij gisterenavond ook al opgevallen.
Ik denk dat het hen nog altijd dwars zit dat de stad Aalst het contract voor stadstelevisie niet verlengd heeft.

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Mar 2010, 9:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Davy schreef:
amai, hievoor doe je 't dus he... door weer en wind gaan supporteren, daar als vee met uw poten 10 cm in de modder in ne stal gestampt worden nadat ge 10 euro lichter werd gemaakt, en dan zo ne climax!

in deze weersomstandigheden is het wel wa een loterij. met 2-0 komen we nog goed weg bij de rust. maar daar was eigenlijk zeer weinig tegen te doen. de verbetenheid en inzet van ons jongens heeft geloond in de tweede periode. wind was lichtjes afgezwakt maar toch voldoende om er nog serieus van te profiteren. Troch zorgde echt wel voor nen boost in de ploeg. strooide rond met slimme paskes, en was fysiek precies weer helemaal in orde. als ik nu lees dat die individueel bijtrainde heeft dat wel zijn vruchten afgeworpen. hij was een meerwaarde vandaag, laat dat duidelijk zijn. Amghar was al een stuk beter dan vorige week. meer duelkracht, meer aanwezig... het komt nog in orde.
Ons geluk was denk ik vandaag dat we na rust al vrij snel de 2-1 konden maken... en op dat moment goed wisten dat er (met die wind) nog serieuze kansen zouden komen.
glenn coppens starte weeral eens heel erg onzeker, maar dan op het einde van de match krijgt em stilaan wa vertrouwen en kan hij een paar keer serieus mee dreigen.

ze hebben met een groot hart gespeeld, en hebben de 3 punten allerminst gestolen.

samengevat. aalst was nergens in de eerste helft, en temse was nergens in de tweede helft en het weer had daar ALLES mee te maken.


Troch fysiek helemaal in orde. Hoe besluit je dat na 45 minuten voetbal, ik had zelfs de indruk dat Troch zich op het laatste weer gekwetst had, maar ik kan mij miskeken hebben. hopelijk niet te ernstig.


Is direct de kleedkamer binnengelopen, had ook de indruk dat hij op het einde vd match had geblesseerd

_________________
www.spionkoplede.com


01 Mar 2010, 11:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
@ Dani: Man, wat ne loser zijt gij jong?

(uw "supporter"reacties een bijeengezet)

We zijn in de topmatchen gewoon te zwak, zeker op verplaatsing.


Vergeet niet dat Deinze de ploeg in vorm is voor de moment terwijl geen deuk meer in een pakske boter kunnen trappen.

Onze kern is gewoon kwalitatief te smal om geblesseerde aanvallende spelers op te vangen.


Als de matchen van de waarheid eraan komen, is het altijd wel iets. Nu blijven we met een handvol ploegen over voor die 4de plaats. Het zal nog krabben worden om die 4de plaats effectief te pakken.

Je beschikt in uw kern over 2 zuivere spitsen en dan reken ik daar "winterkoopje" Amghar bij.
Noch Lord, Moreels of Troch zijn zuivere spitsen.

Aanvallend kunnen we nog niet 1 blessure opvangen.

Ik stel vast dat deze ploegen zeer verstandig inkopen. Chapeau dat die met een heel beperkt budget ons keer op keer in de doeken doen. Het zijn ieder jaar wel andere ploegen die net dat ietsje meer hebben dan ons.

Amai, 2-2. Dit is meer dan onverhoopt.


Als ik dat allemaal lees begrijp ik waarom gij achter uw pc'ke zit en dat ik er de ballen ginder aan het inroepen was en 90 minuten achter mijn ploeg heb gestaan. :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


Laatst gewijzigd door Mariner op 01 Mar 2010, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.



01 Mar 2010, 11:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst