SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
we hebben twee degelijke keepers die aan elkaar gewaagd zijn vind ik. Om nu al Kempeneer beter te noemen dan VDN, vind ik vroeg. Laat hem nog maar eens een match of vier, vijf bevestigen...


27 Feb 2010, 20:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
lowieken84 schreef:
't stadion van Temse...of zit ik nu zo verkeerd?

Afbeelding

:crazy:


Je foto is niet te zien maar dit wou je tonen :crazy: :crazy:
http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.fussballtempel.net/uefa/ESP/Camp_Nou2.jpg&imgrefurl=http://www.fussballtempel.net/uefa/ESP/Camp_Nou.html&usg=__tm-CA_Cm97gX_4phCmvcKtu-yKA=&h=375&w=565&sz=103&hl=nl&start=16&um=1&itbs=1&tbnid=LX9ljjqk7PWfoM:&tbnh=89&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3Dcamp%2Bnou%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Feb 2010, 21:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst


Ah, nieuwe foto van 't pierre cornelis gevonden?

_________________
www.spionkoplede.com


27 Feb 2010, 21:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
In de krant staat dat Wouter Moreels erg twijfelachtig is voor de wedstrijd morgen.
Weet iemand iets meer ? Geeft hij definitief forfait of test hij nog net voor de wedstrijd ?


27 Feb 2010, 22:07
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:
En ik dacht dat ik met dat staantribunneken in Koksijde alles gezien had. :?
Met het weer dat ze voor morgen voorspellen zal je daar allesbehalve droog zitten.


Sjikke tribune Jammen, maar denk niet dat deze nog bestaat ? :wadde:
Afbeelding
Zie vorige foto's :D


als deze er morgen staat zal het schoon zijn met die wind


27 Feb 2010, 22:17
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Als VDN fit is moet hij in de goal staan, het zou anders niet goed zijn voor z'n zelfvertrouwen.
Kempeneer zal z'n kans(en) nog wel krijgen.[/quote]
Het is lang geleden dat en nog eens een keeper 3 punten voor ons gewonnen heeft en dan is het maar normaal dat Kempeneer blijft staan. Ik heb niks tegen VDN hij is ook een goede keeper maar Kempeneer is beter, als de punten van vorige week zullen ingevuld zijn in man van de match dan kan het zijn dat Kempeneer bijna evenveel punten heeft op 2 matchen als VDN. Trouwens waar blijven de punten van de match Aalst - Waregem ?[/quote]

Tegen KSKunited heet hij de match beslist zonder hem was er geen Westerlo! En wat de punten van de man van de match betreft als de ploeg goed draait heeft de keeper geen werk of toch niet zoveel, kan mij geen fout herrineren van hem ? Heeft zo'n 15 matchen goed gepresteerd en dan 1 blesure en je licht uit de ploeg goed voor het vertrouwen is dat niet. Zo gaan ze bang zijn om een hun blessure te melden en gaan ze me kwetsuren spelen! en na de match van United stond hij er ook niet intrainer! Wat de wedstrijd betrefd als wouter niet meedoed zal het noch moeilijker worden en N.Ringoot zal starten

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


27 Feb 2010, 22:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
stijn M schreef:
Als VDN fit is moet hij in de goal staan, het zou anders niet goed zijn voor z'n zelfvertrouwen.
Kempeneer zal z'n kans(en) nog wel krijgen.

Het is lang geleden dat en nog eens een keeper 3 punten voor ons gewonnen heeft en dan is het maar normaal dat Kempeneer blijft staan. Ik heb niks tegen VDN hij is ook een goede keeper maar Kempeneer is beter, als de punten van vorige week zullen ingevuld zijn in man van de match dan kan het zijn dat Kempeneer bijna evenveel punten heeft op 2 matchen als VDN. Trouwens waar blijven de punten van de match Aalst - Waregem ?[/quote]

Tegen KSKunited heet hij de match beslist zonder hem was er geen Westerlo! En wat de punten van de man van de match betreft als de ploeg goed draait heeft de keeper geen werk of toch niet zoveel, kan mij geen fout herrineren van hem ? Heeft zo'n 15 matchen goed gepresteerd en dan 1 blesure en je licht uit de ploeg goed voor het vertrouwen is dat niet. Zo gaan ze bang zijn om een hun blessure te melden en gaan ze me kwetsuren spelen! en na de match van United stond hij er ook niet intrainer! Wat de wedstrijd betrefd als wouter niet meedoed zal het noch moeilijker worden en N.Ringoot zal starten[/quote]

Ringoot heeft nog nooit in de selectie gezetn en zou nu ineens starten?Volges mij is die er morgen weer niet bij.Trouwens ringoot heeft met de beloften gespeeld en zal niet starten,net als kestens.


27 Feb 2010, 22:40
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Sommigen leren best eens het verschil tussen "noch" en "nog" ... sjonge jonge jonge .. :stom:


27 Feb 2010, 23:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
stijn M schreef:
Wat de wedstrijd betrefd als wouter niet meedoed zal het noch moeilijker worden en N.Ringoot zal starten


Tis niet mijn gewoonte om op spellingsfouten te vitten, maar hoe in godsnaam krijgt ge in ene zin drie dergelijke kanjers van fouten zeg :wow: ?


27 Feb 2010, 23:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Sommigen leren best eens het verschil tussen "noch" en "nog" ... sjonge jonge jonge .. :stom:


Op wie doelt ge?


27 Feb 2010, 23:09
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
stijn M schreef:
Wat de wedstrijd betrefd als wouter niet meedoed zal het noch moeilijker worden en N.Ringoot zal starten


Tis niet mijn gewoonte om op spellingsfouten te vitten, maar hoe in godsnaam krijgt ge in ene zin drie dergelijke kanjers van fouten zeg :wow: ?


Allez Bartos, da valt toch nog mee zeker? :D


27 Feb 2010, 23:11
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Kempeneer is beter op corners en voorzetten.
Doet me terugdenken aan de beginperiode van Van Steenberghe toen hij De Veirman verving in doel.
Ik hoop dat ze Wouter Moreels nog speelklaar krijgen voor morgen.


27 Feb 2010, 23:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
stijn M schreef:
Wat de wedstrijd betrefd als wouter niet meedoed zal het noch moeilijker worden en N.Ringoot zal starten


Tis niet mijn gewoonte om op spellingsfouten te vitten, maar hoe in godsnaam krijgt ge in ene zin drie dergelijke kanjers van fouten zeg :wow: ?


En dat Lotje dat niet (nog) gezien heeft :angel:
Nieuwe Oscar invoeren volgend jaar :D

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Feb 2010, 23:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Er zullen toch 100 Aalsterse supporters "Droog" zitten :love:

Zondag topper tegen Eendracht Aalst

Zondag staat een echte topper op het programma. De komst van Eendracht Aalst zorgde voor een meer dan normale bedrijvigheid rondom ons terrein. Her en der werd nog wat opgesmukt, de footlunch liep als een trein: kortom het op extra-sportief vlak zit alles snor.


De geschiedenis leert ons dat geen van beide ploegen er tot op heden in slaagde een rechtstreekse confrontatie met thuiswinst af te sluiten.Op 2 september 2006 stond de allereerste confrontatie tuyssen beide teams op het programma. Temse ontving Aalst en het werd een 1-4 zege voor de gasten. Op 14 januari 2007 stond in Aalst de terugwedstrijd op het programma, het werd 1-2 voor Temse. Dat was toen op de 16e speeldag, het betekende toen ook het allereerste verlies in het seizoen. Eendracht behaalde de kampioenstitel, KSV Temse werd knap tweede.
Tijdens de heenronde van dit seizoen haalde Temse het, na een zinderend slot, met 1-2 in Aalst. U begrijpt dus.

Op dit ogenblik staat KSV op de derde plaats in de klassering, Eendracht staat 1 trapje lager. Het volgt op 4 punten. Winnen in Temse wilt zeggen dat het zich opwerpt tot één van de topkandidaten voor deelname aan de eindronde. Temse kan Aalst verderweg duwen mits winst.
U ziet, er staat heel wat op het "spel".

Wedstrijdinfo;
Zondag 28 februari met aftrap te 15u: KSV Temse - Eendracht Aalst

Voorverkoop;
zowel in Temse (clubkantine) als in Aalst (complex Zandberg) is er mogelijkheid tot het aankopen van een ticket. In Temse kan dit zaterdagvoormiddag vanaf 9u. In Temnse zijn geen zitplaatsen meer beschikbaar.
In Aalst zal een afvaardiging van Temse aanwezig zijn vanaf 13u tot 15u.
Voor de supporters van Eendracht zijn een 100-tal zitplaatsen beschikbaar.

Ploeginfo:t
Kevin Leemans zit een gele strafdag ui, voor het overige iedereen beschikbaar.

Kern: De Brouwer, Scheers, Vanderheyden, De Wilde, Petrovic, De Clercq, Vandenbossche, Maes, Thijs, Vandermarliere, Carlier, Damman, Smet, Van Cleemput, Hemelaer.

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Feb 2010, 0:55
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Zonder Wouter en Laurent wordt het heel moeilijk en alles zal moeten meezitten.
Niet alleen verliezen we veel scorend vermogen maar bovendien ook veel loopvermogen.
Ook op een flits van Lio moeten we niet rekenen.
Hopelijk winnen we op een diefje al ben ik met een gelijkspel ook al tevreden.
BVR kan nu bewijzen dat hij meer uit de ploeg kan halen in moeilijke omstandigheden.
Hopelijk maakt Amghar het verschil.


28 Feb 2010, 8:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst