SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik verwacht een wedstrijd waar het weer wel eens een bepalende rol kan spelen.
Rukwinden tot meer dan 100 km/uur en een flinke scheut regen bevorderen niet echt het technische voetbal dat wij proberen te brengen.

Het zou wel eens kunnen :hierse: voetbal worden. Hopelijk :lot: we er eentje meer binnen en kunnen we daarna :olefant:


28 Feb 2010, 9:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Zonder Wouter en Laurent wordt het heel moeilijk en alles zal moeten meezitten.
Niet alleen verliezen we veel scorend vermogen maar bovendien ook veel loopvermogen.
Ook op een flits van Lio moeten we niet rekenen.
Hopelijk winnen we op een diefje al ben ik met een gelijkspel ook al tevreden.
BVR kan nu bewijzen dat hij meer uit de ploeg kan halen in moeilijke omstandigheden.
Hopelijk maakt Amghar het verschil.



met een gelijkspel schiet je niets op, achteraf kunnen we daar misschien content mee zijn, maar we moeten gaan voor winst, al zal het niet gemakkelijk worden zonder Wouter, Depoitre en Lio.


28 Feb 2010, 10:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3873
Leeftijd: 46
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik hoop eerlijk gezegd dat de boel wordt afgelast: zonder Depoitre, Moreels en Lord. En dan nog dit soort weer waar Aalst niets zal in klaarmaken. Niet dat ik helderziende ben, maar, dit is niet het 'weerke' dat we nodig hebben.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Feb 2010, 12:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de boel wordt afgelast: zonder Depoitre, Moreels en Lord. En dan nog dit soort weer waar Aalst niets zal in klaarmaken. Niet dat ik helderziende ben, maar, dit is niet het 'weerke' dat we nodig hebben.


Akkoord,tis slecht weer..ma kdenk ni dazet gaan aflassen ze vandaag


28 Feb 2010, 12:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Tword op tijd vertrekken zoda we toch droog staan :)


28 Feb 2010, 12:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de boel wordt afgelast: zonder Depoitre, Moreels en Lord. En dan nog dit soort weer waar Aalst niets zal in klaarmaken. Niet dat ik helderziende ben, maar, dit is niet het 'weerke' dat we nodig hebben.


aflassen als t vriest, aflassen bij wind en regen. Anders alleen in de zomer shotten? Maar dan zal het wel weer te warm zijn. Het weer is voor beide teams, dus dat is al geen uitvlucht. En de gekwetsten, dat is iets anders uiteraard, zonder de man in vorm...


28 Feb 2010, 12:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de boel wordt afgelast: zonder Depoitre, Moreels en Lord. En dan nog dit soort weer waar Aalst niets zal in klaarmaken. Niet dat ik helderziende ben, maar, dit is niet het 'weerke' dat we nodig hebben.


aflassen als t vriest, aflassen bij wind en regen. Anders alleen in de zomer shotten? Maar dan zal het wel weer te warm zijn. Het weer is voor beide teams, dus dat is al geen uitvlucht. En de gekwetsten, dat is iets anders uiteraard, zonder de man in vorm...


Dat is waar, als je ook nu al moet aflassen waar gaat het dan stoppen.
Het is noch ( :D ) altijd voetbal en geen tennis.

Daarnaast is het uitvallen van Depoitre een serieuze tegenslag, moest ook Moreels er niet bij zijn is dat al helemaal niet goed. Maar anderzijds moet je als team blessures kunnen opvangen als je wil meedoen voor de prijzen. Hoe zit dat eigenlijk met schorsingen/blessures bij Temse ?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


28 Feb 2010, 12:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ze hebben 1 geschorste: Kevin Leemans, ne verdedigende middenvelder denk ik.
Voor de rest is iedereen beschikbaar.


28 Feb 2010, 12:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
We hebben veel punten gepakt tegen de buik en de staart van het klassement, nu komen we aan de top van het klassement. Meteen een waardemeter voor de eventuele eindronde, als je die in deze weken kan afdwingen dan maak je ook kans er goed in te presteren. Als we ze afdwingen later op het seizoen tegen de staartploegen maar nu niet kunnen winnen tegen de ploegen in vorm zie ik niet goed in wat we in zo'n eindronde gaan doen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


28 Feb 2010, 12:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
We hebben veel punten gepakt tegen de buik en de staart van het klassement, nu komen we aan de top van het klassement. Meteen een waardemeter voor de eventuele eindronde, als je die in deze weken kan afdwingen dan maak je ook kans er goed in te presteren. Als we ze afdwingen later op het seizoen tegen de staartploegen maar nu niet kunnen winnen tegen de ploegen in vorm zie ik niet goed in wat we in zo'n eindronde gaan doen.


die eindronde , dat is denk ik toch nog een heel ander verhaal hoor.
wat we tijdens 't seizoen nog presteren heeft in mijn ogen niets te maken, of is van geen invloed op onze kansen in de eindronde: het verleden heeft dit denk ik genoeg bewezen. hoeveel keer is het niet gebeurd dat een absolute favoriet in een eindronde als eerste wordt uitgeschakeld? ik herinner me trouwens dat die keren we de eindronde hadden gewonnen, we zeker niet op basis van de prestaties ervoor als grote favoriet naar voor geschoven werden, of ik moet me daarin geweldig vergissen

uiteraard zijn komende matchen serieuze waardemeters: maar die eindronde, als we ze halen, dat wordt zowiezo, weeral iets helemaal anders... dat is meer een aparte bekercompetitie, waarin iedereen gewoon op nul begint (en de ploeg met de spelers die écht hogerop willen gaan spelen misschien wel een klein streepje voor heeft).


28 Feb 2010, 12:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Als we de eindronde halen, is alles mogelijk, zeker in Aalst.
Ook rekening houdende met de blessures waar we nu nog mee te maken hebben (maar op hun einde lopen).
Eindronde halen, en dan matchen een atmosfeer zoals tegen Woluwe 2 jaar geleden :juij:

_________________
If you never try, you'll never know


28 Feb 2010, 12:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Ik hoop eerlijk gezegd dat de boel wordt afgelast: zonder Depoitre, Moreels en Lord. En dan nog dit soort weer waar Aalst niets zal in klaarmaken. Niet dat ik helderziende ben, maar, dit is niet het 'weerke' dat we nodig hebben.


ik zat daar ook wel mee in mijn achterhoofd...
anderzijds is temse, denk ik , toch ook één van dé ploegen die het vooral van zijn technisch vermogen moet hebben, en of deze weersomstandigheden per sé in hun voordeel zal spelen?
wel jammer dat we blijkbaar moreels en lord moeten missen... da's wel heel veel tegenslag bovenop de onbeschikbaarheid van depoitre... aan de invallers om eens boven zichzelf uit te groeien??


28 Feb 2010, 12:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Troch in plaats van Moreels zalt worden zeker?


28 Feb 2010, 12:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Binnen 3 uur is het aftrap en nog steeds geen kern op de officiële site : triestig.


28 Feb 2010, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
who cares ? :wadde:
Gaat ge op basis van de kern beslissen of ge gaat gaan kijken ofwa ? :?

_________________
If you never try, you'll never know


28 Feb 2010, 13:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst