SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


28 Feb 2010, 21:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Na deze match hoop ik wel dat aalst dinsdag met beloften tegen anderlecht gaat spelen en zonder a-kernspelers.We hebben al 5-6geblesseerden dus we kunnen verder blessures best missen.


28 Feb 2010, 21:35
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Troch had last in de kuit. Heb ik hem horen zeggen tegen de dokter op de bank (ik stond namelijk op da krakkemikig 'zittribuneke'. Ging na de match ook direct naar binnen.
Hopelijk niet te ernstig.


Kan ik bevestigen toen hij naar de bank kwam gelopen riep hij " DOC " !
Toch fantastisch hoe hij zich inzette, wetende dat er meerdere supporters je al afschreven.
Ik heb deze namiddag enorm veel wilskracht gezien van de spelers en dat is prachtig
.
Ik denk dat ze de definitie van het woord tribune in Temse nog niet weten wat dat juist betekend :wadde:


Van zulke opmerkingen gaat mijn Iendracht-hart sneller kloppen.
Als iedereen dat nu ne keer wou inzien, als je een Iendracht-shirt draagt dan verdien je om gesteund en gerespecteerd te worden. Ook als je eens in een mindere periode zit.

_________________
oilsjt, goi alien...


28 Feb 2010, 21:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
bert schreef:
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


Dat vind ik nu niet.
Die jongen speelt voor het eerst sinds lang en heeft dat in mijn ogen heel verdienstelijk gedaan (.y)
Weer een goe spelerke bij die ongetwijfeld nog zal groeien.
:EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


28 Feb 2010, 21:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
josken1 schreef:
bert schreef:
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


Dat vind ik nu niet.
Die jongen speelt voor het eerst sinds lang en heeft dat in mijn ogen heel verdienstelijk gedaan (.y)
Weer een goe spelerke bij die ongetwijfeld nog zal groeien.
:EA:


goh ja ringoot goed of slecht, moeilijk te zeggen in zo een zware omstandigheden, het is in ieder geval genen explosieven qua snelheid.


28 Feb 2010, 22:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Zulke wedstrijden winnen is altijd goed voor de ploeggeest. Te meer omdat er toch wel belangrijke spelers ontbraken.

Ondertussen hebben we wel al twee gewonnen wedstrijden zonder Depoitre. Dus we kunnen ook wel winnen zonder hem en hangen niet alleen van hem af. Al zal het altijd wel verschil uit maken met of zonder hem.Troch heeft er ook al 7 binnen geprikt en komt hij op gelijke hoogte met Depoitre. Wat ondanks zijn vele invalbeurten en kwetsuren dit seizoen toch niet zo slecht is.

Verder toch een pluim voor onze trainer. Nog maar twee verlieswedstrijden sinds zijn aantreden, opgerukt naar de derde plaats en een spelersgroep die weer een ploeg vormt. Er zijn er maar weinig die hier de afgelopen seizoenen dezelfde resultaten konden voorleggen. :goe:


28 Feb 2010, 22:44
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Troch had last in de kuit. Heb ik hem horen zeggen tegen de dokter op de bank (ik stond namelijk op da krakkemikig 'zittribuneke'. Ging na de match ook direct naar binnen.
Hopelijk niet te ernstig.


Kan ik bevestigen toen hij naar de bank kwam gelopen riep hij " DOC " !
Toch fantastisch hoe hij zich inzette, wetende dat er meerdere supporters je al afschreven.
Ik heb deze namiddag enorm veel wilskracht gezien van de spelers en dat is prachtig
.
Ik denk dat ze de definitie van het woord tribune in Temse nog niet weten wat dat juist betekend :wadde:


Van zulke opmerkingen gaat mijn Iendracht-hart sneller kloppen.
Als iedereen dat nu ne keer wou inzien, als je een Iendracht-shirt draagt dan verdien je om gesteund en gerespecteerd te worden. Ook als je eens in een mindere periode zit.


Draagt Troch nen Iejndracht shirt ofwa?
WOW da pakt mij! En da als westvlaming :worship:
Den Troch heeft bij mij veel krediet, heel veel.

Allee den iejndracht gewonnen. De week kan al niemeer omzeep. :juij:

:EA:


28 Feb 2010, 22:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
lowieken84 schreef:
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:

Kan ik bevestigen toen hij naar de bank kwam gelopen riep hij " DOC " !
Toch fantastisch hoe hij zich inzette, wetende dat er meerdere supporters je al afschreven.
Ik heb deze namiddag enorm veel wilskracht gezien van de spelers en dat is prachtig
.
Ik denk dat ze de definitie van het woord tribune in Temse nog niet weten wat dat juist betekend :wadde:


Van zulke opmerkingen gaat mijn Iendracht-hart sneller kloppen.
Als iedereen dat nu ne keer wou inzien, als je een Iendracht-shirt draagt dan verdien je om gesteund en gerespecteerd te worden. Ook als je eens in een mindere periode zit.


Draagt Troch nen Iejndracht shirt ofwa?
WOW da pakt mij! En da als westvlaming :worship:
Den Troch heeft bij mij veel krediet, heel veel.

Allee den iejndracht gewonnen. De week kan al niemeer omzeep. :juij:

:EA:

:?


28 Feb 2010, 22:50
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
lowieken84 schreef:
jammen schreef:

Van zulke opmerkingen gaat mijn Iendracht-hart sneller kloppen.
Als iedereen dat nu ne keer wou inzien, als je een Iendracht-shirt draagt dan verdien je om gesteund en gerespecteerd te worden. Ook als je eens in een mindere periode zit.


Draagt Troch nen Iejndracht shirt ofwa?
WOW da pakt mij! En da als westvlaming :worship:
Den Troch heeft bij mij veel krediet, heel veel.

Allee den iejndracht gewonnen. De week kan al niemeer omzeep. :juij:

:EA:

:?

Gekke jongens die Westvlamingen :D


28 Feb 2010, 22:57
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
lowieken84 schreef:
jammen schreef:

Van zulke opmerkingen gaat mijn Iendracht-hart sneller kloppen.
Als iedereen dat nu ne keer wou inzien, als je een Iendracht-shirt draagt dan verdien je om gesteund en gerespecteerd te worden. Ook als je eens in een mindere periode zit.


Draagt Troch nen Iejndracht shirt ofwa?
WOW da pakt mij! En da als westvlaming :worship:
Den Troch heeft bij mij veel krediet, heel veel.

Allee den iejndracht gewonnen. De week kan al niemeer omzeep. :juij:

:EA:

:?


Ai dorie! kalf dak ben :crazy:
Ik dacht dat jammen bedoelde dat Troch een Iejndrachtshirt droeg buiten de wedstrijden. Onder zijne pullover bvb. 'k heb da mis op duidelijk :oops: :stom:
Weer een illusie armer. Ma 't zou toch kunne, da zou pas schoon zijn.
:crazy:

:EA:


28 Feb 2010, 22:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Sommigen leren best eens het verschil tussen "noch" en "nog" ... sjonge jonge jonge .. :stom:

Bloemlezing van Dani die altijd commentaar moet geven op iedereen.....
Binnen 3 uur is het aftrap en nog steeds geen kern op de officiële site : triestig.
Absoluut niet maar de communicatie verloopt toch stroef via de site.
Zo weten we nog altijd niet hoe de blessure van Depoitre evolueert. Dat Lord geblesseerd is moeten we in de krant lezen, net zoals de blessure van Moreels ...

En dan willen we verder professionaliseren ...
Voila, blessures langs alle kanten maar op de site wordt er met geen woord over gesproken...

Hier op't forum verneem je 10x meer dan op de officiële site.
Het is altijd via via ... amateuristisch noem ik dat.
Het ziet er met andere woorden zeer slecht uit. Telkens als we belangrijke matchen hebben zijn we niet in vorm, hebben we pech of kampen we met tal van blessures..

Meer dan een punt zal er niet inzitten.
Hopla, meteen achter...we kunnen het schudden.
We zijn in de topmatchen gewoon te zwak, zeker op verplaatsing
Vergeet niet dat Deinze de ploeg in vorm is voor de moment terwijl geen deuk meer in een pakske boter kunnen trappen.

Onze kern is gewoon kwalitatief te smal om geblesseerde aanvallende spelers op te vangen.
Als de matchen van de waarheid eraan komen, is het altijd wel iets. Nu blijven we met een handvol ploegen over voor die 4de plaats. Het zal nog krabben worden om die 4de plaats effectief te pakken.

Je beschikt in uw kern over 2 zuivere spitsen en dan reken ik daar "winterkoopje" Amghar bij.
Noch Lord, Moreels of Troch zijn zuivere spitsen.

Aanvallend kunnen we nog niet 1 blessure opvangen.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik twijfel aan de capaciteiten van een Moreels. Maar een echte diepe spits zoals Depoitre is hij toch niet ?

We moeten eens stoppen met ons te gaan verschuilen achter belachelijke excuses.

Wij hebben 10x meer slagkracht (op ALLE gebied) dan een Temse of Heist en zelfs Rupel-Boom maar tegen deze ploegen verliezen we wel keer op keer. Ik stel vast dat deze ploegen zeer verstandig inkopen. Chapeau dat die met een heel beperkt budget ons keer op keer in de doeken doen. Het zijn ieder jaar wel andere ploegen die net dat ietsje meer hebben dan ons.

Op den duur werkt dat heel frustrerend. Want ik denk dat iedereen wel hogerop wil.
Ben eens benieuwd...
Amai, 2-2. Dit is meer dan onverhoopt
Is dit echt ? 2-3 ???
Amai, ik hoop dat we dit kunnen vasthouden en op die manier geeft Troch zijn kriticasters lik op stuk !
Amai, en véél volk online hier ! Winst zou even onverhoopt als fantastisch zijn !
Dit moeten we gewoon kunnen vasthouden ! Komaan mannen, er staat veel op het spel
Hoelang nog ?
2-1 troch
2-2 kestens
2-3 troch

Hoelang nog ???
Kan iemand zeggen hoelang we nog spelen en hoe het spel nu evolueert?
Op mijn klok zitten we nu in money-time !
Man toch, wordt gek van de spanning !
kmaak zelfs flagrante dt-fouten.

Is de match afgelopen?
2-3 gebleven denk ik dan toch ?

Dit is dan een bloemlezing van Dani zijne uitleg vandaag op het forum , maar bij deze wil ik U zeggen Dani dat ik niet kan schrijven zonder fouten, maar dat niet iedereen het geluk heeft om lang naar school te gaan. Maar ik heb wel een Hart voor E.A en dit al vele jaren en mis dan ook geen enkele wedstrijd van E.A, ook al is het geen weer om een hond door te jagen. Dat kan je van U niet zeggen denk ik en zeg nu zelf heb jij U zelf vandaag niet belachelijk gemaakt. Dus Dani voor jij een ander mens belachelijk wil maken denk dan eerst eens goed na....


28 Feb 2010, 23:06
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
josken1 schreef:
bert schreef:
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


Dat vind ik nu niet.
Die jongen speelt voor het eerst sinds lang en heeft dat in mijn ogen heel verdienstelijk gedaan (.y)
Weer een goe spelerke bij die ongetwijfeld nog zal groeien.
:EA:


goh ja ringoot goed of slecht, moeilijk te zeggen in zo een zware omstandigheden, het is in ieder geval genen explosieven qua snelheid.

Als hij lang stilgelegen heeft kan het natuurlijk zijn zoals Amghar, dat vanaf de derde match alles vlotter begint te lopen.


28 Feb 2010, 23:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
OK, misschien uit frustratie wat teveel "negatieve" commentaar gegeven.
Ik vind overigens wel dat ik gelijk heb met de erbarmelijke communicatie op de officiële site.
Voor deze wedstrijd geen enkele mededeling...

Misschien fronsen sommigen onder jullie ook de wenkbrauwen toen ik het had over een te smalle kern.
Toch vind ik dat we te weinig "echte spitsen" hebben.

Soit, ik denk dat niemand verwachtte dat we een 2-0 achterstand nog gingen goedmaken. Hoelang is dit al geleden ? Een eeuwigheid denk ik.

Voorst had ik zeker niet de bedoeling om iemand belachelijk te maken. Maar ik mag toch veronderstellen van een Vlaming dat hij zijn Nederlands goed beheerst ? En dat heeft niets met school te maken ...


28 Feb 2010, 23:20
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik heb zo een geloof en vertrouwen in de ploeg dat ik daarin af en toe serieus kan ontgoocheld worden.
Vandaag voelde ik me bijzonder naief aan de rust, maar toch, ik bleef erin geloven...

Dani gelooft blijkbaar in niks, niet in de professionaliteit van het bestuur, niet in de kwaliteiten van onze kern en al zeker niet van de spelers die niet elke week titularis zijn... en dan kan je alleen maar in het slechtste geval bevestigd, maar zoals vandaag aangenaam verrast worden.

Moet ik nu jaloers zijn op Dani??? :lol:

Temeer daar ik snel en niet goed typ en mijn posts vaak vol fouten staan... :(


28 Feb 2010, 23:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
Dani schreef:
Sommigen leren best eens het verschil tussen "noch" en "nog" ... sjonge jonge jonge .. :stom:

Bloemlezing van Dani die altijd commentaar moet geven op iedereen.....
Binnen 3 uur is het aftrap en nog steeds geen kern op de officiële site : triestig.
Absoluut niet maar de communicatie verloopt toch stroef via de site.
Zo weten we nog altijd niet hoe de blessure van Depoitre evolueert. Dat Lord geblesseerd is moeten we in de krant lezen, net zoals de blessure van Moreels ...

En dan willen we verder professionaliseren ...
Voila, blessures langs alle kanten maar op de site wordt er met geen woord over gesproken...

Hier op't forum verneem je 10x meer dan op de officiële site.
Het is altijd via via ... amateuristisch noem ik dat.
Het ziet er met andere woorden zeer slecht uit. Telkens als we belangrijke matchen hebben zijn we niet in vorm, hebben we pech of kampen we met tal van blessures..

Meer dan een punt zal er niet inzitten.
Hopla, meteen achter...we kunnen het schudden.
We zijn in de topmatchen gewoon te zwak, zeker op verplaatsing
Vergeet niet dat Deinze de ploeg in vorm is voor de moment terwijl geen deuk meer in een pakske boter kunnen trappen.

Onze kern is gewoon kwalitatief te smal om geblesseerde aanvallende spelers op te vangen.
Als de matchen van de waarheid eraan komen, is het altijd wel iets. Nu blijven we met een handvol ploegen over voor die 4de plaats. Het zal nog krabben worden om die 4de plaats effectief te pakken.

Je beschikt in uw kern over 2 zuivere spitsen en dan reken ik daar "winterkoopje" Amghar bij.
Noch Lord, Moreels of Troch zijn zuivere spitsen.

Aanvallend kunnen we nog niet 1 blessure opvangen.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik twijfel aan de capaciteiten van een Moreels. Maar een echte diepe spits zoals Depoitre is hij toch niet ?

We moeten eens stoppen met ons te gaan verschuilen achter belachelijke excuses.

Wij hebben 10x meer slagkracht (op ALLE gebied) dan een Temse of Heist en zelfs Rupel-Boom maar tegen deze ploegen verliezen we wel keer op keer. Ik stel vast dat deze ploegen zeer verstandig inkopen. Chapeau dat die met een heel beperkt budget ons keer op keer in de doeken doen. Het zijn ieder jaar wel andere ploegen die net dat ietsje meer hebben dan ons.

Op den duur werkt dat heel frustrerend. Want ik denk dat iedereen wel hogerop wil.
Ben eens benieuwd...
Amai, 2-2. Dit is meer dan onverhoopt
Is dit echt ? 2-3 ???
Amai, ik hoop dat we dit kunnen vasthouden en op die manier geeft Troch zijn kriticasters lik op stuk !
Amai, en véél volk online hier ! Winst zou even onverhoopt als fantastisch zijn !
Dit moeten we gewoon kunnen vasthouden ! Komaan mannen, er staat veel op het spel
Hoelang nog ?
2-1 troch
2-2 kestens
2-3 troch

Hoelang nog ???
Kan iemand zeggen hoelang we nog spelen en hoe het spel nu evolueert?
Op mijn klok zitten we nu in money-time !
Man toch, wordt gek van de spanning !
kmaak zelfs flagrante dt-fouten.

Is de match afgelopen?
2-3 gebleven denk ik dan toch ?

Dit is dan een bloemlezing van Dani zijne uitleg vandaag op het forum , maar bij deze wil ik U zeggen Dani dat ik niet kan schrijven zonder fouten, maar dat niet iedereen het geluk heeft om lang naar school te gaan. Maar ik heb wel een Hart voor E.A en dit al vele jaren en mis dan ook geen enkele wedstrijd van E.A, ook al is het geen weer om een hond door te jagen. Dat kan je van U niet zeggen denk ik en zeg nu zelf heb jij U zelf vandaag niet belachelijk gemaakt. Dus Dani voor jij een ander mens belachelijk wil maken denk dan eerst eens goed na....



Eendrachter, dat komt precies van heel diep?


28 Feb 2010, 23:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst