SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Prachtig resultaat gisteren. Het zal spannend blijven tot de laatste speeldag denk ik voor dat eindrondeticket. 6 ploegen voor 2 tickets want Hamme reken ik niet meer mee. Volgende week dus een nieuwe driepunter pakken zal geen overbodige luxe zijn.

@iendrachter 80 : (y) (y) (y)


01 Mar 2010, 11:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Filmpje op Youtube te bezichtigen
Sfeerbeelden na de match in Temse
:banana: :banana: :banana: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=lGIjrgDAzhU


zalig man

_________________
www.spionkoplede.com


01 Mar 2010, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.
Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


iedereen was daar efkes het delirium nabij, zowel op als naast het veld

_________________
www.spionkoplede.com


01 Mar 2010, 11:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.
Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


iedereen was daar efkes het delirium nabij, zowel op als naast het veld


Inderdaad, wat een ontlading! Ik denk dat die goal enorm veel deugd gedaan heeft, bij zowel spelers als supporters. Ik denk dat ongeveer iedereen tijdens de rust zich een beetje afvroeg waarom ze in godsnaam in dat kutweer (excusez le mot) naar de match waren gaan zien, maar op het einde kregen we dan toch ons antwoord.

Voor mij een van de meest memorabele matchen van het seizoen, ik denk dat ik na deze match zelfs contenter was dan na de 8-1 tegen Wielsbeke.


01 Mar 2010, 12:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Onderkroiper schreef:
Filmpje op Youtube te bezichtigen
Sfeerbeelden na de match in Temse
:banana: :banana: :banana: :banana:

http://www.youtube.com/watch?v=lGIjrgDAzhU


zalig man


Het enigste positieve van hun "crammikkelek tribuneke" was dat het een ideaal podium was om zowel de supporters als de spelers samen te filmen. Was een hele ontlading na een heel zware match.

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 13:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
elfahem schreef:
De derde goal werd gescoord door Gallucci, dat blijkt duidelijk uit de beelden van TV Oost.
Die jongen wordt daar dan zelfs nog niet voor gefeliciteerd ook. Iedereen loopt maar wat wild in het rond na die goal...


Ik peis dat de webmaster van de officiële site al warmere oorden had opgezocht toen, want hoe die in het wedstrijdverslag die laatste goal beschrijft ... hij vergeet tussen de voorzet en de effectieve goal toch wel enkele stappen precies. En zegt dan nog de verkeerde doelpuntenmaker, want het was inderdaad Gallucci.


Toch ook weer prachtig da hij juist de winning goal maakt, kreeg hier de voorbije weken ook kritiek da hij ni mee kon -terwijl hij net uit blessure kwam- vergeet ni da iedere keer hij speelt wel goe is voor nen assist of een goalke, ook al valt hem ni op!!
En Troch ja, was idd ni op niveau lange tijd, maar gisteren bleken de individuele trainingen zijn werk te doen en tzal hem ook meer dan deugd gedaan hebben!
En zoals al eerder gezegd, Amghar daar gaan we nog geniet van hebben, diene gast is elke match al gevaarlijk geweest en altijd al de pech gehad da hij net niet kon scoren(of afgekeurd), ma da ga ook ni blijven duren, hij lijkt me zelfs efficiënter dan Laurent.
Nu tegen Deinze zal ook ni makkelijk worden, ma als we ons nog is aal achter ons ploeg zetten, zit er -zeker thuis- een goeie kans in om ook de 3 punten te pakken.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


01 Mar 2010, 13:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Tom_1919 schreef:

Nu tegen Deinze zal ook ni makkelijk worden, ma als we ons nog is aal achter ons ploeg zetten, zit er -zeker thuis- een goeie kans in om ook de 3 punten te pakken.


Ja, BVR zal ook wel weten wie hij absoluut niet in de match mag laten komen bij Deinze en dat is diene Sampson Twum - rampzalig in de heenronde, maar plotseling het licht gezien en nu scorend aan de lopende band... Ik zou zeggen, Filipovic erop met goeie rugdekking door Brecht (of misschien Seminck want de laatste weken vind ik Brecht net iets minder onaantastbaar eerlijk gezegd), de boel goed georganiseerd houden en vooraan op snelheid iets proberen te forceren want hun verdedigend duo is niet van de rapste...


01 Mar 2010, 14:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ons ploeske werd mooi voorgesteld in hun clubblad (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 15:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
DT schreef:
Tom_1919 schreef:

Nu tegen Deinze zal ook ni makkelijk worden, ma als we ons nog is aal achter ons ploeg zetten, zit er -zeker thuis- een goeie kans in om ook de 3 punten te pakken.


Ja, BVR zal ook wel weten wie hij absoluut niet in de match mag laten komen bij Deinze en dat is diene Sampson Twum - rampzalig in de heenronde, maar plotseling het licht gezien en nu scorend aan de lopende band... Ik zou zeggen, Filipovic erop met goeie rugdekking door Brecht (of misschien Seminck want de laatste weken vind ik Brecht net iets minder onaantastbaar eerlijk gezegd), de boel goed georganiseerd houden en vooraan op snelheid iets proberen te forceren want hun verdedigend duo is niet van de rapste...



Ben vandaag ook tot die vaststelling van brecht gekomen, is al een paar weken niet slecht, maar goed spelen vind ik hem nu toch ook niet meer. weinig intersepties, veel slordig uitvoetballen en weinig aanspeelbaar. Maar zal er wel weer boven komen mss is een matchke of 2 rust gunnen?


01 Mar 2010, 15:49
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ons ploeske werd mooi voorgesteld in hun clubblad (y)

Afbeelding

Doodgeverfde??? Als dàt geen fout is... :lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Mar 2010, 17:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mar 2010, 18:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
bert schreef:
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


Ik vond Ringoot ni tegenvallen. In zo'n omstandigheden uw eerste match spelen is in mijn ogen genen cadeau en ik vin da hij zijn match gespeeld eeft en ten slotte is da toch tbelangrijkste. Als er dan toch enen tegenviel wast potjes wel... van gans den eerste time ni gezien en eigelijk terecht vervangen. Coppens verdient toch ook wel een pluim vind ik. Kheb int verleden ook ni in hem geloofd, en hij mist gisteren wel dikke kans, ma hij vormde toch een bedreiging voor hun verdediging.
Troch is idd nen ajoin :EA: hoe da diejen tpubliek bij momenten nog is ophitst ook :)
ben gralijk content dak geweest ben. wel schandalig dage voor zo'n accomodatie, klotetribune waar ge me uw voeten in de plassen moor moe staan 10 euro moe betalen.. hopelijk kunnen we volgende week tegen Deinze de 3punten thuishouden en dan zit de eindronde er dik in denk ik :EA:


01 Mar 2010, 19:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
bert schreef:
De afwezigen hadden ongelijk.De enige die ewa tegenviel was Ringoot.Voor de rest goeie match van Amghar en Troch.Temse 1 maal gered door het doelhout net alswij.Voor diegenen die zitten te vitten vanuit hun salon op Kempeneer, die eerste helft was uittrappen door de hevige wind zeer moeilijk en bij beide doelpunten gaat hij niet in de fout.
Op naar de volgende driepunter :EA:


Ik vond Ringoot ni tegenvallen. In zo'n omstandigheden uw eerste match spelen is in mijn ogen genen cadeau en ik vin da hij zijn match gespeeld eeft en ten slotte is da toch tbelangrijkste. Als er dan toch enen tegenviel wast potjes wel... van gans den eerste time ni gezien en eigelijk terecht vervangen. Coppens verdient toch ook wel een pluim vind ik. Kheb int verleden ook ni in hem geloofd, en hij mist gisteren wel dikke kans, ma hij vormde toch een bedreiging voor hun verdediging.
Troch is idd nen ajoin :EA: hoe da diejen tpubliek bij momenten nog is ophitst ook :)
ben gralijk content dak geweest ben. wel schandalig dage voor zo'n accomodatie, klotetribune waar ge me uw voeten in de plassen moor moe staan 10 euro moe betalen.. hopelijk kunnen we volgende week tegen Deinze de 3punten thuishouden en dan zit de eindronde er dik in denk ik :EA:


podevijn werd driemaal door kestens aangespeeld in de ruimte, en geraakte driemaal niet over zijn man. Terechte vervanging.

De wissels deden de match kantelen, maar ik zou dat graag bevestigd zien van Coppens en Troch, 45 minuten maken de lente immers niet...


01 Mar 2010, 20:33
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Ik wil niet beginnen vitten maar "gedoodverfd is een onscheidbaar werkwoord dus ge- komt altijd voor het voltooide deelwoord. :)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Mar 2010, 21:20
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

En ik heb het aan een leraar Nederlands gevraagd he. :lol:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Mar 2010, 22:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst