SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


25 Feb 2010, 14:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik ken Botjes nochtans wel van in de K :-D :D


25 Feb 2010, 14:57
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Ik ken Botjes nochtans wel van in de K :-D :D


:plat:


26 Feb 2010, 1:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Gaan we daar een degelijk dak boven onze kop hebben in Temse want volgens de voorspellingen zouden het weleens apocalyptische toestanden kunnen worden...

_________________
MCMXIX


26 Feb 2010, 1:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Voetbal 3de klasse Temse - Eendracht Aalst Kevin Kempeneer gaf visitekaartje af en hoopt op nieuwe speelkans Kevin Kempeneer: 'Ik zal zondag fors ontgoocheld zijn als ik zou moeten wijken.
'Elke kans grijpen



AALST - Keeperstrainer Ronny Schollaert levert goed werk bij Eendracht waar doublure Kevin Kempeneer al twee weken sterk staat te keepen nadat Kevin Van De Noortgate uitviel. Op Temse zal coach Bart Van Renterghem zondag een moeilijke knoop moeten doorhakken.
Je staat sterk te keepen, maar met twee fitte doelmannen moet de knoop doorgehakt worden?

Kevin Kempeneer: 'Het is leuk om tussen die palen te staan en het is nog plezanter als het goed loopt. Over een hiërarchie tussen de doelmannen praat ik niet. Ik zal zondag fors ontgoocheld zijn als ik zou moeten wijken. Elke jonge sporter wil nu eenmaal spelen. Het is jammer voor Van De Noortgate dat hij zich blesseerde, maar het is mijn taak om elke kans met beide handen te grijpen. Op Oudenaarde keepte ik goed en zondag bevestigde ik door de nul te houden. We zijn elkaar waard en Aalst is eigenlijk de winnaar van deze situatie omdat er steeds een goede en fel gemotiveerde doelman tussen de palen staat. Ik sta slechts twee matchen onder de lat en besef dat ik nog niet te hoog van de toren moet blazen. Pas na tien goede wedstrijden kan je zeggen dat je in een sterke periode zit.'

Zondag werd met RC Waregem een concurrent teruggeslagen, maar dat kostte bloed, zweet en tranen. Met Temse wacht alweer een taaie tegenstrever?

'We brachten niet ons beste voetbal, maar momenteel draait alles rond de resultaten. Onze driepunter was cruciaal, want zo verkochten we Waregem een forse tik. Hopelijk kunnen we ook Temse zondag een loer draaien. Vanaf nu zullen alle duels belangrijk worden. Het heeft geen zin om te beginnen rekenen en speculeren. Temse is uiteraard wel een sleutelmatch met de derde plaats als inzet, maar tot de slotdag zullen we alles uit de kast moeten halen.'

Na Anderlecht en KV Mechelen ben je met Eendracht Aalst aan je derde traditieclub bezig?

'De aanpassing verliep vlot. Vanaf dag één werd ik door iedereen aanvaard. Het is toch belangrijk voor een voetballer dat hij zich goed voelt in zijn omgeving. Bij Waasland speelde ik in tweede klasse, maar daar miste ik de sfeer van voordien bij KV Mechelen. In Aalst ervaar ik opnieuw hetzelfde gevoel dan bij 'Malinwa'. De club wil vooruit en krijgt daarbij de ruggensteun van een geweldige aanhang. In Temse tref ik Vandemarliere met wie ik nog bij Anderlecht speelde. Bij paars-wit stond ik nooit in de hoofdmacht en daarom is mijn band met KV Mechelen groter. Daar wens ik iedereen het allerbeste toe.
Bron HNB Wim Redant.


26 Feb 2010, 10:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
voorverkoop voor de wedstrijd op Temse zal gehouden worden op zaterdag 27 feb van 13.00u t/m 15.00u op het jeugdcomplex zandberg, in de kantine. Bron GC van VCE Aalst 2002. ;)

_________________
geer'n bè


26 Feb 2010, 12:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
voor ne man of 150-200 is er een afdakje?de rest zal moeten staan op een stelling achter de goal.open en bloot


26 Feb 2010, 13:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef:
voor ne man of 150-200 is er een afdakje?de rest zal moeten staan op een stelling achter de goal.open en bloot


Nog hetzelfde als over enkele seizoenen in vierde dus.
Toen was dat de eerste match en dus goed weer, 't zal een 'Coxydeken' worden vrees is ...
Indertijd zijn we daar vertrokken met achter ons een heilige oorlog van de 'plaatselijke' bevolking, hopelijk moeten die zondaags bidden tussen 3 en 5u.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


26 Feb 2010, 16:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Rupelboom schreef:
voor ne man of 150-200 is er een afdakje?de rest zal moeten staan op een stelling achter de goal.open en bloot


Nog hetzelfde als over enkele seizoenen in vierde dus.
Toen was dat de eerste match en dus goed weer, 't zal een 'Coxydeken' worden vrees is ...
Indertijd zijn we daar vertrokken met achter ons een heilige oorlog van de 'plaatselijke' bevolking, hopelijk moeten die zondaags bidden tussen 3 en 5u.


Een 'Coxydeken' = nieuw woord voor Van Daele :lol: (y)

Informatie belangrijk voor de buschauffeurs !
Ik kreeg deze informatie via mail van secretaris van Temse.
De Supportersbussen van Aalst worden omgeleid
naar de Eeckhoutdriesstraat (tweede inkom) aan de zijkant van het terrein.

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Feb 2010, 16:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Rupelboom schreef:
voor ne man of 150-200 is er een afdakje?de rest zal moeten staan op een stelling achter de goal.open en bloot


Nog hetzelfde als over enkele seizoenen in vierde dus.
Toen was dat de eerste match en dus goed weer, 't zal een 'Coxydeken' worden vrees is ...
Indertijd zijn we daar vertrokken met achter ons een heilige oorlog van de 'plaatselijke' bevolking, hopelijk moeten die zondaags bidden tussen 3 en 5u.


idd da was ginder weer wa. kwas toen per otto en we zen int midden vant straat met nen hoop flikken rond ons en ne combi achter tot aan onzen otto begeleid. schaa gebuurte :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


26 Feb 2010, 19:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Ik denk dat het aantal supporters wel weer zal stijgen naar gelang de ontknoping van het seizoen dichter komt. Vergeet niet dat er zondag veel nog met de gasten en de vrouw (of man) naar de foor waren en het in de ons omringende dorpen (zoals Dendermonde) Carnaval was (of iets wat er moet voor doorgaan).

Soit. Zoals ik al eerder aanhaalde zou ik toch opteren voor wat meer creativiteit op het middenveld en Kestens op de bank laten starten ten voordele van Ewen. Verder zou ik op links starten met Lord en botjes met de rust brengen of omgekeerd. Met Lord en Ewen erbij heb je meer aanvallend ingestelde spelers op het veld. Als je dan het verschil kan maken in de eerste helft kan je achteraf veiligheid inbouwen door alsnog Kestens te brengen. Maar dat is allemaal theorie natuurlijk.

Met de juiste mentaliteit op en naast het veld de wedstrijd beginnen en zien waar we uitkomen. daarmee kan je weinig verkeerd doen. :rolandjen: :juij: :rolandjen:


allien ien Oilsjt est carnaval...

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


26 Feb 2010, 20:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Wouter Moreels zou zondag niet kunnen spelen...


26 Feb 2010, 20:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Wouter Moreels zou zondag niet kunnen spelen...

Tegenslag! Zonder Wouter en Depoitre
Troch een oplossing?


26 Feb 2010, 20:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
ploeg morgen:

*********************Amghar***********************

**********************Troch************************

Podevijn*****Van Damme**Verheyden****Galucci

De Schutter **Moreels***Filipovic***De Castro


*******************VDN**********************

het zal trouwens moeilijk spelen worden, gezien de weersvoorspelling...


27 Feb 2010, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ploeg morgen:

*********************Amghar***********************

**********************Troch************************

Podevijn*****Van Damme**Verheyden****Galucci

De Schutter **Moreels***Filipovic***De Castro


*******************VDN**********************

het zal trouwens moeilijk spelen worden, gezien de weersvoorspelling...


Langs ne kant hoopek da Wouter toch kan spelen , ma alst ni anders kan...


27 Feb 2010, 11:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst