SV Temse - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht SV Temse - Eendracht Aalst
of het nummer 3 tegen het nummer 4. komen we op gelijke hoogte of moeten we Temse mss definief laten gaan? Komaan :EA: :EA:
Even ook wat randinformatie: gisteren gespot op zandberg: Thomas Troch bijkomend individueel aan het trainen onder leiding van Bart De Nul. De pees werd er duchtig opgelegd. Bewijs dat het bij Thomas zeker niet van slechte wil is. Troch is nen AJOIN. Ook gespot, Laurent Depoitre die nadien eveneens individueel voorzichtig met Bart aan het trainen was. We leven op hoop. Lolololololololololololo :)

_________________
geer'n bè


23 Feb 2010, 17:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Het zal niet simpel zijn op Temse maar er zit eigenlijk maar 1ding op ; winnen.
Eens slecht spelen en toch winnen was niet slecht om het vertrouwen niet helemaal kwijt te spelen na een mindere reeks, maar nu zou er toch eens overtuigend voetbal moeten komen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Feb 2010, 17:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Het zal niet simpel zijn op Temse maar er zit eigenlijk maar 1ding op ; winnen.
Eens slecht spelen en toch winnen was niet slecht om het vertrouwen niet helemaal kwijt te spelen na een mindere reeks, maar nu zou er toch eens overtuigend voetbal moeten komen.


Zonder Depoitre zou ik nog niet rekenen op overtuigend voetbal.Op het middenveld worden we gewoon overspeeld.Verheyden mag dan al opbouwend sterker zijn dan Kestens.Hij kon zeker niet voorkomen dat Waregem gewoon over ons liep na de 1-0.
De ex-T2 van Waregem had overigens niet toevallig zijn huiswerk heel goed gemaakt.Hij wist perfekt hoe hij ons moest aanpakken en kende duidelijk al onze zwakke punten.Gelukkig volstond die ene goede aanval en het doelpunt van een halffitte Wouter.
Als we winnen op Temse zal het ook zo moeten.De eerste echte kans benutten.


23 Feb 2010, 17:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Casual1919 schreef:
Het zal niet simpel zijn op Temse maar er zit eigenlijk maar 1ding op ; winnen.
Eens slecht spelen en toch winnen was niet slecht om het vertrouwen niet helemaal kwijt te spelen na een mindere reeks, maar nu zou er toch eens overtuigend voetbal moeten komen.


Zonder Depoitre zou ik nog niet rekenen op overtuigend voetbal.Op het middenveld worden we gewoon overspeeld.Verheyden mag dan al opbouwend sterker zijn dan Kestens.Hij kon zeker niet voorkomen dat Waregem gewoon over ons liep na de 1-0.
De ex-T2 van Waregem had overigens niet toevallig zijn huiswerk heel goed gemaakt.Hij wist perfekt hoe hij ons moest aanpakken en kende duidelijk al onze zwakke punten.Gelukkig volstond die ene goede aanval en het doelpunt van een halffitte Wouter.
Als we winnen op Temse zal het ook zo moeten.De eerste echte kans benutten.


Dat vind ik,wel sterk uitgedrukt eigenlijk... Ze hebben inderdaad vanop afstand naar doel kunnen schieten, maar dan hebben wij het hele seizoen - ook onder VDH - onze tegenstanders constant onder de voet gelopen... Je kan het ook omdraaien - als wij de geboden ruimte na de 1-0 beter benutten en er iemand echt in vorm zou zitten van het aanvallend compartiment hadden we zeker en vast de 2-0 gemaakt ook... Podevijn en Galucci waren echter niet bij machte om iets met de geboden ruimte te doen, Amghar 1 keer wel (en het was bingo trouwens) en Moreels was duidelijk niet topfit. Zondag zijn we een week verder en dat kan alweer wat extra percentjes in de goede zin betekenen en we recupereren Thomas meer dan waarschijnlijk. En afgelopen zondag heeft er geen een bij ons twee deftige ballen na elkaar gegeven... dat zie ik geen twee keer op rij gebeuren hoor...

Het was zeker niet goed tegen Waregem - zeker niet - maar ik heb ons de laatste seizoenen ook al veel matchen zien spelen zoals Waregem dat zondag deed, en met dito resultaat en dan was het ook niet goed hier. Temse heeft in de heenmatch gedurende 70 minuten niet meegespeeld, daar zou ik me eerder aan optrekken...


23 Feb 2010, 18:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Na de 1-0 ?
Correctie, na het inbrengen van diene Dieter Vandendriessche.
Plots moesten ze achtereen nog meer gaan uitkijken en kon De Castro niet meer zo hoog oprukken.

Dieter de broer van Nico (Koksyde)

_________________
If you never try, you'll never know


23 Feb 2010, 18:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
de wedstrijd tegen Temse is er één van cruciaal belang. Met verlies raak je de voeling kwijt met de derde plaats, bij winst kan je een fantastische zaak doen.


23 Feb 2010, 19:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
en met een gelijkspel is er nog geen man overboord. ik blijf realistisch... daar een punt pakken is in de gegeven omstandigheden al mooi. uiteraard zullen we dan wel thuis niet te veel moeten laten liggen tegen deinze, coxyde en wielsbeke


23 Feb 2010, 19:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Een punt pakken is al bij al geen slechte uitslag maar dan moet je ook kunnen winnen op Capellen, Willebroek en Racing Mechelen. Daar vrees ik voor, onze zwakke uitreputatie ...


23 Feb 2010, 19:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Thopen dawe winnen ma een punt zal ook wel goed zijn denk ik . Hopelijk spelen we in ieder geval beter dan tegen Waregem want twas pecies nen degradatietopper


23 Feb 2010, 20:05
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
ik hoop dat we winnen en de competitie spannend kunnen houden.

Even off Topic: als je ziet hoe minder volk er komt en hoe minder ambiance er is moeten we dit jaar toch een gooi kunnen doen naar 2de klasse. Ik heb het gevoel dat iedereen aan het "indommelen " is. Er is geen sfeer, de fut is eruit, ook op het veld We zitten al enkele jaren in 3de klasse en ik vindt persoonlijk dat er zo'n sfeer hangt van "dit jaar geen kampioen dus we leven van zondag tot zondag tot als de competitie gedaan is" :zzz:

Misschien eens op temse laten zien dat dit niet het geval mag zijn en dat den iendracht nog meedoet voor een eindrondeticket en promotie :EA:


23 Feb 2010, 23:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
is ook een gevolg van -zoals in andere topics reeds vermeld- feit dat er een hoop stadionverboden circuleren bij Iendracht supporters, en dat zullen wel allemaal geen 40+ers van de zittribune zijn denk ik, maar eerder "sfeermakers".
Ik wil zeker geen steen werpen of belerend overkomen want iedereen die met een team en een wedstrijd meeleeft reageert anders, maar mss les voor de toekomst :Politieoptredens en redenen van sv zijn genoegzaam bekend .. wie terugkomt uit SV zet zich voor de 100% achter den Iendracht, en dat hoeft niet echt door met de middenvinger staan te zwaaien naar het bezoekersvak of de referee, of door na de match andere supporters of politie uit te dagen, maar door vooral aanmoedigende Eendrachtliekes te brengen. :EA: zo komt de sfeer automatisch weer, krijgen de spelers vleugels en winnen we alles (en moet er niet meer gefrustreerd gereageerd worden ;) )


24 Feb 2010, 11:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Kdenk eerlijk gezegd dat TT zijn kans nog is zal krijgen aangezien dat zowel Gallucci als Podevijn op het moment minder spelen. Aan hem om zich dan toch maar eens te bewijzen zeker

:EA:


24 Feb 2010, 20:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik denk dat het aantal supporters wel weer zal stijgen naar gelang de ontknoping van het seizoen dichter komt. Vergeet niet dat er zondag veel nog met de gasten en de vrouw (of man) naar de foor waren en het in de ons omringende dorpen (zoals Dendermonde) Carnaval was (of iets wat er moet voor doorgaan).

Soit. Zoals ik al eerder aanhaalde zou ik toch opteren voor wat meer creativiteit op het middenveld en Kestens op de bank laten starten ten voordele van Ewen. Verder zou ik op links starten met Lord en botjes met de rust brengen of omgekeerd. Met Lord en Ewen erbij heb je meer aanvallend ingestelde spelers op het veld. Als je dan het verschil kan maken in de eerste helft kan je achteraf veiligheid inbouwen door alsnog Kestens te brengen. Maar dat is allemaal theorie natuurlijk.

Met de juiste mentaliteit op en naast het veld de wedstrijd beginnen en zien waar we uitkomen. daarmee kan je weinig verkeerd doen. :rolandjen: :juij: :rolandjen:


25 Feb 2010, 0:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Ik denk dat het aantal supporters wel weer zal stijgen naar gelang de ontknoping van het seizoen dichter komt. Vergeet niet dat er zondag veel nog met de gasten en de vrouw (of man) naar de foor waren en het in de ons omringende dorpen (zoals Dendermonde) Carnaval was (of iets wat er moet voor doorgaan).

Soit. Zoals ik al eerder aanhaalde zou ik toch opteren voor wat meer creativiteit op het middenveld en Kestens op de bank laten starten ten voordele van Ewen. Verder zou ik op links starten met Lord en botjes met de rust brengen of omgekeerd. Met Lord en Ewen erbij heb je meer aanvallend ingestelde spelers op het veld. Als je dan het verschil kan maken in de eerste helft kan je achteraf veiligheid inbouwen door alsnog Kestens te brengen. Maar dat is allemaal theorie natuurlijk.

Met de juiste mentaliteit op en naast het veld de wedstrijd beginnen en zien waar we uitkomen. daarmee kan je weinig verkeerd doen. :rolandjen: :juij: :rolandjen:


Nog nooit van gehoord :wadde:

_________________
www.spionkoplede.com


25 Feb 2010, 10:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Ik denk dat het aantal supporters wel weer zal stijgen naar gelang de ontknoping van het seizoen dichter komt. Vergeet niet dat er zondag veel nog met de gasten en de vrouw (of man) naar de foor waren en het in de ons omringende dorpen (zoals Dendermonde) Carnaval was (of iets wat er moet voor doorgaan).

Soit. Zoals ik al eerder aanhaalde zou ik toch opteren voor wat meer creativiteit op het middenveld en Kestens op de bank laten starten ten voordele van Ewen. Verder zou ik op links starten met Lord en botjes met de rust brengen of omgekeerd. Met Lord en Ewen erbij heb je meer aanvallend ingestelde spelers op het veld. Als je dan het verschil kan maken in de eerste helft kan je achteraf veiligheid inbouwen door alsnog Kestens te brengen. Maar dat is allemaal theorie natuurlijk.

Met de juiste mentaliteit op en naast het veld de wedstrijd beginnen en zien waar we uitkomen. daarmee kan je weinig verkeerd doen. :rolandjen: :juij: :rolandjen:

weeral nen nieuwe speler :wadde:

_________________
geer'n bè


25 Feb 2010, 10:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst