SV Temse - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 19
 SV Temse - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Pfff! 't Is gedaan ... Een gewone match kunnen ze er op den Iejndracht ook nooit van maken, maar dat is de reden waarom we allemaal zo graag gaan zeker?
Drie heel erg dikke punten en eindelijk Troch die ons blijkbaar nog eens over de streep trekt ...
Twee matchen op rij gewonnen tegen rechtstreekse concurrenten; volgende week nog eentje en we mogen ons opmaken voor de eindronde, denk ik ... :EA: :banana:

Weet dat Thomas zelf zeer hard traint, vorige zaterdag en maandag individueel met Bart De Nul gewerkt, of dit nu uiteindelijk het resultaat daarvan is, laat ik in het midden, maar het bewijst dat Thomas keihard blijft werken voor den Iendracht. Met dank ook aan Bart, die er zijn vrije tijd insteekt. ;)
Troch is nen ajoin :EA:

_________________
geer'n bè


28 Feb 2010, 18:00
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Vyking schreef:
lowieken84 schreef:
Weet er iemand wat de andere ploegen gedaan hebben. Dan heb ik het vooral over Boom en Heist, onze rechtsreekse concurrenten voor de titel. :)
:EA:

Rupel Boom wint met 0-2


pff, we krijgen die mannen nog wel :boks:


28 Feb 2010, 18:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
DAT WORDT FEESTJE OP SPELERSBUS!!!!!!!! :EA: :banana:


28 Feb 2010, 18:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Wielsbeke - Racing Mechelen was 4-0 een paar minuten voor het einde ...
Zolang we zelf blijven winnen, maakt het eigenlijk niet uit, want eigenlijk hebben we het in eigen handen ... :) :EA:


28 Feb 2010, 18:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
DAT WORDT FEESTJE OP SPELERSBUS!!!!!!!! :EA: :banana:


Trakteren he vantje :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


28 Feb 2010, 18:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
vantjen schreef:
DAT WORDT FEESTJE OP SPELERSBUS!!!!!!!! :EA: :banana:


Trakteren he vantje :p


Zie maar dat het niet is zoals bij Waasland een paar weken geleden: chauffeur van de bus zat na de match en wachten op een nieuwe chauffeur om terug te keren! :lol:


28 Feb 2010, 18:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Ik had me beter wel door dit hondenweer gewaagd... (y)


28 Feb 2010, 18:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
wat een hondenweer en accomodatie zeg, en daar betaal je 10 euro voor, ronduit schandalig!

de eerste helft waren we nergens, de match kantelt in ons voordeel door de wind en de inbreng van Troch. Ook Amghar twee keer tegen de paal en was daarmee beslissend, samen met Troch.

De derde goal was er wel eentje van galucci ipv troch.

ik vond onze doelman andermaal puik spelen, en twee minuten voor tijd nog een dikke save zodat we winnen. Lang geleden dat we nog eens twee degelijke keepers gehad hebben, t moet van De Veirman en Lambrecht geleden zijn... :cool:

dikke punten vandaag gepakt!!


Laatst gewijzigd door El Corredor op 28 Feb 2010, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Feb 2010, 19:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
De castro,seminck,moreels,lord,depoitre uit
Opstelling:kempeneer,ringoot(t.spotbeen),de schutter,filipovic,moreels,kestens,verheyden,van damme(troch),podevijn(coppens),amghar en galucci.


28 Feb 2010, 19:12
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Heel zoete overwinning. Na de gelijkmaker was het plots niet meer zo nat & koud.
De eerste helft was rampzalig (vooral door de wind) want we geraakten we met moeite voorbij de middenlijn (letterlijk, ik denk dat we er zo'n 10 keer over geraakt zijn!!) . Elke bal kwam terug. De wind was gewoon klote. De 2-0 voorsprong van Temse had meer kunnen zijn alhoewel hun 2de goal dankzij de wind in de kruising ging.
Tweede helft Podevijn en Van Damme vervangen door Troch en Coppens. Veel inzet en gewroet en eindelijk wind mee (alhoewel die wonderwel veel minder sterk was dan de eerste helft, zelfs dat zat tegen!!!). Een vroege tegengoal van Troch was echter het begin en vanaf dan voelde je gewoon dat er iets moois in zat. Vooral Troch voelde zich goed in zijn vel vandaag. Eerst een schot op de kruising van Amghar, dan een strak schot van Kestens door de ganse verdediging voor de 2-2 en tenslotte een goal van ik weet niet wie (Galluci? Troch?) om het af te maken. Temse nog één keer gevaarlijk met een schot op de paal (of dwarsligger) en dan het verlossend eindsignaal. Zoals ik dus begon : Welke regen en de wind? Gewoon een heel zoete overwinning.


28 Feb 2010, 19:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
overwinning behaald op basis van inzet en karakter. Het was enorm moeilijk spelen vandaag.
Een dikke pluim voor de ganse ploeg !

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


28 Feb 2010, 19:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Als de matchen van de waarheid eraan komen, is het altijd wel iets. Nu blijven we met een handvol ploegen over voor die 4de plaats. Het zal nog krabben worden om die 4de plaats effectief te pakken.

Je beschikt in uw kern over 2 zuivere spitsen en dan reken ik daar "winterkoopje" Amghar bij.
Noch Lord, Moreels of Troch zijn zuivere spitsen.

Aanvallend kunnen we nog niet 1 blessure opvangen.


In het vervolg misschien toch wachten met uw conclusies tot na de match, het komt anders nogal belachelijk over ;) .

Alleszins een match die toch wel heel onderhevig was aan de weersomstandigheden, eigenlijk zelfs met moeite te spelen was. Elke ploeg kreeg een helft om op de helft van de tegenstander te kamperen, de helft waar ze de wind mee hadden. Maar voor het vertrouwen wel een schitterende overwinning, dat zag je al aan de ontlading bij de spelers. Ook eindelijk nog eens een schitterende Troch, die toch wel de beslissing forceert in de tweede helft. Ook Coppens goed ingevallen.

Trouwens, als ge hier al moet horen dat onze kern te smal is zeg :lol: . Als Depoitre en Wouter Moreels fit zijn, zitten Troch en Amghar vantiennegen op de bank (of in de tribune). Daar mogen ze plaats nemen naast spelers als Seminck, Lord, Kestens, Van Den Noortgaete, ... De kern te smal jongens :lol: .

We hebben nu met zes op zes tegen Racing Waregem en Temse alleszins bewezen dat we ook de betere ploegen aankunnen, hopelijk meer van dit tegen Deinze nu.


28 Feb 2010, 19:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
amai, hievoor doe je 't dus he... door weer en wind gaan supporteren, daar als vee met uw poten 10 cm in de modder in ne stal gestampt worden nadat ge 10 euro lichter werd gemaakt, en dan zo ne climax!

in deze weersomstandigheden is het wel wa een loterij. met 2-0 komen we nog goed weg bij de rust. maar daar was eigenlijk zeer weinig tegen te doen. de verbetenheid en inzet van ons jongens heeft geloond in de tweede periode. wind was lichtjes afgezwakt maar toch voldoende om er nog serieus van te profiteren. Troch zorgde echt wel voor nen boost in de ploeg. strooide rond met slimme paskes, en was fysiek precies weer helemaal in orde. als ik nu lees dat die individueel bijtrainde heeft dat wel zijn vruchten afgeworpen. hij was een meerwaarde vandaag, laat dat duidelijk zijn. Amghar was al een stuk beter dan vorige week. meer duelkracht, meer aanwezig... het komt nog in orde.
Ons geluk was denk ik vandaag dat we na rust al vrij snel de 2-1 konden maken... en op dat moment goed wisten dat er (met die wind) nog serieuze kansen zouden komen.
glenn coppens starte weeral eens heel erg onzeker, maar dan op het einde van de match krijgt em stilaan wa vertrouwen en kan hij een paar keer serieus mee dreigen.

ze hebben met een groot hart gespeeld, en hebben de 3 punten allerminst gestolen.

samengevat. aalst was nergens in de eerste helft, en temse was nergens in de tweede helft en het weer had daar ALLES mee te maken.


28 Feb 2010, 19:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Davy schreef:
amai, hievoor doe je 't dus he... door weer en wind gaan supporteren, daar als vee met uw poten 10 cm in de modder in ne stal gestampt worden nadat ge 10 euro lichter werd gemaakt, en dan zo ne climax!

in deze weersomstandigheden is het wel wa een loterij. met 2-0 komen we nog goed weg bij de rust. maar daar was eigenlijk zeer weinig tegen te doen. de verbetenheid en inzet van ons jongens heeft geloond in de tweede periode. wind was lichtjes afgezwakt maar toch voldoende om er nog serieus van te profiteren. Troch zorgde echt wel voor nen boost in de ploeg. strooide rond met slimme paskes, en was fysiek precies weer helemaal in orde. als ik nu lees dat die individueel bijtrainde heeft dat wel zijn vruchten afgeworpen. hij was een meerwaarde vandaag, laat dat duidelijk zijn. Amghar was al een stuk beter dan vorige week. meer duelkracht, meer aanwezig... het komt nog in orde.
Ons geluk was denk ik vandaag dat we na rust al vrij snel de 2-1 konden maken... en op dat moment goed wisten dat er (met die wind) nog serieuze kansen zouden komen.
glenn coppens starte weeral eens heel erg onzeker, maar dan op het einde van de match krijgt em stilaan wa vertrouwen en kan hij een paar keer serieus mee dreigen.

ze hebben met een groot hart gespeeld, en hebben de 3 punten allerminst gestolen.

samengevat. aalst was nergens in de eerste helft, en temse was nergens in de tweede helft en het weer had daar ALLES mee te maken.


Troch fysiek helemaal in orde. Hoe besluit je dat na 45 minuten voetbal, ik had zelfs de indruk dat Troch zich op het laatste weer gekwetst had, maar ik kan mij miskeken hebben. hopelijk niet te ernstig.


28 Feb 2010, 19:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3877
Leeftijd: 46
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
Hoe was Ringoot??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Feb 2010, 20:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 277 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 19


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst