Eendracht Aalst - SK Deizne - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15
 Eendracht Aalst - SK Deizne 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Khoop dawe tegen zondag Wouter terug recupereren..


03 Mar 2010, 15:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
nog weinig over gezegd maar zondag spelen we ook tegen Alain 'tikkie terug' Van Mieghem, als hij fit is tenminste... :hmm:


04 Mar 2010, 20:17
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 21 Mei 2009, 13:29
Berichten: 17
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.

knappe, en ruime met veel aandacht voor de tegenstander in je VB Bartos!


04 Mar 2010, 22:38
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 21 Mei 2009, 13:29
Berichten: 17
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
El Corredor schreef:
nog weinig over gezegd maar zondag spelen we ook tegen Alain 'tikkie terug' Van Mieghem, als hij fit is tenminste... :hmm:

Van Mieghem is al gans het seizoen gekwetst geweest. Sinds enkele weken is hij terug maar kan geen volledige match aan, had zelfs vorige week opnieuw wat last. Sommigen twijfelen eraan of hij ooit nog 100% fit geraakt zelfs. Maar het is duidelijk als hij meedoet dat hij dat ietsje meer kan bijbrengen. Als hij kan fitblijven kan hij onze beste transfer worden voor de eindronde (als we ze zouden halen).


04 Mar 2010, 22:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Deinze_Forever schreef:
Van Mieghem is al gans het seizoen gekwetst geweest. Sinds enkele weken is hij terug maar kan geen volledige match aan, had zelfs vorige week opnieuw wat last. Sommigen twijfelen eraan of hij ooit nog 100% fit geraakt zelfs. Maar het is duidelijk als hij meedoet dat hij dat ietsje meer kan bijbrengen. Als hij kan fitblijven kan hij onze beste transfer worden voor de eindronde (als we ze zouden halen).


Amai, gaat dat hier over dezelfde Van Mieghem? :crazy:


04 Mar 2010, 23:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Deinze_Forever schreef:
El Corredor schreef:
nog weinig over gezegd maar zondag spelen we ook tegen Alain 'tikkie terug' Van Mieghem, als hij fit is tenminste... :hmm:

Van Mieghem is al gans het seizoen gekwetst geweest. Sinds enkele weken is hij terug maar kan geen volledige match aan, had zelfs vorige week opnieuw wat last. Sommigen twijfelen eraan of hij ooit nog 100% fit geraakt zelfs. Maar het is duidelijk als hij meedoet dat hij dat ietsje meer kan bijbrengen. Als hij kan fitblijven kan hij onze beste transfer worden voor de eindronde (als we ze zouden halen).


ik heb Van Mieghem zijn beste match weten spelen met de beloften, ijzersterk was hij toen hij inviel in de tweede helft. :hmm:


04 Mar 2010, 23:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
DEINZE - SK Deinze recupereert Joeri Pardo voor de wedstrijd op Aalst. De linksachter zat vorige week tegen Hoogstraten een schorsing van één speeldag uit. Pardo en Alain Van Mieghem spelen tegen hun ex-club.


05 Mar 2010, 9:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Voetbal 3DE KLASSE SK Deinze Voorzitter Eddy Lannoo houdt er rekening mee dat hoofdsponsor

Eddy Lannoo: 'Ik ben ambitieus maar met een grote dosis gezond boerenverstand.'

DEINZE - SK Deinze ziet op het einde van dit seizoen wellicht hoofdsponsor VDK-Spaarbank afhaken. Dat betekent dat voorzitter Eddy Lannoo en zijn medewerkers op zoek moeten naar nieuwe inkomsten om die leemte op te vullen. SK Deinze trekt zondag naar Aalst. Johan Polet
'VDK wil enkel clubs uit eerste en tweede nationale steunen', zegt voorzitter Lannoo. 'Wij genieten dit seizoen nog van een gunstmaatregel van deze financiële instelling, maar het ziet ernaar uit dat er geen nieuwe verbintenis tussen beide partijen op til is. Bij promotie van SK Deinze naar tweede klasse kan VDK-Spaarbank aan boord blijven, maar laat ons niet van die veronderstelling uitgaan.'

'De beslissing van onze hoofdsponsor is een aderlating, maar geen drama voor SK Deinze. Ik miste in de voorbije maanden vooral een commercieel verantwoordelijke aan mijn zijde. We zijn op zoek naar zo'n bekwaam iemand die goede contacten tussen SK Deinze en mecenassen kan leggen.'

'Het zou een goede zaak zijn als onze raad van bestuur met enkele nieuwe mensen wordt uitgebreid, want vele handen maken het werk lichter.'

SK Deinze maakt intussen werk van zijn ploeg voor volgend seizoen. 'Wij willen vooral verder met streekgebonden spelers die familie, vrienden en kennissen meebrengen. Jongens die na afloop verbroederen met onze supporters, waardoor hun betrokkenheid bij de club nog groter wordt.'

'Patrick Kabeya woont in Charleroi en brengt geen enkele supporter naar SK Deinze mee. Zo'n jongens geven onze club op extrasportief vlak geen meerwaarde. De spelers moeten ongeveer 35 procent inleveren om de toekomst van de club leefbaar te houden, maar ze weten dat zij bij ons verzekerd zijn van hun centen. Onze jeugdwerking draait stilaan op volle toeren, nadat die in de voorgaande jaren verlieslatend was.'

Promotie?

Zou promotie naar tweede klasse een vergiftigd geschenk zijn?

'Het is geen must, maar we zullen iedere kans met beide handen grijpen. Een titel of eindrondeticket wordt niet op bestelling behaald. SK Deinze heeft zestien jaar in tweede klasse gezeten en beschikt over een fraaie accommodatie.'

'Onze jonge groep maakt iedere week progressie. Wij zullen die jongens zeker niet afremmen. Ik ben ambitieus maar met een grote dosis gezond boerenverstand.


05 Mar 2010, 9:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Weet iemand iets over de geblesseerden van vorige week?
Kvermoed Castro en Seminck dr terug bij


05 Mar 2010, 17:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Het blijft wel opvallend stil in de aanloop van misschien wel de belangrijkste wedstrijd van de normale kompetitie.

Ik mis een beetje sfeer op het forum. Hopelijk wordt er in stilte gewerkt om net voor de wedstrijd iets te brengen.

ik probeer het alvast als volgt:

komaan :EA: laten we Deinze KO :boks:.
Ik kijk met argus :watte: uit naar glansprestatie. Daarmee kunnen we misschien de basis leggen voor :beker: en :drank:

:dancing: :rolandjen: :EA: :rolandjen: :dancing:


05 Mar 2010, 19:34
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Ik lees hier vooral van 'laten we voluit voor de einderonde gaan'...
Ben ik dan de enige die hier nog altijd gelooft in kampioen :beker: spelen? :wadde:
Der zijn nog 10 matchen te gaan. Ge kunt nooit weten hé dat Boom en Heist een (zware) dip krijpen.

Missch. bennik een beetje onrealistisch :crazy:

In elk geval we moeten elke match voor winst gaan, da spreekt :rolandjen:

:EA: :EA: :EA:


05 Mar 2010, 21:24
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Prodialoog schreef:
Het blijft wel opvallend stil in de aanloop van misschien wel de belangrijkste wedstrijd van de normale kompetitie.

Ik mis een beetje sfeer op het forum. Hopelijk wordt er in stilte gewerkt om net voor de wedstrijd iets te brengen.

ik probeer het alvast als volgt:

komaan :EA: laten we Deinze KO :boks:.
Ik kijk met argus :watte: uit naar glansprestatie. Daarmee kunnen we misschien de basis leggen voor :beker: en :drank:

:dancing: :rolandjen: :EA: :rolandjen: :dancing:

Geen woorden maar daden...


05 Mar 2010, 21:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
salvador schreef:
Prodialoog schreef:
Het blijft wel opvallend stil in de aanloop van misschien wel de belangrijkste wedstrijd van de normale kompetitie.

Ik mis een beetje sfeer op het forum. Hopelijk wordt er in stilte gewerkt om net voor de wedstrijd iets te brengen.

ik probeer het alvast als volgt:

komaan :EA: laten we Deinze KO :boks:.
Ik kijk met argus :watte: uit naar glansprestatie. Daarmee kunnen we misschien de basis leggen voor :beker: en :drank:

:dancing: :rolandjen: :EA: :rolandjen: :dancing:

Geen woorden maar daden...


:nieje: :nieje: geen woorden maar emoticons :banana: :haha: :wave: :boks: :zzz: :EA: :wadde: :juij: :drank: :kiss:


:p

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


06 Mar 2010, 0:33
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Volgens HLN sluit Laurent volgende week met de groep aan, dus zijn wederoptreden is niet ver meer af.
Voor de wedstrijd tegen Deinze zijn ook Wouter en Lio niet inzetbaar.
Olivier De Castro en Michael Seminck maken terug deel uit van de selectie.

_________________
oilsjt, goi alien...


06 Mar 2010, 8:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
jammen schreef:
Volgens HLN sluit Laurent volgende week met de groep aan, dus zijn wederoptreden is niet ver meer af.
Voor de wedstrijd tegen Deinze zijn ook Wouter en Lio niet inzetbaar.
Olivier De Castro en Michael Seminck maken terug deel uit van de selectie.


En ringoot zit er dan weer niet bij,volgens de selectie van hln.


06 Mar 2010, 10:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst