Eendracht Aalst - SK Deizne - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - SK Deizne 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Tom_1919 schreef:
Volgens mij maken wij verleden week ook 3 goalen doordat Temse in de 2de helft ook blijven voetballen is,niet?


Ja, maar dat is met een ander uitgangspunt - zij komen de kleedkamer uit met een 2-0 voorsprong waar de trainer zal gezegd hebben - gewoon verder doen als voor de rust jongens. Plus, met diene wind had het voor hun ook weinig zin om achteruit te kruipen want dan gingen ze 45 minuten niet onder de druk uitkomen (wat wij immers probeerden voor de rust met onze drie verdedigende middenvelders en wat duidelijk niet pakte)... De kansen die Temse na de rust krijgt, komen er ook eerder door onze risico's hoor. Maar door de zware weersomstandigheden is dat wel een moeilijke vergelijking die te maken is...


09 Mar 2010, 14:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
DT schreef:
Tom_1919 schreef:
Volgens mij maken wij verleden week ook 3 goalen doordat Temse in de 2de helft ook blijven voetballen is,niet?


Ja, maar dat is met een ander uitgangspunt - zij komen de kleedkamer uit met een 2-0 voorsprong waar de trainer zal gezegd hebben - gewoon verder doen als voor de rust jongens. Plus, met diene wind had het voor hun ook weinig zin om achteruit te kruipen want dan gingen ze 45 minuten niet onder de druk uitkomen (wat wij immers probeerden voor de rust met onze drie verdedigende middenvelders en wat duidelijk niet pakte)... De kansen die Temse na de rust krijgt, komen er ook eerder door onze risico's hoor. Maar door de zware weersomstandigheden is dat wel een moeilijke vergelijking die te maken is...


Ni zo persoonlijk opnemen eh DT ;) . Kwou gewoon opmerken da Temse in onze reeks een ploeg is die altijd zal proberen voetballen ;)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


09 Mar 2010, 14:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Tom_1919 schreef:
DT schreef:
Tom_1919 schreef:
Volgens mij maken wij verleden week ook 3 goalen doordat Temse in de 2de helft ook blijven voetballen is,niet?


Ja, maar dat is met een ander uitgangspunt - zij komen de kleedkamer uit met een 2-0 voorsprong waar de trainer zal gezegd hebben - gewoon verder doen als voor de rust jongens. Plus, met diene wind had het voor hun ook weinig zin om achteruit te kruipen want dan gingen ze 45 minuten niet onder de druk uitkomen (wat wij immers probeerden voor de rust met onze drie verdedigende middenvelders en wat duidelijk niet pakte)... De kansen die Temse na de rust krijgt, komen er ook eerder door onze risico's hoor. Maar door de zware weersomstandigheden is dat wel een moeilijke vergelijking die te maken is...


Ni zo persoonlijk opnemen eh DT ;) . Kwou gewoon opmerken da Temse in onze reeks een ploeg is die altijd zal proberen voetballen ;)


Deed ik ook niet hoor - reageerde gewoon op uw opmerking... Ik vond Temse bij ons in de heenronde trouwens niet echt meevoetballen, met uitzondering van het laatste kwartier dan. Maar ok, ze zijn inderdaad bij de voetballende soort ;)


09 Mar 2010, 14:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Dugardeyn heeft hier ook draken van matchen gespeeld en is de laatste
seizoenen trouwens veel geblesseerd.
Een goede spelverdeler voor Van Damme of Kestens zou volstaan.
Troch of Verheyden brengen dit met vlagen maar al bij al toch onvoldoende.
Eén goeje transfer, en daarvoor Moreels en Depoitre...
dat kan in aanvallend opzicht serieus vonken geven.


09 Mar 2010, 14:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Tom_1919 schreef:
DT schreef:
Tom_1919 schreef:
Volgens mij maken wij verleden week ook 3 goalen doordat Temse in de 2de helft ook blijven voetballen is,niet?


Ja, maar dat is met een ander uitgangspunt - zij komen de kleedkamer uit met een 2-0 voorsprong waar de trainer zal gezegd hebben - gewoon verder doen als voor de rust jongens. Plus, met diene wind had het voor hun ook weinig zin om achteruit te kruipen want dan gingen ze 45 minuten niet onder de druk uitkomen (wat wij immers probeerden voor de rust met onze drie verdedigende middenvelders en wat duidelijk niet pakte)... De kansen die Temse na de rust krijgt, komen er ook eerder door onze risico's hoor. Maar door de zware weersomstandigheden is dat wel een moeilijke vergelijking die te maken is...


Ni zo persoonlijk opnemen eh DT ;) . Kwou gewoon opmerken da Temse in onze reeks een ploeg is die altijd zal proberen voetballen ;)

Tom, poogde je te antwoorden, maar blijkbaar ging het niet, in ieder geval in principe elke maandag rond 19.00u op zandberg op het kunstgrasveld ;)

_________________
geer'n bè


09 Mar 2010, 17:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
AlostanA schreef:
Dugardeyn heeft hier ook draken van matchen gespeeld en is de laatste
seizoenen trouwens veel geblesseerd.
Een goede spelverdeler voor Van Damme of Kestens zou volstaan.
Troch of Verheyden brengen dit met vlagen maar al bij al toch onvoldoende.
Eén goeje transfer, en daarvoor Moreels en Depoitre...
dat kan in aanvallend opzicht serieus vonken geven.

Mogelijk, maar het gaat hem om het principe, een type voetballer dat zich compleet wegcijfert voor een ander en bijkomend in de organisatie bleef spelen. Zowel Ken, Kristof als Ewen hebben een pak kwaliteiten, maar volgens mij was Arne toch nog van een ander kaliber. Wat betreft zijn blessure heb je idd gelijk, het komt mogelijk zelfs nooit meer goed voor Arne. Uiteindelijk is het ieder zijn waarheid en zal, zoals zo vaak de waarheid ergens tussenin zitten. ;)

_________________
geer'n bè


09 Mar 2010, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Even een korte up-date inzake Schutterken: heeft een zware hersenschudding, zal er dus meer dan waarschijnlijk volgende zondag niet bij zijn, is eigenlijk al een wonder dat hij de wedstrijd heeft uitgespeeld. Ze bestaan nog hé mannekes, de echte Iendrachters. ;)

_________________
geer'n bè


09 Mar 2010, 17:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
panoleon schreef:
Even een korte up-date inzake Schutterken: heeft een zware hersenschudding, zal er dus meer dan waarschijnlijk volgende zondag niet bij zijn, is eigenlijk al een wonder dat hij de wedstrijd heeft uitgespeeld. Ze bestaan nog hé mannekes, de echte Iendrachters. ;)


Men spreekt hier over klasbakken,wel Schutterken dat is teminste een klasbak,er lopen der andere rond dikke nek,dik contract maar presteren :hmm: dat staat niet in hunne woordenboek.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mar 2010, 17:52
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
DT schreef:
rudes schreef:

Er staat een betere ploeg dan vorig jaar, maar op het middenveld mankeert gewoon een goeie voetballer met vista. Troch schiet op dat vlak te kort, omdat hij te traag is voor de top in derde. Als het veld lang wordt, heb je weinig aan hem. Dikwijls weet hij niet waar te lopen, en al knokt hij er wel voor, hij is zwak in de duels. Je kunt hem gebruiken als je voortdurend op de helft van de tegenstander speelt, op een kleine ruimte.

Blessures zijn pech, op het vlak van kaarten moeten sommigen de hand in eigen boezem steken. En soms moet je gewoon proberen de bal in de ploeg te houden als het lastig gaat, en niet blindelings naar voor lopen om toch maar dat winnende doelpunt te scoren. Iendracht heeft geen topploeg, dat hoeft niet om promotie af te dwingen.



Troch die niet weet waar hij moet lopen?? Als er aanvallend enen zal zijn die weet waar hij moet lopen, zal het Troch toch wel zijn zeker. Heeft tegen Deinze nauwelijks een duel verloren en was de enige buiten Galucci die aanvallend iets bracht. Ja, we mochten er meer van verwachten, maar zondag kon hij gewoon niet rekenen op Amghar - als die jongen ziek was, akkoord, maar het was gewoon een belabberde prestatie. Wat kan je dan als tweede spits doen als uw targetman zonder overdrijven - buiten zijn goal - geen enkele bal goed heeft geraakt. Tel daarbij een flank (Jens) die evenmin iets goed deed en Galucci die wel voor dreiging zorgt, maar heel vaak nog de verkeerde/moeilijke keuze maakt ipv simpel in te spelen... Het verschil met Temse was dat Amghar er daar in de tweede helft wel in slaagde om de bal bij te houden en goede keuzes te maken en dus de tweede spits - Troch - wel mogelijkheden kreeg. Bovendien had Thomas zondag duidelijk ook weer meer verdedigende taken meegekregen - iets wat ik onbegrijpelijk vind als je al met twee controlerende spelers achter Troch speelt... Bovendien heeft er zondag - indien Troch bij de bal was - niemand de ruimte opgezocht van het aanvallend compartiment en ze zouden stilaan wel moeten weten dat als er iemand is die een bal binnendoor kan steken, het Troch wel is.

Geen probleem met kritiek, maar laat het een beetje gefundeerd zijn.

En de enige reden waarom we vandaag uitgeteld zijn voor de titel heeft niks te maken met de kern, het gebrek aan targetspitsen of het gebrek aan kwaliteit, maar het feit dat je in uw eerste 9 matchen amper 7 punten sprokkelt, niet meer niet minder. Dat zijn twintig punten die je meteen weggooit, haal je daar gewoon 6 punten meer (wat zeker kon gezien de prestaties tegen Temse en Waregem, zelfs Zottegem) doe je vandaag nog altijd mee voor de titel.

Mensen die roepen dat twee targetspitsen te weinig is voor derde klasse, die dromen... Mensen die een duelkrachtige nummer tien willen, die snel is en die er liefst een vijftiental inlegt per seizoen graag gekruid met een dito aantal assists die dromen ook - het is derde klasse in België hé mensen!! Kijk eens naar de statistieken van Troch - ik zou schoon content zijn wat zijn rendement is op zijn speelminuten.
En tenslotte: ja, we missen Depoitre, maar gewoon ter herinnering - Depoitre liep er in het begin van het seizoen tegen Heist, Temse en Hoogstraten ook bij zenne, maar we haalden ook 0 op 9... Dat is voetbal hé mensen - soms moet je het gewoon ook eens nuchter bekijken dat we in het begin van het seizoen gewoon veel te weinig hebben gekregen op basis van de geleverde prestaties, dat we dan een ongelooflijke reeks hebben neergezet met enkele spelers in bloedvorm en dat we nu eigenlijk een beetje een normaal verloop krijgen gekoppeld aan een flinke dosis pech met het gelijktijdig uitvallen van een aantal sterkhouders... maar je sleurt er wel een 7 op 9 uit en dat is ook al anders geweest...

Bij Boom is het ook niet altijd peis en vree en het zal in de komende weken duidelijk worden hoe zij gaan omgaan met de druk en vooral hun groot aantal schorsingen die er zitten aan te komen...

Ook BVR zal wel inzien dat het op sommige posities tijd is voor nieuw bloed - Kestens en Van Damme liggen op dit moment gewoon qua niveau heel dicht bij elkaar dat het niet echt heel veel uitmaakt wie speelt, Brecht verliest wat van zijn pluimen dus Seminck maakt zich klaar, Coppens hetzelfde naar Jens toe... Het is nog - minimum - tien matchen hé mensen - we zullen iedereen nog hard nodig hebben, wees gerust...



ze groeien niet aan de bomen de depoitres maar hoe moet een club geleid worden?

door gezond boerenverstand inzake financiën en voetbal. En laat dat nu twee dingen zijn die na 2002 grandioos zijn fout gelopen. Er zijn voorbeelden genoeg van goede voetballers uit lagere reeksen, vb. Nong, Salou, Chevalier, Dries Mertens en zo kan ik nog lang doorgaan. Maar daarvoor moet ge het wel zien natuurlijk. Als ik zie dat een talent als Nil De Pauw van Lokeren wordt aangeboden en je sportief en algemeen manager besluit die niet te nemen wegens niet genoeg voor derde, tja dan weet je al waar er iets schort. Als je er dan ook de boekhouding nog eens op naslaat (of het gebrek daaraan), krijg je al helemaal een hartinfarct!!

er is heus genoeg talent in derde, vierde klasse en beloftenploegen, maar je moet het één (h)erkennen, en twee een kans geven. En ook daar gaan we (in het verleden) compleet de mist in.

Dus ik ben het niet eens dat het maar derde klasse is en dat je beperkt bent in financiën. Als ik zie wat voor geld er de laatste jaren verkwist is aan wouldbe-vedetten, dat tart elke verbeelding.


09 Mar 2010, 18:10
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Feb 2010, 21:21
Berichten: 13
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Ieder heeft zijn mening en gedacht over het spelletje. De mijne is dat je Troch niet moet ophemelen, noch afbreken. Voor mij komt hij te kort om op hoog niveau te spelen (dat is gewoon mijn mening).

En ja, het is inderdaad derde klasse. Als je op de leeftijd van een aantal jongens, velen zijn toch op een leeftijd dat ze op hun hoogtepunt zijn, bij Aalst aantreedt, dan ben je ofwel niet goed genoeg om hogerop mee te kunnen, of heb je die ambitie niet en mogelijk wat anders achter de hand, enz... dat is geen negatieve kritiek, maar een vaststelling.

Sinds enkele maanden kom ik hier een kijkje nemen als gast. Soms is dat leuk, soms verbazingwekkend. In het begin van het seizoen was het den trainer en wat weet ik allemaal. Dan kwam een goeie periode en een boel gingen al dromen van de titel, ondanks de grote achterstand. Dromen mag, voetjes op de grond houden kan ook geen kwaad. Den Iendracht heeft een aardige ploeg, maar niet een ploeg die er in derde bovenuit steekt. We kunnen supporteren en duimen wat we willen, het zal een zware klus worden om in tweede te geraken. Op basis van verleden hoort de club daar thuis, en dat moet de ambitie zijn. Spijts de berichten over voetballen op vrijdag (wat velen, mezelf inbegrepen, zouden betreuren), spijts ook talrijke berichten over de financiële onleefbaarheid in tweede.

Den nieuwen trainer hoeft zeker niet te blozen over de behaalde resultaten. Ook al zou ik liever wat meer aanvallend spel zien. Maar zelfs op hoger niveau is het zgn. 4-3-3 vandaag meestal 4-5-1. Je kunt trouwens alleen 4-3-3 spelen als je technisch superieur bent en over goeie vleugelspelers beschikt. Hoeveel lopen er zo nog rond? In onze ploeg loopt er ene rond met de versnelling en de intrinsieke kwaliteiten daartoe: Lord! Bij die jongen mankeert er misschien iets in 't kopken.

We hebben geen superploeg, daar moeten we het mee doen. En ja, ik hoop dat ze voor volgend seizoen op zoek gaan naar een creatieve speler voor 't middenveld. Want je kunt het dan wel zien, hoe hoger je gaat des te meer dat het creëren van openingen bepaald wordt door de snelheid van uitvoering.

Voor de rest zal het volgende zondag weer geen makkelijke match worden.


09 Mar 2010, 19:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
El Corredor schreef:

ze groeien niet aan de bomen de depoitres maar hoe moet een club geleid worden?

door gezond boerenverstand inzake financiën en voetbal. En laat dat nu twee dingen zijn die na 2002 grandioos zijn fout gelopen. Er zijn voorbeelden genoeg van goede voetballers uit lagere reeksen, vb. Nong, Salou, Chevalier, Dries Mertens en zo kan ik nog lang doorgaan. Maar daarvoor moet ge het wel zien natuurlijk. Als ik zie dat een talent als Nil De Pauw van Lokeren wordt aangeboden en je sportief en algemeen manager besluit die niet te nemen wegens niet genoeg voor derde, tja dan weet je al waar er iets schort. Als je er dan ook de boekhouding nog eens op naslaat (of het gebrek daaraan), krijg je al helemaal een hartinfarct!!

er is heus genoeg talent in derde, vierde klasse en beloftenploegen, maar je moet het één (h)erkennen, en twee een kans geven. En ook daar gaan we (in het verleden) compleet de mist in.

Dus ik ben het niet eens dat het maar derde klasse is en dat je beperkt bent in financiën. Als ik zie wat voor geld er de laatste jaren verkwist is aan wouldbe-vedetten, dat tart elke verbeelding.


Ja maar je moet naar het nu kijken en dat geld voor die would-be vedetten is weg hé. En sinds 2002 is er al een pak geld de Dender in gesmeten, wees gerust... En ik snap ook wel die roep om bepaalde spelers maar een Dries Mertens hadden we eigenlijk vast tot Gent er een stokje voor stak, Nong werd door Sas nog aanbevolen bij het toenmalige bestuur maar dat ging ook niet door en Chevalier werd eigenlijk al vanaf dag 1 gevolgd door Zulte-Waregem... We moeten ook oppassen dat alles wat op een bal kan stampen niet meteen als mogelijke aankoop moet worden voorzien ook hé... Wat je heel moeilijk kan detecteren, is of ze wekelijks met de druk om kunnen... Een ex-doelman van Diegem ging er werkelijk aan kapot hier en er zijn er ook niet zo heel veel vanuit vierde die meteen meedraaien in derde... En die kansen geven hebben we in het verleden wel gedaan maar een Goossens, een Wambacq, een Massart vielen toch wel redelijk door de mand hé... Het zijn dus niet allemaal witte merels... Een Magerman in zijn tijd bij ons moet zowat de twee minste seizoenen in zijn carrière zijn geweest... Een Delanghe idem dito... Het ligt allemaal wat in het midden denk ik...


09 Mar 2010, 19:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Het viel gewoon hard op zondag dawe maar me 1 flank spelen en zonder aansluiting!
Gallucci speelde goed en met veel inzet en daar kwam gevaar van maar sorry voor alle Podevijnfans maar em was echt SLECHT en ni alleen de zondag . Geeft Coppens zen kans nog is...hij viel al 2keer scherp in en doet ook zijn best


09 Mar 2010, 19:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
rudes schreef:

Als je op de leeftijd van een aantal jongens, velen zijn toch op een leeftijd dat ze op hun hoogtepunt zijn, bij Aalst aantreedt, dan ben je ofwel niet goed genoeg om hogerop mee te kunnen, of heb je die ambitie niet en mogelijk wat anders achter de hand, enz... dat is geen negatieve kritiek, maar een vaststelling.

Sinds enkele maanden kom ik hier een kijkje nemen als gast. Soms is dat leuk, soms verbazingwekkend. In het begin van het seizoen was het den trainer en wat weet ik allemaal. Dan kwam een goeie periode en een boel gingen al dromen van de titel, ondanks de grote achterstand. Dromen mag, voetjes op de grond houden kan ook geen kwaad. Den Iendracht heeft een aardige ploeg, maar niet een ploeg die er in derde bovenuit steekt. We kunnen supporteren en duimen wat we willen, het zal een zware klus worden om in tweede te geraken. Op basis van verleden hoort de club daar thuis, en dat moet de ambitie zijn. Spijts de berichten over voetballen op vrijdag (wat velen, mezelf inbegrepen, zouden betreuren), spijts ook talrijke berichten over de financiële onleefbaarheid in tweede.

Den nieuwen trainer hoeft zeker niet te blozen over de behaalde resultaten. Ook al zou ik liever wat meer aanvallend spel zien. Maar zelfs op hoger niveau is het zgn. 4-3-3 vandaag meestal 4-5-1. Je kunt trouwens alleen 4-3-3 spelen als je technisch superieur bent en over goeie vleugelspelers beschikt. Hoeveel lopen er zo nog rond? In onze ploeg loopt er ene rond met de versnelling en de intrinsieke kwaliteiten daartoe: Lord! Bij die jongen mankeert er misschien iets in 't kopken.

We hebben geen superploeg, daar moeten we het mee doen. En ja, ik hoop dat ze voor volgend seizoen op zoek gaan naar een creatieve speler voor 't middenveld. Want je kunt het dan wel zien, hoe hoger je gaat des te meer dat het creëren van openingen bepaald wordt door de snelheid van uitvoering.

Voor de rest zal het volgende zondag weer geen makkelijke match worden.


Bwah, als je de keuze hebt om de kop te spelen in derde voor een redelijk aantal toeschouwers of bij een anonieme tweedeklasser in een reeks hoger voor tien man en een paardekop moet spelen, kan ik er me wel iets bij voorstellen dat je liever voor Aalst uitkomt... Als je de Exqi-league zo wat volgt, kan je bezwaarlijk zeggen dat het niveau verschrikkelijk hoog ligt en dat de bezieling enorm is... Niemand heeft voor aanvang van het seizoen gepredikt dat we er met kop en schouders bovenuit gingen steken, degenen die dat wel deden hebben de tegenstand dan niet naar waarde geschat...

Toch blijf ik erbij dat je qua kern absoluut niet te klagen hebt en dat het geen toeval is dat je op de derde plek staat... Bekijk de kampioenen in de derde klasse van de afgelopen jaren en dan zie je dat degelijkheid het telkens haalde van de zogenaamde "superploegen"...

Het mag van mij ook aanvallender - maar hoe definieer je dat? Volgens VDH speelden we altijd in een 4-3-3 en speelden we dominant, maar we haalden nul komma nul rendement... Tegen Wielsbeke speel je puur op de counter en je knalt er 8 tegen de touwen...

Maak je tegen Deinze die domme fouten niet (zowel degene waaruit de vrije trap tot de 1-1 komt als de penaltyfase) dan win je ook die wedstrijd... Niet met overvleugelend voetbalspel, maar wel vanuit een degelijke organisatie... Boom blies ons weg bij momenten hier thuis, maar je haalt er wel een punt tegen, als Podevijn net na rust zijn open kans afmaakt is het 2-0 en win je die wedstrijd zelfs... Het ligt dus allemaal enorm dicht bij elkaar...

En voor volgend seizoen ligt heel je centrale middenveld (behalve Ewen) nog onder contract - dan denk ik wel dat er eerst zullen moeten vertrekken voor er daar nieuwe gaan bijkomen...


09 Mar 2010, 19:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Bakkie schreef:
panoleon schreef:
Even een korte up-date inzake Schutterken: heeft een zware hersenschudding, zal er dus meer dan waarschijnlijk volgende zondag niet bij zijn, is eigenlijk al een wonder dat hij de wedstrijd heeft uitgespeeld. Ze bestaan nog hé mannekes, de echte Iendrachters. ;)


Men spreekt hier over klasbakken,wel Schutterken dat is teminste een klasbak,er lopen der andere rond dikke nek,dik contract maar presteren :hmm: dat staat niet in hunne woordenboek.

(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Mar 2010, 19:51
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2008, 9:23
Berichten: 64
Locatie: Rotselaar
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Alain Van Mieghem heeft het niet begrepen op de Eendrachtsupporters

'Eendracht Aalst heeft slecht publiek'

Voetbal 3DE KLASSE SK Deinze - Eendracht AALST Alain Van Mieghem uitgefloten bij zijn ex-ploeg

SK Deinze keerde met gemengde gevoelens uit Aalst terug. Oranje-zwart klom in de tweede helft via een strafschop verdiend op een 1-2 voorsprong maar een missertje van doelman Sören Van De Moortele lag aan de basis van de gelijkmaker van de Ajuinen. Johan Polet

Deze 28-jarige centrale middenvelder uit Antwerpen speelde vorig seizoen negen wedstrijden voor Eendracht Aalst, waarna hij met acht andere spelers naar de B-kern werd verwezen. Hij kwam naar SK Deinze met hoge verwachtingen maar miste door pubalgie de volledige eerste ronde en moet nu een grote fysieke achterstand proberen weg te werken.

'Ik was blij omdat ik nog eens aan de aftrap van een wedstrijd stond', reageert Van Mieghem. 'Ik werd uitgefloten door de thuissupporters. Dat kwam een beetje hard aan, maar ik heb me er niet erg aan gestoord. Eendracht Aalst heeft een slecht publiek dat zijn eigen spelers bij een slechte pas zit uit te jouwen. Het is voor een voetballer geen prettige opdracht om iedere week voor zo'n ondankbare groep supporters te moeten aantreden. Geef mij maar SK Deinze, waar de supporters veel hartelijker zijn en de sfeer binnen de club veel beter is.'

Het is jammer dat we twee kostbare punten op een pijnlijke manier weggaven maar we verzuimden ook om op een 1-3 voorsprong te klimmen. Ik had dolgraag tegen mijn ex-ploeg gewonnen, waardoor we ook in de rangschikking een schitterende zaak zouden hebben gedaan. Positief is dat we in 2010 nog niet verloren. Dat betekent negen opeenvolgende wedstrijden ongeslagen, met onder meer moeilijke verplaatsingen naar leider Rupel-Boom, Heist en Aalst.'

(Het Nieuwsblad - editie Gent)


09 Mar 2010, 19:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst