Eindronde 2010 - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 46
 Eindronde 2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde 2010
borre31 schreef:
De Jean schreef:
Neenee, het wordt nog 'toevallig' 2-0 ginder. Met een own-goal in de 89ste minuut.

ale marc2 waar zit ge nu? :worship:

Het is geen 2-0 geworden hé, dat was een hypothese voor de terugwedstrijd ;)

_________________
If you never try, you'll never know


30 Mei 2010, 22:41
Miniem

Lid geworden op: 30 Nov 2007, 14:52
Berichten: 55
Bericht Re: Eindronde 2010
Pfff, kben al zenuwachtig voor zondag...Ik hoop dat we ginder rap een goaltje kunnen meepikken. Die mannen waren heel stug en verdedigend. Ik ben benieuwd of die zondag anders voor de dag kunnen komen nu ze moeten scoren...

Ik verwacht ons ginder ook aan een mooi ontvangstcomite van de Wolf side na de zware rellen in en rond ons stadion drie jaar geleden...


30 Mei 2010, 23:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde 2010
Boom 4-ever schreef:
Pfff, kben al zenuwachtig voor zondag...Ik hoop dat we ginder rap een goaltje kunnen meepikken. Die mannen waren heel stug en verdedigend. Ik ben benieuwd of die zondag anders voor de dag kunnen komen nu ze moeten scoren...

Ik verwacht ons ginder ook aan een mooi ontvangstcomite van de Wolf side na de zware rellen in en rond ons stadion drie jaar geleden...

de wolf side is toch van de vroegere voetbalploeg la louvière?(het huidige couillet-la louvière...)
centre is een ploeg uit dezelfde stad maar die 2 zijn rivalen dus waarom zou de wolfside dan afkomen?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


30 Mei 2010, 23:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde 2010
omdat de match daar gespeeld zal worden ?

_________________
If you never try, you'll never know


31 Mei 2010, 7:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: Eindronde 2010
idd.De match is op tivoli


31 Mei 2010, 9:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde 2010
just just, had ik efkes niet aan gedacht :)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


31 Mei 2010, 11:34
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eindronde 2010
Ik denk dat de wolf side er wel massaal zullen aanwezig zijn ook zijn het rivalen met URS.
2 jaar geleden was dit voor ons een dramatisch einde (Boom- La Lou 1-2).
Ik hoop dus echt dat de geschiedenis zicht niet herhaalt.

In ieder geval waren er gisteren reeds 7 bussen volgeboekt + de vele mensen die per auto gaan.
Het zal een leuke bedoening worden. Hopelijk brengen we het tot een goed einde en dan kunnen
we gaan feesten in Boom.
Spijtig voor jullie. Had jullie graag ook in 2e gezien. Hopelijk lukt dit jullie volgend seizoen.
Het was een superleuke ambiance bij jullie en wil dit snel terug zien wederkeren.

Komen jullie ons ook niet steunen op Tivoli ? Als er nu één supportersgroep is waar wij het meeste
respect voor hebben is het wel zeker Aalst.


01 Jun 2010, 12:10
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eindronde 2010
donder schreef:
:p, we hadden onze A-kern moeten opzetten ;)

Als RC Mechelen zou verloren hebben van onzen Iendracht hadden ze geen poot meer om op te staan want dan eindigden ze zelfs met die klacht op een degradatieplaats

Nu is het zoiets

15 Cappellen--- 36---39
16 Zottegem---36---38
17 Ieper---------36---37
18 Mechelen----36---37
19 Willebroek---36---30

En bij die klacht zou het zo zijn

15 Zottegem---36---41
16 Mechelen----36---40
17 Cappellen--- 36---39
18 Ieper---------36---37
19 Willebroek---36---21

Maar hadden wij van RC gewonnen de laatste speeldag, dan konden ze ook bij diene klacht hun valies pakken, want d an zou het zo geweest zijn

15 Zottegem---36---41
16 Cappellen--- 36---39
17 Mechelen----36---37
18 Ieper---------36---37
19 Willebroek---36---21


Ik begrijp eigenlijk niet waarom jullie naar ginder zijn gegaan met jullie B-ploeg. Jullie waren aan zo'n sterke
terugronde bezig. Volgens mij was dit een foute inschattingsfout van jullie trainer. Men had op het "overwinnings elan" moeten verder gaan. Ik denk dat je dan meer kans had gehad in de eindronde. Nu hebben jullie je eigen ritme eruit gehaald.
Wat de zaak Racing betreft. Is een gijzeling voor vele ploegen maar stel je in hun plaats. Als je zeker bent van je zaak zal iedere ploeg tot het uiterste verder willen procederen of niet soms ?
Den bond heeft er een zootje van gemaakt en moeten nu maar een deftige oplossing zoeken. Het voorstel om geen eindronde voor de daler in 3e klasse meer te spelen lijkt mij nog de beste oplossing voor alle betrokken ploegen.
Ik blijf er wel bij : de grootste schuldige is WILLEBROEK. Schriftvervalsing indienen bij den bond en hierdoor dan gelijk krijgen van den bond ??? Men zou Willebroek nog harder moeten straffen en hen een serieuze boete voorschotelen. Ik vrees alleen dat ze nu al genoeg financiële problemen hebben om volgend seizoen een waardige ploeg te verkrijgen en vooral die spelers hun loon te kunnen uitbetalen want daar zijn nog wat financiële aderlatingen naar boven gekomen de laatste weken.


01 Jun 2010, 12:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Eindronde 2010
Patje schreef:
donder schreef:
:p, we hadden onze A-kern moeten opzetten ;)

Als RC Mechelen zou verloren hebben van onzen Iendracht hadden ze geen poot meer om op te staan want dan eindigden ze zelfs met die klacht op een degradatieplaats

Nu is het zoiets

15 Cappellen--- 36---39
16 Zottegem---36---38
17 Ieper---------36---37
18 Mechelen----36---37
19 Willebroek---36---30

En bij die klacht zou het zo zijn

15 Zottegem---36---41
16 Mechelen----36---40
17 Cappellen--- 36---39
18 Ieper---------36---37
19 Willebroek---36---21

Maar hadden wij van RC gewonnen de laatste speeldag, dan konden ze ook bij diene klacht hun valies pakken, want d an zou het zo geweest zijn

15 Zottegem---36---41
16 Cappellen--- 36---39
17 Mechelen----36---37
18 Ieper---------36---37
19 Willebroek---36---21


Ik begrijp eigenlijk niet waarom jullie naar ginder zijn gegaan met jullie B-ploeg. Jullie waren aan zo'n sterke
terugronde bezig. Volgens mij was dit een foute inschattingsfout van jullie trainer. Men had op het "overwinnings elan" moeten verder gaan. Ik denk dat je dan meer kans had gehad in de eindronde. Nu hebben jullie je eigen ritme eruit gehaald.
Wat de zaak Racing betreft. Is een gijzeling voor vele ploegen maar stel je in hun plaats. Als je zeker bent van je zaak zal iedere ploeg tot het uiterste verder willen procederen of niet soms ?
Den bond heeft er een zootje van gemaakt en moeten nu maar een deftige oplossing zoeken. Het voorstel om geen eindronde voor de daler in 3e klasse meer te spelen lijkt mij nog de beste oplossing voor alle betrokken ploegen.
Ik blijf er wel bij : de grootste schuldige is WILLEBROEK. Schriftvervalsing indienen bij den bond en hierdoor dan gelijk krijgen van den bond ??? Men zou Willebroek nog harder moeten straffen en hen een serieuze boete voorschotelen. Ik vrees alleen dat ze nu al genoeg financiële problemen hebben om volgend seizoen een waardige ploeg te verkrijgen en vooral die spelers hun loon te kunnen uitbetalen want daar zijn nog wat financiële aderlatingen naar boven gekomen de laatste weken.


De match tegen racing had voor ons geen enkel belang meer. We zaten tevens met een paar helf-geblesseerde spelers die een paar dagen rust konden gebruiken, en waarmee we geen risico wilden lopen in een, voor ons, overbodige match. Tevens waren er een paar spelers met reeds 2 gele kaarten achter hun naam. Die laten meespelen in een nutteloze eindeseizoensmatch met het risico een 3de kaart te pakken en geschorst te zijn de eerste wedstrijd van de eindronde, lijkt mij ook niet aangewezen.
Persoonlijk vind ik dat de trainer de juiste keuze heeft gemaakt met weinig tot geen risico 's te pakken. We hebben verloren, maar ik denk dat dit weinig invloed heeft gehad op de spelers; Stel dat we echter met een halve B-ploeg ginder gewonnen zouden hebben, was de 'winningmood' des te groter om de eindronde aan te vatten. Elke medaille heeft zijn keerzijde, en 't is aan den trainer om te beslissen welke zijde het wordt.

De zaak Mechelen-Willebroek: Mechelen heeft overschot van gelijk. Had den bond zich een paar maanden vroeger uitgesproken dan kon racing ook veel vroeger klacht indienen, en was de zaak misschien al gesloten. Racing houdt zich vast aan een laatste strohalm, en zoals je zegt, elke ploeg zou hetzelfde doen.

Succes tegen die Waalse boeren! Roept eir ploeg mor nor 2de klas!

Weir komen noste joor oeik, en deze kiejr as kampioen :banana: :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Jun 2010, 12:44
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eindronde 2010
Patje schreef:
Ik denk dat de wolf side er wel massaal zullen aanwezig zijn ook zijn het rivalen met URS.
2 jaar geleden was dit voor ons een dramatisch einde (Boom- La Lou 1-2).
Ik hoop dus echt dat de geschiedenis zicht niet herhaalt.

In ieder geval waren er gisteren reeds 7 bussen volgeboekt + de vele mensen die per auto gaan.
Het zal een leuke bedoening worden. Hopelijk brengen we het tot een goed einde en dan kunnen
we gaan feesten in Boom.
Spijtig voor jullie. Had jullie graag ook in 2e gezien. Hopelijk lukt dit jullie volgend seizoen.
Het was een superleuke ambiance bij jullie en wil dit snel terug zien wederkeren.

Komen jullie ons ook niet steunen op Tivoli ? Als er nu één supportersgroep is waar wij het meeste
respect voor hebben is het wel zeker Aalst.


Aan onze vrieden van Aalst, ongeacht het resultaat nu zondag (hopelijk positief) zullen de spelers naar het parkstadion komen waar een groots feest wordt opgezet.
Iedereen welkom. Ook jullie dus. Kunnen we nog eens verbroederen hé


02 Jun 2010, 12:24
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eindronde 2010
Patje schreef:
Patje schreef:
Ik denk dat de wolf side er wel massaal zullen aanwezig zijn ook zijn het rivalen met URS.
2 jaar geleden was dit voor ons een dramatisch einde (Boom- La Lou 1-2).
Ik hoop dus echt dat de geschiedenis zicht niet herhaalt.

In ieder geval waren er gisteren reeds 7 bussen volgeboekt + de vele mensen die per auto gaan.
Het zal een leuke bedoening worden. Hopelijk brengen we het tot een goed einde en dan kunnen
we gaan feesten in Boom.
Spijtig voor jullie. Had jullie graag ook in 2e gezien. Hopelijk lukt dit jullie volgend seizoen.
Het was een superleuke ambiance bij jullie en wil dit snel terug zien wederkeren.

Komen jullie ons ook niet steunen op Tivoli ? Als er nu één supportersgroep is waar wij het meeste
respect voor hebben is het wel zeker Aalst.



Aan onze vrieden van Aalst, ongeacht het resultaat nu zondag (hopelijk positief) zullen de spelers naar het parkstadion komen waar een groots feest wordt opgezet.
Iedereen welkom. Ook jullie dus. Kunnen we nog eens verbroederen hé


Alé, we zijn al donderderdag. Het aftellen naar zondag is begonnen. Man ik kan me echt niet voorstellen als deze finalematch tegen Aalst had mogen zijn ipv URS Centre. Ik denk dat we dan naar den Heizel hadden moeten uitwijken.


03 Jun 2010, 8:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde 2010
Hehe.

Succes in ieder geval!


03 Jun 2010, 9:19
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde 2010
Succes mannen. Het is jullie gegund.


03 Jun 2010, 9:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde 2010
De centre-boom 1-1na 10minuten.


06 Jun 2010, 16:24
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Eindronde 2010
Ondertussen al 1-2


06 Jun 2010, 16:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 682 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 46


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst