Willebroek - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Willebroek - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Gunther schreef:
zwawi schreef:
Op de site van den bond ne serieuse flater trouwens.
Daar staat Van Gorp met de rode kaart genoteerd terwijl het duidelijk nen andere was he.

Nog iets anders: bij elke ploegopstelling in de kranten staat Loulouga vermeld en diene begon tegen ons aan een rode schorsing... Nie da het veel uitmaakt want we hebben gewonnen maar hebben ze een geschorste speler laten spelen?


Als er iets is wat je zeker niet moet geloven is het wel op maandag de ploegopstellingen in de kranten, vooral HNB spant hierbij de kroon. Dan staan er eens tien spelers, enorm veel foutieve namen, de gele kaarten die van geen kanten kloppen als je deze vergelijkt met de site van den bond,.... ;)

Da weet ik wel maar ik volg alles zelf een beetje en diene Loulouga was volgens mij ook wel degelijk diene zwarten met het nummer 23 die speelde. Nu ja, het doet er niet toe, we emmen gewonnen :EA:
Een voorbeeld van foute opstelling trouwens: volgens voetbalkrant stond Kris Van Der Haeghen in de basis op Willebroek :lol:


16 Mar 2010, 22:22
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Beelden match op http://www.iendrachtoiljst.be
Vantjen groet jullie! :EA: :banana:


Grappig vind ik diene pipo van Willebroek die juist voor Thomas de vrije trap neemt, "showmanneke" roept.
Thomas zijn antwoord volgt welgeteld 2 seconden later. :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Mar 2010, 23:24
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
jammen schreef:
vantjen schreef:
Beelden match op http://www.iendrachtoiljst.be
Vantjen groet jullie! :EA: :banana:


Grappig vind ik diene pipo van Willebroek die juist voor Thomas de vrije trap neemt, "showmanneke" roept.
Thomas zijn antwoord volgt welgeteld 2 seconden later. :love:

En als ik dat zo bekijk lijkt het nu niet dat die muur op 9 meter stond, maar ja, Thomas maakt daar blijkbaar niet echt een probleem van... :lol:


16 Mar 2010, 23:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Nu na het zien van de beelden blijf ik toch ook bij mijn standpunt dat rood en penalty een zwaar verdict zijn voor Willebroek. Laat die fases door die refs opnieuw beoordelen en je zal een 50/50 uitslag krijgen denk ik.
Als speler moet je natuurlijk weten dat de ref altijd KAN fluiten, volgens de letter niets aan op te merken dus.
Maar ik zou het geen één ref tegen ons willen hebben fluiten ze

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mar 2010, 0:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Bram schreef:

Nochtans ziet de trainer dat anders en is Brecht de man die moet oprukken met de bal wanneer we uitverdedigen. Flippo krijgt de defensieve taak mee. Ook al heeft dat altijd al goed gepakt, ik begrijp er de trainer niet echt in. Flippo heeft met zijn ervaring volgens mij veel meer visie.
Langs de andere kant denk ik dat ondanks de leeftijd er amper verschil in snelheid is.


Ik denk dat de enige reden waarom de trainer het op die manier doet coaching is van achteruit. Indien Flippo inschuift en er volgt om de een of andere reden balverlies, zal Brecht persoonlijk zijn verdedigende taak doen, maar zal hij de rest van de ploeg geen aanwijzingen geven of sturen (het is geen prater) waardoor er sowieso ondertal zal ontstaan.

Als Brecht balverlies zou leiden, weet de trainer op zijn minst dat Flippo zal blijven coachen, zowel naar de backs als naar de controlerende middenvelders toe waardoor de kans op ongelukken drastisch wordt verkleind. En zoals je zelf zegt, pakt het al sinds 25 oktober 2009 goed uit op die manier... Dan heb ik liever dat we het zo blijven verder zetten, met eens onnodig balverlies zonder echt kwalijke gevolgen, dan dat de taken anders worden verdeeld centraal achterin en we bij balverlies tegen een dodelijke counter lopen...

Ik vind wel dat Seminck ook eens zijn kans verdient want in de matchen die hij heeft gespeeld, deed hij het verdedigend uitstekend en het percentage gelukte inspeelpassen van Brecht de laatste maand, moet hij toch ook wel kunnen halen. En bij aanvallende corners straalt hij net iets meer gevaar uit ook - was zondag al duidelijk - en met een Niels De Schutter (en een Depoitre niet te vergeten) erbij kan dat gevaar enkel nog vergroten... Bij verdedigende corners is Brecht dan weer net iets sterker omdat hij op die fases gewoon beter dekt.

Zoals gezegd, de plaatsjes worden duur... en dat op alle posities. Onze eerste doelman is er al eens naast gevallen, vooraan zijn er ook plots alternatieven, en onze verdedigers staan er allemaal, niet in het minst Ringoot... Knappe wedstrijd toch en dit eigenlijk zonder matchritme...


17 Mar 2010, 8:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
DT schreef:

Ik denk dat de enige reden waarom de trainer het op die manier doet coaching is van achteruit. Indien Flippo inschuift en er volgt om de een of andere reden balverlies, zal Brecht persoonlijk zijn verdedigende taak doen, maar zal hij de rest van de ploeg geen aanwijzingen geven of sturen (het is geen prater) waardoor er sowieso ondertal zal ontstaan.

Als Brecht balverlies zou leiden, weet de trainer op zijn minst dat Flippo zal blijven coachen, zowel naar de backs als naar de controlerende middenvelders toe waardoor de kans op ongelukken drastisch wordt verkleind. En zoals je zelf zegt, pakt het al sinds 25 oktober 2009 goed uit op die manier... Dan heb ik liever dat we het zo blijven verder zetten, met eens onnodig balverlies zonder echt kwalijke gevolgen, dan dat de taken anders worden verdeeld centraal achterin en we bij balverlies tegen een dodelijke counter lopen...


Ik moet eerlijk toegeven, toen ik in die eerste match Flippo centraal zag spelen, was ik al klaar om BVR terug naar huis te sturen. Onder onze vriend VDH was Flippo ongeveer de enige waar ik echt vertrouwen in had op het veld, en dan ging hij die sterke schakel nog eens van plaats wisselen... :crazy:

Maar wat een meesterzet bleek dat uiteindelijk te zijn... Ge voelt gewoon het vertrouwen van achteren uit naar de midellijn stromen. Terwijl ge in het begin van het seizoen de schrik op de gezichten van onze spelers zag als er ne langen bal naar onze verdediging werd geshot, ziet ge nu dat iedereen gewoon mooi volgt en positie kiest, klaar voor de volgende actie.

En als ge ziet hoe content Flippo hier is, tjah, die moet hier gewoon de rest van zijn carrière blijven spelen.


17 Mar 2010, 14:23
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Er is toch bitter weinig protest bij het geven van de rode kaart.
Galucci gaat echt wel recht op doel af en is doorgebroken. Opvallend detail, hij maakt een beweging naar doel toe en dat maakt denk ik wel het verschil.
De twee centrale verdedigers stonden overigens ook niet op één lijn, al doet dat weinig ter zake. Ik vind het terecht rood al begrijp ik wel dat de supporters van Willebroek er "slechts" een gele kaart in zien.

Penalty is toch duidelijk haakfout ? Verdediger raakt geen bal maar wel de benen van Coppens. Licht of niet, doet ook niet ter zake. Fout is fout.
Wat niet wegneemt dat sommige scheidsrechters dit niet blazen natuurlijk ...


17 Mar 2010, 17:40
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
DT schreef:

Ik denk dat de enige reden waarom de trainer het op die manier doet coaching is van achteruit. Indien Flippo inschuift en er volgt om de een of andere reden balverlies, zal Brecht persoonlijk zijn verdedigende taak doen, maar zal hij de rest van de ploeg geen aanwijzingen geven of sturen (het is geen prater) waardoor er sowieso ondertal zal ontstaan.

Als Brecht balverlies zou leiden, weet de trainer op zijn minst dat Flippo zal blijven coachen, zowel naar de backs als naar de controlerende middenvelders toe waardoor de kans op ongelukken drastisch wordt verkleind. En zoals je zelf zegt, pakt het al sinds 25 oktober 2009 goed uit op die manier... Dan heb ik liever dat we het zo blijven verder zetten, met eens onnodig balverlies zonder echt kwalijke gevolgen, dan dat de taken anders worden verdeeld centraal achterin en we bij balverlies tegen een dodelijke counter lopen...


Ik moet eerlijk toegeven, toen ik in die eerste match Flippo centraal zag spelen, was ik al klaar om BVR terug naar huis te sturen. Onder onze vriend VDH was Flippo ongeveer de enige waar ik echt vertrouwen in had op het veld, en dan ging hij die sterke schakel nog eens van plaats wisselen... :crazy:

Maar wat een meesterzet bleek dat uiteindelijk te zijn... Ge voelt gewoon het vertrouwen van achteren uit naar de midellijn stromen. Terwijl ge in het begin van het seizoen de schrik op de gezichten van onze spelers zag als er ne langen bal naar onze verdediging werd geshot, ziet ge nu dat iedereen gewoon mooi volgt en positie kiest, klaar voor de volgende actie.

En als ge ziet hoe content Flippo hier is, tjah, die moet hier gewoon de rest van zijn carrière blijven spelen.


Als ge éénmaal door de Iendracht-microbe gebeten bent dan is het voor altijd.
Ik ben ook al gans "mijn carrière" supporter. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Mar 2010, 19:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
De trein met de foto's is aangekondigd met een vertraging van 3 dagen.
Eindelijk de tijd gevonden om de foto's on-line te plaatsen.

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Mar 2010, 22:31
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Feb 2010, 21:21
Berichten: 13
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Fantastische beelden. Kiekevel, zeker, bij het zien van dat fiestje... 'k Was heel content met de sms'kes van den Black & White en 'k voelde me ineens veel beter. Zondag weer van de partij en als Troch er elke keer twee binnenlapt, wil ik nog wel eens iets over hem zeggen. :lol: :EA:


18 Mar 2010, 16:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst