Willebroek - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Willebroek - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Net thuis, 0-3 gewonnen maar zwak gespeeld en dat bijna een ganse wedstrijd tegen 10 man. Maar het belangrijkste is gerealiseerd, de drie punten pakken met een noodploeg dan nog..

_________________
Afbeelding


14 Mar 2010, 18:56
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
We mogen vandaag enkel de einduitslag onthouden. Verdiend gewonnen maar toch niet echt de man meer situatie uitgebuit in de eerste helft. Veel slechte passes en totaal niet gedomineerd gespeeld.
Willebroek is echter een zeer zwak geheel. Ploeg hangt als los zand aan elkaar. Hebben nauwelijks een kans bijeengevoetbald.

Puike invalbeurt(alweer) van Coppens en dan nog als diepe spits.

Bon, de drie punten zijn binnen en we staan al afgescheiden op de derde plaats.
Met confrontaties tegen staartploegen Capellen en Ieper moeten we hieruit toch 6/6 puren en op deze manier een kloof slaan met de andere eindrondekandidaten.


14 Mar 2010, 18:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Dani schreef:
We mogen vandaag enkel de einduitslag onthouden. Verdiend gewonnen maar toch niet echt de man meer situatie uitgebuit in de eerste helft. Veel slechte passes en totaal niet gedomineerd gespeeld.
Willebroek is echter een zeer zwak geheel. Ploeg hangt als los zand aan elkaar. Hebben nauwelijks een kans bijeengevoetbald.

Puike invalbeurt(alweer) van Coppens en dan nog als diepe spits.

Bon, de drie punten zijn binnen en we staan al afgescheiden op de derde plaats.
Met confrontaties tegen staartploegen Capellen en Ieper moeten we hieruit toch 6/6 puren en op deze manier een kloof slaan met de andere eindrondekandidaten.


En dat kempeneer out is.


14 Mar 2010, 19:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
salvador schreef:
De_steve schreef:
nonkel august schreef:
Volgende week winnen tegen Ieper en we staan 4 punten voor op Temse met een gelijk aantal
gespeelde wedstrijden.


Verschil is 1 punt, Temse won hun match tegen Waregem met 3-0

Lezen wat er staat:
ALS we winnen staan we 4 punten voor (sowieso, Temse is volgende week vrij...)...


Maar dan heeft aalst wel een match meer é,temse heeft nog een inhaalmatch ;)


14 Mar 2010, 19:16
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Groot verschil tussen de Ringoot van Temse en de Ringoot van vandaag.Speelde een zeer goede wedstrijd.
Seminck mag van mij volgende week terug starten.Centraal in de verdediging sterk in de luchtduels.Ik moet wel zeggen dat we vandaag nie mogen klagen over den arbiter.


14 Mar 2010, 19:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Ringoot inderdaad vandaag veel meer betrokken in de opbouw en een deftige match. Ook Seminck heel secuur achterin. Verder opnieuw een opvallend sterke invalbeurt van Glen Coppens en een Troch die duidelijk meer en meer naar zijn beste vorm groeit. Wel een hele zwakke Lord vandaag.
Verder werd het natuurlijk wel heel gemakkelijk gemaakt door die snelle rode kaart voor Willebroek en 0-1. Al was de rode kaart wel compleet terecht natuurlijk, viel niets op aan te merken. In deze fase primeren alleszins de drie punten en als ge ziet wie we allemaal mankeerden, zelfs tegen de voorlaatste, moeten we dat dan ook vooral onthouden. Laat ons het goeie voetbal maar bewaren voor als we weer op volle sterkte staan en het money time is.


14 Mar 2010, 19:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Ringoot inderdaad vandaag veel meer betrokken in de opbouw en een deftige match. Ook Seminck heel secuur achterin. Verder opnieuw een opvallend sterke invalbeurt van Glen Coppens en een Troch die duidelijk meer en meer naar zijn beste vorm groeit. Wel een hele zwakke Lord vandaag.
Verder werd het natuurlijk wel heel gemakkelijk gemaakt door die snelle rode kaart voor Willebroek en 0-1. Al was de rode kaart wel compleet terecht natuurlijk, viel niets op aan te merken. In deze fase primeren alleszins de drie punten en als ge ziet wie we allemaal mankeerden, zelfs tegen de voorlaatste, moeten we dat dan ook vooral onthouden. Laat ons het goeie voetbal maar bewaren voor als we weer op volle sterkte staan en het money time is.


hier kan ik mij eigenlijk wel in vinden.

alleen begreep ik de wissel van Ringoot niet. Iemand nieuws van Kempeneer, een beetje zijn eigen fout, waar hij de bal gaat halen, dat was niet nodig.

Die rode kaart vond ik een zwaar verdict voor die mannen.


14 Mar 2010, 19:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
alleen begreep ik de wissel van Ringoot niet. Iemand nieuws van Kempeneer, een beetje zijn eigen fout, waar hij de bal gaat halen, dat was niet nodig.

Die rode kaart vond ik een zwaar verdict voor die mannen.


Ik verstond die wissel ook niet volledig, vooral omdat zowat de helft van de ploeg moest omgegooid worden.

Die rode kaart was toch niets op aan te merken. Overduidelijke overtreding en helemaal alleen op doel af. Spijtig voor die mannen, maar dan is er maar één mogelijke sanctie meer.


14 Mar 2010, 19:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
volgende week : Waregem - Deinze + Temse is vrij

binnen 2 weken : Deinze - Temse !!!

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


14 Mar 2010, 19:47
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Rode kaart was toch volledig terecht ? Galucci sneed naar binnen en ging alleen op doel af toen hij bij deze actie werd neergehaald. Dat je uit deze vrije trap dan ook nog eens scoort, tja, beter kan je een wedstrijd niet starten natuurlijk.

Het wordt zaak om 6/6 te nemen de komende twee weken.


14 Mar 2010, 20:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Rode kaart was ook voor mij volkomen terecht.
Weinig protest ook bij Willebroek, (op enkelen na) dus dat zegt genoeg ;)

_________________
Afbeelding


14 Mar 2010, 20:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
alleen begreep ik de wissel van Ringoot niet. Iemand nieuws van Kempeneer, een beetje zijn eigen fout, waar hij de bal gaat halen, dat was niet nodig.

Die rode kaart vond ik een zwaar verdict voor die mannen.


Ik verstond die wissel ook niet volledig, vooral omdat zowat de helft van de ploeg moest omgegooid worden.

Die rode kaart was toch niets op aan te merken. Overduidelijke overtreding en helemaal alleen op doel af. Spijtig voor die mannen, maar dan is er maar één mogelijke sanctie meer.


ringoot speelde eigenlijk op het moment van zijn wissel vrij hoog (eerder links midden dan linksachter) in die zin kon ik de wissel eigenlijk wel begrijpen. als ik me ni vergis was het toch wel de bedoeling dat podevijn de taken van ringoot overnam, zonder meer? Ringoot heeft zeer goed gespeeld... dat wel

willebroek was eigenlijk wel zwak: maar dan zie je vaak dat je je eigen niveau ook maar moeilijk kan opkrikken... met toch wel heel wat onnodige slordigheden tot gevolg...het heeft dan ook (te) lang geduurd vooraleer we de - weliswaar verdiende - overwinning beet hadden
toch ook wel een aantal sterke prestaties gezien: die van ringoot, een beresterke filipovic die alles perfect controleerde, een troch die er weer helemaal staat, en toch ook weer een heel goeie gallucci... als die in vorm is, dan komen er automatisch een aantal mooie doelkansen!

ook ik vond lord erg zwak spelen.. was nochtans goe begonnen, maar heeft tweede helft alleen maar zijnen bal afgegeven aan den tegenstander


14 Mar 2010, 21:43
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Vandaag zat ik uitzonderlijk in de zittribune tussen de thuissupporters.

Over de 90 minuten bekeken hebben we geluk gehad met de scheidsrechter. De rode kaart was terrecht. De penalty niet. Er was toch wel een kleine duik van coppens hoor :haha:
Het man meer voordeel hebben we niet echt uitgebuid vandaag, spijtig want in willebroek zit er niet veel in. Lord zijn eerst 10 min waren ok, de rest zwijgen we beter over. Over het algemeen veel slechte passes en soms te wild in het uitvoetballen.
wat ik wel gezien heb die me aanstaat is de "reborn" of Troch en de inzet van alle spelers.

Ik zat achter de bezoekersbank en is me enkele zaken opgevallen: (vooral onzen trainer)

° na de rode kaart was de opdracht om met 3 vanachter te spelen
° er veel interactie is tussen spelers en bank (dit in tegenstelling bij willebroek) Trainer is echt wel contant bezig met aanwijzingen en richtlijnen.
° gappige "tic nerveu" bij onze trainer: om de 5 min van fles water drinken en alles uitspuwen. Dit tot grote frustatie van de thuissups :crazy: Die "sups" (lees enkele gepensioneerden en gefrustreerde mannen) hebben heel de match onze trainer en de scheidsrechter (voor de laatste deels terecht) zitten uitkafferen. Bij de 0-3 heb ik bij nog een patat van een thuissupporter gekregen die dan 10 min voor tijd dweis is vertrokken :boks: Ook bij Troch moest er effe wat frustratie uit en had het aan de stok met een thuissupporter

Triestig ploegsken als je ziet dat er vandaag meer aalssups dan thuissups waren. men heeft me gezegd: gemiddeld 400 sups bij een gewone thuismatch, ongelovelijk dat dergelijke clubs zich kunnen rechthouden

kortom ik heb me geamuseerd vandaag en we hebben de 3 punten weliswaar zonder champagnevoetbal maar dat is het minste van onze zorgen. Volgende week terug de 3 punten aub

merci iendracht


14 Mar 2010, 22:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
eendracht4ever schreef:
Vandaag zat ik uitzonderlijk in de zittribune tussen de thuissupporters.

Over de 90 minuten bekeken hebben we geluk gehad met de scheidsrechter. De rode kaart was terrecht. De penalty niet. Er was toch wel een kleine duik van coppens hoor :haha:
Het man meer voordeel hebben we niet echt uitgebuid vandaag, spijtig want in willebroek zit er niet veel in. Lord zijn eerst 10 min waren ok, de rest zwijgen we beter over. Over het algemeen veel slechte passes en soms te wild in het uitvoetballen.
wat ik wel gezien heb die me aanstaat is de "reborn" of Troch en de inzet van alle spelers.

Ik zat achter de bezoekersbank en is me enkele zaken opgevallen: (vooral onzen trainer)

° na de rode kaart was de opdracht om met 3 vanachter te spelen
° er veel interactie is tussen spelers en bank (dit in tegenstelling bij willebroek) Trainer is echt wel contant bezig met aanwijzingen en richtlijnen.
° gappige "tic nerveu" bij onze trainer: om de 5 min van fles water drinken en alles uitspuwen. Dit tot grote frustatie van de thuissups :crazy: Die "sups" (lees enkele gepensioneerden en gefrustreerde mannen) hebben heel de match onze trainer en de scheidsrechter (voor de laatste deels terecht) zitten uitkafferen. Bij de 0-3 heb ik bij nog een patat van een thuissupporter gekregen die dan 10 min voor tijd dweis is vertrokken :boks: Ook bij Troch moest er effe wat frustratie uit en had het aan de stok met een thuissupporter

Triestig ploegsken als je ziet dat er vandaag meer aalssups dan thuissups waren. men heeft me gezegd: gemiddeld 400 sups bij een gewone thuismatch, ongelovelijk dat dergelijke clubs zich kunnen rechthouden

kortom ik heb me geamuseerd vandaag en we hebben de 3 punten weliswaar zonder champagnevoetbal maar dat is het minste van onze zorgen. Volgende week terug de 3 punten aub

merci iendracht


Inderdaad, ik zit elke thuiswedstrijd net achter onze dugout en dat valt echt op. Hij gooit die fles dan ook telkens op de grond nadat hij het water uitspuwt. Raar manneken zelle :lol:

_________________
Afbeelding


14 Mar 2010, 23:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
eendracht4ever schreef:
Vandaag zat ik uitzonderlijk in de zittribune tussen de thuissupporters.

Over de 90 minuten bekeken hebben we geluk gehad met de scheidsrechter. De rode kaart was terrecht. De penalty niet. Er was toch wel een kleine duik van coppens hoor :haha:
Het man meer voordeel hebben we niet echt uitgebuid vandaag, spijtig want in willebroek zit er niet veel in. Lord zijn eerst 10 min waren ok, de rest zwijgen we beter over. Over het algemeen veel slechte passes en soms te wild in het uitvoetballen.
wat ik wel gezien heb die me aanstaat is de "reborn" of Troch en de inzet van alle spelers.

Ik zat achter de bezoekersbank en is me enkele zaken opgevallen: (vooral onzen trainer)

° na de rode kaart was de opdracht om met 3 vanachter te spelen
° er veel interactie is tussen spelers en bank (dit in tegenstelling bij willebroek) Trainer is echt wel contant bezig met aanwijzingen en richtlijnen.
° gappige "tic nerveu" bij onze trainer: om de 5 min van fles water drinken en alles uitspuwen. Dit tot grote frustatie van de thuissups :crazy: Die "sups" (lees enkele gepensioneerden en gefrustreerde mannen) hebben heel de match onze trainer en de scheidsrechter (voor de laatste deels terecht) zitten uitkafferen. Bij de 0-3 heb ik bij nog een patat van een thuissupporter gekregen die dan 10 min voor tijd dweis is vertrokken :boks: Ook bij Troch moest er effe wat frustratie uit en had het aan de stok met een thuissupporter

Triestig ploegsken als je ziet dat er vandaag meer aalssups dan thuissups waren. men heeft me gezegd: gemiddeld 400 sups bij een gewone thuismatch, ongelovelijk dat dergelijke clubs zich kunnen rechthouden

kortom ik heb me geamuseerd vandaag en we hebben de 3 punten weliswaar zonder champagnevoetbal maar dat is het minste van onze zorgen. Volgende week terug de 3 punten aub

merci iendracht


Inderdaad, ik zit elke thuiswedstrijd net achter onze dugout en dat valt echt op. Hij gooit die fles dan ook telkens op de grond nadat hij het water uitspuwt. Raar manneken zelle :lol:



BVR is misschien de sparringpartner van Sugar Jackson :cool:


14 Mar 2010, 23:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst