Willebroek - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Willebroek - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
ola. Prodialoog wordt hier op de counter gepakt :D


15 Mar 2010, 22:40
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
0-1
http://www.youtube.com/watch?v=aMByXbbrbXA

0-2
http://www.youtube.com/watch?v=HkDHYhC2SB0

fistjen
http://www.youtube.com/watch?v=Kz6cWIedj5g


16 Mar 2010, 1:29
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst


Prachtig!! Kiekevlees, tranen in de ogen en m'n Iendracht-hart dat op en neer gaat. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Mar 2010, 3:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst


Mooie beelden dank u (y) :rolandjen:


16 Mar 2010, 9:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Iedereen zag toch dat Lord zondag nauwelijks speelklaar was ?
Geen snelheid, geen korte en vinnige bewegingen, amper een bal goed geraakt.
Maar wat het belangrijkste was, dat was zijn wil om te spelen.

Zoals hier eerder al aangehaald : laat hem rustig terugkomen en hij kan een beslissende rol spelen in een eventuele eindronde.


16 Mar 2010, 10:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
akkoord dat je jongens niet moet afbreken, maar als het slecht is, is het slecht he. En dan mag dat van mij gerust gezegd worden! Al denk ik wel dat elke (serieuze) voetballer van zichzelf wel weet wanneer hij slecht speelt hoor. Maar bon, je moet ze daarom nog niet verwijten en al zeker niet meteen van de hand willen doen...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


16 Mar 2010, 11:26
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Vicky schreef:
akkoord dat je jongens niet moet afbreken, maar als het slecht is, is het slecht he. En dan mag dat van mij gerust gezegd worden! Al denk ik wel dat elke (serieuze) voetballer van zichzelf wel weet wanneer hij slecht speelt hoor. Maar bon, je moet ze daarom nog niet verwijten en al zeker niet meteen van de hand willen doen...



Het probleem is gewoon dat men op Lord vanaf de eerste minuut zit te kakken voor de belachelijkste redenen. Bij sommigen is ongeveer alles zijn fout. "Supporters" noemen ze dat dan...

Lord is niet goed bezig en indien iedereen fit is zou hij op de bank zitten, maar ik kan er gerust enkele anderen opnoemen die wekenlang onder hun niveau presteren, die krijgen blijkbaar meer respijt ?


16 Mar 2010, 11:43
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Het probleem is gewoon dat men op Lord vanaf de eerste minuut zit te kakken voor de belachelijkste redenen. Bij sommigen is ongeveer alles zijn fout. "Supporters" noemen ze dat dan...


(y)


16 Mar 2010, 12:02
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55
Berichten: 156
Leeftijd: 34
Locatie: Aaigem
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Naast mij stond er ook zo'n Lord-hater... Vanaf minuut 1 had hij er commentaar op... Tijdens de match zei hij ook nog "ze zouden beter insj ver ander spelers roepen dan ver diene zwetten aup" en oa. ook commentaar op zijn positionering als Lord een slechte pass kreeg.

Maar naast hem stond nog een irritanter ventje die op bijna alles en iedereen slechte commentaar gaf tot aan de 0-3... Als je voor te memmen en te zaugen nor de voetbal moet komen, blijf dan thuis ze :hmm:

Ze hebben geen superwedstrijd gespeeld, maar daarvoor moet je geen 80 minuten aan een stuk je eigen ploeg afbreken vind ik. Als je weet hoeveel spelers we misten mogen we blij zijn met dit resultaat, met of zonder goed voetbal.


16 Mar 2010, 13:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
ge hebt het dus ook gehoord.na de 0-3 is die direkt vertrokkendacht ik.dat was geen iendracht supporter,denk ik.meer een zot van dender :crazy:


16 Mar 2010, 13:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ge hebt het dus ook gehoord.na de 0-3 is die direkt vertrokkendacht ik.dat was geen iendracht supporter,denk ik.meer een zot van dender :crazy:


waarschijnlijk had diene gast zijn laatste geld ingezet op willebroek .... crisistijden doen rare dingen met ne mens he... en maar hopen op winst voor willebroek door op alles en iedereen te kreften omdat het niet loop zoals hij dacht .... :nieje: nooit tegen den eendracht wedden ! , gegarandeerd uw centjes kwijt... :D


16 Mar 2010, 13:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Plumeau schreef:
Naast mij stond er ook zo'n Lord-hater... Vanaf minuut 1 had hij er commentaar op... Tijdens de match zei hij ook nog "ze zouden beter insj ver ander spelers roepen dan ver diene zwetten aup" en oa. ook commentaar op zijn positionering als Lord een slechte pass kreeg.

Maar naast hem stond nog een irritanter ventje die op bijna alles en iedereen slechte commentaar gaf tot aan de 0-3... Als je voor te memmen en te zaugen nor de voetbal moet komen, blijf dan thuis ze :hmm:

Ze hebben geen superwedstrijd gespeeld, maar daarvoor moet je geen 80 minuten aan een stuk je eigen ploeg afbreken vind ik. Als je weet hoeveel spelers we misten mogen we blij zijn met dit resultaat, met of zonder goed voetbal.


Zeer irriterend als er zo'n pipo naast jou staat, ik verzet mij dan meestal, maar toch (n)
Nu dat ze op Troch z'n kap niet meer kunnen zitten zoeken ze een ander slachtoffer.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Mar 2010, 16:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Om het trouwens nog even over Troch te hebben, ik heb echt de indruk dat die voor het eerst sinds geruime tijd nog eens echt fit staat te voetballen ook. Plots kan Troch, waarvan gezegd werd dat hij nimmer kon lopen, wel in de laatste minuut een half plein overlopen om te komen doorjagen en plots kan hij wel weer een ganse match in elken hoek van het veld zich komen aanbieden en meer zelfs, plots kan hij er zelfs nen tegenstander aflopen (ik weet wel niet hoe rap of traag die was :D ). Tis toch redelijk spectaculair hoe die zich hersteld heeft op maar enkele matchen tijd.
Het enige waar ik een beetje voor vrees, is dat als hij opnieuw moet plaats ruimen voor Wouter Moreels (waarmee ik nog niet wil zeggen dat dat zomaar gaat gebeuren) hij het deze keer wel moeilijker zal hebben om zich daar bij neer te leggen.


16 Mar 2010, 16:36
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Tja, 't is een cliché, ik weet het maar als iedereen fit is worden de plaatjes duur, zelfs op de bank.
De Schutter, Wouter Moreels en Depoitre die uit blessure terugkomen, de ene al wat vlugger dan de andere.
Amghar en De Castro die uit schorsing terugkomen. Tel daar de broertjes Spotbeen bij en je kunt bijna 2 ploegen opstellen.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Mar 2010, 16:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Tja, 't is een cliché, ik weet het maar als iedereen fit is worden de plaatjes duur, zelfs op de bank.
De Schutter, Wouter Moreels en Depoitre die uit blessure terugkomen, de ene al wat vlugger dan de andere.
Amghar en De Castro die uit schorsing terugkomen. Tel daar de broertjes Spotbeen bij en je kunt bijna 2 ploegen opstellen.



als alle neuskes van de spelers in dezelfde richting wijzen zie ik geen probleem dat we twee ploegen zouden kunnen opstellen en dat den trainer kan kiezen uit "goed" en "beter" , maar een enorme surplus aan mensen met kwaliteit die we gaan nodig hebben in de eindronde ( als we tegen dan al geen kampioen zijn door een groot wonder natuurlijk :D ) maar eindronde MOETEN we nu toch zeker kunnen halen...


16 Mar 2010, 18:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst