Willebroek - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 Willebroek - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
welke jeugdspelers?


Volgens het verslag van voetbalkrant,kan men toch Gacem opstellen.

Strijd om eindronde barst open

Voor ruim 3 000 toeschouwers, speelden Aalst en Deinze een derby met als inzet de derde plaats. Door de nederlaag van Temse, kon de winnaar van die partij een gouden zaak doen. Beide ploegen hielden elkaar echter perfect in evenwicht. Aalst kwam via Gacem 1-0 voor, maar Deinze boog een kwartier voor affluiten de achterstand om in een voorsprong met doelpunten van Ngom en een strafschop van Declercq. Aalst werd vooruit gestuwd door zijn aanhang en scoorde nog de gelijkmaker via Gallucci, maar verder kwam het niet. Beide ploegen delen nu de derde plaats. Deinze heeft wel 1 match meer gespeeld.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mar 2010, 17:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Wat ik belachelijk vind zijn de reacties van "de tegenstander kijkt mee" ... tja, die hebben helemaal geen internet nodig hoor om te weten wie er zal spelen.


Dat gij geen geduld kunt opbrengen is ondertussen al meermaals bewezen. Op tien minuten tijd kunt ge al evenveel keer van gedacht veranderd zijn... (Wedstrijd temse indachtig...)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


11 Mar 2010, 18:30
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Ik juich de info op de officiële site alleen maar toe.

Wat ik belachelijk vind zijn de reacties van "de tegenstander kijkt mee" ... tja, die hebben helemaal geen internet nodig hoor om te weten wie er zal spelen.


Kan je dat laatste even verduidelijken? Hoe zouden die dat dan moeten weten? Door een ganse week naar de trainingen te komen kijken? Laat ze die moeite dan maar doen.


11 Mar 2010, 20:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Dani schreef:
Ik juich de info op de officiële site alleen maar toe.

Wat ik belachelijk vind zijn de reacties van "de tegenstander kijkt mee" ... tja, die hebben helemaal geen internet nodig hoor om te weten wie er zal spelen.


Kan je dat laatste even verduidelijken? Hoe zouden die dat dan moeten weten? Door een ganse week naar de trainingen te komen kijken? Laat ze die moeite dan maar doen.


ik vind dat info over schorsingen en blessures tot de basisinformatie behoort van iedere supporter. De regel "de tegenstand leest mee" klopt uiteraard. Maar denk je nu echt dat ploegen als Boom, Heist, Temse niemand naar de trainingen sturen. Spelers worden ook op training gescout hé, als het ne goeie scout is tenminste.

De communicatie is inderdaad beter dan andere jaren en ook eerlijker voor zover ik er zicht op heb, maar tegenstanders weten heus wel alles over ons zonder dit forum of andere te lezen.

En gesteld dat je alles geheim kunt houden tot de wedstrijddag, je ziet als trainer van de tegenstander ook de opwarming hé.


11 Mar 2010, 20:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Zondag zal het ook zonder Wouter Moreels zijn, hij is de trainingen moeten staken wegens te veel last aan zijn knie.


Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 12 Mar 2010, 9:06, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mar 2010, 8:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Voetbal 3de klasse Willebroek-Meerhof - E. Aalst
Bart Van Renterghem vreest effect van de trainerswissel





AALST - Na een zeven op negen in drie sleutelmatchen moet Aalst ook tegen de ploegen uit de rechterkolom bevestigen. Coach Bart Van Renterghem beseft het gevaar, want Willebroek-Meerhof zette deze week coach Karel Meseure aan de deur voor een nieuw trainersduo.
Met de gewezen Aalsterse coach Rudy Haleydt en gewezen eersteklasser Sadio Ba koos Willebroek voor een nieuwe leest.

Bart Van Renterghem: 'Wouter Moreels viel opnieuw uit waardoor vooral offensief stilaan de spoeling dun wordt. Het is uiteraard de taak van de coach om oplossingen uit te dokteren. Ik maak me sterk dat er zondag een sterke ploeg aan de aftrap staat.'

'Aan de overzijde zullen we wel met een gemotiveerde tegenstrever te maken krijgen. Het effect van die trainerswissel. Sadio Ba kent iedereen nog wel als voetballer van Westerlo en voordien FCV Dender en Haleydt hoeven we de voetbalfans ook niet meer voor te stellen. Willebroek-Meerhof heeft punten nodig in de strijd om het behoud. Dergelijke matchen zijn aartsgevaarlijk. Tegenover onze rist afwezigen staat ook wel de schorsing van de Willebroekse spelverdeler Merrir Boualem.'

Eendracht kwam de voorbije weken zonder veel kleerscheuren door?

'Ik ben erg tevreden met de gerealiseerde zeven op negen tegen drie rivalen voor de eindronde, maar ben wel iets minder gelukkig met de manier waarop. Het komt er nu op aan om onze bonus niet weg te geven. Het was een hele uitdaging om via een lange achtervolging een plaats aan de top te verwerven, maar een toppositie verdedigen is vaak nog moeilijker.'

'Toen ik met Ronse de titel veroverde, rukten we in de laatste periode op van de vijfde naar de eerste plaats. Regelmaat houden is dus de boodschap. In een reeks van 19 ploegen werken we een loodzware kalender af en ook van blessures bleven we niet gespaard. De jongens kregen amper een winterstop en zijn al in het getouw vanaf juni. Over inzet en werklust mag ik nog altijd niet klagen.'

Gelukkig heeft Eendracht met Thomas Troch een joker in zijn rangen. Je moest wel een brandje blussen na Temse?

'Dat is uitgepraat. Na de oefenpartij tegen Anderlecht zaten we rond de tafel. Ik begrijp de logische ontgoocheling van Thomas omdat hij op de bank zat, maar waardeer zijn reactie op het veld. In Temse zette hij een sublieme tweede helft neer. Tegen Deinze was hij minder aanwezig. Troch moet nu voor continuïteit zorgen. Hij werkt hard op training en elke maandag traint hij zelfs extra met de physical coach.'

'Troch verkeerde in een dipje, maar dat was vooral een mentale kwestie. Troch zorgde voor 'fighting spirit' die ik wel kan waarderen.'
Het Nieuwsblad.


12 Mar 2010, 9:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Weet iemand of er voor zondag een voorverkoop is en eventueel wanneer die doorgaat ? Ik vind hier nergens iets van terug. Alvast bedankt. :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


12 Mar 2010, 13:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Zoals El Corredor het reeds heeft gezegd : de tegenstanders weten maar al te goed hoe de vork in de steel zit hoor, geloof me vrij.

Het enige wat meerdere forumgangers verlangen is dat er wat meer gecommuniceerd wordt.
De laatste tijd is overduidelijk gebleken dat de officiële website amper info doorgeeft, daar kunnen we het dan toch mee eens zijn denk ik, of niet ?

Dat je over transfergeruchten en/of testers geen mededelingen doet, daar ben ik het 100% mee eens.
Maar al de rest mag toch op de site verschijnen hé.

En wat de wedstrijd van Temse betreft : mag een mens dan al niet eens emotioneel reageren ?
Ik ben overigens toen niet van gedacht veranderd maar wel van stemming : van enorm ontgoocheld naar (licht) euforisch.

Wat dan gezegd van diegenen die staan te roepen dat we gaan zakken als we 2x na elkaar verliezen of kampioen spelen na 2 overwinningen op rij ?

Wij moeten het komend drieluik minimaal 7/9 pakken of ik vrees zelfs voor de eindronde. Dat is pas realistische praat !


12 Mar 2010, 16:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Zoals El Corredor het reeds heeft gezegd : de tegenstanders weten maar al te goed hoe de vork in de steel zit hoor, geloof me vrij.
Awel, ik geloof dat nu eens niet. Ik geloof niet dat de clubs in 3de alle gedurig scouts naar de trainingen sturen. Als het al gebeurd zal het eerder uitzondering dan de regel zijn. Als ze dus wat informatie kunnen rapen die maar één muisklik ver ligt....

_________________
If you never try, you'll never know


12 Mar 2010, 16:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Vergeet niet dat spelers onderling ook veel connecties hebben...
Er zijn genoeg bronnen waar de tegenstander terecht kan. Uiteraard is het internet ook zo'n bron.

Maar mogen wij in derde nationale niet uitgaan van eigen sterkte i.p.v. angstvallig alle info voor de tegenstanders te verbergen ?


12 Mar 2010, 17:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Dani schreef:
Zoals El Corredor het reeds heeft gezegd : de tegenstanders weten maar al te goed hoe de vork in de steel zit hoor, geloof me vrij.
Awel, ik geloof dat nu eens niet. Ik geloof niet dat de clubs in 3de alle gedurig scouts naar de trainingen sturen. Als het al gebeurd zal het eerder uitzondering dan de regel zijn. Als ze dus wat informatie kunnen rapen die maar één muisklik ver ligt....


dan moet je echt dringend eens naar trainingen gaan in derde nationale...


12 Mar 2010, 18:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Om altijd hetzelfde volk langs de kant te zien zeker ;)

_________________
If you never try, you'll never know


12 Mar 2010, 18:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5745
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
wouter weer 3 weken out. :hmm:


13 Mar 2010, 10:32
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
wouter weer 3 weken out. :hmm:

hoe zou dat komen, ze willen de jongens gewoon weer te vlug op het veld.
Ze hebben het met Kestens in het begin van het seizoen meegemaakt en nu met wouter.
Ik hoop dat ze met laurent niet dezelfde fout maken.
als iemand gekwetst is laat die dan aub voldoende genezen voor hij terug mag trainen, laat staan spelen.


13 Mar 2010, 11:44
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Willebroek - Eendracht Aalst
Iemand recent nieuws trouwens over depoitre? Kan hij volgende week al spelen? (idd best niet te vroeg inschakelen).
Enig idee hoe de 'sterke ploeg' volgens Van Renterghem er zal uitzien morgen? Razend benieuwd voor morgen!

:EA:


13 Mar 2010, 16:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst