Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04
Berichten: 29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Prodialoog schreef:
We hebben nu eindelijk eens een trainer die punten en zijn verantwoordelijkheid neemt en men kan het nog niet laten om hem af te breken.

Deze trainer verkoopt geen show in de gazetten of op websides maar zorgt voor resultaat en een ploeg op het veld. Het is zijn verantwoordelijkheid om de spelers op te stellen. Evenals hij wordt afgerekend op mindere resultaten. Daarom snap ik niet goed de polimiek rond het al dan niet opstellen, van een bepaalde speler.

Na de seizoenen van geploeter vind ik het op dit moment een verademing om naar onze ploeg te gaan kijken en van in het begin het gevoel te hebben dat we gaan winnen.

Amen. :EA:

Afbreken ? Als BVR het hier ook 7 jaar weet uit te zingen mag hij hem ook wat meer permitteren, deal ?


22 Mar 2010, 22:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
circus schreef:
Prodialoog schreef:
We hebben nu eindelijk eens een trainer die punten en zijn verantwoordelijkheid neemt en men kan het nog niet laten om hem af te breken.

Deze trainer verkoopt geen show in de gazetten of op websides maar zorgt voor resultaat en een ploeg op het veld. Het is zijn verantwoordelijkheid om de spelers op te stellen. Evenals hij wordt afgerekend op mindere resultaten. Daarom snap ik niet goed de polimiek rond het al dan niet opstellen, van een bepaalde speler.

Na de seizoenen van geploeter vind ik het op dit moment een verademing om naar onze ploeg te gaan kijken en van in het begin het gevoel te hebben dat we gaan winnen.

Amen. :EA:

Afbreken ? Als BVR het hier ook 7 jaar weet uit te zingen mag hij hem ook wat meer permitteren, deal ?


We moeten nu niet overdrijven ook é,als van renterghem geen zever verteld in het artikel van vandaag dan komt deze hele polemiek er wss niet.Hij maakt een fout door seminck buitenspel te zetten,maar anderzijds staan we derdes.Ik hoop wel dat hij toch seminck zijn kans nog gaat geven en dat deze laatste alsnog een contractaanbieding krijgt en deze dan ook tekent.


22 Mar 2010, 22:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Prodialoog schreef:
We hebben nu eindelijk eens een trainer die punten en zijn verantwoordelijkheid neemt en men kan het nog niet laten om hem af te breken.

Deze trainer verkoopt geen show in de gazetten of op websides maar zorgt voor resultaat en een ploeg op het veld. Het is zijn verantwoordelijkheid om de spelers op te stellen. Evenals hij wordt afgerekend op mindere resultaten. Daarom snap ik niet goed de polimiek rond het al dan niet opstellen, van een bepaalde speler.

Na de seizoenen van geploeter vind ik het op dit moment een verademing om naar onze ploeg te gaan kijken en van in het begin het gevoel te hebben dat we gaan winnen.

Amen. :EA:


nu niet in een ander uiterste vervallen he... het mag na zondag duidelijk zijn dat onze coach weldegelijk geapprecieerd wordt zeker? op basis van de resultaten kan je alleen maar bewondering hebben... maar moet men daarom alles zomaar accepteren zonder enige gefundeerde kritiek?

als het merendeel het nogal vreemd vind dat ne klasbak als seminck pas de laatste 5 minuten mag opdraven in deze omstandigheden.. dan zal die verbazing allicht wel met argumenten kunnen gestaafd worden he!

Seminck is in mijn ogen minstens de evenknie van Brecht... en ook al kan je niet iedereen evenveel minuten laten spelen, hij had al veel meer speelminuten kunnen krijgen, en dan zouden we met het oog op volgend seizoen kunnen investeren in posities waar het meer nodig is dan centraal achterin. ieder zijn mening, maar ook ik vind dat seminck al veel eerder moest invallen. als je een brede kern hebt, gebruik hem dan... en zeker daar waar je luxe te over hebt.. en dan al zeker tegen ploegen als Ieper of willebroek.

hoe er nu met seminck wordt omgesprongen vind ik kort samengevat "zonde van het geld"


22 Mar 2010, 22:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Davy schreef:
nu niet in een ander uiterste vervallen he... het mag na zondag duidelijk zijn dat onze coach weldegelijk geapprecieerd wordt zeker? op basis van de resultaten kan je alleen maar bewondering hebben... maar moet men daarom alles zomaar accepteren zonder enige gefundeerde kritiek?
Voila, niet meer of niet minder.
Ik vind het zonde dat na dit jaar waarin net zoveel te doen was rond "project 90" dat je al meteen een paar spelers dreigt te verliezen die perfect in dat plaatje pasten...

Ik denk dat het respect voor BVR zeer groot is, maar je merkt hier vandaag dat dit voor Michaël ook zo is, zo snel vergeet men hier ook nog niet.

_________________
If you never try, you'll never know


22 Mar 2010, 22:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Bram schreef:
Davy schreef:
nu niet in een ander uiterste vervallen he... het mag na zondag duidelijk zijn dat onze coach weldegelijk geapprecieerd wordt zeker? op basis van de resultaten kan je alleen maar bewondering hebben... maar moet men daarom alles zomaar accepteren zonder enige gefundeerde kritiek?
Voila, niet meer of niet minder.
Ik vind het zonde dat na dit jaar waarin net zoveel te doen was rond "project 90" dat je al meteen een paar spelers dreigt te verliezen die perfect in dat plaatje pasten...

Ik denk dat het respect voor BVR zeer groot is, maar je merkt hier vandaag dat dit voor Michaël ook zo is, zo snel vergeet men hier ook nog niet.


ik heb meer respect voor seminck dan momenteel voor bvr, die hier amper een paar maanden trainer is.

de manier hoe bvr met seminck omgaat doet mij denken hoe Limpens Claessens in den tijd behandelde. Dus kom volgend jaar dan niet af met : ze hadden Seminck nooit mogen wegdoen!


22 Mar 2010, 23:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
El Corredor schreef:

de manier hoe bvr met seminck omgaat doet mij denken hoe Limpens Claessens in den tijd behandelde. Dus kom volgend jaar dan niet af met : ze hadden Seminck nooit mogen wegdoen!


En Claessens speelt toch maar netjes in 2e. Ik hoop dat we met Seminck niet hetzelfde gaan voorhebben.


22 Mar 2010, 23:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Wete wat ik weet e. dat er hier weinig content zen! De trend van de maatschappij zeker... (n)

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


22 Mar 2010, 23:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Je kan van BVR zeggen wat je wilt maar hij weet toch steeds te verrassen.Eerst trok hij Filipovic weg van de linksachter.Bleek achteraf toch een goede ingreep hoewel ik en veel andere er zeer argwanend tegenover waren.
Nu speelt hij met drie controlerende middenvelders en zonder linksbuiten.Opnieuw had ik grote twijfels.Maar al speeelden we geen supervoetbal we waren toch meester op het middenveld en dat is in het verleden ook tegen zwakkere ploegen al anders geweest.
Blijkbaar had hij goed gescout want Ieper maakte nauwelijks gebruik van de ruimte die hen geboden werd.
En ons eerste doelpunt kwam er toen Ken op links de ruimte benutte.
Als Depoitre en Moreels terugkeren zal hij waarschijnlijk wel terugkeren naar een 4-4-2.

BVR brengt ons alleszins op een plaats waar we in oktober nooit durfden van dromen en daar mogen we hem dankbaar voor zijn.


23 Mar 2010, 7:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Gooi Bvr buiten en haal Limpens of Vdh terug en iedereen weer content,wa ne zever jongens :fuck: nu het goed gaat zitten vitten omdat seminck niet mag spelen,zo zal het altijd zijn op den iendracht,nooit niet goed genoeg.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Mar 2010, 8:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Bakkie schreef:
Gooi Bvr buiten en haal Limpens of Vdh terug en iedereen weer content,wa ne zever jongens :fuck: nu het goed gaat zitten vitten omdat seminck niet mag spelen,zo zal het altijd zijn op den iendracht,nooit niet goed genoeg.


Correctie - ik zou eerder zeggen -> nu het beter gaat... We halen zes op zes tegen de zwakste ploegen die ik de laatste jaren al heb beziggezien, dus gaan we best niet zweven... De competitie stopt op 9 mei - als je dan binnen de top 4 staat dan heb je het goed gedaan... Mocht je alsnog naast de eindronde grijpen, zal de fantastische remonte na het VDH-debacle heeeeel snel vergeten zijn... En als dan "de situatie Seminck" nog steeds hangende is, dan ben ik wel eens heel benieuwd naar de reacties hier...

Het kortetermijndenken heeft ons al veel parten gespeeld, niet in het minst de laatste jaren, dus kijk ik graag eens een beetje verder...


23 Mar 2010, 9:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ik moet zeggen, ik vind het ook spijtig van Seminck en ik ben het ook niet altijd eens met elke beslissing van de trainer, maar ge moet er de cijfers eens op nakijken. Sinds hij hier trainer is, is er geen enkele ploeg in onze reeks die qua puntengewin nog maar aan onze enkels komt - ook Rupel Boom en Heist niet - en bovendien gebeurde dat niet zelden met magistraal voetbal. Als we dan alsnog naast de eindronde zouden grijpen, zal het toch niet aan hem gelegen hebben hoor. Al geloof ik rotsvast dat we ze wel halen en vind ik dat BVR al voldoende krediet opgebouwd heeft om het vertrouwen (geen blind vertrouwen natuurlijk) van de fans te verdienen. Maar voor alle duidelijkheid, ik hoop echt wel hard dat dit niet inhoudt dat we Seminck kwijt zijn natuurlijk.


23 Mar 2010, 9:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Respect voor den trainer, respect voor Brecht & respect voor Michael.

We zitten hier eigenlijk met een luxeprobleem eh jongens, 't zijn beide goeie spelers & geen van beide willen we kwijt.

Als hij de komende weken Seminck wat meer speelkansen geeft zen alle problemen verdwenen gelijk sneeuw voor de zon en kunnen we de eindronde ingaan met in mijn ogen een topploeg.

:EA: :juij:

_________________
Afbeelding


23 Mar 2010, 9:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Der zullen alleszins de komende weken heel wat jongens teleurgesteld zijn, het zal zaak zijn dat iedereen het belang van de ploeg ipv zichzelf blijft prioritair stellen. Want de bank, daar kunnen ze nog mee leven, maar naast de kern, dat voelen ze wel aan hun premies natuurlijk. En zondag vielen al Podevijn en Ringoot naast de kern, maar als Depoitre en Wouter Moreels fit zijn, mogen er van de kern die zondag op papier stond nog eens twee extra naar de tribune. Tis een keuze die ik niet graag zou nemen zeg.


23 Mar 2010, 9:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Bartos schreef:
Der zullen alleszins de komende weken heel wat jongens teleurgesteld zijn, het zal zaak zijn dat iedereen het belang van de ploeg ipv zichzelf blijft prioritair stellen. Want de bank, daar kunnen ze nog mee leven, maar naast de kern, dat voelen ze wel aan hun premies natuurlijk. En zondag vielen al Podevijn en Ringoot naast de kern, maar als Depoitre en Wouter Moreels fit zijn, mogen er van de kern die zondag op papier stond nog eens twee extra naar de tribune. Tis een keuze die ik niet graag zou nemen zeg.

En dan zijn er nog die beweren dat we een te smalle kern hebben :D

_________________
geer'n bè


23 Mar 2010, 10:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
panoleon schreef:
Bartos schreef:
Der zullen alleszins de komende weken heel wat jongens teleurgesteld zijn, het zal zaak zijn dat iedereen het belang van de ploeg ipv zichzelf blijft prioritair stellen. Want de bank, daar kunnen ze nog mee leven, maar naast de kern, dat voelen ze wel aan hun premies natuurlijk. En zondag vielen al Podevijn en Ringoot naast de kern, maar als Depoitre en Wouter Moreels fit zijn, mogen er van de kern die zondag op papier stond nog eens twee extra naar de tribune. Tis een keuze die ik niet graag zou nemen zeg.

En dan zijn er nog die beweren dat we een te smalle kern hebben :D


Inderdaad, der zijn er hier (ik ga geen namen noemen :D ) die nog nen extra peperdure aanvaller zouden bijhalen om bij de rest in de tribune te zetten.


23 Mar 2010, 10:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst