Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ik kijk ook wel uit naar een feestje zoals dat van vorige week :juij:

_________________
If you never try, you'll never know


19 Mar 2010, 17:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Laat ons nog eens echt Eendrachtvoetbal spelen en Ieper oppeuzelen :EA:


19 Mar 2010, 20:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
ajoineuh schreef:
arend carnaval nu ook zondag...

hopelijk goe weer , de droi puntjen en noding nog e schitterend afterpartyken ahja ..

da za ga fistje zen zeker dadde...


Ik hoop enkel dat door de arendcarnaval er toch nog heel wat mensen afkomen :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


19 Mar 2010, 20:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
gweninho schreef:
Iemand enig idee of Depoitre zondag op de bank kan zitten en dus misschien eerste wedstrijdritme opdoen?

Doet nu één helft mee op Ieper met beloften
Laat straks misschien iets meer weten na de match.


19 Mar 2010, 22:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
vantjen schreef:
gweninho schreef:
Iemand enig idee of Depoitre zondag op de bank kan zitten en dus misschien eerste wedstrijdritme opdoen?

Doet nu één helft mee op Ieper met beloften
Laat straks misschien iets meer weten na de match.

't zal voor tegen Kapellen zijn, heeft 1 time meegespeeld,maar het ging nog wat stroef.
Niet overhaasten is de beste oplossing.
Ps: uitslag hier 4-3


19 Mar 2010, 23:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
vantjen schreef:
vantjen schreef:
gweninho schreef:
Iemand enig idee of Depoitre zondag op de bank kan zitten en dus misschien eerste wedstrijdritme opdoen?

Doet nu één helft mee op Ieper met beloften
Laat straks misschien iets meer weten na de match.

't zal voor tegen Kapellen zijn, heeft 1 time meegespeeld,maar het ging nog wat stroef.
Niet overhaasten is de beste oplossing.


Uitslag en deed er nog iemand mee van a-ploeg?


19 Mar 2010, 23:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Iendrachter90 schreef:
vantjen schreef:
vantjen schreef:
Doet nu één helft mee op Ieper met beloften
Laat straks misschien iets meer weten na de match.

't zal voor tegen Kapellen zijn, heeft 1 time meegespeeld,maar het ging nog wat stroef.
Niet overhaasten is de beste oplossing.


Uitslag en deed er nog iemand mee van a-ploeg?


Kzal op mijn eigen antwoordn :D
4-3 verloren en alleen depoitre zou meegedaan hebben van de a-kern


19 Mar 2010, 23:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
vantjen schreef:
vantjen schreef:
gweninho schreef:
Iemand enig idee of Depoitre zondag op de bank kan zitten en dus misschien eerste wedstrijdritme opdoen?

Doet nu één helft mee op Ieper met beloften
Laat straks misschien iets meer weten na de match.

't zal voor tegen Kapellen zijn, heeft 1 time meegespeeld,maar het ging nog wat stroef.
Niet overhaasten is de beste oplossing.
Ps: uitslag hier 4-3


Een heel wijze opmerking. (y)

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2010, 9:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ploeg volgens nieuwsblad:vandenoortgaete,de castro,seminck(moreels),filipovic,de schutter ,verheyden,kestens,lord,troch,galucci en amghar.
Bank:De batselier,podevijn,coppens,moreels(seminck),vandamme en ringoot(2vallen er dus af.)
Kzou vandamme toch laten starten, net als coppens of podevijn ipv lord.
Seminck of moreels zal de moeilijkste keuze worden voor morgen.


20 Mar 2010, 13:03
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
[quote="Iendrachter90"]Ploeg volgens nieuwsblad:vandenoortgaete,de castro,seminck(moreels),filipovic,de schutter ,verheyden,kestens,lord,troch,galucci en amghar.
Bank:De batselier,podevijn,coppens,moreels(seminck),vandamme en ringoot(2vallen er dus af.)
Kzou vandamme toch laten starten, net als coppens of podevijn ipv lord.
Seminck of moreels zal de moeilijkste keuze worden voor morgen.[/quote]

Michael zal super gemotiveerd zijn en willen bewijzen dat hij meer is dan een bankzitter.
Brecht zit de laatste weken in een dipje en kan z'n batterijen opladen op de bank.

Lord zou ik laten beginnen aan de match en dan eventueel aan de rust vervangen door Jens of Glenn.
Vandamme krijgt mijn voorkeur op Kestens.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Mar 2010, 13:26
Scholier

Lid geworden op: 30 Aug 2009, 19:27
Berichten: 124
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ploeg volgens nieuwsblad:vandenoortgaete,de castro,seminck(moreels),filipovic,de schutter ,verheyden,kestens,lord,troch,galucci en amghar.
Bank:De batselier,podevijn,coppens,moreels(seminck),vandamme en ringoot(2vallen er dus af.)
Kzou vandamme toch laten starten, net als coppens of podevijn ipv lord.
Seminck of moreels zal de moeilijkste keuze worden voor morgen.[/quote]

Michael zal super gemotiveerd zijn en willen bewijzen dat hij meer is dan een bankzitter.
Brecht zit de laatste weken in een dipje en kan z'n batterijen opladen op de bank.

Lord zou ik laten beginnen aan de match en dan eventueel aan de rust vervangen door Jens of Glenn.
Vandamme krijgt mijn voorkeur op Kestens.


ik zou eerder direckt coppens laten starten hij is vorige week 2 min ingevallen en heeft al meer laten zien dan lord en coppens valt trouwens elke week goed in laat die jongen is starten hij verdiend het volgens mij meer als lord om de spelen


20 Mar 2010, 13:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Michel Ternest - VK Ieper ‘Ik kwam hier aan met een achterstand'


IEPER - Bij VK Ieper zaten ze met een grote kater na het verlies tegen Hoogstraten, maar trainer Geert Vuylsteke probeert met de trip naar Aalst in het vooruitzicht de rust te bewaren.


‘Uiteraard heeft het verlies tegen Hoogstraten pijn gedaan, maar we moeten verder', aldus de Ieperling. ‘Er zijn nog acht matchen en er zit nog genoeg bezieling in de groep. We moeten nu op bezoek bij Aalst. Dat wordt ontzettend moeilijk, maar in voetbal weet je nooit. Aalst miste zijn start en is nu al maanden op achtervolgen aangewezen. Stel echter dat ze van bij het begin mee zijn, dan is dat gewoon een ploeg om voor de titel te spelen. Voor mijn spelers is het een hele eer om in hun grote stadion te spelen. Aalst is een club met traditie en het is heel mooi en een uitdaging om daar iets te laten zien.'

Voorin rekent Ieper nu naast targetman Kristof Planquette vooral op Michel Ternest. De door Roeselare uitgeleende aanvaller speelde vorige zaterdag geen onaardige partij, maar slaagde er niet in om de kansen te verzilveren. ‘Ik kwam hier aan met een achterstand, want ik had blaren op de voeten. Men moet een verkeerde naald gebruikt hebben, want er ontstond een infectie en ik moest zelfs geopereerd worden.'

Ternest kan weer voluit gaan en wil Ieper in derde houden. In Roeselare kon dat niet. ‘Trainer Dennis van Wijk riep me bij zich en zei dat het in de degradatiestrijd moeilijk zou zijn om kansen te krijgen. Zo is Van Wijk wel: hij is streng maar altijd rechtvaardig en duidelijk.'


20 Mar 2010, 13:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
zwet-witten schreef:
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ploeg volgens nieuwsblad:vandenoortgaete,de castro,seminck(moreels),filipovic,de schutter ,verheyden,kestens,lord,troch,galucci en amghar.
Bank:De batselier,podevijn,coppens,moreels(seminck),vandamme en ringoot(2vallen er dus af.)
Kzou vandamme toch laten starten, net als coppens of podevijn ipv lord.
Seminck of moreels zal de moeilijkste keuze worden voor morgen.[/quote]

Michael zal super gemotiveerd zijn en willen bewijzen dat hij meer is dan een bankzitter.
Brecht zit de laatste weken in een dipje en kan z'n batterijen opladen op de bank.

Lord zou ik laten beginnen aan de match en dan eventueel aan de rust vervangen door Jens of Glenn.
Vandamme krijgt mijn voorkeur op Kestens.


ik zou eerder direckt coppens laten starten hij is vorige week 2 min ingevallen en heeft al meer laten zien dan lord en coppens valt trouwens elke week goed in laat die jongen is starten hij verdiend het volgens mij meer als lord om de spelen


Ben niet echt een coppens fan, maar het zou zeer terecht zijn mocht hij starten. Lio en potjes zitten niet echt in de vorm van hun leven hé.

Wat betreft van damme , kestens, zal den trainer voor laatstgenoemde kiezen denk ik.

Wat seminck , moreels betreft zou ik ook voor seminck kiezen. Brecht is na nieuwjaar niet echt goe bezig (ook niet echt slecht hé) Maar denk dat hij er wat door zit.

"het belangrijkste zullen toch de 3 punten zijn


20 Mar 2010, 13:54
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
eendrachter'80 schreef:
Michel Ternest - VK Ieper ‘Ik kwam hier aan met een achterstand'


IEPER - Bij VK Ieper zaten ze met een grote kater na het verlies tegen Hoogstraten, maar trainer Geert Vuylsteke probeert met de trip naar Aalst in het vooruitzicht de rust te bewaren.


‘Uiteraard heeft het verlies tegen Hoogstraten pijn gedaan, maar we moeten verder', aldus de Ieperling. ‘Er zijn nog acht matchen en er zit nog genoeg bezieling in de groep. We moeten nu op bezoek bij Aalst. Dat wordt ontzettend moeilijk, maar in voetbal weet je nooit. Aalst miste zijn start en is nu al maanden op achtervolgen aangewezen. Stel echter dat ze van bij het begin mee zijn, dan is dat gewoon een ploeg om voor de titel te spelen. Voor mijn spelers is het een hele eer om in hun grote stadion te spelen. Aalst is een club met traditie en het is heel mooi en een uitdaging om daar iets te laten zien.'

Voorin rekent Ieper nu naast targetman Kristof Planquette vooral op Michel Ternest. De door Roeselare uitgeleende aanvaller speelde vorige zaterdag geen onaardige partij, maar slaagde er niet in om de kansen te verzilveren. ‘Ik kwam hier aan met een achterstand, want ik had blaren op de voeten. Men moet een verkeerde naald gebruikt hebben, want er ontstond een infectie en ik moest zelfs geopereerd worden.'

Ternest kan weer voluit gaan en wil Ieper in derde houden. In Roeselare kon dat niet. ‘Trainer Dennis van Wijk riep me bij zich en zei dat het in de degradatiestrijd moeilijk zou zijn om kansen te krijgen. Zo is Van Wijk wel: hij is streng maar altijd rechtvaardig en duidelijk.'

1. Als je je de kattestad noemt, dan is het logisch dat je regelmatig met katers zit, hé... :lol:
2. Het tweede vette stukje is kort samengevat ons probleem in derde, en zal het altijd blijven. Tegen ons zullen de ploegen altijd een tandje willen bijsteken of we nu derde staan (zoals nu) of derde laatste (zoals op speeldag 10)... Daarom: zo vlug mogelijk naar tweede, daar heb je ietsje meer zo een ploegen met traditie, een deftig stadion en een deftige aanhang, dan is die druk wat verdeeld... ;)


20 Mar 2010, 14:38
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Vanherpe hernam voluit, Nottebaert is ok, Pollet is out. Lutun en Bentein terug uit schorsing.

Selectie: Wolters, Peene, Nottebaert, Porteman, Vandendriessche, Commeyne, Pecqueux, Verstraete, Cannaert, Vanherpe(?), Donche, Lutun, Ternest, Seynhaeve, Planquette, Gekiere


20 Mar 2010, 18:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst