Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
De onheilspellende berichten over ons matte voetbal zijn volgens mij niet terecht. Het is namelijk nog veel te vroeg om nu al ons beste voetbal op te dissen. In de cruciale maanden februari, maart en april komt het erop aan punten te pakken, niks meer en niks minder. De schoonheidsprijs hoeven we nu niet te pakken, punten daarentegen wel. De manier waarop die punten nu gepakt worden is dus even van ondergeschikt belang. Pas aan de meet worden de prijzen uitgedeeld, en voor mij ligt die meet ergens begin juni.
Ik heb er trouwens goeie moed in dat we perfect op schema zitten. Stel dat we na Pasen Depoitre en Moreels kunnen recupereren dan rest er ons nog voldoende tijd om ons niveau op te krikken. Stilaan begint er ook weer wat gras op de pleinen te groeien en da's niet enkel goed voor de konijnen maar ook voor ons ploegske. De pleinen kunnen na de harde winter weer 's deftig gebold worden, etc. Met andere woorden, ik zie het zitten, nu jijlie en gijlie nog.


23 Mar 2010, 10:27
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Hoeveel matchen is Wouter Moreels nog onbeschikbaar, weet da hier iemand?


23 Mar 2010, 11:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
bert schreef:
Hoeveel matchen is Wouter Moreels nog onbeschikbaar, weet da hier iemand?


Volgens de kranten nog een week of 2 rusten en dan met de groep aansluiten;
In HLN beweren ze dat Laurent volgende zondag inzetbaar is. Ik zie hem liever nog een weekje rusten (of eventueel in de tweede helft invallen), om dan tegen St. Niklaas op 11 april 100% te zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Mar 2010, 12:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Efkes het volgende : ook ik zou niet graag Seminck zien vertrekken maar wat hier geschreven wordt over Brecht vind ik onterecht. Seminck deed het goed op Willebroek maar moet Moreels daarvoor uit de ploeg? Ook wat de opstelling vorige zondag betrof. Ik vond die zeker niet slecht. De Schutter maakte goed gebruik van de ruimte die hij telkens kreeg en ons middenveld was de volle wedstrijd baas. Het probleem lag gewoon vooraan. Amghar en Troch lukten maar weinig goeie akties of liepen steeds verkeerd. Gelukkig dreigde Galucci een paar keer. En dat Seminck op het einde van het seizoen zou vertrekken tja, dat is dan jammer maar vergeet niet dat hij twee seizoenen geleden al eens bij Willebroek was en dan nog op zijn stappen terugkeerde. Clubliefde? Daar heb ik dikwijls mijn bedenkingen bij zelle.
Het enige wat telt in onze huidige situatie is punten pakken en dat doen we onder BVR meer dan verwacht zeker, neen?

_________________
Afbeelding


23 Mar 2010, 13:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
de resultaten geven de trainer gelijk.. en hij verdient hierdoor zeker en vast krediet
en ook brecht speelt een goed seizoen.. alleen wordt seminck n beetje te kort gedaan (persoonlijke visie) door hem ni te brengen wanneer dat in de gegeven omstandigheden perfect te verantwoorden is... ze zijn echt wel elkaar waard he...

als dat dan al eens wordt gezegd, wordt daar dan telkens in overdreven uitersten op gereageerd, en zo mondt een discussie altijd uit op een klein oorlogje daar waar dat absoluut nergens voor nodig is...
als er iets is wat we kunnen missen, is het onrust...

nog één zaak: ok we speelden 2x tegen één de zwakste ploegen die we hier sinds heel lang gezien hebben ... maar dat doet nog geen afbreuk aan de kwaliteiten die er ongetwijfeld zijn in ons elftal... het is niet de fout van van renterghem dat er af en toe nen tegenstander komt voor een match met een groot "oefenmatch-gehalte"
ons ploeg heeft ook al tegen een aantal goei ploegen zeer sterk gepresteerd, dus een beetje vertrouwen mag wel vind ik.


23 Mar 2010, 14:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Davy schreef:
de resultaten geven de trainer gelijk.. en hij verdient hierdoor zeker en vast krediet
en ook brecht speelt een goed seizoen.. alleen wordt seminck n beetje te kort gedaan (persoonlijke visie) door hem ni te brengen wanneer dat in de gegeven omstandigheden perfect te verantwoorden is... ze zijn echt wel elkaar waard he...

als dat dan al eens wordt gezegd, wordt daar dan telkens in overdreven uitersten op gereageerd, en zo mondt een discussie altijd uit op een klein oorlogje daar waar dat absoluut nergens voor nodig is...
als er iets is wat we kunnen missen, is het onrust...

nog één zaak: ok we speelden 2x tegen één de zwakste ploegen die we hier sinds heel lang gezien hebben ... maar dat doet nog geen afbreuk aan de kwaliteiten die er ongetwijfeld zijn in ons elftal... het is niet de fout van van renterghem dat er af en toe nen tegenstander komt voor een match met een groot "oefenmatch-gehalte"
ons ploeg heeft ook al tegen een aantal goei ploegen zeer sterk gepresteerd, dus een beetje vertrouwen mag wel vind ik.

(y)
Groot gelijk, een zwakke tegenstander? We hebben ze gewoon de kans niet gegeven om te voetballen, lang geleden dat we nog zo hoog druk kunnen zetten.

Wat seminck betreft vind ik het zeer spijtig voor hem maar filipo en brecht spelen wel een sterk seizoen hé.
Het enige wat ik ook vind , behandelen hem met respect en laat hem geen 36 minuten opwarmen om 9 minuten te mogen meedoen, maar gun hem dan tenminste 30 minuten. voor de rest vind ik de keuzes van onze trainer vrij terecht!!
:EA:


23 Mar 2010, 18:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
jammen schreef:
bert schreef:
Hoeveel matchen is Wouter Moreels nog onbeschikbaar, weet da hier iemand?


Volgens de kranten nog een week of 2 rusten en dan met de groep aansluiten;
In HLN beweren ze dat Laurent volgende zondag inzetbaar is. Ik zie hem liever nog een weekje rusten (of eventueel in de tweede helft invallen), om dan tegen St. Niklaas op 11 april 100% te zijn.


Als depoitre er al bij is zondag zal het als bankzitter zijn en ik zou hem er zoals gezegt idd gewoon uitlaten.Met alle respect voor cappellen maar daar moet ge de klus ook zonder depoitre kunnen klaren en dus geen onnodige risico's moet nemen.


23 Mar 2010, 19:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
SERRE schreef:
Efkes het volgende : ook ik zou niet graag Seminck zien vertrekken maar wat hier geschreven wordt over Brecht vind ik onterecht. Seminck deed het goed op Willebroek maar moet Moreels daarvoor uit de ploeg? Ook wat de opstelling vorige zondag betrof. Ik vond die zeker niet slecht. De Schutter maakte goed gebruik van de ruimte die hij telkens kreeg en ons middenveld was de volle wedstrijd baas. Het probleem lag gewoon vooraan. Amghar en Troch lukten maar weinig goeie akties of liepen steeds verkeerd. Gelukkig dreigde Galucci een paar keer. En dat Seminck op het einde van het seizoen zou vertrekken tja, dat is dan jammer maar vergeet niet dat hij twee seizoenen geleden al eens bij Willebroek was en dan nog op zijn stappen terugkeerde. Clubliefde? Daar heb ik dikwijls mijn bedenkingen bij zelle.
Het enige wat telt in onze huidige situatie is punten pakken en dat doen we onder BVR meer dan verwacht zeker, neen?


seminck keerde op zijn stappen terug, dus dat is clubliefde ja, hij kon ook vertrokken zijn hé. Mensen vergeten erg snel precies. Seminck is ne klasbak, onbegrijpelijk als ze hem laten gaan. Wat gaat ge doen als ge volgend jaar met 4 op 15 start? yep, BVR ook buiten dan.

en wat de opstelling betreft, ben ik benieuwd of BVR ook tegen St-Niklaas zou gaat starten.


Laatst gewijzigd door El Corredor op 23 Mar 2010, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Mar 2010, 20:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Tis gewoonweg moeilijk om knopen door te hakken voor BVR . Hij liet zondag Podevijn en Ringoot uit zen kern. Wa gaat hij doen als Depoitre & Moreels terug zijn? Dan moeten der nog 2uit en dan vrees ik voor Coppens en Lord...


23 Mar 2010, 20:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
gweninho schreef:
Tis gewoonweg moeilijk om knopen door te hakken voor BVR . Hij liet zondag Podevijn en Ringoot uit zen kern. Wa gaat hij doen als Depoitre & Moreels terug zijn? Dan moeten der nog 2uit en dan vrees ik voor Coppens en Lord...

Dus gij zou Coppens, Lord én Podevijn uit uwe kern laten?
Hoe dan ook, tis nog véél te vroeg om hierover al bezig te zitten. Ik hoop da BVR met deze problemen in de toekomst zal kunnen afrekenen ipv te zitten puzzelen omda er geschorst of geblesseerd zijn.
In de eindronde speelde veel matchen op korte tijd dus ik denk da deze luxe zeker ni overbodig is.


23 Mar 2010, 20:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
ajoin_bart schreef:
gweninho schreef:
Tis gewoonweg moeilijk om knopen door te hakken voor BVR . Hij liet zondag Podevijn en Ringoot uit zen kern. Wa gaat hij doen als Depoitre & Moreels terug zijn? Dan moeten der nog 2uit en dan vrees ik voor Coppens en Lord...

Dus gij zou Coppens, Lord én Podevijn uit uwe kern laten?
Hoe dan ook, tis nog véél te vroeg om hierover al bezig te zitten. Ik hoop da BVR met deze problemen in de toekomst zal kunnen afrekenen ipv te zitten puzzelen omda er geschorst of geblesseerd zijn.
In de eindronde speelde veel matchen op korte tijd dus ik denk da deze luxe zeker ni overbodig is.

Ik spreek ni over specifieke spelers .
Maar kzie hem nog spelen met Moreels linksmidden en troch samen met depoitre vooraan , wie moet dr dan op u bank zitten? Keeper , Seminck , Ringoot , Coppens , Podevijn , Amghar , Lord , 1 van de 3 centrale middenvelders


23 Mar 2010, 20:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
gweninho schreef:
ajoin_bart schreef:
gweninho schreef:
Tis gewoonweg moeilijk om knopen door te hakken voor BVR . Hij liet zondag Podevijn en Ringoot uit zen kern. Wa gaat hij doen als Depoitre & Moreels terug zijn? Dan moeten der nog 2uit en dan vrees ik voor Coppens en Lord...

Dus gij zou Coppens, Lord én Podevijn uit uwe kern laten?
Hoe dan ook, tis nog véél te vroeg om hierover al bezig te zitten. Ik hoop da BVR met deze problemen in de toekomst zal kunnen afrekenen ipv te zitten puzzelen omda er geschorst of geblesseerd zijn.
In de eindronde speelde veel matchen op korte tijd dus ik denk da deze luxe zeker ni overbodig is.

Ik spreek ni over specifieke spelers .
Maar kzie hem nog spelen met Moreels linksmidden en troch samen met depoitre vooraan , wie moet dr dan op u bank zitten? Keeper , Seminck , Ringoot , Coppens , Podevijn , Amghar , Lord , 1 van de 3 centrale middenvelders


Als Moreels en Depoitre terug zijn dan gaat ofwel Troch of Amghar op de bank en de andere naast de 15. Logisch zeker hé. Onze beste matchen speelden we met Depoitre en Moreels vooraan. En dat Seminck op zijn stappen terugkeerde uit Willebroek dat zal niet uit clubliefde geweest zijn maar wel omdat zijn portemonee wat beter gevuld werd toen. Wees daar maar zeker van. Ni zeveren hé mannekes..

_________________
Afbeelding


23 Mar 2010, 21:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
SERRE schreef:
gweninho schreef:
ajoin_bart schreef:
Dus gij zou Coppens, Lord én Podevijn uit uwe kern laten?
Hoe dan ook, tis nog véél te vroeg om hierover al bezig te zitten. Ik hoop da BVR met deze problemen in de toekomst zal kunnen afrekenen ipv te zitten puzzelen omda er geschorst of geblesseerd zijn.
In de eindronde speelde veel matchen op korte tijd dus ik denk da deze luxe zeker ni overbodig is.

Ik spreek ni over specifieke spelers .
Maar kzie hem nog spelen met Moreels linksmidden en troch samen met depoitre vooraan , wie moet dr dan op u bank zitten? Keeper , Seminck , Ringoot , Coppens , Podevijn , Amghar , Lord , 1 van de 3 centrale middenvelders


Als Moreels en Depoitre terug zijn dan gaat ofwel Troch of Amghar op de bank en de andere naast de 15. Logisch zeker hé. Onze beste matchen speelden we met Depoitre en Moreels vooraan. En dat Seminck op zijn stappen terugkeerde uit Willebroek dat zal niet uit clubliefde geweest zijn maar wel omdat zijn portemonee wat beter gevuld werd toen. Wees daar maar zeker van. Ni zeveren hé mannekes..


seminck kreeg toen hetzelfde wat hij bij willebroek kreeg... :hmm:


23 Mar 2010, 21:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
SERRE schreef:
gweninho schreef:
ajoin_bart schreef:
Dus gij zou Coppens, Lord én Podevijn uit uwe kern laten?
Hoe dan ook, tis nog véél te vroeg om hierover al bezig te zitten. Ik hoop da BVR met deze problemen in de toekomst zal kunnen afrekenen ipv te zitten puzzelen omda er geschorst of geblesseerd zijn.
In de eindronde speelde veel matchen op korte tijd dus ik denk da deze luxe zeker ni overbodig is.

Ik spreek ni over specifieke spelers .
Maar kzie hem nog spelen met Moreels linksmidden en troch samen met depoitre vooraan , wie moet dr dan op u bank zitten? Keeper , Seminck , Ringoot , Coppens , Podevijn , Amghar , Lord , 1 van de 3 centrale middenvelders


Als Moreels en Depoitre terug zijn dan gaat ofwel Troch of Amghar op de bank en de andere naast de 15. Logisch zeker hé. Onze beste matchen speelden we met Depoitre en Moreels vooraan. En dat Seminck op zijn stappen terugkeerde uit Willebroek dat zal niet uit clubliefde geweest zijn maar wel omdat zijn portemonee wat beter gevuld werd toen. Wees daar maar zeker van. Ni zeveren hé mannekes..



Man toch, We stonden op degraderen met een Garré die er elk moment de stekker kon uittrekken. Vanaf het nieuwe bestuur er was en er dus standvastigheid was beslisten hij van te blijven en mee naar vierde te zakken... Dat is clubliefde ja...

Wie weet waar Seminck stond als hij onafgebroken in tweede kon spelen, vanaf zijn doorbraak dus. Tis niet dat het goed voor uw carriére is hé, meezakken naar vierde klasse. Ik vind dat toch redelijk schandalig dat ge hier zo'n gasten, modelvoorbeelden voor dat "project 90" door het slijk gaat halen (n)


23 Mar 2010, 21:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Toch triestig zenne,
da gaat hier meer over het al dan niet opstellen van Seminck dan over iets anders

_________________
Afbeelding


23 Mar 2010, 22:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst