Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-


Wat een belachelijke opmerking.


22 Mar 2010, 12:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
AlostanA schreef:
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-



Stany hou jij je maar bij MTB zoals je nickname verraad dan kan je jezelf domme opmerkingen zoals deze besparen.
Mensen zoals jij kunnen we missen als kiespijn op EA.
Als ik alles hier zo eens lees zitten er hier trouwens nog een paar waar ik het vliegend schijt van krijg!

Je wint weerom 3-0 en toch slagen er hier in om een halve ploeg aan de schandpaal te nagelen!
Shame on you en blijf int vervolg thuis en kijk naar teletekst!

Groeten uit afghanistan,

Neutralboy


22 Mar 2010, 12:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Persoonlijk vond ik Amghar beter spelen dan tegen Deize. Controleert vaak makkelijk hoge ballen op de borst en wint kopbalduels. Het allerbelangrijkste is de manier waarop hij scoort. Het is echt wel iemand die kan afwerken, dat bewees hij gisteren nog maar eens. Iemand als Depoitre scoort moeilijker denk ik, maar die laat dan wel iedereen beter spelen omdat hij werkelijk niet van de bal te zetten is en onvoorspelbaar kan uitpakken met een dribbel.. En net dat is het verschil met Amghar, die balvastheid en die actie.

Zoals we nu bezig zijn, zitten we echt wel op eindrondekoers. En mochten tegen die eindronde een Depoitre en een Moreels opnieuw topfit zijn, dan ziet het er veelbelovend uit.


22 Mar 2010, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
chunga schreef:
Verdiende overwinning gisteren. Ben blijkbaar niet alleen die het jammer vind dat Seminck niet mocht starten.Onze trainer zegt vandaag in HLN dat Seminck vorige week sterk speelde maar dat hij het bekeek op lange termijn met name Brecht Moreels die al een gans seizoen goed bezig was. Maar Van Den Noortgaete vliegt er dan na ook een sterke reeks en een kleine blessure wel uit :hmm: Geen zever verkopen coach.

Ik begin het toch ook een zeverderij te vinden ze, en ik vraag mij echt af of het dan iets persoonlijk is, want dan zou het des te jammer zijn om een klasbak en clubspeler zoals Seminck te verliezen.

Btw: Kestens gisteren zijn beste match voor EA weten spelen (y)

_________________
If you never try, you'll never know


22 Mar 2010, 13:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
El Corredor schreef:
wat een zwakke tegenstander zeg. Mannen knutselden geen enkele noemenswaardige kans in elkaar, en hun eerste corner kwam er in de 86e minuut.

waarom BVR zonder midden links speelde, is mij een raadsel. Tegen de vierde laatste zo behoudend beginnen???? We kwamen met heel veel geluk op voorsprong, want tot die owngoal hadden we nog geen echte kans gehad, wel heel veel balbezit.

had hij filipovic nog back links gezet had ik zijn keuze nog begrepen , maar nu?

soit, het probleem is dat hij daar mee wegkomt want we winnen met 3-0 en een trainer die wint heeft altijd gelijk zeker? :hmm:


inderdaad

_________________
www.spionkoplede.com


22 Mar 2010, 13:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-


:zzz:

Watch the score

_________________
www.spionkoplede.com


22 Mar 2010, 13:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Bartos schreef:
Tot daar aan toe dat hij opnieuw voor Brecht Moreels kiest. Ik vind het ook spijtig dat Seminck niet meer in de ploeg geraakt, want hij heeft dit seizoen bij elke kans die hij krijgt nog nooit teleurgesteld, maar tis uiteindelijk wel een verdedigbare keuze, want ze liggen nu eenmaal dicht bij mekaar qua kwaliteiten. Maar ik vind het wel spijtig dat hij gisteren Seminck geen half uur of zo gegund heeft ipv 5 minuten speeltijd. De wedstrijd was toch na 47 minuten al gespeeld gisteren tegen ne ronduit ontstellend zwakke tegenstander.


Ik vind niet dat het hier noodzakelijk moet gaan om een verdedigbare keuze - het is nu het moment dat spelers gecontacteerd worden met het oog op volgend seizoen. Als je dan weet dan uw clubmonument een van de enigen is die nog geen contract heeft voor volgend seizoen en je vindt dan het "lange termijn-perspectief" belangrijker dan dat specifiek gegeven, dan klopt er toch iets niet. Zoals ik al aanhaalde met VDN en Kempeneer - daar lag VDN wel meteen uit de ploeg... De uitleg is dus op zijn minst inconsequent.

En sorry, maar Brecht speelde de laatste maand gewoon betrekkelijk minder en het zou - ook voor hem persoonlijk - niet slecht geweest zijn hem even wat rust te gunnen... Als je dat niet wil doen maar liever riskeert om een degelijke verdediger kwijt te spelen, dan vind ik dat een iets te hoge prijs...

Iemand aantrekken is 1 ding - maar een clubmonument vervangen en tegelijkertijd op het veld even goed doen, is weer een extra uitdaging die je de club oplegt en die eigenlijk niet nodig is...


22 Mar 2010, 14:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
jammen schreef:

Persoonlijk vind ik dat de manier waarop er gewonnen wordt, in deze fase van de competitie, er weinig toedoet.
Laat ons maar de resterende matchen op deze manier spelen en onnodige inspanningen met kans op blessure en/of schorsingen, vermijden.
Tegen de eindronde kunnen we dan uitpakken met een volledige kern en in feite geldt hier ook hetzelfde: die eindronde winnen, de manier waarop is bijzaak.


Je moet alleen oppassen dat je nog uit dat "automatische piloot"-voetbal geraakt... Want het tempo dat op de mat gelegd wordt, bijvoorbeeld gisteren tot aan de 1-0, daar ga je er in de eindronde niet mee komen en laat net dat het manco geweest zijn bij de start van het seizoen.

In de voorbereiding speelden we ook zo dikwijls op automatische piloot - en wonnen we wel van de mindere goden - maar de ploeg slaagde er wel niet in om in de eerste competitiewedstrijden een versnelling hoger te spelen, ook al waren de tegenstanders kwalitatief minder zoals Zottegem... Het ritme in de ploeg vind ik belangrijker dan de spelers zelf... Want het zal niet zo zijn dat een Depoitre en W. Moreels bij hun terugkeer in de ploeg meteen hun topvorm van voor Kerstmis te pakken gaan hebben... Ik hoop dus dat BVR zich ook van dit gevaar bewust is... Kijk maar eens naar de veldbezetting van de match tegen pakweg Wielsbeke of Ternat en die tegen Temse (voor de rust), Willebroek en die van gisteren... Het feit dat Depoitre en W. Moreels er niet bij zijn, wil toch niet zeggen dat je uw linksachter de hele flank moet laten doen hé... Is geen kritiek, maar gewoon een vaststelling...


22 Mar 2010, 14:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-



:boo:
welke zot is er na deze winst (en ook onze schone derde plek op dit moment)NOG ALTIJD niet content zeg ? heeft den eendracht gewonnen van ieper? ba ja toch ! de manier waarop interesseert mij genen bal , zolang we maar meedraaien en in die eindronde geraken met iedere speler die we kunnen bezigen ( allemaal gvd ! )

als iedereen die denkt zoals dit bovenste berichtje van stanyMTBer nu eens gewoon thuis blijft en naar de koers kijkt trek ik er mij niks van aan dat er dan minder volk is... dan zullen wij ons in de tribune misschien eens amuzeren want wat ge tegenwoordig allemaal hoort bij een minder pasken jonges...

altijd maar moeten zagen en kreften.... ik word da stillekesaan serieus beu gast!!!! :fuck:

nog zo iet , waarom amghar aanvallen? bedenk dan maar dat hij een half jaar bij boussu dour boerengat enkel pattatten heeft mogen schillen aan de zijlijn van zijnen trainer , hier toekomt en direct onzen besten spits in jaren moet gaan vervangen.... k zou het U ook wel eens graag zien presteren jongen. ik kan goed geloven dat er gezegd word dat het niet is wat wij er van verwacht hadden maar in die situatie dat hij zit moogt ge toch enig geduld opbrengen voor deze gast vind ik...

en ieper was ook weer een janneken en miekevoetbalploeg in hoogste categorie dus daar kunt ge absoluut geen "champagnevoetbal" tegen brengen zoals gij van iedereen verwacht zenne...da zijn de grootste strontploegen da ge maar kunt hebben , die voetballen niks niemendal !

ier ze , ném ! :D


Laatst gewijzigd door supersossis op 22 Mar 2010, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.



22 Mar 2010, 15:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ik snap ook de kritiek van sommigen niet na zo een schitterende remonte met de derde plaats tot gevolg. Maar ik jaag mij daar al lang niet meer in op. Ze doen maar...:whistle:


22 Mar 2010, 15:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Jan schreef:
Ik snap ook de kritiek van sommigen niet na zo een schitterende remonte met de derde plaats tot gevolg. Maar ik jaag mij daar al lang niet meer in op. Ze doen maar...:whistle:


Gij jaagt u maar op als we op den bus aan de laatsten bak beginnen :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


22 Mar 2010, 16:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
DT schreef:
jammen schreef:

Persoonlijk vind ik dat de manier waarop er gewonnen wordt, in deze fase van de competitie, er weinig toedoet.
Laat ons maar de resterende matchen op deze manier spelen en onnodige inspanningen met kans op blessure en/of schorsingen, vermijden.
Tegen de eindronde kunnen we dan uitpakken met een volledige kern en in feite geldt hier ook hetzelfde: die eindronde winnen, de manier waarop is bijzaak.


Je moet alleen oppassen dat je nog uit dat "automatische piloot"-voetbal geraakt... Want het tempo dat op de mat gelegd wordt, bijvoorbeeld gisteren tot aan de 1-0, daar ga je er in de eindronde niet mee komen en laat net dat het manco geweest zijn bij de start van het seizoen.

In de voorbereiding speelden we ook zo dikwijls op automatische piloot - en wonnen we wel van de mindere goden - maar de ploeg slaagde er wel niet in om in de eerste competitiewedstrijden een versnelling hoger te spelen, ook al waren de tegenstanders kwalitatief minder zoals Zottegem... Het ritme in de ploeg vind ik belangrijker dan de spelers zelf... Want het zal niet zo zijn dat een Depoitre en W. Moreels bij hun terugkeer in de ploeg meteen hun topvorm van voor Kerstmis te pakken gaan hebben... Ik hoop dus dat BVR zich ook van dit gevaar bewust is... Kijk maar eens naar de veldbezetting van de match tegen pakweg Wielsbeke of Ternat en die tegen Temse (voor de rust), Willebroek en die van gisteren... Het feit dat Depoitre en W. Moreels er niet bij zijn, wil toch niet zeggen dat je uw linksachter de hele flank moet laten doen hé... Is geen kritiek, maar gewoon een vaststelling...


Akkoord, het was misschien iets te simpel van mij om te beweren dat we iedere match met de handrem op zouden moeten spelen.
Mijn bedoeling was om aan te tonen aan sommigen dat we met zulke matchen waarbij er gewonnen wordt, er 3 doelpunten vallen en er geen enkele tegenkrijgen, ook moeten tevreden zijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Mar 2010, 17:16
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Het is lijkt er op dat we gistern slecht hebben gespeeld als ik dit hier allemaal lees. We hebben de hele match alles onder controle gehad en dat het zo lang duurde voor dat de 1ste goal valde is te wijten dat ieper massaal verdedigde . En je voeld zo dat de goal zou vallen waarom zouden we dan onnodige risico's nemen om die goal rapper te laten vallen ?
En van de kwaliteiten van Amghar ben ik niet overtuigd hoor hij loopt verkeerd , kopbal duels wint hij ook niet zoveel met zijn gestalte en speelt veel slechte passes en zijn goal was goed maar ook wel een zeer kleine keeper en ook niet de beste die ik hier al gezien heb :D .En van mij mocht Seminck ook wel wat meer minuten krijgen als we die kwijt geraken volgen seizoen dat zou een ramp zijn voor de club en supporters :(

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


22 Mar 2010, 17:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Bram schreef:
chunga schreef:
Verdiende overwinning gisteren. Ben blijkbaar niet alleen die het jammer vind dat Seminck niet mocht starten.Onze trainer zegt vandaag in HLN dat Seminck vorige week sterk speelde maar dat hij het bekeek op lange termijn met name Brecht Moreels die al een gans seizoen goed bezig was. Maar Van Den Noortgaete vliegt er dan na ook een sterke reeks en een kleine blessure wel uit :hmm: Geen zever verkopen coach.

Ik begin het toch ook een zeverderij te vinden ze, en ik vraag mij echt af of het dan iets persoonlijk is, want dan zou het des te jammer zijn om een klasbak en clubspeler zoals Seminck te verliezen.

Btw: Kestens gisteren zijn beste match voor EA weten spelen (y)


Gezou er wel eens dicht tegen kunnen zitten.Normaal is het alleszins niet meer,oftewel mag hij soms is opwarmen en 1minuut invallen,opwarmen en niet invallen,opwarmen klaar staan om in te vallen en terug op de bank moeten gaan zitten of speelt hij deftig iedereen denkt dat hij mag starten omdat moreels al een paar weken slechter speelde.Maar neen,hij komt gewoon af met wat zever in de krant.En van renterghem is ne hele goeien trainer,maar hier kannek hem helemaal niet in volgen.Dus mss is het idd wel persoonlijk en niet het sportieve dat de bovenhand haalt.Maarja,wat zijn contract betreft als we naar 2de gaan zie ik hem wel bijtekenen,blijven we in derde zal het afhangen van enkele factoren.


22 Mar 2010, 17:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
iedereen moet de tijd krijgen om zich aan te passen,amghar dus ook.


22 Mar 2010, 17:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst