Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Kvond het best wel een aangenaam matchke maar waarom we de laatste weken met 3 verdedigende middevelders spelen en me 2 aanvallende linkerflanken op de bank starte vind ik wel wa vreemd.
Kweet het, we winne 2x en maken 6 goals maar kben er toch geen fan van ze.
Voor de rest alles super want den eindronde begint toch stillekes aan in zicht te komen :EA:

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


22 Mar 2010, 18:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Mja, Seminck...
Ik heb het altijd logisch gevonden da hij na zijn blessure op de bank gebleven is want op da moment draaide de ploeg op volle toeren. De laatste weken speelt Brecht inderdaad wa minder en na Michael zijn goede prestatie op Willebroek had ik hem in de basis verwacht gisteren. Het is echter den trainer die beslist en zolang de ploeg wint, heeft die altijd gelijk.
Voor Seminck is dit nu al een verloren jaar geweest en het zou inderdaad jammer zijn om hem kwijt te spelen maar ik zou ook vertrekken als ik in zijn plaats moest zijn. Nu moet hij in de eerste plaats aan zijn eigen carriere denken en aangezien hij hier geen speelkansen lijkt te krijgen...
We mogen trouwens nog blij zijn da hij zich zo voorbeeldig gedraagt. Anderen uit onze kern (zonder namen te noemen) zie ik totaal anders uit de hoek komen in Seminck zijn geval.


22 Mar 2010, 19:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Wat ik gisteren al postte over de opstelling tegen Willebroek, Temse, en nu Ieper. De opstellingen worden met de week verdedigender. Is dit spijkers op laag water zoeken? Ik vind van niet.



Begin met dergelijke opstelling tegen ploegen met inhoud (genre St-Niklaas of Koksijde in de volgende thuismatchen) en men gaat met de billen bloot. Om van een mogelijke eindrondedeelname tegen pakweg Visé of Dessel nog maar te zwijgen.



Laat BVR zich leiden door een automatische contractverlenging bij deelname aan de eindronde en kiest hij eieren voor zijn geld? Blijkbaar wel.



Na Nieuwjaar is het vet zwaar van de soep, maar de resultaten zitten wonderwel mee…



En BVR zijn handelswijze met een speler als Seminck vind ik respectloos. Na Nieuwjaar mocht Michael gerust zijn kans krijgen, ervoor niet, Brecht deed het immers voortreffelijk.



Gisteren neemt hij er dan Filipovic af, die zo zijn maximum aan speelminuten verliest, een voetballer is daar nu eenmaal gevoelig aan.



Amghar zijn kwaliteiten liggen inderdaad met de rug naar de goal, en zijn loopacties zijn op zijn minst ongelukkig, maar om hem daarvoor dom te noemen? Bij een aanval loopt Galucci meteen op rechts de ruimte dicht, en kan Amghar geen kant meer op.



Dit is misschien een té kritische kijk op de zaken, maar een THUISmatch beginnen met drie controlerende middenvelders en zonder linkse flank getuigt van heel weinig durf, en dat dan nog tegen een degradatiekandidaat. Ik hoop dat BVR niet al te veel inspraak krijgt in de transfers. Er staat op BVR’s transferlijstje waarschijnlijk een centrale verdediger maar om daarom de GDR-methode (ik pest je lekker weg) toe te passen, ik vind dat erover.



Als je Seminck verliest, moet diegenen die je gaat halen, minstens even goed zijn…



Van Den Noortgate vliegt eruit na één match, Ringoot, Seminck idem dito…



Ik vind BVR een rare man, maar een trainer die wint heeft gelijk. Alleen serveren we na de winterstop VDH-kost. (met punten :cool: :D )


22 Mar 2010, 19:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
DT schreef:
Bartos schreef:
Tot daar aan toe dat hij opnieuw voor Brecht Moreels kiest. Ik vind het ook spijtig dat Seminck niet meer in de ploeg geraakt, want hij heeft dit seizoen bij elke kans die hij krijgt nog nooit teleurgesteld, maar tis uiteindelijk wel een verdedigbare keuze, want ze liggen nu eenmaal dicht bij mekaar qua kwaliteiten. Maar ik vind het wel spijtig dat hij gisteren Seminck geen half uur of zo gegund heeft ipv 5 minuten speeltijd. De wedstrijd was toch na 47 minuten al gespeeld gisteren tegen ne ronduit ontstellend zwakke tegenstander.


Ik vind niet dat het hier noodzakelijk moet gaan om een verdedigbare keuze - het is nu het moment dat spelers gecontacteerd worden met het oog op volgend seizoen. Als je dan weet dan uw clubmonument een van de enigen is die nog geen contract heeft voor volgend seizoen en je vindt dan het "lange termijn-perspectief" belangrijker dan dat specifiek gegeven, dan klopt er toch iets niet. Zoals ik al aanhaalde met VDN en Kempeneer - daar lag VDN wel meteen uit de ploeg... De uitleg is dus op zijn minst inconsequent.

En sorry, maar Brecht speelde de laatste maand gewoon betrekkelijk minder en het zou - ook voor hem persoonlijk - niet slecht geweest zijn hem even wat rust te gunnen... Als je dat niet wil doen maar liever riskeert om een degelijke verdediger kwijt te spelen, dan vind ik dat een iets te hoge prijs...

Iemand aantrekken is 1 ding - maar een clubmonument vervangen en tegelijkertijd op het veld even goed doen, is weer een extra uitdaging die je de club oplegt en die eigenlijk niet nodig is...


Blijkbaar heeft de BVR en de sportieve cel voor Brecht gekozen aangezien zijn contract werd opengebroken en met 2 jaar werd verlengd.BVR zal zoals iedere trainer wel zijn redenen hebben.Brecht is o.a.polyvalenter en kan ook als rechtsback uitgespeeld worden terwijl Michaël uitsluitend centraal in de verdediging tot zijn recht komt.Door de keuze voor Filipovic centraal blijft er dan maar één plaats over.Door nu ook Ringoot aan te werven kan je overigens ook in geval van nood De Schutter centraal in de verdediging plaatsen.Nu plots tot de vaststelling komen dat we Michaël gaan verliezen vind ik kort door de bocht.Ik denk dat Michaël dat toch al langer voelen aankomen heeft.Natuurlijk had men ook voor Michaël kunnen kiezen maar op termijn heb je hoe dan ook maar één van beiden nodig.Dat BVR dan Brecht-die ook volgend seizoen onder contract ligt-laat spelen is daar een logisch gevolg van.

Ik kan je overigens niet goed volgen dat je vindt dat Brecht eens moest rusten.Brecht kreeg het vertrouwen van de trainer en antwoordde met een prima prestatie.Zoals jezelf schrijft gaf hij enkele schitterende lange ballen en liet zich voor de rest op geen foutje betrappen.Net als de meeste anderen speelt Brecht al eens een mindere match maar hij durft wel zijn verantwoordelijkheid nemen om een verre pas te geven.Vorige maand werd hij na de match op Oudenaarde nog tot mvdm verkozen en vorige week gaf hij de pas die de uitsluiting en vrijschop met doelpunt tot gevolg had.Dit terzijde maar er zijn spelers die slechts af en toe eens een goede match spelen.

En dan nog iets .Dat Michaël nooit ontgoochelde als hij mocht meedoen zal zeker niet de mening van BVR zijn.Op Heist mocht zijn man (Hendrickx) vrij inkoppen en ik kan mij voorstellen dat BVR daar niet gelukkig mee was ook al speelde hij voor de rest een goede match.


Ook de vergelijking met VDN gaat mijn inziens niet volledig op.Het gaat hier immers om twee spelers die ook volgend seizoen nog onder contract liggen.Beiden zijn goede doelmannen en evenwaardig en dan weet je dat je in geval van kwetsuur je plaats verliezen.Voor mij mocht VDN ook onmiddellijk terug maar het is nu eenmaal BVR die de keuzes maakt.Bovendien heeft hij nu Kempeneer een paar (goede) matchen zien spelen.Waarschijnlijk mag nu ook VDN blijven staan.



Tenslotte zijn er nog 8 matchen en een eindronde zodat er misschien toch nog een kans komt voor Michaël om zijn gelijk te bewijzen.

Zo niet zal hij zijn conclusies moeten trekken als hij dat al niet gedaan heeft en eieren voor geld kiezen.

Bij de verguisde VDH had het waarschijnlijk anders gelopen omdat die opteerde voor Filipovic op de flank en De Schutter eigenlijk op het middenveld wou maar dan ging daar natuurlijk ook iemand het slachtoffer zijn.

Het kan inderdaad verkeren en als trainer kan je nooit voor ierdereen goed doen maar zolang je wint heb je wel gelijk.BVR brengt ons wel van plaats 17 naar plaats 3.


22 Mar 2010, 19:26
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26
Berichten: 167
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
ja met die vraag zit ook al een tijdje wrm VDN er naast valde na een blesure van 1 wedstrijd. En MSS is Seminck wel TE braaf?

_________________
Oilsjt, goi stad van men droeimen


22 Mar 2010, 19:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
dwarskijker schreef:
DT schreef:
Bartos schreef:
Tot daar aan toe dat hij opnieuw voor Brecht Moreels kiest. Ik vind het ook spijtig dat Seminck niet meer in de ploeg geraakt, want hij heeft dit seizoen bij elke kans die hij krijgt nog nooit teleurgesteld, maar tis uiteindelijk wel een verdedigbare keuze, want ze liggen nu eenmaal dicht bij mekaar qua kwaliteiten. Maar ik vind het wel spijtig dat hij gisteren Seminck geen half uur of zo gegund heeft ipv 5 minuten speeltijd. De wedstrijd was toch na 47 minuten al gespeeld gisteren tegen ne ronduit ontstellend zwakke tegenstander.


Ik vind niet dat het hier noodzakelijk moet gaan om een verdedigbare keuze - het is nu het moment dat spelers gecontacteerd worden met het oog op volgend seizoen. Als je dan weet dan uw clubmonument een van de enigen is die nog geen contract heeft voor volgend seizoen en je vindt dan het "lange termijn-perspectief" belangrijker dan dat specifiek gegeven, dan klopt er toch iets niet. Zoals ik al aanhaalde met VDN en Kempeneer - daar lag VDN wel meteen uit de ploeg... De uitleg is dus op zijn minst inconsequent.

En sorry, maar Brecht speelde de laatste maand gewoon betrekkelijk minder en het zou - ook voor hem persoonlijk - niet slecht geweest zijn hem even wat rust te gunnen... Als je dat niet wil doen maar liever riskeert om een degelijke verdediger kwijt te spelen, dan vind ik dat een iets te hoge prijs...

Iemand aantrekken is 1 ding - maar een clubmonument vervangen en tegelijkertijd op het veld even goed doen, is weer een extra uitdaging die je de club oplegt en die eigenlijk niet nodig is...


Blijkbaar heeft de BVR en de sportieve cel voor Brecht gekozen aangezien zijn contract werd opengebroken en met 2 jaar werd verlengd.BVR zal zoals iedere trainer wel zijn redenen hebben.Brecht is o.a.polyvalenter en kan ook als rechtsback uitgespeeld worden terwijl Michaël uitsluitend centraal in de verdediging tot zijn recht komt.Door de keuze voor Filipovic centraal blijft er dan maar één plaats over.Door nu ook Ringoot aan te werven kan je overigens ook in geval van nood De Schutter centraal in de verdediging plaatsen.Nu plots tot de vaststelling komen dat we Michaël gaan verliezen vind ik kort door de bocht.Ik denk dat Michaël dat toch al langer voelen aankomen heeft.Natuurlijk had men ook voor Michaël kunnen kiezen maar op termijn heb je hoe dan ook maar één van beiden nodig.Dat BVR dan Brecht-die ook volgend seizoen onder contract ligt-laat spelen is daar een logisch gevolg van.

Ik kan je overigens niet goed volgen dat je vindt dat Brecht eens moest rusten.Brecht kreeg het vertrouwen van de trainer en antwoordde met een prima prestatie.Zoals jezelf schrijft gaf hij enkele schitterende lange ballen en liet zich voor de rest op geen foutje betrappen.Net als de meeste anderen speelt Brecht al eens een mindere match maar hij durft wel zijn verantwoordelijkheid nemen om een verre pas te geven.Vorige maand werd hij na de match op Oudenaarde nog tot mvdm verkozen en vorige week gaf hij de pas die de uitsluiting en vrijschop met doelpunt tot gevolg had.Dit terzijde maar er zijn spelers die slechts af en toe eens een goede match spelen.

En dan nog iets .Dat Michaël nooit ontgoochelde als hij mocht meedoen zal zeker niet de mening van BVR zijn.Op Heist mocht zijn man (Hendrickx) vrij inkoppen en ik kan mij voorstellen dat BVR daar niet gelukkig mee was ook al speelde hij voor de rest een goede match.


Ook de vergelijking met VDN gaat mijn inziens niet volledig op.Het gaat hier immers om twee spelers die ook volgend seizoen nog onder contract liggen.Beiden zijn goede doelmannen en evenwaardig en dan weet je dat je in geval van kwetsuur je plaats verliezen.Voor mij mocht VDN ook onmiddellijk terug maar het is nu eenmaal BVR die de keuzes maakt.Bovendien heeft hij nu Kempeneer een paar (goede) matchen zien spelen.Waarschijnlijk mag nu ook VDN blijven staan.



Tenslotte zijn er nog 8 matchen en een eindronde zodat er misschien toch nog een kans komt voor Michaël om zijn gelijk te bewijzen.

Zo niet zal hij zijn conclusies moeten trekken als hij dat al niet gedaan heeft en eieren voor geld kiezen.

Bij de verguisde VDH had het waarschijnlijk anders gelopen omdat die opteerde voor Filipovic op de flank en De Schutter eigenlijk op het middenveld wou maar dan ging daar natuurlijk ook iemand het slachtoffer zijn.

Het kan inderdaad verkeren en als trainer kan je nooit voor ierdereen goed doen maar zolang je wint heb je wel gelijk.BVR brengt ons wel van plaats 17 naar plaats 3.


Aangezien ze seminck een contractverlenging gingen aanbieden hebben ze niet echt voor moreels gekozen en zoals gezegd misschien moet seminck idd eens zijn mond opendoen,zoals sommige spelers dit seizoen wel al gedaan hebben.Tenzij hij kan leven met de situatie dat is natuurlijk iets wat we niet weten.


22 Mar 2010, 19:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Goede zege na een niet hoogstaande match , maar oververdiend!
Sorry voor de Verheydenfans , maar hij speelde nogal zwakjes vind ik.
Hij loopt dikwijls vrij , maar vraagt dan de bal niet .
Ik vind Van Damme wel goed in aanvallende rol en Kestens speelde ook goed
Eigenlijk missen we een echte linksmidden , ookal deed De Schutter het daar redelijk terwijl die eigenlijk linksback speelde , maar hij speelde op momenten zo hoog dat hij linksmidden stond
TT speelde anoniem , maar als hij de bal raakte , bedoelde hij het wel goed , maar veel lukte er niet
:EA:


22 Mar 2010, 19:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ik begrijp de trainer perfect als hij Moreels verkiest boven Seminck, Moreels is volgens mij een veel betere voetballer dan Seminck. Ik heb Seminck zelden of nooit een deftige pas over meer dan vijf meter zien geven. Een goede verdediger, zeker en vast, maar niet om mee te voetballen.

Tactisch vond ik ons trouwens niet zo slecht. Heel behoudsgezind, dat wel, wat het zeker minder attractief maakt. Maar liever rustig opbouwen naar dat doelpunt dan achteraan grote gaten te laten vallen. En uiteindelijk scoren we toch maar weer drie doelpunten.


22 Mar 2010, 20:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
dwarskijker schreef:

Blijkbaar heeft de BVR en de sportieve cel voor Brecht gekozen aangezien zijn contract werd opengebroken en met 2 jaar werd verlengd.BVR zal zoals iedere trainer wel zijn redenen hebben.Brecht is o.a.polyvalenter en kan ook als rechtsback uitgespeeld worden terwijl Michaël uitsluitend centraal in de verdediging tot zijn recht komt.Door de keuze voor Filipovic centraal blijft er dan maar één plaats over.Door nu ook Ringoot aan te werven kan je overigens ook in geval van nood De Schutter centraal in de verdediging plaatsen.Nu plots tot de vaststelling komen dat we Michaël gaan verliezen vind ik kort door de bocht.Ik denk dat Michaël dat toch al langer voelen aankomen heeft.Natuurlijk had men ook voor Michaël kunnen kiezen maar op termijn heb je hoe dan ook maar één van beiden nodig.Dat BVR dan Brecht-die ook volgend seizoen onder contract ligt-laat spelen is daar een logisch gevolg van.

Ik kan je overigens niet goed volgen dat je vindt dat Brecht eens moest rusten.Brecht kreeg het vertrouwen van de trainer en antwoordde met een prima prestatie.Zoals jezelf schrijft gaf hij enkele schitterende lange ballen en liet zich voor de rest op geen foutje betrappen.Net als de meeste anderen speelt Brecht al eens een mindere match maar hij durft wel zijn verantwoordelijkheid nemen om een verre pas te geven.Vorige maand werd hij na de match op Oudenaarde nog tot mvdm verkozen en vorige week gaf hij de pas die de uitsluiting en vrijschop met doelpunt tot gevolg had.Dit terzijde maar er zijn spelers die slechts af en toe eens een goede match spelen.

En dan nog iets .Dat Michaël nooit ontgoochelde als hij mocht meedoen zal zeker niet de mening van BVR zijn.Op Heist mocht zijn man (Hendrickx) vrij inkoppen en ik kan mij voorstellen dat BVR daar niet gelukkig mee was ook al speelde hij voor de rest een goede match.


Ook de vergelijking met VDN gaat mijn inziens niet volledig op.Het gaat hier immers om twee spelers die ook volgend seizoen nog onder contract liggen.Beiden zijn goede doelmannen en evenwaardig en dan weet je dat je in geval van kwetsuur je plaats verliezen.Voor mij mocht VDN ook onmiddellijk terug maar het is nu eenmaal BVR die de keuzes maakt.Bovendien heeft hij nu Kempeneer een paar (goede) matchen zien spelen.Waarschijnlijk mag nu ook VDN blijven staan.



Tenslotte zijn er nog 8 matchen en een eindronde zodat er misschien toch nog een kans komt voor Michaël om zijn gelijk te bewijzen.

Zo niet zal hij zijn conclusies moeten trekken als hij dat al niet gedaan heeft en eieren voor geld kiezen.

Bij de verguisde VDH had het waarschijnlijk anders gelopen omdat die opteerde voor Filipovic op de flank en De Schutter eigenlijk op het middenveld wou maar dan ging daar natuurlijk ook iemand het slachtoffer zijn.

Het kan inderdaad verkeren en als trainer kan je nooit voor ierdereen goed doen maar zolang je wint heb je wel gelijk.BVR brengt ons wel van plaats 17 naar plaats 3.


Ik zal hierop graag even reageren - het is niet dat Brecht 1 mindere match speelde hé en dat mag je toch ook wel durven toegeven... Super dat hij de bal gaf aan Galucci waaruit de fout kwam maar is dat al een reden om een speler te bewierroken? Troch moest de bal er wel nog intrappen ook als ik me niet vergis, dus van kort door de bocht gesproken? Het was overigens wel Brecht's enige bal die toekwam die middag... Nogmaals, ik maak hier de rekening van Brecht niet - mochten de mensen het hun hier niet meer herinneren, heb ik hem sinds de voorbereiding hier als een van de enigen zitten verdedigen en ik vind hem zeker niet slecht. Maar ik wil ook niet blind blijven voor het mindere en altijd en overal de goed nieuwsshow
horen... Brecht was de laatste maand gewoon niet zo doortastend als voor de winter en liet zich vaak op nonchalence betrappen... oa tegen Waregem en Hoogstraten. Dat is geen verwijt en ik neem hem niets kwalijk, maar je moet het wel onder ogen durven zien. En er zijn er die voor minder "fout" te doen, sneller eruit werden gehaald...

En Seminck alleen afrekenen op het feit dat hij op Heist zijn man laat lopen, is er toch ook wel over... Nog eens, ik breek Brecht zeker niet af maar ik vind de teneur - je hebt er sowieso maar 1 van de twee nodig - een gevaarlijke uitspraak... Bij een blessure van Brecht of Flippo heb je inderdaad nog De Schutter, maar wie is dan uw linksback? Ringoot ligt tot nader orde enkel vast tot eind dit seizoen dus voor volgend jaar heb je voorlopig geen andere alternatieven.

Ik kijk niet alleen naar dit seizoen maar ook naar volgend seizoen en ik vind het redelijk zonde dat je een goeie centrale verdediger laat gaan...

De vergelijking met VDN gaat wel degelijk op want BVR geeft aan dat hij Brecht het vertrouwen gaf op basis van zijn jaar... Dat deed hij echter niet met VDN terwijl dat toch een vergelijkbare situatie was. Bovendien ligt Kempeneer niet vast voor volgend jaar en zit je eigenlijk met een identieke situatie Seminck/Kempeneer en VDN/Brecht waar er op een totaal andere wijze geredeneerd werd.

Ik zeg het - geen kwaad woord over Brecht maar om hem nu ten koste van alles te willen verdedigen terwijl hij duidelijk minder presteerde en toch een echte clubspeler - die onze ploeg ook in slechte tijden trouw is gebleven en voor de ploeg koos terwijl hij hoger kon gaan - ook op die momenten bleef barreren, vind ik geen manier van doen, sorry...

Bovendien vind ik het belachelijk dat je een speler zou laten gaan om er dan een andere te moeten voor gaan halen, waarvoor je dan waarschijnlijk nog geld zal moeten neerleggen ook... Of gaan we aan een nieuwe campagne beginnen met amper twee echte centrale verdedigers?

Gewoon een beetje psychologie hanteren en dan hou je iedereen gelukkig...


22 Mar 2010, 20:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
malder schreef:
Ik begrijp de trainer perfect als hij Moreels verkiest boven Seminck, Moreels is volgens mij een veel betere voetballer dan Seminck. Ik heb Seminck zelden of nooit een deftige pas over meer dan vijf meter zien geven. Een goede verdediger, zeker en vast, maar niet om mee te voetballen.

Tactisch vond ik ons trouwens niet zo slecht. Heel behoudsgezind, dat wel, wat het zeker minder attractief maakt. Maar liever rustig opbouwen naar dat doelpunt dan achteraan grote gaten te laten vallen. En uiteindelijk scoren we toch maar weer drie doelpunten.



Dat is toch om te lachen zeker ?? Brecht Moreels voetbalt wel goed uit ofwat ? En heb je de match in Willebroek gezien, waar Seminck andermaal perfect is ingesprongen en ontzettend veel hoge ballen heeft weggewerkt ?

Brecht Moreels is beter qua mandekking, maar passing is bij beiden toch van hetzelfde niveau dat ze een voetballende speler naast hun moet hebben. Seminck is dan weer veel beter met de kop en heeft veel meer duelkracht.

Seminck moest na Willebroek gewoon in de ploeg blijven na de wekenlange mindere prestaties van Brecht. Net zoals Kempeneer er bleef instaan nadat hij geduldig zijn kans heeft afgewacht en gegrepen. Ik hoop dat het bestuur Seminck nog een contractverlenging aanbiedt, indien niet zou dat een misser van formaat zijn want die jongen is ten eerste bijna een monument (hoeveel matchen heeft hij al niet gespeeld op zijn leeftijd ?) en bovendien kan hij zeker en vast in tweede klasse mee.


22 Mar 2010, 20:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
En bovendien heeft hij toch wel een fantastische mentaliteit... zit nu al een seizoen op de bank en denk niet dat hij voor onrust in de groep zou zorgen terwijl andere "anciens" dat veel sneller zouden doen.. Stond ook te zwaar na zijn blessure maar daar merk je nu ook niks meer van.


22 Mar 2010, 20:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
malder schreef:
Ik begrijp de trainer perfect als hij Moreels verkiest boven Seminck, Moreels is volgens mij een veel betere voetballer dan Seminck. Ik heb Seminck zelden of nooit een deftige pas over meer dan vijf meter zien geven. Een goede verdediger, zeker en vast, maar niet om mee te voetballen.

Tactisch vond ik ons trouwens niet zo slecht. Heel behoudsgezind, dat wel, wat het zeker minder attractief maakt. Maar liever rustig opbouwen naar dat doelpunt dan achteraan grote gaten te laten vallen. En uiteindelijk scoren we toch maar weer drie doelpunten.


Leuk als men het negatieve zo wil zien bij 1 speler, maar hanteer dan die negativiteit ook tegen de rest... Vraag aan Pascal de beelden op van Brecht's matchen tegen Hoogstraten, Waregem, Temse, Willebroek en Deinze en kijk vooral eens naar de passes over vijf meter... Soit, blijkbaar mogen bepaalde mensen zich dat wel veroorloven, geen probleem maar toch een beetje objectief kijken ook... Net zoals dat de cijfers niet alles zeggen...


22 Mar 2010, 20:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Idd DT, en zoals iedereen wel uit mijn voorgaande posts kan uitmaken zou ik het echt zonde vinden moest Seminck op het einde van het seizoen vertrekken. Spelers uit de eigen jeugd die al zolang voor EA op hoog niveau spelen, die moet je koesteren en met zo'n jongens geraak je uiteindelijk wel hogerop hoor (idem voor De Schutter).


22 Mar 2010, 20:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Jeroen schreef:
Idd DT, en zoals iedereen wel uit mijn voorgaande posts kan uitmaken zou ik het echt zonde vinden moest Seminck op het einde van het seizoen vertrekken. Spelers uit de eigen jeugd die al zolang voor EA op hoog niveau spelen, die moet je koesteren en met zo'n jongens geraak je uiteindelijk wel hogerop hoor (idem voor De Schutter).



(y) (y)


22 Mar 2010, 20:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
We hebben nu eindelijk eens een trainer die punten en zijn verantwoordelijkheid neemt en men kan het nog niet laten om hem af te breken.

Deze trainer verkoopt geen show in de gazetten of op websides maar zorgt voor resultaat en een ploeg op het veld. Het is zijn verantwoordelijkheid om de spelers op te stellen. Evenals hij wordt afgerekend op mindere resultaten. Daarom snap ik niet goed de polimiek rond het al dan niet opstellen, van een bepaalde speler.

Na de seizoenen van geploeter vind ik het op dit moment een verademing om naar onze ploeg te gaan kijken en van in het begin het gevoel te hebben dat we gaan winnen.

Amen. :EA:


22 Mar 2010, 21:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst