Eendracht Aalst - Ieper - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Eendracht Aalst - Ieper 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Aan de foto's te zien was er weinig volk, en dan spreek ik niet over de bezoekers.
Arendcarnaval?

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Mar 2010, 23:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
De fotokes staan on-line

Hier de fase met Johan Amghar die onterecht een fout tegen kreeg :hmm:

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Mar 2010, 23:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
jammen schreef:
Aan de foto's te zien was er weinig volk, en dan spreek ik niet over de bezoekers.
Arendcarnaval?


Er was heel weinig volk, door de arendcarnaval en er waren nog enkele buitenstoeten dusja...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


21 Mar 2010, 23:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
De_steve schreef:
jammen schreef:
Aan de foto's te zien was er weinig volk, en dan spreek ik niet over de bezoekers.
Arendcarnaval?


Er was heel weinig volk, door de arendcarnaval en er waren nog enkele buitenstoeten dusja...


Vandaag 21 maart en de eerstelingen van de patatten moesten geplant worden :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Mar 2010, 23:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on-line

Hier de fase met Johan Amghar die onterecht een fout tegen kreeg :hmm:

Afbeelding

Afbeelding
Die keeper was gewoon nog erger dan Xavier Waterslaghers :haha:
Ik denk dat hij echt geen enkele bal geklemd heeft gekregen.

Dik verdiend gewonnen, maar tegen deze tegenstander had een verlies echt wel een schande geweest :lol:

_________________
If you never try, you'll never know


22 Mar 2010, 0:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Ajoinenfan schreef:
op rechts waren we goed maar op links moest Niels de ganse flank doen ? lagen nochtans mogelijkheden. het is in elk geval duidelijk dat het ritme vandaag te laag lag,...


Startten eigenlijk in hetzelfde concept zoals op Willebroek, met alle drie de controlerende middenvelders in de ploeg en inderdaad geen echte linksmidden... De Schutter stond nochtans heel vaak vrij maar werd niet of nauwelijks in het spel betrokken... Ik vind het een gevaarlijke opstelling want tegen een deftige tegenstander kom je op die manier serieus in de problemen vind ik persoonlijk, maar twee weken op rij 3 punten, elke match er drie gescoord en geen doelpunten binnen... Dan is er weinig reden tot wisselen zeker? Dus op Cappellen zal het weer zo zijn veronderstel ik...

Waarom waren Ewen en Thomas plots slecht gisteren?? Competitie is nog lang en je voelde zo dat je de match nooit kon verliezen... Ik vond Troch alweer goeie passes uitdelen en als Lord op het einde niet vier keer voor eigen succes wil gaan en Troch gewoon simpel aanspeelt, scoort hij weer twee keer gisteren...

Tegenvaller vind ik dat we na gisteren Seminck wel kwijt zijn zeker volgend seizoen? Als er een moment was geweest om hem zijn kans te geven en Brecht even te laten rusten na toch wel een mindere maand, was het gisteren wel... Al dient gezegd, Brecht speelde wel secuur gisteren en trapte enkele schitterende lange ballen, maar ik had Seminck toch liever in de basis gezien met het oog op volgend seizoen.

Ik kan begrijpen dat de trainer niet teveel wil wijzigen aan zijn startopstelling, maar een Vanden Noortgaete werd na 1 match (door blessure) wel meteen gepasseerd door Kempeneer... Michael vliegt na elke "depannage" telkens terug naar de bank, terwijl hij zeker op Willebroek op die positie de perfecte match speelde... Ik vind dat eigenaardig... En zonde...Met een coachende speler naast zich kan je aan Michael enorm veel hebben en dat wordt nu zwaar gehypotheceerd...


22 Mar 2010, 9:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Inderdaad, Seminck hadden ze er van mij gerust vroeger mogen opzetten. Had gedacht dat hij zelf zijn plaatsje in de basis zou krijgen ten koste van Moreels. Hopelijk krijgt hij komende weken toch zijn kansen want zou hem niet graag volgend jaar zien vertrekken.

Buiten dat valt mij steeds meer op dat we gewoon kunnen winnen zonder Laurent en dat Ieper eigenlijk gewoon nooit gevaarlijk was. Niemand speelde echt een slechte match maar er waren wel enkele uitblinkers. De Schutter die heel wat heeft afgelopen en toch altijd gretigheid toonde, bovendien nauwelijks op een fout te betrappen. Hetzelfde kan gezegd worden voor Galucci die zwaar woog op de verdediging. Filipovic is een heerser in de verdediging en het middenveld was vandaag vrijwel constant in balbezit. Enige minpunt was misschien Aghmar, hij scoorde wel een mooie goal maar heb de indruk dat hij zich steeds wegsteekt of gewoon niet goed weet waar hij moet lopen.

_________________
Afbeelding


22 Mar 2010, 9:31
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-


22 Mar 2010, 9:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-

Nooit tevreden zeker, waarom wordt jij geen trainer ?


22 Mar 2010, 10:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Dat je Aghmar een "domme" voetballer noemt kan ik nog bij, maar dat jij zit te denken dat de Walen met elkaar spelen en niet als een ploeg :plat:

_________________
Afbeelding


22 Mar 2010, 10:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
En wie zijn die 'Walen' dan in onze ploeg? De Castro en Galucci? :?

Sukkeleir.


22 Mar 2010, 10:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Verdiende overwinning gisteren. Ben blijkbaar niet alleen die het jammer vind dat Seminck niet mocht starten.Onze trainer zegt vandaag in HLN dat Seminck vorige week sterk speelde maar dat hij het bekeek op lange termijn met name Brecht Moreels die al een gans seizoen goed bezig was. Maar Van Den Noortgaete vliegt er dan na ook een sterke reeks en een kleine blessure wel uit :hmm: Geen zever verkopen coach.


22 Mar 2010, 11:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
Tot daar aan toe dat hij opnieuw voor Brecht Moreels kiest. Ik vind het ook spijtig dat Seminck niet meer in de ploeg geraakt, want hij heeft dit seizoen bij elke kans die hij krijgt nog nooit teleurgesteld, maar tis uiteindelijk wel een verdedigbare keuze, want ze liggen nu eenmaal dicht bij mekaar qua kwaliteiten. Maar ik vind het wel spijtig dat hij gisteren Seminck geen half uur of zo gegund heeft ipv 5 minuten speeltijd. De wedstrijd was toch na 47 minuten al gespeeld gisteren tegen ne ronduit ontstellend zwakke tegenstander.


22 Mar 2010, 11:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-


1)Kzou zeggen doent dan zelf, als gij denkt da ge in een ploeg kunt komen en direct iemand als Depoitre kunt vervangen, zeker doen!
2) Die walen zijn toevallig dragende spelers in de ploeg, als ge ziet hoe graag ne Gallucci hier speelt ist schandalig da ge zoiets durft zeggen en ook nen De Castro en Depoitre zen hier graag da ziet ge aan die gasten hun inzet elke keer!
3) Tactisch zwak...ok twas geen supermatch verre van, ma ge speelt ook tegen strontploegen en tegen zo'n ploegen tellen op deze moment alleen de 3ptn, ni meer of ni minder! en ge maakt me zijnen tactiek toch maar weer vlotjes 3 goalen zonder ook maar echt de moeite te moeten doen.

Ma goed, als gij onze ploeg nog meer overwinningen kunt bezorgen en elke week champagnevoetbal kunt laten brengen, u zeker aanbieden bij de sportieve cel zou ek zo zeggen!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


22 Mar 2010, 11:58
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ieper
StanyMTBer schreef:
Wat mij dan weer opviel is dat:

- Amghar een domme voetballer is, hij loopt elke keer verkeerd als we in balbezit zijn...
- de Walen(daar reken ik ook Amghar bij) liever met elkaar shotten dan samen met de rest van de ploeg
- 3 verdedigende middenvelders spelen aanvallend nefast is
- der voor de rest dan ook aanvallend weinig van te bakken was, want in de eerste helft waren het vooral halve kansjes dat we versierden
- TT met Amghar dan ook volledig niet rendeert
- Kestens man van de match was
- ondanks alles de trainer weer eens gelijk heeft -helaas, want tactisch vond ik dit de zwakste match onder zijn bewind-


Met alle respect, maar van zulke opmerkingen zakt letterlijk mijn broek af.
We hebben gewonnen en daarmee de 3 punten thuisgehouden. Persoonlijk vind ik dat de manier waarop er gewonnen wordt, in deze fase van de competitie, er weinig toedoet.
Laat ons maar de resterende matchen op deze manier spelen en onnodige inspanningen met kans op blessure en/of schorsingen, vermijden.
Tegen de eindronde kunnen we dan uitpakken met een volledige kern en in feite geldt hier ook hetzelfde: die eindronde winnen, de manier waarop is bijzaak.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Mar 2010, 12:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst