Cappellen - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18
 Cappellen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Bakkie schreef:
lowieken84 schreef:
:zzz: den dezen gaat maffen :springen: :springen: :springen: :lol:

:zzz: :EA: :zzz: :EA:


http://www.youtube.com/watch?v=Qz42I-Tgn54 :D



:lol: :D

Voor de nachtuilen alle fotokes staan erop.
Ik was goed geplaatst tijdens de wedstrijd :rolandjen:
Juist achter 2 Cappellense blondjes :D ( Achterkroiper ;) )

Afbeelding


van onderkroiper via achterkroiper tot internist ? :oooh:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


29 Mar 2010, 10:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
zwetwit schreef:


krabben voor de eindronde, volledig mee eens DT, ons spelbeeld van de laatste weken trekt gewoon op niks, het is van een zeer laag niveau en indien we zo gaan spelen tegen ploegen als sint niklaas, dan gaan we daar een pak rammel van krijgen dat het niet schoon is


als ik het mij goed meen te herinneren, zijn we daar met 0-2 gaan winnen... :D

bon, in voetbal kan het allemaal snel veranderen... ten tijde van onze 8-1, 5-0 en andere 4-2 overwinningen gingen we nog voor de titel spelen. Nu valt het allemaal wat tegen qua spelniveau en nu ook resultaat en nu gaan we de eindronde missen....

We'll see. Laat ons vooral al blij zijn dat we volop voor de eindronde meedoen na die catastrofale eerste 9 matchen...
:EA:

zonnige groeten uit Bangkok (en "hete" groeten ook vooral :D )

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


29 Mar 2010, 11:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Terecht eigenlijk dat het angsthazenvoetbal van BVR wordt afgestraft. Wat is er geworden van de man die bij zijn aanstelling onze club met open vizier liet spelen en volop de kaart van de aanval trok? De kwetsuren van Depoitre en Moreels inroepen als excuus om ook het systeem volledig om te gooien zou ik maar flauwtjes vinden. Volgens mij zijn er betere alternatieven. Frappant was ook hoeveel ruimte er tussen de linies lag, en dat ondanks het feit dat je met drie controlerende middenvelders speelde. Neen, de opstelling van de laatste weken kan me niet bekoren. Onze recente overwinningen kwamen er trouwens niet dankzij ons spelsysteem, maar wel dankzij het bedenkelijke niveau van de tegenstander. Dat had voor BVR al een aanwijzing moeten zijn. Hopelijk ziet hij snel weer het licht.


29 Mar 2010, 12:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Slechte match!!
Ik begrijp de wissel van Troch niet. Hij zat in de 2de helft op zittribune en zag er niet gelukkig uit.
Hij was zeker niet de slechtste man op het veld . Verheyden doet zijn best maar het lukt toch niet.
Je ziet echt dat De Schutter tegen zen voet speelt en Castro speelt te nonchalant


29 Mar 2010, 12:11
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 22:18
Berichten: 43
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
De wil om te winnen was niet groot bij ons
Bij BVR ook niet denk ik
Coppens moet plaats ruimen voor Lord en Podevijn???????????????
Welke wedstrijden heeft de trainer afgelopen weken gezien.
waarom speelt hij niet gewoon met 2 verdedigende middenvelders en coppens en gallucci op de flanken

Bovendien neemt hij onze gevaarlijkste man (Gallucci) van de laatste weken er af
Als je tegen zo'n slechte ploeg als Capellen zo weinig kan brengen ben je niet goed bezig

Misschien zijn we zonder depoitre en moreels maar een doodgewoon ploegsken

seminck kon me ook niet echt overtuigen maar was zeker niet de enige


29 Mar 2010, 12:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
gelukkig was in die legbaterij waar we gisteren in werden opgesloten de zichtbaarheid heel erg beperkt... want het deed toch alleen maar pijn aan de ogen. Aalst heeft gisteren 2x 5minuten gevoetbald, de eerste 5 en de laatste 5 (toen het kalf allang verdronken was), voor het overige van den tijd hebben ze "in hunnen hof gewandeld".

Je kan er alweer eens ellenlange tactische analyses op nahouden, maar als je enkele basisvoorwaarden direct op kant schuift dan is het een kwestie van tijd vooraleer je met je gezicht tegen de muur loopt.

Er was amper concentratie (die verschrikkelijke inspeelpasses), amper duelkracht, veel te weinig steun voor diegenen in balbezit...zo kan je geen enkele poeg onder druk zetten he.
die van ons hebben veeeeel te nonchalant gespeeld en, puur afgaande op de klassering, gedacht dat de 2-0 wel vanzelf zou volgen, zonder er echt vol voor te gaan...

capellen mag dan op bepaalde momenten echt miniemenvoetbal hebben afgeleverd, zij hebben in het verleden al meermaals punten gehaald tegen "de grotere ploegen" ... blijkbaar hebben die van ons de les niet begrepen. dat ge u zo laat in slaap wiegen tot tien minuten voor tijd, ik vind dat triestig.

als ge dan weet dan dit aalst verdiend wint op temse, en misschien buiten boom van niemand schrik moet hebben, om dan uitgerekend tegen zulk matig elftal uw zo bij elkaar geknokte remonte te gaan hypothekeren... tja , dan is dat alleen maar gigantisch dom.

jammer voor de supporters
een regelrechte vernedering voor onze spelers, want laten we eerlijk zijn: capellen was OOK van het slechtste dat we dit jaar hebben gezien he.

en laten we vooral maar hopen, dat we op het einde van de competitie niet te veel spijt gaan moeten hebben, over het feit dat we in cappellen dat puntje in geschenkverpakking hebben achtergelaten.


Laatst gewijzigd door Davy op 29 Mar 2010, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Mar 2010, 12:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
ea4ever schreef:
De wil om te winnen was niet groot bij ons
Bij BVR ook niet denk ik
Coppens moet plaats ruimen voor Lord en Podevijn???????????????
Welke wedstrijden heeft de trainer afgelopen weken gezien.
waarom speelt hij niet gewoon met 2 verdedigende middenvelders en coppens en gallucci op de flanken


Bovendien neemt hij onze gevaarlijkste man (Gallucci) van de laatste weken er af
Als je tegen zo'n slechte ploeg als Capellen zo weinig kan brengen ben je niet goed bezig

Misschien zijn we zonder depoitre en moreels maar een doodgewoon ploegsken

seminck kon me ook niet echt overtuigen maar was zeker niet de enige


groot gelijk over wat je daar in het begin zei...

gallucci: begrijpelijke vervanging want hij zat er volledig door op het einde.
seminck... buiten het zichtbaar gebrek aan matchritme (tja...) heeft hij toch een paar keer zijn klasse laten zien ook hoor, ik vond hem niet slecht gisteren.


29 Mar 2010, 12:45
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Slechte match!!
Ik begrijp de wissel van Troch niet. Hij zat in de 2de helft op zittribune en zag er niet gelukkig uit.
Hij was zeker niet de slechtste man op het veld . Verheyden doet zijn best maar het lukt toch niet.
Je ziet echt dat De Schutter tegen zen voet speelt en Castro speelt te nonchalant


Ik ben Troch na de match gaan vragen wat er scheelde, want ik verschoot dat hij eraf was en vroeg of hij gekwetst was, hij gaf zelf aan dat er niets aan de hand is en dat hij probleemloos verder kon spelen.
Het moet dus volgens mij om een tactische wissel gegaan zijn. Alhoewel BVR het bestuur reeds een andere reden heeft gegeven die hij al communiceerde voor de match begonnen was, een geplande wissel dus.
BVR doet mij denken aan een Patrick De Wilde, nog een trainer met 2 gezichten die zichzelf liever ziet dan de mensen waarmee hij moet werken.

Ik moet toch eens goed lachen met de capriolen, tactisch en communicatief, van onze trainer die volgens mij toch niets meer wil, dan de eindronde halen en een automatische riante contractverlenging.

BVR zijn trainingen trekken daarbovenop naar het schijnt op nougatbollen, die signalen kreeg ik toch van een aantal spelers na de match tegen Ieper en dat heeft alleszins al 1 einde contract speler(die ook niet meer verlengd) hem in het gezicht durven zeggen.
Benieuwd hoe het verder moet, op korte en op lange termijn met BVR tussen het bestuur enerzijds en de spelersgroep anderzijds.


29 Mar 2010, 21:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
StanyMTBer schreef:
gweninho schreef:
Slechte match!!
Ik begrijp de wissel van Troch niet. Hij zat in de 2de helft op zittribune en zag er niet gelukkig uit.
Hij was zeker niet de slechtste man op het veld . Verheyden doet zijn best maar het lukt toch niet.
Je ziet echt dat De Schutter tegen zen voet speelt en Castro speelt te nonchalant


Ik ben Troch na de match gaan vragen wat er scheelde, want ik verschoot dat hij eraf was en vroeg of hij gekwetst was, hij gaf zelf aan dat er niets aan de hand is en dat hij probleemloos verder kon spelen.
Het moet dus volgens mij om een tactische wissel gegaan zijn. Alhoewel BVR het bestuur reeds een andere reden heeft gegeven die hij al communiceerde voor de match begonnen was, een geplande wissel dus.
BVR doet mij denken aan een Patrick De Wilde, nog een trainer met 2 gezichten die zichzelf liever ziet dan de mensen waarmee hij moet werken.

Ik moet toch eens goed lachen met de capriolen, tactisch en communicatief, van onze trainer die volgens mij toch niets meer wil, dan de eindronde halen en een automatische riante contractverlenging.

BVR zijn trainingen trekken daarbovenop naar het schijnt op nougatbollen, die signalen kreeg ik toch van een aantal spelers na de match tegen Ieper en dat heeft alleszins al 1 einde contract speler(die ook niet meer verlengd) hem in het gezicht durven zeggen.Benieuwd hoe het verder moet, op korte en op lange termijn met BVR tussen het bestuur enerzijds en de spelersgroep anderzijds.


Seminck of lord(want al de rest heeft bijgetekend,alhoewel ik twijfel over de beide keepers)dus en dat enkele spelers niet meer achter de trainer staan dat is al langer bekend.


29 Mar 2010, 21:25
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Voor iedereen goed doen is niet gemakkelijk. Maar de cijfers staan nog steeds aan de kant van de trainer.

We gaan naar het einde van het seizoen en dan worden alle spelers die nog niet onder contract liggen voor volgend seizoen of weg willen zenuwachtig. Ik zou hier toch niet direct een complottheorie aan verbinden.

Ons bestuur wil naar tweede waarom zou de trainer dat dan bojcotten? Als hij de doelstellingen niet haalt weet hij ook wel wat de gevolgen zijn.

Het is nu niet het moment om de boel op te stoken. Zowel niet voor ons als voor de misnoegde spelers. Nu hebben ze de onvoorwaardelijke steun nodig tot het eind. Zij die er niet meer in geloven haken dus nu beter af.

:EA: (y) :EA:


29 Mar 2010, 21:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Voor iedereen goed doen is niet gemakkelijk. Maar de cijfers staan nog steeds aan de kant van de trainer.

We gaan naar het einde van het seizoen en dan worden alle spelers die nog niet onder contract liggen voor volgend seizoen of weg willen zenuwachtig. Ik zou hier toch niet direct een complottheorie aan verbinden.

Ons bestuur wil naar tweede waarom zou de trainer dat dan bojcotten? Als hij de doelstellingen niet haalt weet hij ook wel wat de gevolgen zijn.

Het is nu niet het moment om de boel op te stoken. Zowel niet voor ons als voor de misnoegde spelers. Nu hebben ze de onvoorwaardelijke steun nodig tot het eind. Zij die er niet meer in geloven haken dus nu beter af.

:EA: (y) :EA:
Ik zou het toch inderdaad ook zover niet gaan zoeken. Maar toch nog dit, ik hoop dat ze de trainer niet de volledige carte blanche geven, dat is in het verleden al meer mislukt. En zelfs dit bestuur heeft na amper 1 jaar al gezien wat het risico is van te lang en te hard in 1 man te geloven.
Zoals hier nog al gezegd, dat project 90 mag geen dode letter blijven.

_________________
If you never try, you'll never know


29 Mar 2010, 21:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
och met BVR haalde je gewoon een VDH look a like, maar dan eentje die wel punten pakt.

vanaf de match in Heist heeft hij het concept 4-4-2 veranderd, en het spelpeil ging naar beneden.

hij speelt op zeker de laatste weken voor zijn automatische contractverlenging (=deelname eindronde). Is daar al een aantal keren goed mee weg gekomen maar dat blijft niet duren...

en hoe hij met seminck omgaat, vind ik erover.


29 Mar 2010, 22:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
och met BVR haalde je gewoon een VDH look a like, maar dan eentje die wel punten pakt.

vanaf de match in Heist heeft hij het concept 4-4-2 veranderd, en het spelpeil ging naar beneden.

hij speelt op zeker de laatste weken voor zijn automatische contractverlenging (=deelname eindronde). Is daar al een aantal keren goed mee weg gekomen maar dat blijft niet duren...

en hoe hij met seminck omgaat, vind ik erover.


En niet seminck alleen,maar zolang hij goede resultaten haalt heeft hij gelijk en is er geen reden voor paniek.Gistere beging hij toch weer een tactische fout en niet de eerste de laatste matchen,maar die wonnen we dan wel .


29 Mar 2010, 22:04
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
och met BVR haalde je gewoon een VDH look a like, maar dan eentje die wel punten pakt.

vanaf de match in Heist heeft hij het concept 4-4-2 veranderd, en het spelpeil ging naar beneden.

hij speelt op zeker de laatste weken voor zijn automatische contractverlenging (=deelname eindronde). Is daar al een aantal keren goed mee weg gekomen maar dat blijft niet duren...

en hoe hij met seminck omgaat, vind ik erover.



Iedereen zag idd dat er sinds Heist anders wordt gevoetbals EN dat het eigenlijk toch nie zo goed meer bolt bij onzen iendracht. :cry: Wat is precies de reden waarom den trainer anders is gaan spelen? Enkel om dat Depoitre er niet meer is? Gaat hij terug het spel van vóór Heist spelen als onzen aanval terug op krachten is? = Depoitre + Moreelsken van voren. Das de vraag die mij al lang bezig houdt. Gaan beiden tegen de Sint zijn ploeg binnen twee weken terug paraat staan? Weet iemand het ntwoord op bovenstaande vragen? :wadde: Jullie hebben dat al lang doorzien, maar ik ben jammer genoeg niet begiftigd geweest met een voetbaltactisch meesterbrein.

:EA: :EA:


29 Mar 2010, 22:49
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
allemaal goed en wel, het wil echter niet zeggen dat je op 2 aanvallende krachten geen beroep kunt doen dat je daarom met 3 (D-R-I-E) verdedigende middenvelders moet gaan spelen met zo een knoert van een ei in uw broek en al zeker tegen de laatsten uit de stand!
Hij durft niet eens uitgaan van eigen sterkte, ik heb in mijn leven nog geen enkele ploeg zien spelen met drie verdedigende middenvelders. :stom:
Best dat hij terug gaat naar enen of twee verdedigende middenvelder zodanig dat er vooraan en op de flanken eens verschillende aanspeelmogelijkheden zijn om druk uit te oefenen en op te schuiven naar het doel van de tegenstrever. :boks:

Maar goed lang leve den :EA:


29 Mar 2010, 23:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst