Cappellen - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Cappellen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
nonkeltje schreef:
't is nog maar woensdag en ik em al goesting


Ik em alle dagen goesting,mor mijn madam niet :lol:


of geen goesting in aa miskien... :love:


:lol: ik zal het haar eens vragen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mar 2010, 23:46
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
lowieken84 schreef:
Iemand weet van de stand van zaken rond Depoitre en W. Moreels? Hoe lang duurt het nog?

Ik kijk er al weken naar uit om ons fantastisch spitsenduo van weleer samen aan het werk te zien :zzz:

:EA:

Ons spitsenduo van "weleer"?
Voogt en 't Kint, veronderstel ik...


25 Mar 2010, 0:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Boufoulktine (die zowaar al zijn 9de gele kaart van het seizoen pakte) en Slovic dus inderdaad geschorst tegen ons. Vooral die Hamid Bouyfoulktine is daar echt de man in vorm en degene die al hun doelpunten maakt.


25 Mar 2010, 1:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Boufoulktine (die zowaar al zijn 9de gele kaart van het seizoen pakte) en Slovic dus inderdaad geschorst tegen ons. Vooral die Hamid Bouyfoulktine is daar echt de man in vorm en degene die al hun doelpunten maakt.

Goe nieuws van 't front. (y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


25 Mar 2010, 9:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Boufoulktine (die zowaar al zijn 9de gele kaart van het seizoen pakte) en Slovic dus inderdaad geschorst tegen ons. Vooral die Hamid Bouyfoulktine is daar echt de man in vorm en degene die al hun doelpunten maakt.


Grootste tegenstander gaat onderschatting zijn... Het zou niet de eerste keer zijn dat we het moeten opnemen tegen een ploeg waar de "ster" of man in vorm niet meedeed en we toch puntenloos huiswaarts keren... Aangezien dat ik, buiten de heenmatch, aan Cappellen enkel slechte herinneringen overhou, hoop ik dat de ploeg supergeconcentreerd zal zijn zondag...


25 Mar 2010, 9:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
DT schreef:
Aangezien dat ik, buiten de heenmatch, aan Cappellen enkel slechte herinneringen overhou, hoop ik dat de ploeg supergeconcentreerd zal zijn zondag...


Bwa, zo een slechte geschiedenis hebben we nochtans niet tegen hen, al wordt alles weggeveegd door één dramatische match natuurlijk. In het seizoen dat we de eindronde wonnen in derde wonnen we twee keer tegen hen en dit seizoen ook. Enkel het seizoen dat we naar vierde degradeerden, gingen we ginder met 5-1 verliezen, maar toen speelden we wel met een ploeg die ergens het midden hield tussen een scholieren- en een juniorenploeg. Maar natuurlijk, op de slotspeeldag tegen hen leden we wel een nederlaag waardoor de naam Cappellen voor altijd een wrange nasmaak zal hebben.


25 Mar 2010, 9:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
DT schreef:
Grootste tegenstander gaat onderschatting zijn... Het zou niet de eerste keer zijn dat we het moeten opnemen tegen een ploeg waar de "ster" of man in vorm niet meedeed en we toch puntenloos huiswaarts keren...


Mja, klopt wel, maar aan den andere kant zie ik hun beste spelers toch liever in de tribune zitten dan op het plein lopen. Zeker dat Cappellen nu niet bepaald ne kern heeft waarmee ze daar nen even goeie in de plaats gaan zetten. Met of zonder die spelers, het is sowieso tegen een ploeg die onderin staat altijd opletten voor onderschatting, zeker als ge zonet tegen twee andere degradatiekandidaten wel heel weinig problemen gekend hebt.


25 Mar 2010, 9:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
DT schreef:
Grootste tegenstander gaat onderschatting zijn... Het zou niet de eerste keer zijn dat we het moeten opnemen tegen een ploeg waar de "ster" of man in vorm niet meedeed en we toch puntenloos huiswaarts keren...


Mja, klopt wel, maar aan den andere kant zie ik hun beste spelers toch liever in de tribune zitten dan op het plein lopen. Zeker dat Cappellen nu niet bepaald ne kern heeft waarmee ze daar nen even goeie in de plaats gaan zetten. Met of zonder die spelers, het is sowieso tegen een ploeg die onderin staat altijd opletten voor onderschatting, zeker als ge zonet tegen twee andere degradatiekandidaten wel heel weinig problemen gekend hebt.


Voilà, en als ge daar dan nog eens bijneemt dat een dragende, ervaren speler en hun doelpuntenmaker er niet bij zijn en ze mentaal gisteren nog een tik hebben gekregen omdat ze in de laatste minuut nog twee punten hebben verspeeld tegen een rechtstreekse concurrent, liggen alle ingrediënten voor onderschatting voor het grijpen... BVR weet wat hem te doen staat!


25 Mar 2010, 9:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1079
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
DT schreef:
Aangezien dat ik, buiten de heenmatch, aan Cappellen enkel slechte herinneringen overhou, hoop ik dat de ploeg supergeconcentreerd zal zijn zondag...


Bwa, zo een slechte geschiedenis hebben we nochtans niet tegen hen, al wordt alles weggeveegd door één dramatische match natuurlijk. In het seizoen dat we de eindronde wonnen in derde wonnen we twee keer tegen hen en dit seizoen ook. Enkel het seizoen dat we naar vierde degradeerden, gingen we ginder met 5-1 verliezen, maar toen speelden we wel met een ploeg die ergens het midden hield tussen een scholieren- en een juniorenploeg. Maar natuurlijk, op de slotspeeldag tegen hen leden we wel een nederlaag waardoor de naam Cappellen voor altijd een wrange nasmaak zal hebben.


laat ons hopen dat wij hen zondagnamiddag een wrange nasmaak voor eeuwig bezorgen. :EA:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


25 Mar 2010, 11:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Ik vind nog altijd dat we moeten uitgaan van ons eigen sterkte , maar het is wel een voordeel dat paar spelers er bij Cappellen niet bij zijn . Wij hebben dit seizoen ook al genoeg gedeeld in de pech . Met de slechte seizoensstart , met de blessures van zowel Seminck(dat goed is opgevangen) , Depoitre , Wouter Moreels en ook rond nieuwjaar Galucci.Hopelijk tegen de eindronde 18fitte spelers en dan zie ik ons ver geraken , als we de eindronde spelen tenminste
:EA:


25 Mar 2010, 16:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Dit weekend staan Temse en Deinze tegenover elkaar. Niet slecht voor ons, en komend weekend is Deinze vrij en staan Coxyde en Heist tegenover elkaar. We kunnen weer goeie zaken doen ... :EA:

Hopelijk nemen de belangstelling en sfeer wat toe op de tribunes!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


25 Mar 2010, 16:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Dit weekend staan Temse en Deinze tegenover elkaar. Niet slecht voor ons, en komend weekend is Deinze vrij en staan Coxyde en Heist tegenover elkaar. We kunnen weer goeie zaken doen ... :EA:

Hopelijk nemen de belangstelling en sfeer wat toe op de tribunes!


Bij winst kunnen we echt wel een schitterende zaak doen. Eigenlijk zou het voor ons het beste zijn dat Temse wint, dan kunnen we mits zelf te winnen Deinze op vijf punten zetten en wij nog een match tegoed, virtueel op acht punten dus. Dan komt de eindronde wel heel dichtbij. Want uiteindelijk moeten we er rekening mee houden dat we voor de eindronde te halen er van Temse en Deinze maar één achter ons moeten houden hé.


25 Mar 2010, 16:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Ik vind nog altijd dat we moeten uitgaan van ons eigen sterkte , maar het is wel een voordeel dat paar spelers er bij Cappellen niet bij zijn . Wij hebben dit seizoen ook al genoeg gedeeld in de pech . Met de slechte seizoensstart , met de blessures van zowel Seminck(dat goed is opgevangen) , Depoitre , Wouter Moreels en ook rond nieuwjaar Galucci.Hopelijk tegen de eindronde 18fitte spelers en dan zie ik ons ver geraken , als we de eindronde spelen tenminste
:EA:


Als we zoals ge zelf zegt van ons eigen sterkte uitgaan, moeten we ze gewoon spelen! ;)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


25 Mar 2010, 16:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Amai, ik geraakte hier zelfs niet meer binnen

Hallo aan u allen tegader bravekens mijn.

Is er eigenlijk nen bus die op een ietwat deftig tijdstip de accidentele tocht richting Capellen aanvat

13.00u bij zomertijd dan nog. Dat is toch geen doen meer

"deftig tijdstip zijnde: 13.30u ofzo.

Dank voor de inlichting

Een potentiële medereiziger aka "ikke"

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


25 Mar 2010, 17:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
wheel's armée schreef:
Amai, ik geraakte hier zelfs niet meer binnen

Hallo aan u allen tegader bravekens mijn.

Is er eigenlijk nen bus die op een ietwat deftig tijdstip de accidentele tocht richting Capellen aanvat

13.00u bij zomertijd dan nog. Dat is toch geen doen meer

"deftig tijdstip zijnde: 13.30u ofzo.

Dank voor de inlichting

Een potentiële medereiziger aka "ikke"


kunt ge zelf de handen uit de mouwen niet steken, neem een voorbeeld aan marc herremans


25 Mar 2010, 20:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst