Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ik vind Couli een goede voetballer, maar heeft ook niet altijd goesting he.


11 Apr 2010, 23:56
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27
Berichten: 162
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
SERRE schreef:
DT schreef:
Niet goed vandaag? We hebben in de eerste helft anders wel het beste halfuur van de laatste maand gespeeld hoor tegen een tegenstander die toch wel iets sterker was dan die we de laatste weken voor de voeten geschoven kregen... De tweede helft was het twintig minuten inderdaad niks, maar FCN heeft tijdens die periode ook niks meer voor elkaar gekregen... En het uitvallen van Filipovic liet zich ook voelen voor tien minuten...

Lord onzichtbaar - allez vooruit... Dat hij in dienst van de ploeg speelde vandaag, mee terug kwam verdedigen aan de cornervlag, een paar keer goed het spel verlegde, ideaal afwisselde met Depoitre willen we dan niet zien... Neen Serre, met alle drie onze controlerende middenvelders was het veel beter...

De ploeg draait gewoon veel beter in dat 4-4-2 concept... Galucci mag de flank doen, Verheyden en Kestens vonden mekaar... Alleen was het achteraan iets minder stevig bij momenten...

De Oliveira haakte in de eerste helft goed af om zo een van onze 2 centrale verdedigers uit de tent te lokken en ruimte te maken voor de opkomende mannen... Na de inbreng van Seminck kwam dat er niet meer uit...

We hebben vandaag echt gespeeld om te winnen, een gevoel dat ik al een tijdje miste...


Als jij Lord goed vond, ok dat is dan uw mening! Verheyden en Kestens die mekaar vonden? Laat me niet lachen hé. Maar het zegt alles over hoe u het vandaag hebt gezien...
Ik vond het vandaag weer niet goed en daar blijf ik bij. Maar jij bent natuurlijk een kenner... :worship:


Ik ben het hier 100% eens met DT. Lord speelde goed in dienst van de ploeg, ik vind trouwens dat dat gekap op Lord wel extreem aan het worden is en ondanks zijn duidelijk mindere seizoen verdient hij toch wel meer respect van de supporters. Hadden we hem vorig jaar niet gehad, ik ben er niet zeker van dat we dan nog in derde zouden zitten nu (en ik bedoel niet dat we zouden gestegen zijn).
De tandem Kestens - Verheyden werkte goed in de eerste helft. Vooral Kestens vond ik sterk spelen, hoewel ik in principe meer fan ben van een type Van Damme.
En achterin had onze centrale verdediging het vaak moeilijk tegen De Oliveira, en ik vond met de inbreng van Seminck dat het daar achterin stabieler werd. Zonder afbreuk te willen doen aan Flipo of Brecht, want die spelen samen een erg sterk seizoen. Maar ik vind het vreselijk spijtig dat ze Seminck geen contractverlenging willen geven. Ik geloof nooit dat ze nen beteren in de plaats kunnen halen.
Oke in het begin van de 2e helft was het minder, met een Sint Niklaas dat op zoek wou naar de gelijkmaker en wij die een periode vergaten te voetballen, maar ik vond dat ik vandaag zeker een degelijke eerste helft gezien heb tegen een stevige derdeklasser en dat de overwinning zeker verdiend was. Als binnenkort Depoitre en Moreels weer op volle kracht kunnen samenspelen, ben ik er zeker van dat we ons voor een mooie eindronde mogen opmaken.


12 Apr 2010, 1:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:

Maar het zegt alles over hoe u het vandaag hebt gezien...
Ik vond het vandaag weer niet goed en daar blijf ik bij. Maar jij bent natuurlijk een kenner... :worship:
[/quote]

Seg kameraad, daar kom je zelf altijd mee af, dat zeg ik toch ni??? Kom er dan ook niet steeds over melken als er een mening niet dezelfde is als de jouwe...

Trouwens je spreekt uzelf tegen hé... Je zegt: ik vond het vandaag WEER niet goed... terwijl je bij de vorige matchen zo te spreken was over de opstelling van de trainer met de drie verdedigende middenvelders... Kijk er uw posts na Willebroek, Ieper en Cappellen maar op na. Weet wat je wil hé... Maar laat dat kinderachtige gedoe van "jij bent natuurlijk de kenner" maar achterwege...

Iedereen heeft recht op zijn mening, nog eens. En ben je er niet met akkoord, zeg het dan op een normale manier... Het is niet omdat jij een trainer bent en al heel lang in het voetbal zit, je het voetbal hebt uitgevonden hé...


12 Apr 2010, 7:27
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Als ik mag eerlijk zijn, zo'n goeie wedstrijd vond ik het niet, vooral de tweede helft was een pak minder.
De eerste helft was aangenaam om volgen, in de tweede helft hebben de vlaggeman en de scheidsrechter te veel hun aandeel opgeëist ...
Lord kwam inderdaad verdedigen, maar wel een paar keer nadat hij eerst knullig zijn bal verspeelde. Als hij speelt voor een contract, tja, dan verwacht ik toch meer van hem...
De Castro was bij momenten echt niet goed bezig en er zijn er nog een paar die niet op hun niveau spelen.

Enfin, we staan er goed voor, als iedereen op niveau staat tegen de eindronde is alles in orde.

Bij de weg: is dat officieel dat Seminck weg moet?

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


12 Apr 2010, 9:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
Ik vond het vandaag niet bijster goed. Een zwakke De Castro en een onzekere Brecht Moreels. Kestens zoals altijd goed storend maar zijn passen blijven ondermaats. Lord op één of twee acties na onzichtbaar en erg lullig in de meeste balbehandelingen. Wel een goeie Verheyden en een Depoitre die stilaan opnieuw naar zijn beste niveau gaat. Seminck inderdaad gretig ingevallen, verdedigend inderdaad goed maar in de opbouw toch o zo onzuiver. Flippo heeft een liesblessure en zal waarschijnlijk wel een paar matchen langs de kant blijven. Woensdag winnen op Wielsbeke en de eindronde is binnen!


wat een verrassing :hmm:

_________________
www.spionkoplede.com


12 Apr 2010, 9:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Alba schreef:
Als ik mag eerlijk zijn, zo'n goeie wedstrijd vond ik het niet, vooral de tweede helft was een pak minder.
De eerste helft was aangenaam om volgen, in de tweede helft hebben de vlaggeman en de scheidsrechter te veel hun aandeel opgeëist ...
Lord kwam inderdaad verdedigen, maar wel een paar keer nadat hij eerst knullig zijn bal verspeelde. Als hij speelt voor een contract, tja, dan verwacht ik toch meer van hem...
De Castro was bij momenten echt niet goed bezig en er zijn er nog een paar die niet op hun niveau spelen.

Enfin, we staan er goed voor, als iedereen op niveau staat tegen de eindronde is alles in orde.

Bij de weg: is dat officieel dat Seminck weg moet?


Tv oost en hln hebben dat toch gezegd.Van het bestuur uit is nog niets geweten,maar kdenk niet dat tv-oost en hln dat gaan zeggen voor hun plezier+dat ge het ook wel zag aan seminck zijn reactie na de match.


12 Apr 2010, 11:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Seg kameraad, daar kom je zelf altijd mee af, dat zeg ik toch ni??? Kom er dan ook niet steeds over melken als er een mening niet dezelfde is als de jouwe...

Trouwens je spreekt uzelf tegen hé... Je zegt: ik vond het vandaag WEER niet goed... terwijl je bij de vorige matchen zo te spreken was over de opstelling van de trainer met de drie verdedigende middenvelders... Kijk er uw posts na Willebroek, Ieper en Cappellen maar op na. Weet wat je wil hé... Maar laat dat kinderachtige gedoe van "jij bent natuurlijk de kenner" maar achterwege...

Iedereen heeft recht op zijn mening, nog eens. En ben je er niet met akkoord, zeg het dan op een normale manier... Het is niet omdat jij een trainer bent en al heel lang in het voetbal zit, je het voetbal hebt uitgevonden hé...


Dat moet jij nu juist zeggen.. (y)

_________________
Afbeelding


12 Apr 2010, 11:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Alba schreef:
Als ik mag eerlijk zijn, zo'n goeie wedstrijd vond ik het niet, vooral de tweede helft was een pak minder.
De eerste helft was aangenaam om volgen, in de tweede helft hebben de vlaggeman en de scheidsrechter te veel hun aandeel opgeëist ...
Lord kwam inderdaad verdedigen, maar wel een paar keer nadat hij eerst knullig zijn bal verspeelde. Als hij speelt voor een contract, tja, dan verwacht ik toch meer van hem...
De Castro was bij momenten echt niet goed bezig en er zijn er nog een paar die niet op hun niveau spelen.

Enfin, we staan er goed voor, als iedereen op niveau staat tegen de eindronde is alles in orde.

Bij de weg: is dat officieel dat Seminck weg moet?


Zo heb ik het toch ook gezien! (y)

_________________
Afbeelding


12 Apr 2010, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Als ge in de eindronde een vorm van betekenis gaat willen spelen dan moet het niveau in ieder geval nog een stapje (of 2) naar omhoog... maar er was wel al een lichte vooruitgang merkbaar, het was niet de anarchie van tegen Cappellen, bij sommigen was er al iets meer grettigheid merkbaar al was het nog niet bij allemaal.
Wat Seminck betreft hoort ge echt wel uit verschillende hoeken andere geluiden, ik veronderstel dan ook dat ze er nog niet uit zijn.... het uitvallen van Filipovic geeft nu de kans om de twijfelaars te overtuigen.
Ze zijn op dit moment meer met het probleem Troch bezig blijkbaar.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Apr 2010, 12:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Bram schreef:
Als ge in de eindronde een vorm van betekenis gaat willen spelen dan moet het niveau in ieder geval nog een stapje (of 2) naar omhoog... maar er was wel al een lichte vooruitgang merkbaar, het was niet de anarchie van tegen Cappellen, bij sommigen was er al iets meer grettigheid merkbaar al was het nog niet bij allemaal.
Wat Seminck betreft hoort ge echt wel uit verschillende hoeken andere geluiden, ik veronderstel dan ook dat ze er nog niet uit zijn.... het uitvallen van Filipovic geeft nu de kans om de twijfelaars te overtuigen.
Ze zijn op dit moment meer met het probleem Troch bezig blijkbaar.


wat mij betreft proberen de spelers de schade ( kans op blessures en vermoeidheid , kans op schorsing en zo) wat te beperken voor ingang van de eindronde , om in deze een stapke en versnellingske hoger te schakelen...'t is vantijd om te schudden en te beven als ze spelen om zeker geen punten te verliezen , maar als ze in de eindronde tonen wat ze waard zijn vergeef ik hen mijn opgelopen hartkwaal van de zenuwen in de laatste paar weken direct!
't is te hopen dak gelijk heb.... :D


12 Apr 2010, 14:45
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Iendrachter90 schreef:
Alba schreef:
Als ik mag eerlijk zijn, zo'n goeie wedstrijd vond ik het niet, vooral de tweede helft was een pak minder.
De eerste helft was aangenaam om volgen, in de tweede helft hebben de vlaggeman en de scheidsrechter te veel hun aandeel opgeëist ...
Lord kwam inderdaad verdedigen, maar wel een paar keer nadat hij eerst knullig zijn bal verspeelde. Als hij speelt voor een contract, tja, dan verwacht ik toch meer van hem...
De Castro was bij momenten echt niet goed bezig en er zijn er nog een paar die niet op hun niveau spelen.

Enfin, we staan er goed voor, als iedereen op niveau staat tegen de eindronde is alles in orde.

Bij de weg: is dat officieel dat Seminck weg moet?


Tv oost en hln hebben dat toch gezegd.Van het bestuur uit is nog niets geweten,maar kdenk niet dat tv-oost en hln dat gaan zeggen voor hun plezier+dat ge het ook wel zag aan seminck zijn reactie na de match.


Bij mijn weten is HLN nooit een degelijke referentie geweest en zal dat voor mij ook nooit zijn: al jaren steeds de eerste in geruchten, maar de rest dat is iets anders. Dat geld trouwens voor heel die krant: grote titels en foto's, kleine artikels en veel overbodig tot nutteloos nieuws. Pas op, ze zijn tegenwoordig helaas niet meer de enige krant met weinig niveau. Alle kranten dringen tegenwoordig hun mening op alle manieren op, alleen feiten moeten ze weer geven, mijn mening zal ik zelf wel vormen.
En aan de berichtgeving van TV-Oost wil ik nog minder woorden aan vuil maken, jongens toch, die zijn voor mij helemaal geen referentie...

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


12 Apr 2010, 15:55
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Alba schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alba schreef:
Als ik mag eerlijk zijn, zo'n goeie wedstrijd vond ik het niet, vooral de tweede helft was een pak minder.
De eerste helft was aangenaam om volgen, in de tweede helft hebben de vlaggeman en de scheidsrechter te veel hun aandeel opgeëist ...
Lord kwam inderdaad verdedigen, maar wel een paar keer nadat hij eerst knullig zijn bal verspeelde. Als hij speelt voor een contract, tja, dan verwacht ik toch meer van hem...
De Castro was bij momenten echt niet goed bezig en er zijn er nog een paar die niet op hun niveau spelen.

Enfin, we staan er goed voor, als iedereen op niveau staat tegen de eindronde is alles in orde.

Bij de weg: is dat officieel dat Seminck weg moet?


Tv oost en hln hebben dat toch gezegd.Van het bestuur uit is nog niets geweten,maar kdenk niet dat tv-oost en hln dat gaan zeggen voor hun plezier+dat ge het ook wel zag aan seminck zijn reactie na de match.



Bij mijn weten is HLN nooit een degelijke referentie geweest en zal dat voor mij ook nooit zijn: al jaren steeds de eerste in geruchten, maar de rest dat is iets anders. Dat geld trouwens voor heel die krant: grote titels en foto's, kleine artikels en veel overbodig tot nutteloos nieuws. Pas op, ze zijn tegenwoordig helaas niet meer de enige krant met weinig niveau. Alle kranten dringen tegenwoordig hun mening op alle manieren op, alleen feiten moeten ze weer geven, mijn mening zal ik zelf wel vormen.
En aan de berichtgeving van TV-Oost wil ik nog minder woorden aan vuil maken, jongens toch, die zijn voor mij helemaal geen referentie...

Het Laatste Nieuws, mijn vader noemde dat "Het wrede verkeerde nieuws..." ;)


12 Apr 2010, 16:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
En mijn pa noemde dat altijd 'het laagste nieuws'.

We zien wel wat er waar van is he. Vond het alleszins mooi en passend dat Michael door de supporters werd gesteund tijdens en na de match.


12 Apr 2010, 17:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Seminck viel sterk in! Maar Filipovic vervangen kan hij niet. Filipovic coacht meer , heeft een betere lange pass. Seminck is dan weer beter in duelkracht en kopkracht. Kestens zijn passen komen niet altijd aan , maar al eens gezien wat die loopt op een wedstrijd? Verheyden speelde terug op goed niveau , net zoals Depoitre waarvan je toch ziet dat hij er staat en dat is al meer dan genoeg. Hij verzet berenwerk en weegt o zo zwaar op een verdediging.Met een Wouter Moreels die binnekort terug een ganse match aankan in het vooruitzicht kan de ploeg misschien terug beginnen draaien.Laat ons beginnen vanaf Boom :plat:


13 Apr 2010, 14:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
net eens het filmpje van de match bekeken op de eendracht website , net na de goal van podevijn reageerde die nogal kwaad tegen iets of iemand....iemand een idee waar dat over ging?


15 Apr 2010, 13:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst