Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
DavidSeal schreef:
Bartos schreef:
Dani schreef:
Hij heeft toch een paar staaltjes afgeleverd van pure klasse. Het vluchtschot overigens was redelijk indrukwekkend..
Hij mist echter onbegrijpelijk een open kans .. gelukkig maar of de wedstrijd had er misschien anders kunnen uitzien..


Dus een vluchtschot dat nog ruim naast gaat, is een staaltje van klasse, ondanks dat hij onbegrijpelijk een kans mist :? ?
Soit, zeker een goalgetter, maar ik ben zeker dat die hier na enkele matchen met de grond gelijk gemaakt wordt. Zoals ze ook bij FCN zeggen, de ene match super en een goal of drie maar dan wel weer een match of drie waarin ge met tien man speelt omdat De Oliveira geen goesting heeft.

(y)

Het type Lord :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Apr 2010, 20:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
bert schreef:
Als ze Seminck geen contract verlenging aanbieden, begrijp ik het niet.
Goeie 1ste helft, 2de helft was ewa minder.



Tis toch over Aalst - St niklaas dage bezig zijt hé ??? Seminck ne goeien 1ste helft ?? Kunde op de bank ook ne goeien 1ste helft spelen mss ?? :D
Sterk ingevallen dawel weinig of geen foutjes gemaakt (y)

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


11 Apr 2010, 20:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
WALDAN schreef:
bert schreef:
Als ze Seminck geen contract verlenging aanbieden, begrijp ik het niet.
Goeie 1ste helft, 2de helft was ewa minder.



Tis toch over Aalst - St niklaas dage bezig zijt hé ??? Seminck ne goeien 1ste helft ?? Kunde op de bank ook ne goeien 1ste helft spelen mss ?? :D
Sterk ingevallen dawel weinig of geen foutjes gemaakt (y)

misschien bedoelde hij wel dat hij de 1ste helft goed vond van onze ploeg en de 2de helft wat minder?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


11 Apr 2010, 20:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Dani schreef:
Bwa dat vluchtschot ging niet zover naast hoor ...

Je gaat me toch niet vertellen dat wij hem niet kunnen gebruiken ?


Ik ga wel zeggen dat gij precies een stuk minder veeleisend zijt als ze voor een andere ploeg spelen ;) .


11 Apr 2010, 20:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
wat me vooral opviel vandaag:

-Kestens kuist veel op maar is aanvallend niet altijd even eficient.
-Verheyden een goede match bekroond zag met een doelpunt.
-Het trio Depoitre, Galluci, Casro elkaar weer beter vinden.
-Het eerste kwartier van de tweede helft was de organisatie en aansluiting weg. Tot Moreels en later Coppens inkwamen waardoor er vooraan weer meer aanspeelmogelijkheden ontstonden. Goed van de trainer om deze vervangingen op het gepaste moment door te voeren
-Depoitre toch weer een zeer goede doelman ontmoet die hem van een doelpunt houd.
-De gretige invalbeurt van Seminck.


11 Apr 2010, 21:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Gijzegem Vaneigest schreef:
Terechte overwinning voor E.A, eindronde komt steeds dichterbij ! :EA: :EA:

PS: Die buitenwippers aan restaurant; een schande voor een familiale club als Eendracht Aalst... :kots:

Als jij dan toch zo graag in het restaurant bent vraag U daar dan een postje als afwasser of bestel U daar een menu wedden dat men U niet lastig valt. :plat: :plat: :plat:


11 Apr 2010, 21:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Ik vond het vandaag niet bijster goed. Een zwakke De Castro en een onzekere Brecht Moreels. Kestens zoals altijd goed storend maar zijn passen blijven ondermaats. Lord op één of twee acties na onzichtbaar en erg lullig in de meeste balbehandelingen. Wel een goeie Verheyden en een Depoitre die stilaan opnieuw naar zijn beste niveau gaat. Seminck inderdaad gretig ingevallen, verdedigend inderdaad goed maar in de opbouw toch o zo onzuiver. Flippo heeft een liesblessure en zal waarschijnlijk wel een paar matchen langs de kant blijven. Woensdag winnen op Wielsbeke en de eindronde is binnen!

_________________
Afbeelding


11 Apr 2010, 21:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
't zouden aductoren zijn, 2 weken rust.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Apr 2010, 21:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Zit ik om kwart voor zes in mijn auto en hoor dat Eendracht-Aalst 2-1 gewonnen heeft.
Ik denk twee keer "Yes": gewonnen... en de cijfers juist in de pronostiek.
Helaas, blijkt niet te kloppen, die cijfers toch niet.
Kan ik nu ergens klacht indienen of wordt ter compensatie mijn pronostiek toch goed gerekend?

Voor jullie antwoord geven:
Ik ben een patiënt met aangeboren hartafwijkingen, ik heb al één openhartoperatie achter de rug en ik heb een pacemaker, en ik moet nog 50 jaar worden...
Please...


11 Apr 2010, 22:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
Ik vond het vandaag niet bijster goed. Een zwakke De Castro en een onzekere Brecht Moreels. Kestens zoals altijd goed storend maar zijn passen blijven ondermaats. Lord op één of twee acties na onzichtbaar en erg lullig in de meeste balbehandelingen. Wel een goeie Verheyden en een Depoitre die stilaan opnieuw naar zijn beste niveau gaat. Seminck inderdaad gretig ingevallen, verdedigend inderdaad goed maar in de opbouw toch o zo onzuiver. Flippo heeft een liesblessure en zal waarschijnlijk wel een paar matchen langs de kant blijven. Woensdag winnen op Wielsbeke en de eindronde is binnen!


ik vond de castro niet zwak (in tegendeel) en kestens heeft inderdaad een paar slechte passes gegeven, maar ook heel veel goeie (vooral slimme) paskes...heeft trouwens allicht weer de meeste km'kes afgelopen, om overal mee te komen sturen en druk te zetten. kestens... inderdaad, soms eens ne foute pas , maar ge moet zijn inbreng naar mijn mening ni te neig onderschatten. Lord zijn eerste helft was goed, na de rust was het net als de rest een pak minder. Seminck ni goe in de opbouw? op basis van die ene slechte bal naar voor? speelde haast perfect, of ge 't nu wilt zien of niet.
sterke match ook van gallucci... ik zie die graag bezig.


11 Apr 2010, 22:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
Ik vond het vandaag niet bijster goed. Een zwakke De Castro en een onzekere Brecht Moreels. Kestens zoals altijd goed storend maar zijn passen blijven ondermaats. Lord op één of twee acties na onzichtbaar en erg lullig in de meeste balbehandelingen. Wel een goeie Verheyden en een Depoitre die stilaan opnieuw naar zijn beste niveau gaat. Seminck inderdaad gretig ingevallen, verdedigend inderdaad goed maar in de opbouw toch o zo onzuiver. Flippo heeft een liesblessure en zal waarschijnlijk wel een paar matchen langs de kant blijven. Woensdag winnen op Wielsbeke en de eindronde is binnen!


Niet goed vandaag? We hebben in de eerste helft anders wel het beste halfuur van de laatste maand gespeeld hoor tegen een tegenstander die toch wel iets sterker was dan die we de laatste weken voor de voeten geschoven kregen... De tweede helft was het twintig minuten inderdaad niks, maar FCN heeft tijdens die periode ook niks meer voor elkaar gekregen... En het uitvallen van Filipovic liet zich ook voelen voor tien minuten...

Lord onzichtbaar - allez vooruit... Dat hij in dienst van de ploeg speelde vandaag, mee terug kwam verdedigen aan de cornervlag, een paar keer goed het spel verlegde, ideaal afwisselde met Depoitre willen we dan niet zien... Neen Serre, met alle drie onze controlerende middenvelders was het veel beter...

De ploeg draait gewoon veel beter in dat 4-4-2 concept... Galucci mag de flank doen, Verheyden en Kestens vonden mekaar... Alleen was het achteraan iets minder stevig bij momenten...

De Oliveira haakte in de eerste helft goed af om zo een van onze 2 centrale verdedigers uit de tent te lokken en ruimte te maken voor de opkomende mannen... Na de inbreng van Seminck kwam dat er niet meer uit...

We hebben vandaag echt gespeeld om te winnen, een gevoel dat ik al een tijdje miste...


11 Apr 2010, 22:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
edit

_________________
Afbeelding


Laatst gewijzigd door SERRE op 11 Apr 2010, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Apr 2010, 23:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
SERRE schreef:
DT schreef:
Niet goed vandaag? We hebben in de eerste helft anders wel het beste halfuur van de laatste maand gespeeld hoor tegen een tegenstander die toch wel iets sterker was dan die we de laatste weken voor de voeten geschoven kregen... De tweede helft was het twintig minuten inderdaad niks, maar FCN heeft tijdens die periode ook niks meer voor elkaar gekregen... En het uitvallen van Filipovic liet zich ook voelen voor tien minuten...

Lord onzichtbaar - allez vooruit... Dat hij in dienst van de ploeg speelde vandaag, mee terug kwam verdedigen aan de cornervlag, een paar keer goed het spel verlegde, ideaal afwisselde met Depoitre willen we dan niet zien... Neen Serre, met alle drie onze controlerende middenvelders was het veel beter...

De ploeg draait gewoon veel beter in dat 4-4-2 concept... Galucci mag de flank doen, Verheyden en Kestens vonden mekaar... Alleen was het achteraan iets minder stevig bij momenten...

De Oliveira haakte in de eerste helft goed af om zo een van onze 2 centrale verdedigers uit de tent te lokken en ruimte te maken voor de opkomende mannen... Na de inbreng van Seminck kwam dat er niet meer uit...

We hebben vandaag echt gespeeld om te winnen, een gevoel dat ik al een tijdje miste...


Als jij Lord goed vond, ok dat is dan uw mening! Verheyden en Kestens die mekaar vonden? Laat me niet lachen hé. Maar het zegt alles over hoe u het vandaag hebt gezien...
Ik vond het vandaag weer niet goed en daar blijf ik bij. Maar jij bent natuurlijk een kenner... :worship:

_________________
Afbeelding


11 Apr 2010, 23:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
De fotokes staan on-line, weliswaar met ouder toestel genomen. Foto's van mindere kwaliteit, want mijn "machien ligt in de lappenmand" :hmm:
Zal voor herstel effen binnenmoeten :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Apr 2010, 23:49
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Dries schreef:
WALDAN schreef:
bert schreef:
Als ze Seminck geen contract verlenging aanbieden, begrijp ik het niet.
Goeie 1ste helft, 2de helft was ewa minder.



Tis toch over Aalst - St niklaas dage bezig zijt hé ??? Seminck ne goeien 1ste helft ?? Kunde op de bank ook ne goeien 1ste helft spelen mss ?? :D
Sterk ingevallen dawel weinig of geen foutjes gemaakt (y)

misschien bedoelde hij wel dat hij de 1ste helft goed vond van onze ploeg en de 2de helft wat minder?

Goeie 1ste helft v/d ploeg bedoelde ik inderdaad.
Ik hoop dat ze met Seminck dezelfde fout niet maken als met Coulibaly vorig seizoen.
Als ge ieder seizoen wilt meedoen voor den titel mogen de invallers die op het plein komen geen verzwakking zijn voor uw ploeg.En Seminck is een evenwaardige verdediger als Brecht en Filipo, dus waarom wegdoen. :wadde:


Laatst gewijzigd door bert op 12 Apr 2010, 0:51, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Apr 2010, 23:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst