Wielsbeke - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Wielsbeke - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
lowieken84 schreef:
Is de afwezigheid van Flippo goe opgevangen eigenlijk?


Eigenlijk wel ja, op dat foutje van Brecht na. Seminck heeft zuiver verdedigend heel degelijk gespeeld. Uitvoetballen was wel minder dan Flippo maar dat is dan ook het enige wat je van Mich kan zeggen vandaag. Voor de rest (y) en een knap kopbaldoelpunt er bovenop!

_________________
Afbeelding


14 Apr 2010, 21:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Verdiende overwinning vandaag. Wielsbeke kon nooit aanspraak maken op ptn.
Depoite speelde vandaag weer een dijk van een match! Druk zetten waardoor hij de bal verovert, zijn goal, die bal tegen de paal waar de 1-4 uit komt etc, .... Met hem en Wouter erbij zijn we van een heel ander niveau.

Ps nog redelijk veel volk afgezakt naar Wielsbeke & respect voor de sfeer die gemaakt werd!


Joat zotte supporters en daarbij nog is zotte spelers,dat kan alleen maar sfeer opleveren en zkr op zo'n tribunneke en de van damme stond niet ophet plein,heeft in de plaats dan maar een liedje gezongen :D


14 Apr 2010, 22:32
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
het overkomt me niet vaak maar ik ben het zowat eens met iedereen: 4-4-2 en basta. ikzelf zou echter als 1ste prioritair den Ewen laten bijtekenen, wat die allemaal recupereert en opstart valt misschien wat minder op maar djiezes die is goed bezig. en ik vind Seminck AB-SO-LUUT superieur aan Brecht Moreels. versta niet zo goed dat een duo Seminck-Flippo niet echt een kans heeft gehad. maar tis niet mijn bedoeling om negatief te zijn se, zie Mich gewoon niet graag vertrekken. en Ewen en Lio ook niet. vervelend :D


14 Apr 2010, 22:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Ajoinenfan schreef:
het overkomt me niet vaak maar ik ben het zowat eens met iedereen: 4-4-2 en basta. ikzelf zou echter als 1ste prioritair den Ewen laten bijtekenen, wat die allemaal recupereert en opstart valt misschien wat minder op maar djiezes die is goed bezig. en ik vind Seminck AB-SO-LUUT superieur aan Brecht Moreels. versta niet zo goed dat een duo Seminck-Flippo niet echt een kans heeft gehad. maar tis niet mijn bedoeling om negatief te zijn se, zie Mich gewoon niet graag vertrekken. en Ewen en Lio ook niet. vervelend :D


Van mij moet Lio ook niet vertrekken maar wat hij momenteel brengt is echt wel te weinig!

_________________
Afbeelding


14 Apr 2010, 22:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Kan er geen spandoek gemaakt worden waarin we tonen dat Michael echt moet blijven? :)

De einderonde staat voor de deur! :EA: :banana:

_________________
Afbeelding


15 Apr 2010, 8:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Kan er geen spandoek gemaakt worden waarin we tonen dat Michael echt moet blijven? :)

De einderonde staat voor de deur! :EA: :banana:

Dat zou voor Mich een riem onder zijn hart zijn, ik vind ook dat mich moet blijven.
Komaan bestuur laat Michael niet gaan.


15 Apr 2010, 8:56
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
ben blij dak geweest ben
goeie match,goeie sfeer en goe weer
meer moet ne mens nie hebben aja
met deze ploeg gaan ze serieus rekening moeten houden in de eindronde,als we volledig blijven


15 Apr 2010, 9:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
supersossis schreef:
ternat - heist : 2-1
fcn st.niklaas - oudenaarde : 0-2


Als Heist zo blijft morsen en wij blijven winnen, is de 2de plaats binnen bereik. (Heist moet nog tegen Boom ook dacht ik). Die 2de plaats kan misschien belangrijk zijn als er ploegen in 2de geen licentie krijgen en er extra stijgers uit 3de komen?


Er moeten uit vierde minstes 4ploegen zijn die geen licentie hebben,vooraleer er een ploeg meer uit derde stijgt.1ploeg geen licentie:1daler minder 2ploege geen licentie:2dalers minder en zoverder.
Voor de licentie's van derde zijn ze trouwens sinds 9uur vandemorgen aan het beslissen,dus nrml weten we vandaag wie een krijgt en wie niet in derde klasse.


15 Apr 2010, 10:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
De eerste helft zoeken en tasten op een zeer klein en zeer smal veld.... waarop bovendien elk tempo uit de match gehouden werd door de bal buiten te keilen. Een geluk dat je daar dan met een wat floddergoal op 0-1 komt want zo begin je de 2de helft in een zetel, 2de helft voetbal van een veel hoger niveau dan we de laatste weken gewend waren... Depoitre beresterk, als die nog een hoger afwerkingspercentage haalt dan gaat Lukaku zelfs beginnen blozen. En ook Wouter Moreels, pure klasse.

Jammer dat je de 1-2 toch iets te gemakkelijk weg geeft, Wielsbeke kon voor de rest werkelijk niets meer tonen in de 2de helft buiten die fase. Uiteindelijk veel meer volk dan ik gedacht had, goeie sfeer en de ploeg die een niveau hoger geschakeld heeft.... goeie vooruitzichten
:banana:

_________________
If you never try, you'll never know


15 Apr 2010, 10:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Verdiende overwinning vandaag. Wielsbeke kon nooit aanspraak maken op ptn.
Depoite speelde vandaag weer een dijk van een match! Druk zetten waardoor hij de bal verovert, zijn goal, die bal tegen de paal waar de 1-4 uit komt etc, .... Met hem en Wouter erbij zijn we van een heel ander niveau.

Ps nog redelijk veel volk afgezakt naar Wielsbeke & respect voor de sfeer die gemaakt werd!


Ik schrok toch ook dat er zoveel ajoinen waren (en dienen van' t hamburgerkot ook :) )
Nog voor de rust waren zijn broodjes al op. zijn beste quote "normaal komt er hier maar ne man of 30 kijken" :plat:
Tof dat Van Damme en Flippo tussen de sups stonden. Ken zijnen AJOINEN was de max
Sfeer was dik in orde, ze hebben daar geweten dat we er waren. De Castro die na de match aan de overkant stond te dansen op onze gezangen was zalig, ik heb mij ziek gelachen

_________________
www.spionkoplede.com


15 Apr 2010, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
Mindere eerste helft maar dan de tweede helft... gewoonweg zeer goed met een spitsenduo Depoitre - Moreels dat helemaal terug is! Die vinden mekaar blindelings. Wat Laurent vandaag op de mat legde daar kan je maar één ding op zeggen, schitterend :worship: :worship: :worship: Schitterend doelpunt ook van Wouter (y)
Ook Ringoot viel heel goed in trouwens. Tegengoal was inderdaad een foutje van Brecht. Ook Galucci was in zeer goeie doen vandaag. Nu is de eindronde binnen zeker hé. Dikke merci aan BVR!

Wat El Corredor hier zegt dat we ons beste voetbal brengen in een 4-4-2 is juist maar dan wel doordat Depoitre en Moreels dat mogelijk maken. Eerste helft met Lord lukte dat veel minder.


Ik vond de vervanging van Lio dan ook terecht, hij heeft weinig of niks gebracht. Van Wouter kwam er constant dreiging. Depoittre was beresterk

_________________
www.spionkoplede.com


15 Apr 2010, 10:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Kan er geen spandoek gemaakt worden waarin we tonen dat Michael echt moet blijven? :)

De einderonde staat voor de deur! :EA: :banana:


Dat kan, ge moet dat gewoon doen hé

_________________
www.spionkoplede.com


15 Apr 2010, 10:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Verbechio schreef:
Verdiende overwinning vandaag. Wielsbeke kon nooit aanspraak maken op ptn.
Depoite speelde vandaag weer een dijk van een match! Druk zetten waardoor hij de bal verovert, zijn goal, die bal tegen de paal waar de 1-4 uit komt etc, .... Met hem en Wouter erbij zijn we van een heel ander niveau.

Ps nog redelijk veel volk afgezakt naar Wielsbeke & respect voor de sfeer die gemaakt werd!


Ik schrok toch ook dat er zoveel ajoinen waren (en dienen van' t hamburgerkot ook :) )
Nog voor de rust waren zijn broodjes al op. zijn beste quote "normaal komt er hier maar ne man of 30 kijken" :plat:
Tof dat Van Damme en Flippo tussen de sups stonden. Ken zijnen AJOINEN was de max
Sfeer was dik in orde, ze hebben daar geweten dat we er waren. De Castro die na de match aan de overkant stond te dansen op onze gezangen was zalig, ik heb mij ziek gelachen


Nog een sjans dat em nog ewa curryworsten had liggen :lol:

Sfeer was dik in orde, ik schat ongeveer 350-400 man van Oilsjt. Da lieke van 'Fuck off Denjer fc' is de max! Hoepelijk kunnen we de tekst binnenkort aanpassen naar 'fuck off Denjer fc, now you 're complete history' of iets in dienen trand :plat:
De spelers hebben zichtbaar genoten, op 't moment dat er voor elk van hun apart gezongen of hunne naam gescandeerd werd! Weer de sfeer van de oude dagen! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Apr 2010, 11:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Ben benieuwd naar den onderkroiper zen foto's

_________________
www.spionkoplede.com


15 Apr 2010, 11:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
ik ben ook benieuwd naar eventuele filmpjes van de match en de sfeer ( zoals ik overal kan lezen wast in orde...) voor deze die er niet bij waren altijd zeer plezant om eens te bekijken...


15 Apr 2010, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst