Wielsbeke - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Wielsbeke - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Beste iendrachters,

Laat ons hopen dat we vertrokken zijn voor nog een superreeks tot en met de eindronde!
C'mon iendracht blijven gaan en zorg ervoor dat ik jullie bij mijn terugkomst in juli kan begroeten in 2 klasse!
Iendrachters zorg ervoor dat tijdens die eindronde de tegenstand van het plein geschreeuwd wordt aub!!!!

Groeten uit afghanistan!
Neutralboy


14 Apr 2010, 21:01
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Beste iendrachters,

Laat ons hopen dat we vertrokken zijn voor nog een superreeks tot en met de eindronde!
C'mon iendracht blijven gaan en zorg ervoor dat ik jullie bij mijn terugkomst in juli kan begroeten in 2 klasse!
Iendrachters zorg ervoor dat tijdens die eindronde de tegenstand van het plein geschreeuwd wordt aub!!!!

Groeten uit afghanistan!
Neutralboy


Voor hoelang zit jij eigenlijk in Afghanistan? Veel plezier ginder :D


14 Apr 2010, 21:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1259
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Voor 4 maandjes!
Tja ge moet wa creatief zijn e als ge maar 2 pinten moogt drinken in de belgische bar!
:drank:


14 Apr 2010, 21:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Petroe69 schreef:
supersossis schreef:
ternat - heist : 2-1
fcn st.niklaas - oudenaarde : 0-2


Als Heist zo blijft morsen en wij blijven winnen, is de 2de plaats binnen bereik. (Heist moet nog tegen Boom ook dacht ik). Die 2de plaats kan misschien belangrijk zijn als er ploegen in 2de geen licentie krijgen en er extra stijgers uit 3de komen?


1. Die tweede plaats gaan we ni meer halen
2. Er moeten al vier ploegen uit tweede geen licentie krijgen eer er een extra stijger komt uit derde klasse, én dat is volgens mij dan nog de verliezend finalist van de eindronde. Dus neen, dat is niet belangrijk.

Maja, hoe meer we winnen tot de eindronde begint, hoe beter. Tenzij financieel dan, maja.


14 Apr 2010, 21:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Petroe69 schreef:
supersossis schreef:
ternat - heist : 2-1
fcn st.niklaas - oudenaarde : 0-2


Als Heist zo blijft morsen en wij blijven winnen, is de 2de plaats binnen bereik. (Heist moet nog tegen Boom ook dacht ik). Die 2de plaats kan misschien belangrijk zijn als er ploegen in 2de geen licentie krijgen en er extra stijgers uit 3de komen?


1. Die tweede plaats gaan we ni meer halen
2. Er moeten al vier ploegen uit tweede geen licentie krijgen eer er een extra stijger komt uit derde klasse, én dat is volgens mij dan nog de verliezend finalist van de eindronde. Dus neen, dat is niet belangrijk.

Maja, hoe meer we winnen tot de eindronde begint, hoe beter. Tenzij financieel dan, maja.


daar heb ik mijn twijfels...... :D


14 Apr 2010, 21:17
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Voor 4 maandjes!
Tja ge moet wa creatief zijn e als ge maar 2 pinten moogt drinken in de belgische bar!
:drank:


ZIjt ge ginde rook neutraal? :plat:


14 Apr 2010, 21:19
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Prachtige overwinning op Wielsbeke, welk geen simpele tegenstander is (hoewel je bij ons al eens zou kunnen twijfelen). Benieuwd naar de eerste reactie van iemand ter plaatse maar 4x scoren tegen wielsbeke doe je niet zomaar (hoewel je bij ons al eens zou kunnen twijfelen).

Zondag thuis zien te winnen, niet altijd eenvoudig als favoriet (hoewel je bij ons al eens zou beginnen twijfelen).
Daarna toeleven naar de eindronde en met ons allen vol achter de ploeg. Ik heb vooral schrik van de B-reeks (hoewel ...

enfin jullie weten het wel al.

Com'on Iendracht :EA: Zondag terug op post



Wel aangezien ik in Gent woon ban ik iets rapper thuis dan de rest. On topic : verdiende overwinning. 1ste helft weinig speciaals. Verdiend 0-1 voor door depoitre die echt goe bezig is. Tweede helft met Moreels in de ploeg en weer schitterend voetbal gezien. Kabouter Plop heeft er nog en paar uitgehaald maar tegen de kopbal van "One Michael Seminck" had hij niks te zeggen. Dan eigenlijk de eerste echte kans voor die mannen en prijs (kpeis wel da ons twee CV's nie vrijuit gaan daar). En iets daarna vond Moreels het nodig om den bal simpel in de kruising te plaatsen. Het leek simpel maar het was prachtig. Voetbal kan echt schoon zijn. De 1-4 kwam er na een streep op de kruising van Depoitre en Galucci die goe gevolgd was. Knappe overwinning tegen een matige tegenstander die nooit echt kon dreigen. Onder de betere (naar mijn mening) Depoitre, Seminck en Verheyden. In ieder geval gaan de prestaties duidelijk in stijgende lijn. Met deze ploeg in vorm gaan we nog veeeeeel plezier beleven. Zoals ik al zei, voetbal kan schoon zijn.


14 Apr 2010, 21:20
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
scarfie schreef:
Casual1919 schreef:
Prachtige overwinning op Wielsbeke, welk geen simpele tegenstander is (hoewel je bij ons al eens zou kunnen twijfelen). Benieuwd naar de eerste reactie van iemand ter plaatse maar 4x scoren tegen wielsbeke doe je niet zomaar (hoewel je bij ons al eens zou kunnen twijfelen).

Zondag thuis zien te winnen, niet altijd eenvoudig als favoriet (hoewel je bij ons al eens zou beginnen twijfelen).
Daarna toeleven naar de eindronde en met ons allen vol achter de ploeg. Ik heb vooral schrik van de B-reeks (hoewel ...

enfin jullie weten het wel al.

Com'on Iendracht :EA: Zondag terug op post


kben nie gaan zien, maar als 'k het zo hoor is onzen iejndracht precies stillekes aan weer de oude (vóór match tegen Heist) aan het worden! :juij: :juij:
:EA: :EA:


Wel aangezien ik in Gent woon ban ik iets rapper thuis dan de rest. On topic : verdiende overwinning. 1ste helft weinig speciaals. Verdiend 0-1 voor door depoitre die echt goe bezig is. Tweede helft met Moreels in de ploeg en weer schitterend voetbal gezien. Kabouter Plop heeft er nog en paar uitgehaald maar tegen de kopbal van "One Michael Seminck" had hij niks te zeggen. Dan eigenlijk de eerste echte kans voor die mannen en prijs (kpeis wel da ons twee CV's nie vrijuit gaan daar). En iets daarna vond Moreels het nodig om den bal simpel in de kruising te plaatsen. Het leek simpel maar het was prachtig. Voetbal kan echt schoon zijn. De 1-4 kwam er na een streep op de kruising van Depoitre en Galucci die goe gevolgd was. Knappe overwinning tegen een matige tegenstander die nooit echt kon dreigen. Onder de betere (naar mijn mening) Depoitre, Seminck en Verheyden. In ieder geval gaan de prestaties duidelijk in stijgende lijn. Met deze ploeg in vorm gaan we nog veeeeeel plezier beleven. Zoals ik al zei, voetbal kan schoon zijn.


14 Apr 2010, 21:23
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Hopelijk ziet het bestuur dan toch dat Seminck vervangen echt niet zo evident zal zijn. Als Michael nog wilt blijven moeten ze in ieder geval niet twijfelen. Dan heb je drie centrale topverdedigers voor derde klasse (y)


14 Apr 2010, 21:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
ben net thuis. opstelling : vd noortgaete - de castro, b moreels, seminck, de schutter - gallucci, verheyden, kestens, podevijn - lord, depoitre.

1ste helft was matig, podevijn kopt de bal over doel bij in feite de enige kans in de eerste helft. Depoitre scoorde de 1-0 ik denk na ca. 30 min.

2de helft was stukken beter, w moreels verving aan de rust lord. Depoitre was b e r e s t e r k, heeft één van zijn beste matchen gespeeld. Seminck kopte zeer mooi de 2-0 op het bord ! Even later slecht verdedigen van - ik denk b moreels - en 1-2. De derde goal was een beauty van w moreels. De vierde kwam er door een schitterende actie van depoitre, hij knalde naar de hoek, de keeper duwde hem tegen de paal en een goed gevolgde gallucci knalde binnen.

Als we gespaard blijven van blessures en schorsingen staan er ons nog mooie dingen te wachten dit seizoen !

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


14 Apr 2010, 21:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Verdiende overwinning vandaag. Wielsbeke kon nooit aanspraak maken op ptn.
Depoite speelde vandaag weer een dijk van een match! Druk zetten waardoor hij de bal verovert, zijn goal, die bal tegen de paal waar de 1-4 uit komt etc, .... Met hem en Wouter erbij zijn we van een heel ander niveau.

Ps nog redelijk veel volk afgezakt naar Wielsbeke & respect voor de sfeer die gemaakt werd!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Apr 2010, 21:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
eerste helft matig, tweede helft onder impuls van wouter moreels en depoitre het betere werk.

onze beste wedstrijden spelen we toch in een 4-4-2 opstelling. Wat een verschil met het armtierige voetbal van de laatste weken om niet te verliezen. Depoitre was top, en die goal van wouter moreels jawadde met je "zwakke" voet los in de winkelhaak, een klasbak die moreels.

Zijn broer liet zich dan weer makkelijk in de luren leggen bij de tegengoal.

En dat we dit jaar nog niet moeten memmen hebben op onze keeper(s) zegt ook veel. Die Van Den Noortgaete doet dat goed, straalt rust en vertrouwen uit.


14 Apr 2010, 21:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Mindere eerste helft maar dan de tweede helft... gewoonweg zeer goed met een spitsenduo Depoitre - Moreels dat helemaal terug is! Die vinden mekaar blindelings. Wat Laurent vandaag op de mat legde daar kan je maar één ding op zeggen, schitterend :worship: :worship: :worship: Schitterend doelpunt ook van Wouter (y)
Ook Ringoot viel heel goed in trouwens. Tegengoal was inderdaad een foutje van Brecht. Ook Galucci was in zeer goeie doen vandaag. Nu is de eindronde binnen zeker hé. Dikke merci aan BVR!

Wat El Corredor hier zegt dat we ons beste voetbal brengen in een 4-4-2 is juist maar dan wel doordat Depoitre en Moreels dat mogelijk maken. Eerste helft met Lord lukte dat veel minder.

_________________
Afbeelding


14 Apr 2010, 21:43
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Is de afwezigheid van Flippo goe opgevangen eigenlijk?


14 Apr 2010, 21:53
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
ieper-temse 3-0 :EA:


14 Apr 2010, 21:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst