Eendracht Aalst - Coxyde - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - Coxyde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
salvador schreef:
Niels werd keer op keer uitgespeeld. .
Ik vrees toch ook voor een valling van Niels morgen, dat zijn we van hem ook absoluut niet gewoon. Koksijde is een sterke ploeg, die mits een aanpassing hier en daar hoger kan spelen Die flankspelers en hun 6 konden mij wel bekoren

_________________
If you never try, you'll never know


18 Apr 2010, 21:01
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
marc2 schreef:
:lol: :lol: Kestens enkel in de tweede helft goed spelen ???? Is dit een grap? :lol: :lol:
Onvoorstelbaar !! Positiespel subliem, altijd goeie pass, hoeveel kilometer hij heeft afgelopen moet je hem misschien zelf vragen en hoeveel hij opgeruimd heeft? wie heeft dat niet gezien??
En ja, ik was in het pierre cornelisstadion ......

Verdedigend zeer sterk, maar als centrale middenvelder moet hij tesamen met Verheyden de ploeg aanvallend goed doen draaien.


18 Apr 2010, 21:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Wie vandaag een berewedstijd heeft gespeeld is toch Wouter Moreels ? Mist misschien wat scherpte anders had hij er drie in het mandje gelegd deze namiddag.

Depoitre speelt ook alweer een zeer goede match maar zolang hij de kansen vakkundig de nek blijft omwringen zijn we hem nog niet meteen kwijt :D


18 Apr 2010, 21:04
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Iendrachter90 schreef:
scarfie schreef:
elfahem schreef:
Nogmaals: zuiver op de bal speelt geen enkele rol ! De Castro kwam tweemaal met de voet vooruit (al dan niet op de bal) en dat is wat telt. Met andere woorden, tweemaal terecht geel. Zelfs rood had gekund. Ik begrijp de reactie van onze supporters trouwens niet. Moest een tegenstrever dergelijke fout maken, dan zou moord en brand geschreeuwd worden.

Hopelijk is de blessure van Seminck niet te erg. Anders zou hij een verlengd verblijf voorgoed mogen vergeten. Na de wedstrijd was hij precies toch goed te been.


Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .


Zeg Iendrachter, In plaats van te mekkeren wie er slecht was kan je natuurlijk ook focussen op wat er wel goed was. En dat was gezien de ganse match nog altijd meer dan voldoende dacht ik zo. We halen nog altijd een verdiende overwinning tegen een goede tegenstander waar we het inderdaad een halfuur heel moeilijk tegen hadden en het enige wat je kan zeggen is wie niet goed aan het spelen was. Wat mij betreft was er bij ons in het eerste halfuur niemand op "top" niveau aan het spelen. En onze ganse verdediging (op Mich na) was bijzonder onzeker, dus zeggen dat Kestens en Verheyden slecht waren is volgens mij heel kort door den bocht gaan. Ik heb ook niet gezegd dat we hier een wereldmatch spelen maar voor ons doel, namelijk de eindronde, meer dan goed genoeg. Het is toch ongelooflijk hoe sommige hier nooit content zijn.


18 Apr 2010, 21:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging na de wedstrijd al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!

_________________
Afbeelding


18 Apr 2010, 21:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
SERRE schreef:
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!



dat vonden ze bij Ronse ook toen ze overgingen, na die 0 op 18 dit seizoen iets minder... :cool: :D


18 Apr 2010, 21:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
scarfie schreef:
Iendrachter90 schreef:
scarfie schreef:

Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .


Zeg Iendrachter, In plaats van te mekkeren wie er slecht was kan je natuurlijk ook focussen op wat er wel goed was. En dat was gezien de ganse match nog altijd meer dan voldoende dacht ik zo. We halen nog altijd een verdiende overwinning tegen een goede tegenstander waar we het inderdaad een halfuur heel moeilijk tegen hadden en het enige wat je kan zeggen is wie niet goed aan het spelen was. Wat mij betreft was er bij ons in het eerste halfuur niemand op "top" niveau aan het spelen. En onze ganse verdediging (op Mich na) was bijzonder onzeker, dus zeggen dat Kestens en Verheyden slecht waren is volgens mij heel kort door den bocht gaan. Ik heb ook niet gezegd dat we hier een wereldmatch spelen maar voor ons doel, namelijk de eindronde, meer dan goed genoeg. Het is toch ongelooflijk hoe sommige hier nooit content zijn.


Trlijk hebben we goed gespeeld,heb ik iets anders beweert misschien?En trouwens ik mekker niet,ik was een van de weinige die ons na die eerste 10matchen nog steeds eindronde zag spelen,dus zo erg zallek wel niet zijn é. :D


18 Apr 2010, 21:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
El Corredor schreef:
SERRE schreef:
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!



dat vonden ze bij Ronse ook toen ze overgingen, na die 0 op 18 dit seizoen iets minder... :cool: :D


Deze reactie snap ik eigenlijk niet... :wadde:
Laat ons hopen dat hij ons ook naar tweede klasse brengt. Daarna zien we wel...

_________________
Afbeelding


18 Apr 2010, 21:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
SERRE schreef:
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging na de wedstrijd al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!


Hij haalt hier 53/69tot nu toe.
5keer gelijk
2keer verloren
16keer gewonnen.
Kzou zo zeggen,niet slecht :D


18 Apr 2010, 21:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Iendrachter90 schreef:
SERRE schreef:
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging na de wedstrijd al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!


Hij haalt hier 53/69tot nu toe.
5keer gelijk
2keer verloren
16keer gewonnen.
Kzou zo zeggen,niet slecht :D


Dit is inderdaad een reeks waar je kampioen mee speelt. Jammer genoeg is hij pas na 9 wedstrijden bij ons beland.. Maar dat is blijkbaar nog niet voldoende voor sommigen hier... :crazy:

_________________
Afbeelding


18 Apr 2010, 21:33
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Iendrachter90 schreef:
scarfie schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .


Zeg Iendrachter, In plaats van te mekkeren wie er slecht was kan je natuurlijk ook focussen op wat er wel goed was. En dat was gezien de ganse match nog altijd meer dan voldoende dacht ik zo. We halen nog altijd een verdiende overwinning tegen een goede tegenstander waar we het inderdaad een halfuur heel moeilijk tegen hadden en het enige wat je kan zeggen is wie niet goed aan het spelen was. Wat mij betreft was er bij ons in het eerste halfuur niemand op "top" niveau aan het spelen. En onze ganse verdediging (op Mich na) was bijzonder onzeker, dus zeggen dat Kestens en Verheyden slecht waren is volgens mij heel kort door den bocht gaan. Ik heb ook niet gezegd dat we hier een wereldmatch spelen maar voor ons doel, namelijk de eindronde, meer dan goed genoeg. Het is toch ongelooflijk hoe sommige hier nooit content zijn.


Trlijk hebben we goed gespeeld,heb ik iets anders beweert misschien?En trouwens ik mekker niet,ik was een van de weinige die ons na die eerste 10matchen nog steeds eindronde zag spelen,dus zo erg zallek wel niet zijn é. :D


Da's ook just :kiss:
Iemand trouwens enig nieuws van Mich? Hij liep na de match wel mee naar de spionkop dus hopelijk niet zo erg ???


18 Apr 2010, 21:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
SERRE schreef:
Iendrachter90 schreef:
SERRE schreef:
Zo zie je maar weer dat iedereen het anders ziet. Ik vond Ewen vandaag zeer goed spelen , vooral de tweede helft. Wouter en Laurent speelden zeker niet hun beste wedstrijd vandaag maar wegen toch constant op de verdediging van de tegenstrever. Ringoot valt voor de tweede maal op rij heel sterk in, voetbalt altijd zuiver uit en is zeker geen verzwakking op linksachter. Mag van mij voor volgend seizoen zeker zijn kans krijgen op die plaats. Seminck ging na de wedstrijd al huilend van het terrein...Onze doelman deed vandaag opnieuw waarvoor hij er staat. Hij hield ons recht waar nodig! Nog één keer winnen en we zijn er .. BVR wordt stilaan een held.. Tel eens het puntenaantal op sinds hij overnam. Indrukwekkend!


Hij haalt hier 53/69tot nu toe.
5keer gelijk
2keer verloren
16keer gewonnen.
Kzou zo zeggen,niet slecht :D


Dit is inderdaad een reeks waar je kampioen mee speelt. Jammer genoeg is hij pas na 9 wedstrijden bij ons beland.. Maar dat is blijkbaar nog niet voldoende voor sommigen hier... :crazy:


dat BVR hier een prachtige reeks neerzet staat buiten kijf. Alleen doe ik niet mee aan die verheerlijking. Dat is voor niets nodig.


18 Apr 2010, 22:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
El Corredor schreef:
SERRE schreef:
Iendrachter90 schreef:
[/b]

Hij haalt hier 53/69tot nu toe.
5keer gelijk
2keer verloren
16keer gewonnen.
Kzou zo zeggen,niet slecht :D


Dit is inderdaad een reeks waar je kampioen mee speelt. Jammer genoeg is hij pas na 9 wedstrijden bij ons beland.. Maar dat is blijkbaar nog niet voldoende voor sommigen hier... :crazy:


dat BVR hier een prachtige reeks neerzet staat buiten kijf. Alleen doe ik niet mee aan die verheerlijking. Dat is voor niets nodig.


Voor u zal hij nooit goed kunnen doen. Zelfs al winnen we de eindronde met groot machtsvertoon. Dan nog zal je wel iets vinden....

_________________
Afbeelding


18 Apr 2010, 22:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
SERRE schreef:

Dit is inderdaad een reeks waar je kampioen mee speelt. Jammer genoeg is hij pas na 9 wedstrijden bij ons beland.. Maar dat is blijkbaar nog niet voldoende voor sommigen hier... :crazy:


dat BVR hier een prachtige reeks neerzet staat buiten kijf. Alleen doe ik niet mee aan die verheerlijking. Dat is voor niets nodig.


Voor u zal hij nooit goed kunnen doen. Zelfs al winnen we de eindronde met groot machtsvertoon. Dan nog zal je wel iets vinden....


Dat is niet waar, maar voor mij is IEDERE trainer ne passant. Ik post hierjuist dat BVR een puike reeks neerzet, wat wil je nog meer?

Ik doe niet mee aan die heldenstatus, ik vind dat voor niets nodig. Ik volg onze trainer en de resultaten met belangstelling, en indien (ik hoop dat niet, ik geef enkel een realistische kijk) met hem de resultaten eens wat minder gaan zijn, ben ik benieuwd ook naar jouw reactie...

Als BVR met ons de eindronde wint, dan heeft hij een ongelooflijk parcours afgelegd! Tweede klasse is voor mij al lang goed hoor.


18 Apr 2010, 22:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Vandaag slaagde ik er in een opmerkelijke foto te nemen :D
Welke speler is zijn aangezicht verborgen achter de wedstrijdbal ?
Er zijn 13 oplossingen mogelijk :lol:

Foto waarop spelersnummer zichtbaar is, zal gepost worden als oplossing.

Rarara wie is het ? :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Apr 2010, 23:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst