Eendracht Aalst - Coxyde - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10
 Eendracht Aalst - Coxyde 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
bert schreef:
Sterke tegenstander.De enige die ewa tegenviel was Ewen, vooral den 2de helft.Kestens speelde verdedigend een meer dan behoorlijke wedstrijd en is voor mij een optie om hem volgende week in de verdediging te plaatsen voor de geschorste Castro.Goeie invalbeurt van Ringoot.


goh die Ringoot, ik word er koud noch warm van.


18 Apr 2010, 19:06
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Wel ieder zal zijn eigen mening hebben maar het rood van De castro was op dat moment onverdiend. Was een zuivere tackle op de bal waardoor hij zijn tweede geel krijgt. Maar eerlijk gezegd hij had wel de eerste helft onmiddellijk rood kunnen (moeten) krijgen voor zijn smerige onnodige tackle. Tweede geel was "compensatie" volgens mij.
In ieder geval was het een sterk bevochten verdiende overwinning. Het eerste halfuur zijn we inderdaad quasi weggespeeld door Coxyde maar een match duurt wel 90 minuten en ik heb de ganse tweede helft geen enkele kans gezien voor die mannen. In het begin van de competitie hebben we ook zo een aantal matchen een halfuur goed gespeeld om daarna weinig meer uit te steken. En de betere kansen waren wel degelijk voor ons.
Dus voor mij 3 hard bevochten verdiende punten tegen een goede tegenstander.
Goede match van Gallucci, Kestens en Verheyden. Goede invalbeurt trouwens van Ringoot en Coppens. Hopelijk valt de blessure van Michael mee.
Ik ga in ieder geval de eindronde data reserveren......


18 Apr 2010, 19:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Nogmaals: zuiver op de bal speelt geen enkele rol ! De Castro kwam tweemaal met de voet vooruit (al dan niet op de bal) en dat is wat telt. Met andere woorden, tweemaal terecht geel. Zelfs rood had gekund. Ik begrijp de reactie van onze supporters trouwens niet. Moest een tegenstrever dergelijke fout maken, dan zou moord en brand geschreeuwd worden.

Hopelijk is de blessure van Seminck niet te erg. Anders zou hij een verlengd verblijf voorgoed mogen vergeten. Na de wedstrijd was hij precies toch goed te been.


18 Apr 2010, 19:20
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
elfahem schreef:
Nogmaals: zuiver op de bal speelt geen enkele rol ! De Castro kwam tweemaal met de voet vooruit (al dan niet op de bal) en dat is wat telt. Met andere woorden, tweemaal terecht geel. Zelfs rood had gekund. Ik begrijp de reactie van onze supporters trouwens niet. Moest een tegenstrever dergelijke fout maken, dan zou moord en brand geschreeuwd worden.

Hopelijk is de blessure van Seminck niet te erg. Anders zou hij een verlengd verblijf voorgoed mogen vergeten. Na de wedstrijd was hij precies toch goed te been.


Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


18 Apr 2010, 19:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
scarfie schreef:
elfahem schreef:
Nogmaals: zuiver op de bal speelt geen enkele rol ! De Castro kwam tweemaal met de voet vooruit (al dan niet op de bal) en dat is wat telt. Met andere woorden, tweemaal terecht geel. Zelfs rood had gekund. Ik begrijp de reactie van onze supporters trouwens niet. Moest een tegenstrever dergelijke fout maken, dan zou moord en brand geschreeuwd worden.

Hopelijk is de blessure van Seminck niet te erg. Anders zou hij een verlengd verblijf voorgoed mogen vergeten. Na de wedstrijd was hij precies toch goed te been.


Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .


18 Apr 2010, 19:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
:lol: :lol: Kestens enkel in de tweede helft goed spelen ???? Is dit een grap? :lol: :lol:
Onvoorstelbaar !! Positiespel subliem, altijd goeie pass, hoeveel kilometer hij heeft afgelopen moet je hem misschien zelf vragen en hoeveel hij opgeruimd heeft? wie heeft dat niet gezien??
En ja, ik was in het pierre cornelisstadion ......


18 Apr 2010, 20:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
marc2 schreef:
:lol: :lol: Kestens enkel in de tweede helft goed spelen ???? Is dit een grap? :lol: :lol:
Onvoorstelbaar !! Positiespel subliem, altijd goeie pass, hoeveel kilometer hij heeft afgelopen moet je hem misschien zelf vragen en hoeveel hij opgeruimd heeft? wie heeft dat niet gezien??
En ja, ik was in het pierre cornelisstadion ......


Was me vandaag idd ook opgevallen dat Kestens echt wel ne stofzuiger was op het middenveld

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


18 Apr 2010, 20:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
marc2 ,kem nog nen bril liggen. :hmm:


18 Apr 2010, 20:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Iendrachter90 schreef:
scarfie schreef:
elfahem schreef:
Nogmaals: zuiver op de bal speelt geen enkele rol ! De Castro kwam tweemaal met de voet vooruit (al dan niet op de bal) en dat is wat telt. Met andere woorden, tweemaal terecht geel. Zelfs rood had gekund. Ik begrijp de reactie van onze supporters trouwens niet. Moest een tegenstrever dergelijke fout maken, dan zou moord en brand geschreeuwd worden.

Hopelijk is de blessure van Seminck niet te erg. Anders zou hij een verlengd verblijf voorgoed mogen vergeten. Na de wedstrijd was hij precies toch goed te been.


Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .

tja ik vond het centrale duo kestens-verheyden slecht in de eerste helft. Tweede helft was het beter en dan vooral kestens.

ze werden de eerste helft overlopen dat het geen naam had.


18 Apr 2010, 20:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
chunga schreef:
jammen schreef:
Iendrachter90 schreef:

Onverdiend?Ik vond het een meer dan terechte rode kaart(2xgeel)


Ik kreeg deze info door van mijne maat ter plaatse en kan dus zelf de situatie niet beoordelen.
Hebt gij den eendracht eigenlijk al zien spelen, want gij zit hier altijd op 't forum precies tijdens de match :wadde:


Al vanaf mijn 12 jaar ga ik kijken (nu dus al 37 jaar dus) en omdat ik één weekend op twee werk moet ik dus meer dan mij lief is, matchen missen. Maar als ik niet moet werken ben ik er bij, ook op verplaatsing. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Apr 2010, 20:31
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
voetballes gekregen vind ik er wel serieus over,misschien efkes in den 1ste helft
den 2de helft Koksijde nie veel meer gezien
Depoitre was weer super vandaag,als we niet stijgen vrees ik dat we die kwijt zijn
wat die allemaal verzet op een match als aanvaller (y)

_________________
www.be-cycle.com


18 Apr 2010, 20:32
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
scarfie schreef:

Zoals ik al zei ieder zijn eigen mening.....


Ja en die dat zeggen dat het geen rood is ,zijn de eerste om te roepen als het in het voordeel van aalst zou zijn+dat ik verheyden niet goed spelen vond en kestens ook alleen maar den 2de helft .

tja ik vond het centrale duo kestens-verheyden slecht in de eerste helft. Tweede helft was het beter en dan vooral kestens.

ze werden de eerste helft overlopen dat het geen naam had.

Ik vond dat het de eerste helft vooral op onze linkerflank problematisch was, Niels werd keer op keer uitgespeeld. En Jens trekt veel naar het centrum, en soms versmalt hij daardoor het speelveld. Rechts met De Castro en Galucci loopt het toch beter, al verliest De Castro steevast zijn bal als hij eens oprukt tot de hoogte van het strafschopgebied van de tegenstander, maar goed.
In het laatste kwartier van de eerste helft kwam de hele ploeg erdoor en na rust vond ik Niels ook beter spelen. Laurent is nog niet helemaal de oude vind ik (op basis van deze match, de vorige zag ik niet), al had hij ook een stevige opponent.
Maar als je de kansen telt toch verdiend gewonnen tegen een sterk gestart Koksijde dat na het half uur toch niet meer dat overwicht had.


18 Apr 2010, 20:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
Vandaag drie punten, een 9 op 9 in onze Engelse week en (bijna) zekerheid van een plaats in de eindronde en dit zonder het gaspedaal volledig te moeten induwen.

Er waren slechtere tijden....


18 Apr 2010, 20:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
En alweer 10 matchen op rij ongeslagen...


18 Apr 2010, 20:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Coxyde
El Corredor schreef:
een hardbevochten overwinning tegen een prima ploeg. Centraal op het middenveld werden we vlotjes overlopen, een De Schutter die alle kleuren van de regenboog zag,...

Weer een prima Depoitre gezien. En een Van Den Noortgaete die weer bij 0-0 een heel goede redding doet, is trouwens al de derde week op rij dat VDN bij 0-0 ons behoed voor een achterstand.

Wat de rode kaart betreft van De Castro, als ik trainer was, gaf ik hem er nog een boete bovenop. Zijn eerste tackle (op de middellijn) was al rood, en doet dan een nog dommere tackle met de voet vooruit...

Onbegrijpelijk eigenlijk als je al geel staan hebt, dat je er zo invliegt. Ik vind De Castro zeker een goede speler, maar af en toe gaat het licht toch efkes uit.

Als je Seminck en Moreels naast elkaar ziet spelen, ik zou weten wie kiezen, enkel qua présence al.

ik vond het trouwens een goede arbiter deze namiddag.
³

_________________
If you never try, you'll never know


18 Apr 2010, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst