Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
We mogen ook niet te euforisch worden.
Zondag hebben we wel een geschenk gehad om op voorsprong te komen zodat Boom nog meer ruimte weggaf waarvan wij in de tweede helft van geprofiteerd hebben.

De jonge De Gelder heeft in de hele wedstrijd niet één bal goed geraakt denk ik. Zat totaal niet in de match. Ok, er zijn absoluut verzachtende omstandigheden en elke jonge speler heeft zelfs recht op een mindere wedstrijd.
De Vidts had eerder al laten zien dat hij wat in zijn mars heeft, daar twijfelen we niet aan.

Iedere jonge gast die het verdient krijgt vroeg of laat wel zijn kans in de ploeg, kijk maar naar een Podvijn, Van Damme, ...
Dus alle lof voor onze jeugdige talenten maar de tijd zal uitwijzen of ze zich effectief tot titularis kunnen ontwikkelen.


26 Apr 2010, 17:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Smetje schreef:
Lord is totaal niet meer gemotiveerd. Wat mij betreft hoeft die niet meer in de kern. Dan liever een Devidts ofzo.

Is hij dit seizoen al gemotiveerd geweest ?


26 Apr 2010, 17:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Dani schreef:
We mogen ook niet te euforisch worden.
Zondag hebben we wel een geschenk gehad om op voorsprong te komen zodat Boom nog meer ruimte weggaf waarvan wij in de tweede helft van geprofiteerd hebben.

De jonge De Gelder heeft in de hele wedstrijd niet één bal goed geraakt denk ik. Zat totaal niet in de match. Ok, er zijn absoluut verzachtende omstandigheden en elke jonge speler heeft zelfs recht op een mindere wedstrijd.De Vidts had eerder al laten zien dat hij wat in zijn mars heeft, daar twijfelen we niet aan.

Iedere jonge gast die het verdient krijgt vroeg of laat wel zijn kans in de ploeg, kijk maar naar een Podvijn, Van Damme, ...
Dus alle lof voor onze jeugdige talenten maar de tijd zal uitwijzen of ze zich effectief tot titularis kunnen ontwikkelen.


Toch wel - eentje. Wel zeggen dat hij moest invallen in een ploeg met 10 op het veld van de leider die met echte flanken speelt en er dus meer gelopen dan gevoetbald werd door onze ploeg... In de eerste helft was hij inderdaad totaal nergens, maar in de tweede helft heeft hij verdedigend wel goed zijn werk gedaan want die linksback raakte er amper over... trouwens, nadat Moreels uitviel was het gewoon verdedigen en terecht ook - VDN en Van Damme gingen voor: wie trapt de bal het verst :-)

Ook niet vergeten dat een Podevijn zijn debuut kon maken op het moment dat we zo goed als kampioen waren in een reeks lager... Dus gewoon krediet geven... Die gasten moeten uw ploeg niet dragen hé - gewoon hun werk doen en dat heeft De Gelder in de tweede helft naar behoren gedaan...

En wat Boom betreft - ja we zijn geholpen ja, maar dat is nu eenmaal voetbal... Onder VDH hebben we tegen heel wat mindere goden dan Boom een voorsprong gehad en die ook verkwanseld dus ja...

Geen euforie dat klopt, maar hoe die gasten gisteren gestreden hebben dat verdient alle lof...


26 Apr 2010, 17:58
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
De speelstijl van Devidts doet me een beetje denken aan Lionel Messi, Opgetrokken schouders en met die kleine, snelle pasjes voortbewegen. Hij is klein maar heeft toch veel duelkracht en trekt zeker z'n voet niet terug. Van mij mag hij de komende 3 matchen voluit z'n kans krijgen.

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Apr 2010, 9:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
jammen schreef:
De speelstijl van Devidts doet me een beetje denken aan Lionel Messi, Opgetrokken schouders en met die kleine, snelle pasjes voortbewegen. Hij is klein maar heeft toch veel duelkracht en trekt zeker z'n voet niet terug. Van mij mag hij de komende 3 matchen voluit z'n kans krijgen.


Ja en Moreels is precies Arjen Robben, alleen de voet verschilt. VDN is dan weer Casillas. Mannen, weir emmen een weireldploeg !


27 Apr 2010, 10:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
elfahem schreef:
jammen schreef:
De speelstijl van Devidts doet me een beetje denken aan Lionel Messi, Opgetrokken schouders en met die kleine, snelle pasjes voortbewegen. Hij is klein maar heeft toch veel duelkracht en trekt zeker z'n voet niet terug. Van mij mag hij de komende 3 matchen voluit z'n kans krijgen.


Ja en Moreels is precies Arjen Robben, alleen de voet verschilt. VDN is dan weer Casillas. Mannen, weir emmen een weireldploeg !

zuiver fysiek bekeken, gaat de vergelijking op, beiden al wat kalend vooraan :D

_________________
geer'n bè


27 Apr 2010, 10:40

Lid geworden op: 27 Apr 2010, 10:43
Berichten: 1
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


27 Apr 2010, 10:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


Wij kunnen een waslijst opstellen van spelers die geblesseerd geraakten tijdens deze competitie.
En wie we weken niet hebben kunnen opstellen. So what ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Apr 2010, 10:51
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


En wie is jullie 17 en waarom zou dat onze fout zijn ?


27 Apr 2010, 10:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
<em>Jeroen</em> schreef:
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


En wie is jullie 17 en waarom zou dat onze fout zijn ?


Nick Van Der Westerlaken, werd zondag geblesseerd vervangen in de eerste helft en scheurde blijkbaar de ligamenten in de schouder. Al dacht ik dat die vooral slecht neerkwam.


27 Apr 2010, 10:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!

shit happens man, wij hebben Depoitre 10 weken moeten missen, Moreels 8 weken moeten missen, Seminck 10 weken moeten missen, en zo kan ik blijven doorgaan. Zonder de geblesseerden bij ons, had ik de huidige stand wel eens willen zien, maar dat is altijd als, als, als. Jammer voor Nick, vindt het persoonlijk ook een goede voetballer, maar dit zijn nu éénmaal zaken die gebeuren. En daarom je respect laten varen voor iets of iemand, geeft blijk van kortzichtigheid.
:EA: :EA:

_________________
geer'n bè


27 Apr 2010, 11:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


Wat nen onnozelaar zijde gij? kleuter

_________________
www.spionkoplede.com


27 Apr 2010, 11:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Mariner schreef:
westi fan schreef:
maar jongens toch, dankzij jullie missen wij onze nummer 17 voor de rest van het seizoen.
tot zover mijn respect voor aalst!


Wat nen onnozelaar zijde gij? kleuter

:plat: :plat:

_________________
geer'n bè


27 Apr 2010, 11:28
Miniem

Lid geworden op: 16 Aug 2009, 22:18
Berichten: 43
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Westi fan

die Nick wordt licht aangetikt en laat zich voor dood vallen met een soort koprol waarbij hij slecht neerkomt

Heb na de wedstrijd nog met een boom fan gesproken en die zei me dat dat zijn kenmerk is.
Hij laat zich vaak theatraal vallen om de tegenstander een kaart aan te naaien.


27 Apr 2010, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Dat mankeert er nog aan :lol: :crazy:

Het sportief gedrag van Boom, daarbij bijgestaan door de arbiter was anders ook wel indrukwekkend.
snelle vrije trappen door Boom was geen probleem, wij doen het één keer en moeten natuurlijk wachten op de scheids zijn fluitje. Na de 1-3 zijn wij nog aan het vieren wanneer Boom al aftrapt.... maar dat wekte de werklust van onze ploeg enkel maar in de hand hoor, en ook onze supporters begonnen enkel nog luider te zingen :worship:
Op bepaalde momenten droop de frustratie er toch vanaf hoor (die charge van de backlinks helemaal opt laatste daar ook :hmm: ) zelfs die steward kon zich - weer - niet inhouden met belachelijk doen.
Was eigenlijk niet van plan daar veel over te zeggen aangezien de 3 punten het enige is wat telt, maar als ge belachelijk gaat komen doen....

_________________
If you never try, you'll never know


27 Apr 2010, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst