Eendracht Aalst - VW Hamme - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - VW Hamme 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoineuh schreef:
man man man.. Ken van damme een spierscheur... waar halen ze het? :lol: :lol: :lol:

gisteren op de zittribune familie van ken horen zeggen als hij vervangen werd.. HIJ ZAL NIET MEER VERDER KUNNEN SPELEN MET ZIJNEN DIKKEN TEEN... haha spierscheur... waar halen ze het waar halen ze het...


Bwah, ik heb Ken toch niet zien bellen met zijn familie toen hij van het veld ging :wadde: Het is niet omdat die mensen weet hebben van een kleiner kwaaltje, dat Ken niet om een andere reden zijn vervanging kan hebben gevraagd hé... Rare reactie moet ik zeggen...


29 Apr 2010, 13:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Gilles schreef:
DT schreef:

Dan vond ik Nicolas De Langhe toch minstens even goed dan Van der Heyden hoor... Constante gesel voor onze verdediging - goed afhaken en heel moeilijk van de bal te zetten...


Dat vond ik ook. Ik vind die Van der Heyden maar een jeannet eigenlijk.

Toch een degelijke voetballer hoor. Jeannet of niet. Dat hij de vallende ziekte had na de 0-1 is wel just, maar heeft een goeie match gespeeld volgens mij.


29 Apr 2010, 13:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Deef schreef:
Gilles schreef:
DT schreef:

Dan vond ik Nicolas De Langhe toch minstens even goed dan Van der Heyden hoor... Constante gesel voor onze verdediging - goed afhaken en heel moeilijk van de bal te zetten...


Dat vond ik ook. Ik vind die Van der Heyden maar een jeannet eigenlijk.

Toch een degelijke voetballer hoor. Jeannet of niet. Dat hij de vallende ziekte had na de 0-1 is wel just, maar heeft een goeie match gespeeld volgens mij.


Geeft ook de assist voor hun doelpunt trouwens

_________________
Afbeelding


29 Apr 2010, 15:09
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Ken heeft gisteren zelf gezegd dat het niet om zijn teen ging, maar dat het een andere blessure was. Welke blessure dan wel, dat weet ik niet want ik stond achter hem en kon niet alles verstaan maar hij had er zelf toch geen goed oog in.


29 Apr 2010, 15:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
iendracht veroit schreef:
Ken heeft gisteren zelf gezegd dat het niet om zijn teen ging, maar dat het een andere blessure was. Welke blessure dan wel, dat weet ik niet want ik stond achter hem en kon niet alles verstaan maar hij had er zelf toch geen goed oog in.


Alleszins het is niet de eerste die uitvalt de laatste weken,misschien zondag en volgende week geen risico's meer nemen en wat meer beloften opstellen.


29 Apr 2010, 15:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
DT schreef:
SERRE schreef:
Smetje schreef:

Toen Hamme op voorsprong kwam, begon hij inderdaad ergerlijk te doen. Maar voordien vond ik hem goed spelen.


Ik vond hem inderdaad ook de beste speler bij Hamme, was trouwens ook in de heenmatch al het geval waar hij toen Depoitre uit de match hield en dat wil toch wat zeggen... Veel spelers keren terug naar de oude stal. Van mij mag die direct komen, zou een goeie vervanger zijn voor de Mich, als die dan toch moet vertrekken!


Dan vond ik Nicolas De Langhe toch minstens even goed dan Van der Heyden hoor... Constante gesel voor onze verdediging - goed afhaken en heel moeilijk van de bal te zetten...

Plaats daar maar Demeyer bij, groot loopvermogen, vaak aanspeelbaar en vaak aanwezig in de 16 als middenvelder. en idd Nicolas was gisteren meer dan goed. ;)

_________________
geer'n bè


29 Apr 2010, 16:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
jan criel, nummer 4 (dieje langen met zijnen baard) vond ik anders ook zeker niet slecht!!


29 Apr 2010, 16:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Davy schreef:
jan criel, nummer 4 (dieje langen met zijnen baard) vond ik anders ook zeker niet slecht!!

precies nen houthakker, laat die maar in Hamme :D

_________________
geer'n bè


29 Apr 2010, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
ajoineuh schreef:
man man man.. Ken van damme een spierscheur... waar halen ze het? :lol: :lol: :lol:

gisteren op de zittribune familie van ken horen zeggen als hij vervangen werd.. HIJ ZAL NIET MEER VERDER KUNNEN SPELEN MET ZIJNEN DIKKEN TEEN... haha spierscheur... waar halen ze het waar halen ze het...

De eerste warmte ?

_________________
If you never try, you'll never know


29 Apr 2010, 17:08
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Bram schreef:
ajoineuh schreef:
man man man.. Ken van damme een spierscheur... waar halen ze het? :lol: :lol: :lol:

gisteren op de zittribune familie van ken horen zeggen als hij vervangen werd.. HIJ ZAL NIET MEER VERDER KUNNEN SPELEN MET ZIJNEN DIKKEN TEEN... haha spierscheur... waar halen ze het waar halen ze het...

De eerste warmte ?

en toch heeft hij een spierscheur en zijn seizoen is meer dan waarschijnlijk voorbij, dat heeft hij mij zelf in hoogst eigen persoon gezegd een 2tal uur geleden op een zonnig terasken in oilsjt, liegt hij dan lieg ik ook


29 Apr 2010, 17:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Inderdaad, bij Ken stonden gisteravond de tranen in de ogen. Waarschijnlijk zal het seizoen er voor hem opzitten. Spijtig natuurlijk. :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


29 Apr 2010, 17:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
iendrachtlovers schreef:
Inderdaad, bij Ken stonden gisteravond de tranen in de ogen. Waarschijnlijk zal het seizoen er voor hem opzitten. Spijtig natuurlijk. :EA:


Spijtig voor ken,we zullen nu dus moeten rekenen op het duo verheyden-kestens.Ik hoop toch dat er niemand meer uitvalt nu.Dat we op ken na toch voltallig staan en mss is ken wel nog fit alswe de finale zouden halen wie weet.


29 Apr 2010, 17:39
Miniem

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:29
Berichten: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Toch een beetje jammer dat Glenn vervangen werd.
Er waren andere opties voor handen, volgens mij.


29 Apr 2010, 18:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
jo pinkpop schreef:
Toch een beetje jammer dat Glenn vervangen werd.
Er waren andere opties voor handen, volgens mij.


Volgens mij was Glenn gewoon heel erg moe.
Op Rupel Boom stond hij voor het eerst sinds lang aan de aftrap en leverde daar net zoals iedereen een knalprestatie 90 minuten lang.
Gisteren toch ook weer enkele flitsen gezien van Coppens.
Voor mij hoort hij iedere week in de basis, zelfs als iedereen fit is.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


29 Apr 2010, 18:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - VW Hamme
Ik veroordeel Amghar niet , maar voor mij moet dieje zen eerste goeie match hier nog spelen.


29 Apr 2010, 18:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst