Racing Mechelen - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Racing Mechelen - Eendracht Aalst
De wedstrijd tegen Aalst op zondag 9 mei, is er een met een verhoogd risicoprofiel. Daarom gelden er ook extra veiligheidsvoorschriften voor deze match. De loketten zullen gesloten blijven op matchdag, tickets dienen op voorhand aangekocht te worden. Lees meer...

De tickets zullen in voorverkoop moeten aangekocht worden, voor zowel de thuis- als uitsupporters. Deze tickets zijn te krijgen in het Chalet aan de volgende prijzen:

Staanplaatsen 10 euro
Zitplaatsen Zijtribune 12.50 euro
Zitplaatsen Middentribune 15 euro

Tickets zijn vanaf zaterdag 1 mei te verkrijgen in het Chalet, gedurende de openingsuren van het Chalet. In het weekend vanaf 9 uur tot wanneer het Chalet sluit, en alle weekdagen vanaf 17 uur tot sluitingstijd van het Chalet.


Betekent dit dat we naar Mechelen moeten om ons ticket in voorverkoop aan te schaffen???


01 Mei 2010, 11:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
De wedstrijd tegen Aalst op zondag 9 mei, is er een met een verhoogd risicoprofiel. Daarom gelden er ook extra veiligheidsvoorschriften voor deze match. De loketten zullen gesloten blijven op matchdag, tickets dienen op voorhand aangekocht te worden. Lees meer...

De tickets zullen in voorverkoop moeten aangekocht worden, voor zowel de thuis- als uitsupporters. Deze tickets zijn te krijgen in het Chalet aan de volgende prijzen:

Staanplaatsen 10 euro
Zitplaatsen Zijtribune 12.50 euro
Zitplaatsen Middentribune 15 euro

Tickets zijn vanaf zaterdag 1 mei te verkrijgen in het Chalet, gedurende de openingsuren van het Chalet. In het weekend vanaf 9 uur tot wanneer het Chalet sluit, en alle weekdagen vanaf 17 uur tot sluitingstijd van het Chalet.


Betekent dit dat we naar Mechelen moeten om ons ticket in voorverkoop aan te schaffen???


die mannen zullen wel naar hier komen me hun tickets zeker :wadde:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


01 Mei 2010, 11:59
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
dit is de info vanop de site van Racing, en telt dus voor de thuisploeg.

onze tickets zullen zoals gebruikelijk wel via een voorverkoop gebeuren in Aalst


01 Mei 2010, 12:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Mij zien ze niet op Racing dit jaar. Er hangt geen fluit meer van af voor ons. Gezien de strategie om vooral geen risico's te nemen en het feit dat er voor hen nog zo veel van afhangt, is de kans zeer groot dat we daar van onze ploeg niet te veel te zien zullen krijgen en dat we daar op onze doos krijgen. Ik heb bovendien eigenlijk ook geen tijd ... en dan al die zever ronde de veiligheid er nog eens bij. Neen, dank U, ik zal mij (en mijn geld) wel sparen voor de eindronde ...


01 Mei 2010, 12:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Mij zien ze niet op Racing dit jaar. Er hangt geen fluit meer van af voor ons. Gezien de strategie om vooral geen risico's te nemen en het feit dat er voor hen nog zo veel van afhangt, is de kans zeer groot dat we daar van onze ploeg niet te veel te zien zullen krijgen en dat we daar op onze doos krijgen. Ik heb bovendien eigenlijk ook geen tijd ... en dan al die zever ronde de veiligheid er nog eens bij. Neen, dank U, ik zal mij (en mijn geld) wel sparen voor de eindronde ...



Pertank , salva, om 't woaterkanon nog né ker te zien spiejeten moeije nor den racing goan


01 Mei 2010, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Omwille van veiligheidsredenen zal elke Eendracht supporter die de wedstrijd van volgende week op het veld van Racing Mechelen wil bijwonen zich in voorverkoop een ticket dienen aan te schaffen.

Daarom zal Eendracht Aalst enkele malen een voorverkoop organiseren : zondag 2/5 na de wedstrijd tegen Ternat tussen 17u en 18u, en in de loop van de week op zandberg op woensdag 5/5 en donderdag 6/5 telkens tussen 19u en 21u. De politie deelt ook mee dat enkel de supporters met ticket toegang zullen krijgen door de veiligheidsgordel die zal opgetrokken worden op de toegangswegen rond het stadion.
Bron: eendracht-aalst.be

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mei 2010, 13:48
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Kan er mij nu iemand zeggen waarvoor dat nodig is ? Tickets in VVK, dat garandeert de veiligheid ofwat ? Voor ons hangt er niks meer vanaf, meer als 500 man zal er dan ook niet zijn, en tis nu niet dat de twee supportersclans elkaar moeten passeren zoals in Aalst steeds het geval is.

Ik vind het compleet belachelijk, wie komt er daar nu op om voor zo'n match zo'n veiligheidsmaatregelen aan te kondigen...


01 Mei 2010, 14:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
"De politie deelt ook mee dat enkel de supporters met ticket toegang zullen krijgen door de veiligheidsgordel die zal opgetrokken worden op de toegangswegen rond het stadion."

:plat: da zen ier CL-taferelen zeg :D derbij kem al vanalles gehoord (en uit 1ste hand ;) ) en ze zijn idd fameus ont overdrijven :D de match zelf heeft geen belang meer vr ons mor om dees toestanden te zien, gonnek toch zeker mee :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


01 Mei 2010, 14:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
ik blijf thuis,communie.


01 Mei 2010, 14:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Kan er mij nu iemand zeggen waarvoor dat nodig is ? Tickets in VVK, dat garandeert de veiligheid ofwat ? Voor ons hangt er niks meer vanaf, meer als 500 man zal er dan ook niet zijn, en tis nu niet dat de twee supportersclans elkaar moeten passeren zoals in Aalst steeds het geval is.

Ik vind het compleet belachelijk, wie komt er daar nu op om voor zo'n match zo'n veiligheidsmaatregelen aan te kondigen...


Als de Racing komt te verliezen en zou zakken zouden die veiligheidsmaatregelen misschien nog wel van pas kunnen komen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Mei 2010, 14:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Jeroen schreef:
Kan er mij nu iemand zeggen waarvoor dat nodig is ? Tickets in VVK, dat garandeert de veiligheid ofwat ? Voor ons hangt er niks meer vanaf, meer als 500 man zal er dan ook niet zijn, en tis nu niet dat de twee supportersclans elkaar moeten passeren zoals in Aalst steeds het geval is.

Ik vind het compleet belachelijk, wie komt er daar nu op om voor zo'n match zo'n veiligheidsmaatregelen aan te kondigen...


Als de Racing komt te verliezen en zou zakken zouden die veiligheidsmaatregelen misschien nog wel van pas kunnen komen.


waarom misschien? is het dan "onze" fout dat zij zouden zakken indien ze zouden verliezen? ba nee toch ... da begrijp ik toch ergens niet hoor , dat sommige "supporters" van rcm ons zouden willen komen opzoeken daarvoor....dat ze dan op hun eigen spelers of bestuur gaan boksen maar dat ze ons eens gewoon gerust laten zeg...


01 Mei 2010, 14:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ik blijf thuis,communie.


proficiat!


01 Mei 2010, 14:57
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Davy schreef:
waly 2 schreef:
ik blijf thuis,communie.


proficiat!


Eerste of plechtige?

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Mei 2010, 14:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
"De politie deelt ook mee dat enkel de supporters met ticket toegang zullen krijgen door de veiligheidsgordel die zal opgetrokken worden op de toegangswegen rond het stadion."



Gaan ze dan op elken bus een toerken doen om ons ticketjes te controleren? Als dienen vanachter bij ons op den bus geraakt gaat dien wa te zien krijgen diene flik! :D

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


01 Mei 2010, 15:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Kan er mij nu iemand zeggen waarvoor dat nodig is ? Tickets in VVK, dat garandeert de veiligheid ofwat ? Voor ons hangt er niks meer vanaf, meer als 500 man zal er dan ook niet zijn, en tis nu niet dat de twee supportersclans elkaar moeten passeren zoals in Aalst steeds het geval is.

Ik vind het compleet belachelijk, wie komt er daar nu op om voor zo'n match zo'n veiligheidsmaatregelen aan te kondigen...

er is tegelijkertijd in Mechelen ergens nog een processie en daarmee hebben ze politiemacht blijkbaar te weinig, maar iddn waarvoor dit allemaal nodig is. Nu aan de andere kant kan je woensdag of donderdag nog eens een vaasken komen drinken op de zandberg :D

_________________
geer'n bè


01 Mei 2010, 15:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst