Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0


17 Mei 2010, 18:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0

Gisteren 1 maal afzien was voor mij wel genoeg.
Ben er nog altijd nie goe van :x

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


17 Mei 2010, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0

pijnlijke beelden :(

pffff en dan gans die bocht vol wit & zwart.... het pijnlijkste beeld van allemaal als ze die shot daar nemen... iedereen verstijfd

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mei 2010, 19:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bram schreef:
dwarskijker schreef:
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0

pijnlijke beelden :(

pffff en dan gans die bocht vol wit & zwart.... het pijnlijkste beeld van allemaal als ze die shot daar nemen... iedereen verstijfd


Inderdaad :(
En Flipo zijn hands is twijfelachtig maar kzou ook gefloten hebben


17 Mei 2010, 19:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Inderdaad, weinig op aan te merken.

Als ge als ref op zoiets en strafschop en rood geeft dan heb je het goed gezien ook hoor, zoiets die je niet bij twijfel.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mei 2010, 19:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Bram schreef:
dwarskijker schreef:
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0

pijnlijke beelden :(

pffff en dan gans die bocht vol wit & zwart.... het pijnlijkste beeld van allemaal als ze die shot daar nemen... iedereen verstijfd


Inderdaad :(
En Flipo zijn hands is twijfelachtig maar kzou ook gefloten hebben



Ik zou zeker niet gefloten hebben. ;)


17 Mei 2010, 19:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Op de beelden te zien, is dat hands twijfelachtig. Misschien kon hij wel penalty geven, maar had hij rood achterwege kunnen laten (was het wel expres? ging die bal zeker binnen?).
Voor de rest enkele dekkingsfouten van jewelste. De Castro staat te slapen bij de goal van Ventose (de 2-0) en bij de vierde mag Poorters zomaar moederziel alleen die bal terug voor doel koppen.


17 Mei 2010, 19:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Poinlék die faaten in de verdedigink :(
Na dak et goe gezien em, et was zeker en vast penalty en spoiteg genoeg oeik roeid, em doet de bewegink mé zoinen eirm nor den baal.

_________________
Proud member " den natten toeig"


17 Mei 2010, 19:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Trouwens, wat een fenomeen is die Poorters toch met zijn inworpen zeg. Als ge sowieso al veel gestalte hebt in uw ploeg en dan hebt ge daar enen die van elken inworp nen hoekschop kan maken. De tweede en derde goal tegen ons komen er rechtstreeks van voort.


17 Mei 2010, 19:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
commentator zegt ... een bedroevend Aalst ... ik kan hem alleen gelijk geven :x


17 Mei 2010, 19:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Op de beelden te zien, is dat hands twijfelachtig. Misschien kon hij wel penalty geven, maar had hij rood achterwege kunnen laten (was het wel expres? ging die bal zeker binnen?).
Voor de rest enkele dekkingsfouten van jewelste. De Castro staat te slapen bij de goal van Ventose (de 2-0) en bij de vierde mag Poorters zomaar moederziel alleen die bal terug voor doel koppen.


Twijfelachtig? Toe hé ... Ik ben een grote fan van Filipovic en van den Iejndracht, maar met de beste wil van de wereld ...
Zijn arm was allesbehalve naast het lichaam, volgens mij maakt hij zelfs de beweging naar de bal en die bal ging zeker binnen. Filipovic stond quasi op de doellijn, in het midden van de goal. Dat was meer dan duidelijk genoeg ...
Ge moet als arbiter trouwens in eerste instantie consequent zijn. Ofwel zegt ge: "Dit is fout en hij verhindert een zeker doelpunt." Dan is het altijd strafschop en rood. Ofwel zegt ge: "Dit is geen fout;" en dan geeft ge niks, ook geen strafschop. Spijtig genoeg nam de arbiter in kwestie de correcte beslissing. Hij had enkel strafschop kunnen geven indien die bal niet binnen de palen was geweest, maar dat was zeker niet het geval ...

Enfin, pijnlijke beelden in ieder geval ...


17 Mei 2010, 19:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Het was pijnlijk gisteren!
We zaten met 4 in de auto...als we opreden naar Boom , radio vollenbak
En maar lachen en zjieveren
En na de match , geen van de 4 heeft van in Boom tot in Aalst praktisch iets gezegd


17 Mei 2010, 19:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bram schreef:
dwarskijker schreef:
Voor diegenen die het aankunnen.

http://www.atv.be/item/boom-aalst-0

pijnlijke beelden :(

pffff en dan gans die bocht vol wit & zwart.... het pijnlijkste beeld van allemaal als ze die shot daar nemen... iedereen verstijfd

Da vind ik misschien ook nog tergste om te zien.. en als ge ziet hoe die mannen ongehinderd mogen binnenkoppen jongens. Ik verstaant toch ni ze :cry:
PFF de kater wilt maar ni weggaan...


17 Mei 2010, 19:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dirk schreef:
Poinlék die faaten in de verdedigink :(
Na dak et goe gezien em, et was zeker en vast penalty en spoiteg genoeg oeik roeid, em doet de bewegink mé zoinen eirm nor den baal.


eerlijk gezegd, vind ik nu ook wel dat het inderdaad strafschop was, hij maakt weldegelijk een beweging naar de bal, en flippo zijne schouder moet denk ik al een eind uit de kom liggen om dit als "schouder" te gaan beoordelen.

Over dat rood... ik vrees dat mocht iemand van boom dit hebben voorgehad, dat ik er echt ni mee akkoord zou gaan, mocht het "maar" geel geworden zijn. Bovendien maakte de ref van bij minuut één duidelijk dat hij niet van plan was om twijfelgevallekes in ons voordeel te fluiten.

Voor alle duidelijkheid: het is zeker niet door dieje sukkelaar dat we verloren zijn he... maar consequent was hij zeker niet! hoe depoitre en moreels soms werden omvergeduwd met alle mogelijke middelen, was echt ongezien...maar ja, als ge dat nooit eens bestraft, dan permitteert een tegenstander zich dat he. bij ons moest er nog maar een zweem van mogelijk lichaamscontact zijn of onze vriend in het zwart stond daar al zenne: met veel armgezwaai, de nodige arrogantie en met een verschrikkelijke grijns op zijn toot. ook dat werkt in op een speler... misschien niet na 10 minuten akkoord, maar wel na een half uur.

Laten we misshcien toch ook niet voorbijgaan aan de absolute sterkte van dit Boom he zeg.
akkoord, er zitten tussen die doelpunten een paar serieuze dekkingsfouten... maar als ge ne poorters hebt, en dan staan er daar minstens 4 torens klaar die hun, bij wijze van spreken, moeten bukken om onze keeper een hand te geven... tja dan weet je dat ge 't heel moeilijk gaat krijgen he.

Bij die eerste goal zou je kunnen gaan discussieren of dieje nico van der linden geen meter teveel cadeau krijgt... maar ik vrees dat we binnen onze kern niemand hebben om zo enen fysiek af te stoppen, ook als hij er gewoon zijn volle gewicht tegen zet.
Ik vind nu ik de beelden zo ook dat de doelman toch wel iets te veel op zijn lijn bleef staan gisteren... desnoods slaat hij de bal dan maar eens weg met één hand.
trouwens: wat die Poorters daar doet: volgens mij kan je dat zeker iemand aanleren om zo ver te kunnen ingooien,. alleen hebben wij misschien niet zoveel kopkracht vooraan om er zo efficient mee om te springen... maar dit is een heel geducht wapen van Boom, en dat wisten we al sinds begin van dit seizoen.
Soit,die mannen hebben echt wel een hele goeie match gespeeld, en hebben dus verdiend gewonnen.
Had die 4-0 nu nog 3-1 geweest, dan zag ik het nog n heel klein beetje zitten...

maar goed , donderdag ga'k allicht nog eens gaan zien, om toch niet met dit misbaksel van een prestatie te moeten afsluiten.


17 Mei 2010, 19:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Maar BVR laat Depoitre tot de 2-0 vooraan op corners en inworpen!
Waarom moet op ne moment Ewen dieje Van Der Linden dekken op inworp?


17 Mei 2010, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 46


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst