Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 56 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Smetje schreef:
De_steve schreef:
Papa Gueye heeft een goede indruk nagelaten, kan een duel winnen, is kopbalsterk en heeft een goed schot.

Penaltyfout was op hem


Zouden ze die eventueel nu nog kunnen/willen aanwerven? Of was dit eerder om een makelaar een plezier te doen?

Want ik las begin februari ergens dat Van Der Steen zei dat Munyaneza nog kon aangeworven worden omdat hij een vrije speler is, maar dat ze dan verplicht zijn om een profcontract te geven en dat dat niet haalbaar is.
Als het nen belg is, dan telt die regeling niet dacht ik.

Misschien is het dus nen "halve belg" of heeft hij de dubbele nationaliteit van een andere EU land.
Liet geen slechte indruk na, smeet er zich voor maarja dat doen al die testers.

Kanu inderdaad met voorsprong den beste, zuiver nen linkse poot maar wat hij met die linker doet is wel knap.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Feb 2011, 23:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
jammen schreef:
gweninho schreef:
Iendrachter90 is momenteel op de wedstrijd en stuurt me volgend bericht : Laurent warmt zich op , hij valt misschien in!
Nu weten we hoe het er mee is :D


Als dat juist is (y) maar toch moet men afwachten hoe hij de trainingen/wedstrijden verteert.
Langs den andere kant is het ook goe mogelijk dat Iendrachter90 al teveel potten op heeft. :D


Iendrachter90drinkt geen alcohol man haha :D
Maar uhm laurent was er dus wel degelijk bij,maar speelde niet(wat ergens logisch is).


08 Feb 2011, 23:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
gweninho schreef:
jammen schreef:
gweninho schreef:
Iendrachter90 is momenteel op de wedstrijd en stuurt me volgend bericht : Laurent warmt zich op , hij valt misschien in!
Nu weten we hoe het er mee is :D


Als dat juist is (y) maar toch moet men afwachten hoe hij de trainingen/wedstrijden verteert.
Langs den andere kant is het ook goe mogelijk dat Iendrachter90 al teveel potten op heeft. :D


Hij is nog nuchter.
Startploeg : kempeneer , de castro , flipo , de schutter , van damme , verheyden , yombo , kestens , cousin , galucci , en papa gueye(tester). Laurent warmde zich op maar zit nog niet op de bank.
Maar hij was er toch al (y)


Om volledig te zijn:bij de rust werden de castro,verheyden,gallucci,cousin en ken vervangen de gussemé,b.moreels,thomas en glenn coppens en devidts.Na 60minuten ongeveer werden de schutter en gueye vervangen door denys en delclef.
W.moreels speelde niet en crispyn heeft last van een teenblessure.


08 Feb 2011, 23:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Bram schreef:
Smetje schreef:
De_steve schreef:
Papa Gueye heeft een goede indruk nagelaten, kan een duel winnen, is kopbalsterk en heeft een goed schot.

Penaltyfout was op hem


Zouden ze die eventueel nu nog kunnen/willen aanwerven? Of was dit eerder om een makelaar een plezier te doen?

Want ik las begin februari ergens dat Van Der Steen zei dat Munyaneza nog kon aangeworven worden omdat hij een vrije speler is, maar dat ze dan verplicht zijn om een profcontract te geven en dat dat niet haalbaar is.
Als het nen belg is, dan telt die regeling niet dacht ik.

Misschien is het dus nen "halve belg" of heeft hij de dubbele nationaliteit van een andere EU land.
Liet geen slechte indruk na, smeet er zich voor maarja dat doen al die testers.

Kanu inderdaad met voorsprong den beste, zuiver nen linkse poot maar wat hij met die linker doet is wel knap.


Ik denk nochtans dat Munyaneza ook de Belgische nationaliteit heeft


09 Feb 2011, 0:13
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Hoe was Anderlecht? Als jullie daar op gelet hebben :D ?

_________________
Afbeelding


09 Feb 2011, 0:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Sven KSK Opwijk schreef:
Hoe was Anderlecht? Als jullie daar op gelet hebben :D ?


diandy en kanu goe
de sutter en veselinovic amper gezien
suarez blijft suarez, overroepen vind ik
voor t gene da het telt natuurlijk, t blijft een simpel oefenmatchke


09 Feb 2011, 0:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Smetje schreef:
Bram schreef:
Smetje schreef:

Zouden ze die eventueel nu nog kunnen/willen aanwerven? Of was dit eerder om een makelaar een plezier te doen?

Want ik las begin februari ergens dat Van Der Steen zei dat Munyaneza nog kon aangeworven worden omdat hij een vrije speler is, maar dat ze dan verplicht zijn om een profcontract te geven en dat dat niet haalbaar is.
Als het nen belg is, dan telt die regeling niet dacht ik.

Misschien is het dus nen "halve belg" of heeft hij de dubbele nationaliteit van een andere EU land.
Liet geen slechte indruk na, smeet er zich voor maarja dat doen al die testers.

Kanu inderdaad met voorsprong den beste, zuiver nen linkse poot maar wat hij met die linker doet is wel knap.


Ik denk nochtans dat Munyaneza ook de Belgische nationaliteit heeft


Bij genk is gueye doorgestuurd omdat ze wegens budgettaire beperkingen geen risico wouden nemen en ook omdat yeboah een mislukking werd.Anders zou hij daar zowiezo mogen tekenen hebben.
Maar alswe alles naast elkaar leggen:op sportief vlak zou ik hem een contract geven als het geen profcontract betreft,maar financieel zou ik het risico niet nemen als het niet nodig is.Dus alsze hem willen om de supporters content te stellen mogen ze het laten voor wat het is.


09 Feb 2011, 0:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
De_steve schreef:
Papa Gueye heeft een goede indruk nagelaten, kan een duel winnen, is kopbalsterk en heeft een goed schot.

Penaltyfout was op hem


Vond hem toch niet echt overtuigen, moet ik zeggen - lijkt me eerder een counterspits te zijn en aan zijn positiespel moet er toch nog wat gedaan worden. Dat hij er na een uur werd uitgehaald, zal ook wel genoeg zeggen zeker. Als die een profcontract ambieert, hoop ik alleen dat het niet bij ons is. Heb al beter gezien voor waarschijnlijk een kleiner prijsje...

Jammer dat we na de rust op het middenveld serieus aan stootkracht hebben ingeboet, want er was eigenlijk niet echt veel meer te beleven dan....

Vond ook de youngsters van Anderlecht tegenvallen (veel slechte controles, slechte passes, etc.) op Garcia Calvete na dan, ook al stond niet iedereen op hun vertrouwde positie... Kanu duidelijk de beste van paars-wit, met ook een zeer degelijke Diandy en Kouyaté.


09 Feb 2011, 8:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Ik weet ook nie goe wat van dinnen Papa Gueye te denken, het was in ieder geval genen slechten (penaltyfout op hem en toch 2 verdienstelijke pogingen op doel). Had hem misschien wel graag in samenwerking met Wouter Moreels gezien al is het natuurlijk wel een groot risico om hem op te stellen voor zo een matchke. Dinnen Gueye moest teveel afzakken en wist dan opeens niet goed meer waar zijn positie was met als gevolg dattem weinig echt gevaarlijk kon zijn. Buiten da viel langs Aalsterse zijde vooral Coppens op (2de helft) & Yombo (1ste helft). Den 2den helft hadden ze Yombo aan de kant mogen halen want hij was precies bezig on een wandeling op het strand i.p.v. een matchke voetbal. Buiten da vondek De Kempeneer behoorlijk onrustig (zeker op stilstaande fasen maakte hij vaak inschattingsfouten).
Declef liet in den 2den helft toch weer veel te veel ruimte langs de flank. Bij Anderlecht viel vooral Kanu op, de rest vond ik daar ook maar magerkes.

_________________
Afbeelding


09 Feb 2011, 8:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fotokes staan on-line ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Feb 2011, 9:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fanatix schreef:
Ik weet ook nie goe wat van dinnen Papa Gueye te denken, het was in ieder geval genen slechten (penaltyfout op hem en toch 2 verdienstelijke pogingen op doel). Had hem misschien wel graag in samenwerking met Wouter Moreels gezien al is het natuurlijk wel een groot risico om hem op te stellen voor zo een matchke. Dinnen Gueye moest teveel afzakken en wist dan opeens niet goed meer waar zijn positie was met als gevolg dattem weinig echt gevaarlijk kon zijn. Buiten da viel langs Aalsterse zijde vooral Coppens op (2de helft) & Yombo (1ste helft). Den 2den helft hadden ze Yombo aan de kant mogen halen want hij was precies bezig on een wandeling op het strand i.p.v. een matchke voetbal. Buiten da vondek De Kempeneer behoorlijk onrustig (zeker op stilstaande fasen maakte hij vaak inschattingsfouten).
Declef liet in den 2den helft toch weer veel te veel ruimte langs de flank. Bij Anderlecht viel vooral Kanu op, de rest vond ik daar ook maar magerkes.


:? Heeft toch geen steken laten vallen? Integendeel, ik vond hem er verdedigend vaak heel goed tussenzitten en schoof geregeld mee in als Coppens ook heel diep liep te voetballen... Vind het dus totaal overbodig om weer maar eens kritiek te geven, zeker als onze grijze vriend op rechts in de eerste helft ook weer zijn eigen goesting deed en daar heel bizar niks over te lezen valt... In de ruimte die hij in zijn rug liet vallen (hetzij door gewoon positioneel verkeerd te staan of door op zijn kousevoeten terug gesloft te komen als hij eens tot aan de middenlijn was geraakt), kon je elke keer de bus van Anderlecht parkeren maar dat heb je dan niet gezien of zo? Was nochtans aan dezelfde kant hoor...


09 Feb 2011, 10:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fanatix schreef:
Ik weet ook nie goe wat van dinnen Papa Gueye te denken, het was in ieder geval genen slechten (penaltyfout op hem en toch 2 verdienstelijke pogingen op doel). Had hem misschien wel graag in samenwerking met Wouter Moreels gezien al is het natuurlijk wel een groot risico om hem op te stellen voor zo een matchke. Dinnen Gueye moest teveel afzakken en wist dan opeens niet goed meer waar zijn positie was met als gevolg dattem weinig echt gevaarlijk kon zijn. Buiten da viel langs Aalsterse zijde vooral Coppens op (2de helft) & Yombo (1ste helft). Den 2den helft hadden ze Yombo aan de kant mogen halen want hij was precies bezig on een wandeling op het strand i.p.v. een matchke voetbal. Buiten da vondek De Kempeneer behoorlijk onrustig (zeker op stilstaande fasen maakte hij vaak inschattingsfouten).
Declef liet in den 2den helft toch weer veel te veel ruimte langs de flank. Bij Anderlecht viel vooral Kanu op, de rest vond ik daar ook maar magerkes.

Om maar te zwijgen over de ruimte die De Castro gaf in de 1ste helft .... ;)

_________________
geer'n bè


09 Feb 2011, 10:36
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Inderdaad De Castro had hetzelfde probleem maar dat was wel al langer duidelijk aangezien BVR er toch regelmatig op ont vloeken was :plat:

Ge kunt toch niet ontkennen dat het weer op zen Declefs was, dinnen jongen staat meestal altijd just naast de centrale verdediging waardoor er veel teveel ruimte valt op flank. :wadde:

_________________
Afbeelding


09 Feb 2011, 11:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fanatix schreef:
Inderdaad De Castro had hetzelfde probleem maar dat was wel al langer duidelijk aangezien BVR er toch regelmatig op ont vloeken was :plat:

Ge kunt toch niet ontkennen dat het weer op zen Declefs was, dinnen jongen staat meestal altijd just naast de centrale verdediging waardoor er veel teveel ruimte valt op flank. :wadde:

Je weet nooit wat de coach voor een wedstrijd vraagt. ik vind het vooral jammer dat Preben vaak hard wordt aangepakt door ons (mezelf regelmatig incluis) maar dat anderen blijkbaar toch heel wat meer krediet krijgen. Vond bvb dat hij in de man op man situatie vaak als overwinnaar eruit kwam en ook zijn inspelen was niet mis, maar ik begrijp uw analyse ;)

_________________
geer'n bè


09 Feb 2011, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Fanatix schreef:
Inderdaad De Castro had hetzelfde probleem maar dat was wel al langer duidelijk aangezien BVR er toch regelmatig op ont vloeken was :plat:

Ge kunt toch niet ontkennen dat het weer op zen Declefs was, dinnen jongen staat meestal altijd just naast de centrale verdediging waardoor er veel teveel ruimte valt op flank. :wadde:


Gisteren moest dat ook... Suarez die zuiver op de lijn speelde tegen De Schutter werd eraf gehaald en Garcia Calvete, die eigenlijk een echte nummer tien is en steeds centraal opereert, kwam in zijn plaats maar heeft de zijlijn nooit gezien. Dan vind ik het logisch dat Delclef meer naar binnen gaat verdedigen aangezien er tegen de lijn geen directe tegenstander was en de rechtsback van Anderlecht door toedoen van Coppens toch niet mee opkwam... Gevaar was dan ook 0,0 in de rug van Delclef... Als hij in de eerste helft ook zo had gespeeld toen Anderlecht met twee echte flankspelers opereerde, dan kan ik uw redenering volgen.


09 Feb 2011, 11:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 59


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst