Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Mijn ploeg (rekening houdende met de rode kaart van Flippo):

**************Depoitre / Amghar*******************

********************Moreels************************
**Coppens / Verheyden / De Schutter / Gallucci**

*********Ringoot / Kestens / De Castro***********

**********************VDN**************************

Geen B. Moreels voor mij.


17 Mei 2010, 12:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Mss moeten wij met onze jeugd spelen. Die zullen alleszins gemotiveerd zijn ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Mei 2010, 12:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Ik zal er zijn donderdag om nog een keer achter mijn ploeg te staan en de spelers te bedanken voor dit seizoen.
Slechte start en meer dan waarschijnlijk een slecht einde, maar hetgeen er tussenin lag mocht bij momenten zeker gezien worden. Misschien vertrekken enkele spelers en dan is donderdag de laatste kans om ze nog eens aan het werk te zien en ze een laatste keer aan te moedigen.

Tenzij we donderdag na een kwartier 2-0 voor staan hoop ik nergens meer op.
In de zomerstop weet ik niet wat doen met mijn 'lege dagen' en daarom donderdag nog een keer :EA: Alles geven !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Mei 2010, 12:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
elfahem schreef:
Mijn ploeg (rekening houdende met de rode kaart van Flippo):

**************Depoitre / Amghar*******************

********************Moreels************************
**Coppens / Verheyden / De Schutter / Gallucci**

*********Ringoot / Kestens / De Castro***********

**********************VDN**************************


telt Flippo zijn kaart meteen mee misschien? Moet daar geen uitspraak over volgen, naar aantal schorsingsdagen?

Indien zijn schorsing donderdag al in gaat, kan ik mij vinden in uw opstelling. Als Flippo toch mee doet, zou 'k Coppens vervangen door Flippo op linksmidden, kwestie van meer coaching op het plein te hebben en offensieve(re) impulsen naar voren.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Mei 2010, 12:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Casual1919 schreef:
Ik zal er zijn donderdag om nog een keer achter mijn ploeg te staan en de spelers te bedanken voor dit seizoen.
Slechte start en meer dan waarschijnlijk een slecht einde, maar hetgeen er tussenin lag mocht bij momenten zeker gezien worden. Misschien vertrekken enkele spelers en dan is donderdag de laatste kans om ze nog eens aan het werk te zien en ze een laatste keer aan te moedigen.

Tenzij we donderdag na een kwartier 2-0 voor staan hoop ik nergens meer op.
In de zomerstop weet ik niet wat doen met mijn 'lege dagen' en daarom donderdag nog een keer :EA: Alles geven !

zo denk ik er ook over! donderdag ons ploeg nog is goed aanmoedigen en we zien wel waar we uitkomen. Ik ben er zeker van da ze na hun zware ontgoocheling van gisteren ook wel t1 en tander zullen willen goemaken voor ons. Hopelijk kunnen we donderdag met een overwinning tseizoen afsluiten!


17 Mei 2010, 12:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Filipovic speelt normaal gezien mee. Het was rechtstreeks rood, dus is het wachten op een uitspraak van de KBVB. Was het nu twee keer geel geweest (of zijn tweede gele kaart in de eindronde in twee verschillende matchen, maar dat kan natuurlijk sowieso niet ...), dan mocht hij niet meedoen donderdag.


17 Mei 2010, 12:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
ajoin_bart schreef:
Casual1919 schreef:
Ik zal er zijn donderdag om nog een keer achter mijn ploeg te staan en de spelers te bedanken voor dit seizoen.
Slechte start en meer dan waarschijnlijk een slecht einde, maar hetgeen er tussenin lag mocht bij momenten zeker gezien worden. Misschien vertrekken enkele spelers en dan is donderdag de laatste kans om ze nog eens aan het werk te zien en ze een laatste keer aan te moedigen.

Tenzij we donderdag na een kwartier 2-0 voor staan hoop ik nergens meer op.
In de zomerstop weet ik niet wat doen met mijn 'lege dagen' en daarom donderdag nog een keer :EA: Alles geven !

zo denk ik er ook over! donderdag ons ploeg nog is goed aanmoedigen en we zien wel waar we uitkomen. Ik ben er zeker van da ze na hun zware ontgoocheling van gisteren ook wel t1 en tander zullen willen goemaken voor ons. Hopelijk kunnen we donderdag met een overwinning tseizoen afsluiten!


kben het er mee eens... allicht zal ik ook wel eens gaan zien. zondag was toch wel een zeer abrupt einde van al bij al toch een zeer degelijk seizoen.


17 Mei 2010, 12:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
De voorbeschouwing voor donderdag staat online. De laatste van het seizoen veronderstel ik.


17 Mei 2010, 15:23
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44
Berichten: 88
Leeftijd: 30
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Ik denk als ze nog een eventuele kwalificatie overwegen , ze toch de luftwaffe van boom zullen moete lam legge :D

:EA: al ist voor de leste kier come'on iendracht :EA:


17 Mei 2010, 16:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
elfahem schreef:
Mijn ploeg (rekening houdende met de rode kaart van Flippo):

**************Depoitre / Amghar*******************

********************Moreels************************
**Coppens / Verheyden / De Schutter / Gallucci**

*********Ringoot / Kestens / De Castro***********

**********************VDN**************************

Geen B. Moreels voor mij.


Van damme en seminck zijn normaal ook zeker en vast fit dus laat die 2ook maar spelen en amghar laat dat uit é zeg.Ik denk dat het de bedoeling is om de heeeel scheve situatie nog proberen recht te trekken(wat bijna onmogelijk is),dan moet ge amghar niet opstellen .
VDN
de castro-filipovic-seminck-de schutter
coppens-verheyden-van damme-galucci
moreels wouter
depoitre
En eventueel podevijn ipv coppens,die moet gisteren gezegd hebben dat hij bereid is om te spelen,ik zelf vind het raar dat hij dat idd gezegd zou hebben.En wat de schutter betreft moetenn we realistisch zijn zal niet op het middenveld starten wss.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Mei 2010, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Mei 2010, 16:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Iendrachter90 schreef:
elfahem schreef:
Mijn ploeg (rekening houdende met de rode kaart van Flippo):

**************Depoitre / Amghar*******************

********************Moreels************************
**Coppens / Verheyden / De Schutter / Gallucci**

*********Ringoot / Kestens / De Castro***********

**********************VDN**************************

Geen B. Moreels voor mij.


Van damme en seminck zijn normaal ook zeker en vast fit dus laat die 2ook maar spelen en amghar laat dat uit é zeg.Ik denk dat het de bedoeling is om de heeeel scheve situatie nog proberen recht te trekken(wat bijna onmogelijk is),dan moet ge amghar niet opstellen .
VDN
de castro-filipovic-seminck-de schutter
coppens-verheyden-van damme-galucci
moreels wouter
depoitre
En eventueel podevijn ipv coppens,die moet gisteren gezegd hebben dat hij bereid is om te spelen,ik zelf vind het raar dat hij dat idd gezegt zou hebben.En wat de schutter betreft moetenn we realistisch zijn zal niet op het middenveld starten wss.


Omdat hij weer eens gezien heeft hoe klasbak lord staat te voetballen,wat staat hij eigenlijk nog in die ploeg te doen :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Mei 2010, 16:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Mijn ploeg:

**************Depoitre / Moreels*******************

**Coppens / Van Damme / De Schutter / Gallucci**

**Filipovic / B Moreels / Seminck/De Castro***********

**********************VDN**************************
Je moet nu Filipovic niet meer gebruiken om de verdediging te organiseren.Predrag is de beste aanvallende linkerback van derde.Laat hem daar toch spelen en De Schutter zal centraal in het midden eindelijk zijn kwaliteiten kunnen tonen.
Helaas is de toestand zo goed als hopeloos.


17 Mei 2010, 17:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
dwarskijker schreef:
Mijn ploeg:

**************Depoitre / Moreels*******************

**Coppens / Van Damme / De Schutter / Gallucci**

**Filipovic / B Moreels / Seminck/De Castro***********

**********************VDN**************************
Je moet nu Filipovic niet meer gebruiken om de verdediging te organiseren.Predrag is de beste aanvallende linkerback van derde.Laat hem daar toch spelen en De Schutter zal centraal in het midden eindelijk zijn kwaliteiten kunnen tonen.
Helaas is de toestand zo goed als hopeloos.


Kan ik mij ook in vinden en dit is een van de weinige opstellingen waarmee ge echt nog eeen kleine kans kunt maken,pakt 5procent kans om die 4-0idd te halen.Ik geloof niet in mirakels ,maar voor aalst willek is een uitzondering maken :D En als podevijn echt wilt spelen met een masker,dan hij in de plaats van coppens,maar ik zou geen onnodige risico's nemen,voor een bijna uitzichtloze situatie.


17 Mei 2010, 17:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Bartos schreef:
De voorbeschouwing voor donderdag staat online. De laatste van het seizoen veronderstel ik.

allé bartos jong, ewwa miejer korrosje


17 Mei 2010, 17:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Iendrachter90 schreef:
En eventueel podevijn ipv coppens,die moet gisteren gezegd hebben dat hij bereid is om te spelen,ik zelf vind het raar dat hij dat idd gezegd zou hebben.


Als hij dat al gezegd heeft, moeten ze hem beschermen tegen zichzelf. Als hij effectief op Intensieve Zorgen gelegen heeft, wil dat 100% zeker zeggen dat hij inderdaad bloed had aan de binnenkant van de schedel, rond de hersenen. In dat geval zou het medisch totaal onverantwoord zijn om hem nu opnieuw al een match te laten spelen. Dat ze hem maar sparen voor volgend seizoen en ergere, mogelijk permanent invaliderende kwetsuren voorkomen (er bestaan mijns inziens toch nog "iets" belangrijkere dingen in het leven dan voetbal, zoals gezondheid bijvoorbeeld). 't Zal trouwens moeten lukken dat we met Podevijn nu in één keer Boom gaan verslaan met 5-0. Als dat het geval is, zullen ze het zonder hem ook wel doen ...


17 Mei 2010, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 35


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst