Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Alles is hier al gezegd, het was subliem.

Van Mieghem is met de rust in de kleedkamers gebleven denk ik. Ocharme diene jongen.
Dienen 'donkere' 14 van die mannen vond ik ook ni slecht, maar in de tweede helft was zijn pijp uit.
Ook het vermelden waard, Deinze had toch een beetje volk mee, en die probeerden ook wa lawaai te maken.

We hebben geen kansen weggegeven, hooguit een schot of 2 vanop 25 meter (en dan ben ik nog gul) en misschien ne corner of twee. En dan nog die vrije trap die er in de verste verte geen was, maar wel proper wordt binnengeknald.

Depoitre+Moreels en De Schutter+Flippo waren gisteren veel te sterk voor derde klasse. Niemand van de 11 starters ontgoochelde op het veld. Podevijn viel (nogmaals) heel goed in (twee assists, verdorie!), Denijs deed ook properkes wat hij moest doen, en dankzij Kestens kon Flippo nog ne keer wa gaan spelen op de linkerflank, zijn grote liefde (Kestens zelf heeft maar drie ballen geraakt ofzoiets, waarvan twee verkeerd, ma bon).

Laatste kanttekening: ondanks ons 'gebrek' aan lengte en kopkracht, werden toch 3 van de 5 goals met de kop gescoord (en die vierde was een rebound van Depoitre zijn eigen kopbal)... ;)


19 Aug 2010, 9:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Een dikke proficiat aan de ganse spelersgroep en technische staf. :worship:
Den Iendracht speelde voetbal van een andere planeet. :wow:
Deze overwinning zal ook een hart onder de riem steken bij onze mensen van het bestuur, die toch een pluim verdienen om deze spelersgroep bijeen te houden en nog in de breedte te versterken.
Ik ben vandaag jarig en heb me sinds lang nog nooit zo happy gevoeld, zit den Iendracht daar misschien voor iets tussen? :lol:
Het is nu aan ons om als één blok achter onze ploeg te blijven staan en ik ben er zeker van als we dit buitenaards voetbal kunnen blijven spelen, binnenkort de tribunes zullen vollopen, wat onze club alleen maar ten goede kan komen.
Merci Iendracht! :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Aug 2010, 9:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Deef schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Prachtige match gezien, heb echt genoten.
Het valt nu wel duidelijk op dat we zowel op het veld als op de bank met kwaliteit zitten. Deze concurentie houdt iedereen scherp (dat zie je duidelijk aan de invallers).
Als BVR kan blijven roteren zoals hij nu in de tweede helft deed, dan ziet het er enorm goed uit.
Maar zoals al veel gezegd voetjes op de grond houden (dat kan misschien nog onze grootste concurrent worden)

Proficiat aan de hele ploeg, vandaag een collectief enorm sterke prestatie gezien. (y)

En da zonder abonnement :-)


Man man man, en zeggen dak het al van begin juli had overgeschreven.Ik was blijkbaar niet de enige die zijn abonnement nog niet in orde was ondanks vooraf overgeschreven.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


19 Aug 2010, 9:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
prachtige wedstrijd gisteren,van iedereen,maar depoitre speelt toch 2 reeksen te laag zelle.


19 Aug 2010, 10:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Super wedstrijd meer valt er niet te zeggen. Da Ringoot ni op het blad stond was raar , maar Delclef heeft da goe gedaan! Voorts hoop ik da Laurent tees jaar azo blijft spelen , mijn jongens wa ne goeien!


19 Aug 2010, 10:17
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Nog maar eens herhalen dat dit pure propaganda was. Bij Deinze kunnen ze trouwens ook best goe shotten maar gisteren stond er op onze ploeg gewoon geen maat. Basisploeg + invallers + publiek waren gewoonweg schitterend! Heel knappe prestatie ook van BVR!

PS Mijn collega is gisteren voor Deinze naar Koksijde gaan scouten en hij was sterk onder de indruk. Heeeel goede voetballende ploeg en volgens mij zeker een titelkandidaat!!


19 Aug 2010, 10:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
waly 2 schreef:
prachtige wedstrijd gisteren,van iedereen,maar depoitre speelt toch 2 reeksen te laag zelle.


Sssht, geen slapende honden wakker maken. ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Aug 2010, 10:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
jammen schreef:
waly 2 schreef:
prachtige wedstrijd gisteren,van iedereen,maar depoitre speelt toch 2 reeksen te laag zelle.


Sssht, geen slapende honden wakker maken. ;)


Inderdaad. De transfermarkt is nog open.


19 Aug 2010, 10:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
jammen schreef:
waly 2 schreef:
prachtige wedstrijd gisteren,van iedereen,maar depoitre speelt toch 2 reeksen te laag zelle.


Sssht, geen slapende honden wakker maken. ;)


Als het gisteren een voorsmaakje was van de stap vooruit die Depoitre dit seizoen nog eens gezet heeft, zal het sowieso het laatste seizoen zijn dat we van hem kunnen genieten. Hij heeft gisteren echt geen bal verkeerd geraakt, één van de meest indrukwekkende individuele prestaties die ik hier in heel wat jaren gezien heb.

Voor de rest hebben we bewezen dat we er volledig klaar voor zijn. Het talent is er, de honger bij de spelers is er, het zit goed in mekaar en als ge dan nog eens ziet wie er allemaal naast de ploeg vallen, weet ge dat we wat kunnen opvangen ook. En met Wouter Moreels en Laurent Depoitre hebben we de twee beste aanvallers van derde en met Niels De Schutter en Filipovic (met wat een gemak spelen die twee zeg!) de twee beste verdedigers van derde. Der is nog maar één match gespeeld en volgende week in Hamme gewoon weer vol aan de bak, maar ik denk toch dat we nu al mogen zeggen dat ze dit seizoen van ver zullen moeten komen om ons van de titel te houden.


19 Aug 2010, 10:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bartos schreef:
jammen schreef:
waly 2 schreef:
prachtige wedstrijd gisteren,van iedereen,maar depoitre speelt toch 2 reeksen te laag zelle.


Sssht, geen slapende honden wakker maken. ;)


Als het gisteren een voorsmaakje was van de stap vooruit die Depoitre dit seizoen nog eens gezet heeft, zal het sowieso het laatste seizoen zijn dat we van hem kunnen genieten. Hij heeft gisteren echt geen bal verkeerd geraakt, één van de meest indrukwekkende individuele prestaties die ik hier in heel wat jaren gezien heb.

Voor de rest hebben we bewezen dat we er volledig klaar voor zijn. Het talent is er, de honger bij de spelers is er, het zit goed in mekaar en als ge dan nog eens ziet wie er allemaal naast de ploeg vallen, weet ge dat we wat kunnen opvangen ook. En met Wouter Moreels en Laurent Depoitre hebben we de twee beste aanvallers van derde en met Niels De Schutter en Filipovic (met wat een gemak spelen die twee zeg!) de twee beste verdedigers van derde. Der is nog maar één match gespeeld en volgende week in Hamme gewoon weer vol aan de bak, maar ik denk toch dat we nu al mogen zeggen dat ze dit seizoen van ver zullen moeten komen om ons van de titel te houden.


Stijgen naar 2de en iedereen die ge wilt behouden blijft ook.Alswe zien naar de spelers einde contract opteinde vantjaar van damme(die zei al dat hij wil blijven alsze hem een degelijk contract aanbieden),verheyden en glen coppens.Depoitre gaat zeker niet nog dit seizoen vertrekken voor degene die dat vrezen.


19 Aug 2010, 10:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Iendrachter90 schreef:
Stijgen naar 2de en iedereen die ge wilt behouden blijft ook.Alswe zien naar de spelers einde contract opteinde vantjaar van damme(die zei al dat hij wil blijven alsze hem een degelijk contract aanbieden),verheyden en glen coppens.Depoitre gaat zeker niet nog dit seizoen vertrekken voor degene die dat vrezen.


Dit jaar zeker niet, maar het kan toch niet anders of stilaan gaan der eerste klassers lucht van krijgen dat er daar een fenomeen loopt bij ons.


19 Aug 2010, 10:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Stijgen naar 2de en iedereen die ge wilt behouden blijft ook.Alswe zien naar de spelers einde contract opteinde vantjaar van damme(die zei al dat hij wil blijven alsze hem een degelijk contract aanbieden),verheyden en glen coppens.Depoitre gaat zeker niet nog dit seizoen vertrekken voor degene die dat vrezen.


Dit jaar zeker niet, maar het kan toch niet anders of stilaan gaan der eerste klassers lucht van krijgen dat er daar een fenomeen loopt bij ons.


Idd,maar we zullen eerst zien waar we eindigen en dan kunnen we erover speculeren ,alsge maar 6des wordt ofzo(wat ik betwijfel) dan issem 80procent zeker weg.


19 Aug 2010, 10:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Het was zeer goed gisteren. Trainer veraste wel met opeens Delclef ipv Ringoot te zetten. Niet dat ik er iets op tegen had maar is wel eigenaardig gezien de voorbereiding. Als er uit de oefenmatchen iets kon worden opgemaakt dan wel dat hij koos voor Ringoot daar op links. Soit, het zij zo, misschien had hij wel een lichte blessure waar wij niks van weten. Ook prachtig om zien hoe op het einde Cousin onze Flippo nog een paar keer door stak daar op links. Fysiek duidelijk nog altijd bij de beteren (y)


19 Aug 2010, 11:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Stijgen naar 2de en iedereen die ge wilt behouden blijft ook.Alswe zien naar de spelers einde contract opteinde vantjaar van damme(die zei al dat hij wil blijven alsze hem een degelijk contract aanbieden),verheyden en glen coppens.Depoitre gaat zeker niet nog dit seizoen vertrekken voor degene die dat vrezen.


Dit jaar zeker niet, maar het kan toch niet anders of stilaan gaan der eerste klassers lucht van krijgen dat er daar een fenomeen loopt bij ons.


Liever niet uiteraard, maar als het dan toch zo zou zijn. Laat ons dan hopen dat we er financieel een goede zaak doen om de schulden verder weg te werken.
Zolang hij hier is genieten bestekes, genienten :cool:

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


19 Aug 2010, 11:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Veel spelers krijgen hier lof en verdiend!! Wie ik wel ne keer wil vernoemen is Verheyden, hij is toch wel een beetje de man die op 't middenveld dirigeert en een grote werkkracht toont!


19 Aug 2010, 11:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst