Eendracht Aalst - SK Deinze - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Eendracht Aalst - SK Deinze 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
borre31 schreef:
Onderkroiper schreef:
England4ever schreef:

Nu speelt eem wel bij een echte club hé!!! :stom:



Afbeelding

nu nog nen echte voetballer worden :hmm:


:plat: (y)
Langs den andere kant hebben ze wel gelijk hé, hij zit nu bij een échte club................... een club van pottestampers welteverstaan.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Aug 2010, 12:23
Miniem

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 10:48
Berichten: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Proficiat met jullie klinkende overwinning.

Hop naar 2e


20 Aug 2010, 12:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
al dat werk aan dat spandoek voor niets.en veel ajoinesoep zullen ze ook niet gemaakt hebben. :lol:


20 Aug 2010, 14:46
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
FRANKY DEKENNE NA ZWARE NEDERLAAG SK DEINZE


In het Aalsterse Pierre Cornelisstadion was voor SK Deinze het kalf na twintig minuten al verdronken. Sören Van de Moortele had zich in de beginfase drie keer moeten omdraaien en mocht in de tweede helft nog twee maal vissen. Frederik Declercq redde de eer van de oranjehemden.


Toch geen Bastiaan Gheysen in het Deinse elftal woensdagavond. De nieuwe stoere defensieve middenvelder van SK Deinze voerde op de laatste training een tackle uit en werd woensdag wakker met een licht gezwollen knie. Pieter De Wulf nam op het middenveld zijn plaats in.

"Bastiaan had met een inspuiting kunnen spelen, maar zo vroeg in de competitie heb ik dat niet gewild", verduidelijkte trainer Franky Dekenne die halfweg Alain Van Mieghem naar de kant haalde en Sampson Twum liet invallen. Na de pauze speelde Papi achter de spitsen op de positie van Van Mieghem.

"In de tweede helft waren we iets beter", ging Dekenne verder. "Frederik Declercq trapte een vrijschop tegen de netten. Eventjes drukten we door, maar toen Aalst een vierde keer scoorde gingen bij ons de kopjes helemaal naar beneden. Op de winst van Aalst valt helemaal niets af te dingen. Vooraf had ik met een nederlaag rekening gehouden, maar natuurlijk niet met dergelijke zware cijfers. In alle linies schoten we woensdagavond tekort. Aalst kon ook veel te gemakkelijk vanop de flanken voorzetten trappen. Als je in het strafschopgebied iemand als Depoitre lopen hebt, wordt dat afgestraft. Het E. Aalst dat ik woensdagavond te zien kreeg is veel sterker dan Rupel-Boom, de ploeg die vorig seizoen onze reeks domineerde. Het water liep me voor de aftrap uit de mond toen ik zag wie bij Aalst (onder meer ex-Deinze-speler Ewout Denys, nvdr.) op de bank zat."
Om conclusies te trekken is het nog veel te vroeg. Trainer Dekenne wil daarmee wachten tot na de vierde wedstrijd. Omdat hij beseft dat het openingsprogramma van zijn ploeg loodzwaar is. Volgende woensdag komt Koksijde op bezoek. Die ploeg haalde zwaar uit tegen Torhout (4-0). Volgende week zaterdag staat een korte verplaatsing naar Oudenaarde op de kalender. Een week later zakt Racing Waregem, een andere buur, naar Deinze af.

"Ik had vooraf gehoopt op zes punten uit die vier wedstrijden", aldus Dekenne. "Het moet dus zes op negen worden. Het probleem is dat iedereen een beetje te zeker van zijn plaats is. Dat is wel een eerste conclusie die ik durf trekken. Eigenlijk heb ik maar twaalf of dertien valabele veldspelers. Het alternatief is de jeugd. Misschien moeten we na vier matchen die alternatieven aanspreken. Ik zag woensdag slechts drie jongens op niveau: Papi, Frederik Declercq en Gauthier Lauwers. En ook die mannen kunnen nog beter, op voorwaarde dat de rest van de ploeg goed draait."

da mankeert er nog aan de Franky zijne kop: kwijl uit zijnen bek en een knots in zijn pollen. dan hebt ge de originelen neanderthaler all together. :lol:


20 Aug 2010, 15:17
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
http://www.tvoost.be/nl/2010-08-19/voetbal-eendracht-aalst-sk-deinze/

hier het verslag van tv oost


20 Aug 2010, 16:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
waly 2 schreef:
al dat werk aan dat spandoek voor niets.en veel ajoinesoep zullen ze ook niet gemaakt hebben. :lol:


Inderdaad , toen die mannen van de bus kwamen, waren ze provocerend aan het zingen van"wij maken soep van d' ajoinen"! :boo:
Onze spelers hebben ze een goe ajoinensoepke gepresenteerd, met vijf ballekes in. :banana: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Aug 2010, 8:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
al dat werk aan dat spandoek voor niets.en veel ajoinesoep zullen ze ook niet gemaakt hebben. :lol:


Inderdaad , toen die mannen van de bus kwamen, waren ze provocerend aan het zingen van"wij maken soep van d' ajoinen"! :boo:
Onze spelers hebben ze een goe ajoinensoepke gepresenteerd, met vijf ballekes in. :banana: :EA:[/qu]

:plat: :banana: :EA:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Aug 2010, 11:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Onderkroiper schreef:
Filmpje te bewonderen op Youtube :EA:

http://www.youtube.com/watch?v=MHXpCDJyG78

Schitterend filmken onderkroiper!
Nu nog iets doen aan uw muziekkeuze en tkomt in orde :lol:


21 Aug 2010, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
ajoin_bart schreef:
Onderkroiper schreef:
Filmpje te bewonderen op Youtube :EA:

http://www.youtube.com/watch?v=MHXpCDJyG78

Schitterend filmken onderkroiper!
Nu nog iets doen aan uw muziekkeuze en tkomt in orde :lol:


Muziek was heel speciaal gekozen met de link naar reklamefilmpje van "Vittel" ;)
Met een uitslag van 5-1 zal het waarschijnlijk Vittel geweest zijn of van een bron in de buurt :D

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Aug 2010, 14:21
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
MATHIAS VELGHE EN SK DEINZE HEBBEN IETS RECHT TE ZETTEN

Aanvoerder Mathias Velghe van SK Deinze is onzeker voor de partij vanavond thuis tegen Koksijde (aftrap 20.30 uur!). Hij liep zondag op het einde van de training een letsel aan de knie op. Raakt de 24-jarige centrale verdediger niet fit dan krijgen Gentiel Goeminne of Bram Malfroy hun vuurdoop.

Hans Fruyt

"Knie verdraaid", verduidelijkte Mathias Velghe. "Bij een tackle zondagvoormiddag tijdens de laatste minuten van de training. Mijn voet bleef zitten in de grond, mijn knie blokkeerde en verdraaide. De dokter zag dat er een beetje vocht in mijn knie steekt. Hij vermoedt dat mijn meniscus ongeschonden gebleven is. Ik hoop dat ik speelklaar geraak, maar onnodige risico's nemen is ook uit den boze. Het zou stom zijn dat ik door te spelen tegen Koksijde een deel van het seizoen op de helling zet."

Een week geleden ging kapitein Mathias Velghe bij Eendracht Aalst mee ten onder. Halfweg de eerste periode hadden de Ajuinen al drie keer gescoord en was de partij gespeeld. Wat tot een 5-1 afstraffing leidde.

Alles zat tegen

"Ik denk niet dat we vorig seizoen tegen een ploeg zoals Aalst speelden", oordeelde Velghe. "We hadden van de start nochtans heel veel verwacht. Want een match op Aalst is in derde klasse één van de mooiste van het seizoen. Alles zat een beetje tegen. Elke kans die Aalst voor de rust afdwong leidde tot een doelpunt. Dat is natuurlijk hun verdienste. We begonnen goed aan de tweede helft, scoorden ook, maar een tweede doelpunt kwam er niet. Denk nochtans dat Aalst aan het twijfelen was gegaan indien we op 3-2 waren gekomen. Er kwam opnieuw een voorzet vanop de flank en een doelpunt. Met 4-1 was de kous voor ons af. Eigenlijk waren de Aalsterse doelpunten allemaal van dezelfde soort. Telkens voorzetten vanop de flank naar hun beresterke spits Depoitre."

"We horen dat Koksijde nog sterker zou zijn dan Aalst", ging Mathias Velghe verder. "Maar wij kunnen ons niet veroorloven om een tweede keer te verliezen en met nul op zes zaterdag naar Oudenaarde te trekken. Dat moeten we ten alle prijze vermijden."

Maandag en dinsdag werden de trainingen bij SK Deinze geleid door Ronny Deneir, de assistent van hoofdtrainer Franky Dekenne. Hij verblijft tot deze middag in Engeland in opdracht van zijn werkgever. Normaal is Dekenne vanavond op tijd terug voor de eerste thuismatch van het seizoen.

:D


25 Aug 2010, 14:56
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deinze
Ajoinenfan schreef:
MATHIAS VELGHE EN SK DEINZE HEBBEN IETS RECHT TE ZETTEN

Aanvoerder Mathias Velghe van SK Deinze is onzeker voor de partij vanavond thuis tegen Koksijde (aftrap 20.30 uur!). Hij liep zondag op het einde van de training een letsel aan de knie op. Raakt de 24-jarige centrale verdediger niet fit dan krijgen Gentiel Goeminne of Bram Malfroy hun vuurdoop.

Hans Fruyt

"Knie verdraaid", verduidelijkte Mathias Velghe. "Bij een tackle zondagvoormiddag tijdens de laatste minuten van de training. Mijn voet bleef zitten in de grond, mijn knie blokkeerde en verdraaide. De dokter zag dat er een beetje vocht in mijn knie steekt. Hij vermoedt dat mijn meniscus ongeschonden gebleven is. Ik hoop dat ik speelklaar geraak, maar onnodige risico's nemen is ook uit den boze. Het zou stom zijn dat ik door te spelen tegen Koksijde een deel van het seizoen op de helling zet."

Een week geleden ging kapitein Mathias Velghe bij Eendracht Aalst mee ten onder. Halfweg de eerste periode hadden de Ajuinen al drie keer gescoord en was de partij gespeeld. Wat tot een 5-1 afstraffing leidde.

Alles zat tegen

"Ik denk niet dat we vorig seizoen tegen een ploeg zoals Aalst speelden", oordeelde Velghe. "We hadden van de start nochtans heel veel verwacht. Want een match op Aalst is in derde klasse één van de mooiste van het seizoen. Alles zat een beetje tegen. Elke kans die Aalst voor de rust afdwong leidde tot een doelpunt. Dat is natuurlijk hun verdienste. We begonnen goed aan de tweede helft, scoorden ook, maar een tweede doelpunt kwam er niet. Denk nochtans dat Aalst aan het twijfelen was gegaan indien we op 3-2 waren gekomen. Er kwam opnieuw een voorzet vanop de flank en een doelpunt. Met 4-1 was de kous voor ons af. Eigenlijk waren de Aalsterse doelpunten allemaal van dezelfde soort. Telkens voorzetten vanop de flank naar hun beresterke spits Depoitre."

"We horen dat Koksijde nog sterker zou zijn dan Aalst", ging Mathias Velghe verder. "Maar wij kunnen ons niet veroorloven om een tweede keer te verliezen en met nul op zes zaterdag naar Oudenaarde te trekken. Dat moeten we ten alle prijze vermijden."

Maandag en dinsdag werden de trainingen bij SK Deinze geleid door Ronny Deneir, de assistent van hoofdtrainer Franky Dekenne. Hij verblijft tot deze middag in Engeland in opdracht van zijn werkgever. Normaal is Dekenne vanavond op tijd terug voor de eerste thuismatch van het seizoen.

:D

Dat ze maar winnen tegen Koksijde, 'k zou het niet erg vinden.
En dat moet toch kunnen, hé, als ze vorige week goed hebben opgelet tijdens de voetballes die ze hier kregen... :)


25 Aug 2010, 18:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst